makfil
Supreme Member
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
Εάν την εξέλαβες ως "επιθετική", ζητώ συγγνώμη, πολύ περισσότερο γιατί δεν είχα αυτή την πρόθεση.
Πάντως, στο post #518 δεν αναφέρεις ότι κράτησες το όνομα και γι' αυτό συμπέρανα το αντίθετο.
Στην περίπτωσή σου, θα τηλεφωνούσα στο 2106158000 και, περνώντας τις οδηγίες για σταθερή και κινητή, θα ζητούσα να μιλήσω με τον συγκεκριμένο υπάλληλο. Εάν είναι, όντως, υπάλληλος, όπως λες, αφού καλούσε από το 13800, θα σε συνδέσουν μαζί του. Εάν δεν είναι, σημαίνει ότι είναι εξωτερικός συνεργάτης αλλά πάλι δεν νοείται να καλεί από το 13800. Δεν ξέρω πως τον αναζήτησες (πχ ως Τμήμα Προσφορών κλπ) αλλά ή είναι υπάλληλος στα κεντρικά ή δεν είναι.
Η απορία σου, για το πως εξασφαλιζόμαστε σε μια τηλεφωνική προσφορά, είναι εύλογη και δεν σκέφτομαι άλλη απάντηση εκτός από το να του ζητήσω το όνομα και το τηλέφωνό του, όπως το έχω κάνει πολλές φορές και σε διαφορετικές εταιρείες, προκειμένου να συγκρίνω, διαχρονικά, τις προσφορές που δίνουν. Έχω επικοινωνήσει, με τον τρόπο αυτό, με ανθρώπους που μου έκαναν προσφορές, για διάφορες επεξηγήσεις και διευκρινίσεις, είτε αυτές (οι προσφορές) προέρχονται από την ίδια την εταιρεία είτε από εξωτερικούς συνεργάτες.
Σε ότι αφορά στο θέμα της, εκ των προτέρων, σιγουριάς για το περιεχόμενο και τους όρους (κρυφούς και φανερούς) της όποιας προσφοράς, δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος, εκτός από το καλό διάβασμα του συμβολαίου, αν και έχει αποδειχθεί ότι ορισμένες προσφορές ξεφεύγουν από τους στερεότυπους όρους του (προεκτυπωμένου) συμβολαίου (αναφέρομαι παραδειγματικά στις δύο προσφορές της Forthnet, του Ιουλίου 2014, με το χαρακτήρα "για πάντα", για σκέτη full Nova στα 25 και το πλήρες πακέτο triple play, με 720' προς κινητά + 400' προς διεθνή +HD +multiview κλπ, με 49,90 , τις οποίες αγόρασα, και στα συμβόλαια δεν υπήρχε πλήρης και σαφής περιγραφή όλης της προσφοράς, αλλά παρά ταύτα τα υπέγραψα και δεν το μετάνιωσα).
Ο περιορισμένος χώρος της γραπτής συνομιλίας μέσα σ' ένα forum δεν δίνει την ευκαιρία της πλήρους ανάλυσης του θέματος της καρτοκινητής και των υπέρ και κατά, αλλά μπορώ να σε βεβαιώσω, μετά από 1,5 χρόνο εμπειρίας σε f2g και Q, από το εταιρικό συμβόλαιο 15-20 ετών, ότι οι προσφορές που παρέχονται, τουλάχιστον από την Wind, είναι πάρα πολλές και οι συνδυασμοί των bonus καλύπτουν κάθε απαίτηση συνδρομητή με παράλληλη εξοικονόμηση σημαντικού ποσού, σε μηνιαία βάση.
Και, φυσικά, δεν μιλάμε για συμβόλαιο/καρτοσυμβόλαιο/καρτοσύνδεση, που έχουν πάγιο μηνιαίο τέλος, αλλά για ελευθερία κινήσεων με προσαρμογή στις προσωπικές ανάγκες κάθε συνδρομητή που βοηθιούνται σημαντικά με τα πολλά και διαφορετικά bonus που προσφέρει και μπορεί να συνδυάσει ο συνδρομητής για να καλύψει όλες του τις ανάγκες. Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει από κάποιους (ευτυχώς λίγους) φίλους και γνωστούς, στους οποίους έχω προτείνει την καρτοκινητή, είναι ότι δεν μπορούν να χειριστούν το θέμα της τροφοδότησης του λογαριασμού του καρτοκινητού είτε με ανανέωση χρόνου είτε με αγορά πακέτου είτε με εκμετάλλευση bonus. Σημειώνω ότι οι φίλοι αυτοί δεν έχουν καλές σχέσεις με τη νέα τεχνολογία (θα εξακολουθούμε να τη λέμε νέα μετά από 30 τόσα χρόνια που έχουν περάσει; ) και προτιμούσαν να επισκέπτονται κατάστημα για το σκοπό αυτό, που είναι ένα απλό παιχνιδάκι, λίγων λεπτών της ώρας, για κάποιον που χειρίζεται στοιχειωδώς ένα pc/tablet/κινητό.
Λίγο επιθετική η απάντηση, αλλά δεν πειράζει αυτό. Το χειρότερο είναι ότι δεν βοηθάει ιδιαίτερα.
Εάν την εξέλαβες ως "επιθετική", ζητώ συγγνώμη, πολύ περισσότερο γιατί δεν είχα αυτή την πρόθεση.
Το πρώτο είναι το γιατί δεν κράτησα το όνομα του υπάλληλου. Το θέμα είναι ότι το κράτησα, αλλά δεν βοηθάει αυτό.
Πάντως, στο post #518 δεν αναφέρεις ότι κράτησες το όνομα και γι' αυτό συμπέρανα το αντίθετο.
Το πρόβλημα μου είναι πως να επαληθεύσω τα λεγόμενα του υπαλλήλου, αλλά και γενικά πως επαληθεύονται τα δεδομένα όλων αυτών των τηλεφωνικών προσφορών. Μου είπε ότι η προσφορά είναι για πάντα. Από την WIND μου είπαν ότι δεν μπορεί να ισχύει αυτό, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα να δουν ποιος είναι ο υπάλληλος αυτός που έκανε την προσφορά. Ξέρουν ότι κάποιοι κάνουν τηλεφωνικές προσφορές. Ο ένας μου είπε τμήμα marketing, ο άλλος εξωτερικοί συνεργάτες. Δεν ενδιαφέρθηκαν όμως να ψάξουν ποιος είναι ο συγκεκριμένος, αν και ήξερα το όνομα του. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν την εξουσιοδότηση να κάνουν αυτές τις προσφορές. Το ξέρουν και οι ίδιοι στην WIND. Το θέμα είναι όμως ότι κανείς δεν μπορεί να επαληθεύσει τα δεδομένα της προσφοράς που μπορούν να κάνουν. Μου είπαν και αυτοί οι επίσημοι της WIND, να κρατήσω το όνομα αυτού που μου έκανε την προσφορά, αλλά μόνο και μόνο για να τον καταγγείλω αργότερα, αν αποδειχτεί ότι αυτό που μου πρότεινε τελικά δεν ισχύει όπως ακριβώς μου το είπε. Αν αποδειχτεί βέβαια, γιατί ούτε και αυτοί δεν το ήξεραν αυτό, και μπορεί να μην χρειαζόταν. Αλλά όλη η απορία μου είναι πως μπορώ εκ των προτέρων να επαληθεύσω ότι η προσφορά είναι όπως ακριβώς λέει ο κάθε υπάλληλος που κάνει μία τηλεφωνική προσφορά. Για να μην φτάνουμε τελικά στην καταγγελία. Στο site υπάρχουν τα κανονικά τρέχοντα προγράμματα, αλλά όχι οι όροι αυτών των μεμονωμένων προσφορών. Το όνομα του υπαλλήλου που μου έκανε την προσφορά το είχα, αλλά τι να το κάνω; Να ζητήσω από την WIND λίστα υπαλλήλων για να σιγουρέψω ότι είναι όντως υπάλληλος τους; Να πάω να τον συναντήσω μέσα στην WIND και να του ζητήσω κάποιο χαρτί που να δείχνει τους όρους του νέου συμβολαίου που στην ουσία επρόκειτο να κάνω; Να του ζήταγα να μου στείλει το συμβόλαιο σπίτι να το μελετήσω, αν και εκεί υπάρχουν και νομικοί όροι που δεν κατανοώ πλήρως; Εκεί είναι όλο το θέμα. Πως να επαληθεύσω τα λεγόμενα του, όποιος και να είναι αυτός τελικά. Και γενικά τι τρέχει με αυτές τις τηλεφωνικές προσφορές. Αν τρέχει βέβαια, γιατί μπορεί να μην υπάρχει και κανένα πρόβλημα. Αλλά πως μπορώ να το σιγουρέψω εκ των προτέρων;
Στην περίπτωσή σου, θα τηλεφωνούσα στο 2106158000 και, περνώντας τις οδηγίες για σταθερή και κινητή, θα ζητούσα να μιλήσω με τον συγκεκριμένο υπάλληλο. Εάν είναι, όντως, υπάλληλος, όπως λες, αφού καλούσε από το 13800, θα σε συνδέσουν μαζί του. Εάν δεν είναι, σημαίνει ότι είναι εξωτερικός συνεργάτης αλλά πάλι δεν νοείται να καλεί από το 13800. Δεν ξέρω πως τον αναζήτησες (πχ ως Τμήμα Προσφορών κλπ) αλλά ή είναι υπάλληλος στα κεντρικά ή δεν είναι.
Η απορία σου, για το πως εξασφαλιζόμαστε σε μια τηλεφωνική προσφορά, είναι εύλογη και δεν σκέφτομαι άλλη απάντηση εκτός από το να του ζητήσω το όνομα και το τηλέφωνό του, όπως το έχω κάνει πολλές φορές και σε διαφορετικές εταιρείες, προκειμένου να συγκρίνω, διαχρονικά, τις προσφορές που δίνουν. Έχω επικοινωνήσει, με τον τρόπο αυτό, με ανθρώπους που μου έκαναν προσφορές, για διάφορες επεξηγήσεις και διευκρινίσεις, είτε αυτές (οι προσφορές) προέρχονται από την ίδια την εταιρεία είτε από εξωτερικούς συνεργάτες.
Σε ότι αφορά στο θέμα της, εκ των προτέρων, σιγουριάς για το περιεχόμενο και τους όρους (κρυφούς και φανερούς) της όποιας προσφοράς, δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος, εκτός από το καλό διάβασμα του συμβολαίου, αν και έχει αποδειχθεί ότι ορισμένες προσφορές ξεφεύγουν από τους στερεότυπους όρους του (προεκτυπωμένου) συμβολαίου (αναφέρομαι παραδειγματικά στις δύο προσφορές της Forthnet, του Ιουλίου 2014, με το χαρακτήρα "για πάντα", για σκέτη full Nova στα 25 και το πλήρες πακέτο triple play, με 720' προς κινητά + 400' προς διεθνή +HD +multiview κλπ, με 49,90 , τις οποίες αγόρασα, και στα συμβόλαια δεν υπήρχε πλήρης και σαφής περιγραφή όλης της προσφοράς, αλλά παρά ταύτα τα υπέγραψα και δεν το μετάνιωσα).
Το δεύτερο σκέλος είναι τα οφέλη της καρτοκινητής. Εδώ δεν θα διαφωνήσω ιδιαίτερα, τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην καρτοκινητή και είναι πια πολύ συμφέρουσα. Αλλά και αυτό δεν με βοηθάει. Γιατί όπως είπα έχω ένα παλιό και μη εμπορικό πρόγραμμα. Με μικρότερο πάγιο από τα τρέχοντα, αλλά και με περισσότερη κάλυψη από τα τρέχοντα. Δεν ξέρω τι κάνουν τα τελευταία χρόνια. Έχουν ανεβάσει τα πάγια, και με πολύ μεμονωμένη κάλυψη. Περισσότερο χρόνο ομιλίας, αλλά όχι μηνύματα πχ. Για το πάγιο που δίνω έχω καλύτερη κάλυψη σε χρόνο ομιλίας και μηνύματα από τα τρέχοντα. Ένα μόνο θέμα υπήρχε, ότι ως παλιό πρόγραμμα δεν είχε καθόλου ίντερνετ. Είναι το μόνο που σκεφτόμουν ως κίνητρο να φύγω, αλλά αυτές τις μέρες υπάρχει μία πολύ καλή προσφορά για πακέτο ίντερνετ για συνδρομητές συμβολαίου. Οπότε καλύφθηκα και από εκεί.
Αλλά επίσης ως συνδρομητής και σταθερής μαζί με συμβόλαιο κινητής έχω και από εκεί οφέλη. Μείωση παραπάνω στο πάγιο κινητού. Ακόμα και τώρα που σφίξαν τα πράγματα μου έδωσαν τελικά επιδότηση συσκευής, και έδωσα το κινητό που μου έδωσαν στην μητέρα μου που είχε ένα εδώ και 5 χρόνια. Μου έδωσαν και 200 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας το μήνα για καρτοκινητό που επίσης χρησιμοποιεί η μητέρα μου. Άρα είναι καλυμμένη και η μητέρα μου με ότι χρειάζεται για την δική της χρήση κινητού.
Δηλαδή έχω τόσο καλά δεμένο όλο το σύστημα με το σταθερό και το ισχύον πρόγραμμα κινητού, που είμαι πολύ καλύτερα από τα τρέχοντα προγράμματα, και δεν νομίζω να είμαι και πολύ μακριά και από τα καρτοκινητά. Γιαυτό επιμένω να μην θέλω να χάσω το παλιό αυτό πρόγραμμα μου.
Η προσφορά που μου έκανε ο τύπος από το τηλέφωνο ήταν εντυπωσιακή και ακόμα πιο συμφέρουσα από το δικό μου σύστημα. Αλλά μόνο αν ίσχυε για πάντα με την τιμή που μου είπε. Αυτό ήταν όλο το θέμα. Τι γίνεται αν λήξει το συμβόλαιο που θα έχω κάνει με την προσφορά αυτή. Και ιδίως αν ήταν μόνο για 9 μήνες μέχρι να λήξει το συμβόλαιο που ήδη έχω αυτή την στιγμή. Και για το θέμα αυτό δεν έβγαλα άκρη. Οπότε ξαναγυρνάω στο αρχικό ερώτημα. Πως μπορεί κάποιος να επαληθεύσει τα δεδομένα αυτών των τηλεφωνικών προσφορών;
Ο περιορισμένος χώρος της γραπτής συνομιλίας μέσα σ' ένα forum δεν δίνει την ευκαιρία της πλήρους ανάλυσης του θέματος της καρτοκινητής και των υπέρ και κατά, αλλά μπορώ να σε βεβαιώσω, μετά από 1,5 χρόνο εμπειρίας σε f2g και Q, από το εταιρικό συμβόλαιο 15-20 ετών, ότι οι προσφορές που παρέχονται, τουλάχιστον από την Wind, είναι πάρα πολλές και οι συνδυασμοί των bonus καλύπτουν κάθε απαίτηση συνδρομητή με παράλληλη εξοικονόμηση σημαντικού ποσού, σε μηνιαία βάση.
Και, φυσικά, δεν μιλάμε για συμβόλαιο/καρτοσυμβόλαιο/καρτοσύνδεση, που έχουν πάγιο μηνιαίο τέλος, αλλά για ελευθερία κινήσεων με προσαρμογή στις προσωπικές ανάγκες κάθε συνδρομητή που βοηθιούνται σημαντικά με τα πολλά και διαφορετικά bonus που προσφέρει και μπορεί να συνδυάσει ο συνδρομητής για να καλύψει όλες του τις ανάγκες. Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει από κάποιους (ευτυχώς λίγους) φίλους και γνωστούς, στους οποίους έχω προτείνει την καρτοκινητή, είναι ότι δεν μπορούν να χειριστούν το θέμα της τροφοδότησης του λογαριασμού του καρτοκινητού είτε με ανανέωση χρόνου είτε με αγορά πακέτου είτε με εκμετάλλευση bonus. Σημειώνω ότι οι φίλοι αυτοί δεν έχουν καλές σχέσεις με τη νέα τεχνολογία (θα εξακολουθούμε να τη λέμε νέα μετά από 30 τόσα χρόνια που έχουν περάσει; ) και προτιμούσαν να επισκέπτονται κατάστημα για το σκοπό αυτό, που είναι ένα απλό παιχνιδάκι, λίγων λεπτών της ώρας, για κάποιον που χειρίζεται στοιχειωδώς ένα pc/tablet/κινητό.