Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Μου την είχε κάνει κι εμένα το ίδιο πρόβλημα ένας τσαπατσούλης ΟΤΕτζής πριν από χρόνια!
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Μου την είχε κάνει κι εμένα το ίδιο πρόβλημα ένας τσαπατσούλης ΟΤΕτζής πριν από χρόνια!
Και εμένα το ίδιο! Είχα πρόβλημα πριν καιρό με μεγάλες αποσυνδέσεις.
Τελικά όταν ήρθε τεχνικός της VIVODI, βρήκε πως κάποιος τσαπατσούλης κάτι σκάλισε στο ΚΑΦΑΟ, που φυσικά δεν έπρεπε!
 
Re: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

καθένας κοιτάει πως να τελειώνει γρήγορα την δουλειά του και δεν τον πολυνοιάζει
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Ξεκίνησαν τα μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης και μόνο με NOVA ή ΟΤΕTV μπορεί κάποιος να τα παρακολουθήσει. Το αγγλικό πρωτάθλημα έφυγε από την NOVA και πήγε στον ΟΤΕTV που έχει τώρα Αγγλικό, Ιταλικό, Ισπανικό.
Και οι δύο πλατφόρμες έχουν προσφορές που συμφέρουν περισσότερο τους συνδρομητές τους, αφού με ένα σχετικά λογικό ποσόν μπορεί να τα προσθέσει κάποιος στην σύνδεση που έτσι και αλλιώς θα πρέπει να έχει.
21,90 για το Full Pack του ΟΤΕTV.
19,90 για τα κανάλια Novasport.
Σε αυτά δεν υπολογίζεται το κόστος της σύνδεσης internet που λειτουργεί ως double play και με την προσθήκη των καναλιών γίνεται triple play. Στον ΟΤΕ μπορεί να γίνει στην ίδια τιμή και μέσω δορυφόρου, αλλά πάλι πρέπει να είσαι πελάτης ΟΤΕ.
Μπορεί κάποιος να γίνει πελάτης εκτός internet και τηλεφωνίας, μόνο για τα κανάλια δηλαδή, αλλά η τιμή εκτοξεύεται στα 27,38 ευρώ για το OTETV και στα 52,20! για τα Novasport. Είναι για αυτούς που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να κάνουν νέα σύνδεση internet-τηλεφωνίας.
https://www.ote.gr/web/guest/consumer/products-services/tv
http://www.forthnetgroup.gr/Services3PlayFormJul13.aspx?a_id=6208
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Για να δεις το Sports Pack της Nova δεν είναι 19,90!!!
Είναι 29,90 Nova 3play + 19,90 επιπλέον για να γίνει Sports Pack!!! Δηλαδή 49,80!!! Ή διαφορετικά χωρίς forthnet το Sports Pack της Nova είναι 52.20 /μήνα!!! Και για όσο καιρό ισχύουν οι προσφορές!!!

Τo Sports Pack του ΟΤΕ TV (από 1 Σεπτεμβρίου) είναι 19,90 το μήνα για πελάτες OΤΕ και 24,88 το μήνα για μη πελάτες ΟΤΕ!!!
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Μα το έχω ήδη αναφέρει
...Και οι δύο πλατφόρμες έχουν προσφορές που συμφέρουν περισσότερο τους συνδρομητές τους, αφού με ένα σχετικά λογικό ποσόν μπορεί να τα προσθέσει κάποιος στην σύνδεση που έτσι και αλλιώς θα πρέπει να έχει.
21,90 για το Full Pack του ΟΤΕTV.
19,90 για τα κανάλια Novasport.
Σε αυτά δεν υπολογίζεται το κόστος της σύνδεσης internet...
Απλά επικέντρωσα μόνο στο κόστος της υπηρεσίας χωρίς να αναφέρω το κόστος της σύνδεσης internet. Για την Forthnet φαίνεται ότι συνδυάζεται μόνο με το πρόγραμμα 3play που έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα τηλεφωνίας-internet και κάποια ελεύθερα κανάλια με 29,90, αλλά τα κανάλια Nova είναι έξτρα. 19,90 για τα Novasport και 15 για τα Novacinema.
Αλλά για τον ΟΤΕ μπορεί να γίνει συνδυασμός με όποιο πρόγραμμα σύνδεσης θέλει κανένας, οπότε είπα να μην μπω σε τόσες λεπτομέρειες. Έβαλα απλώς τα link των εταιριών για όποιον θέλει περισσότερα. Παρακάτω ανέφερα και τιμές εκτός internet, με δορυφορική λήψη δηλαδή.
Η κουβέντα αυτή όμως γίνεται και εδώ:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/73820-NOVA-vs-%CE%9F%CE%A4%CE%95-TV/page220
αλλά είπα να την ανεβάσω και εδώ που είναι και για την iptv.
Την τιμή για δορυφορική λήψη χωρίς να είσαι πελάτης την βρίσκω εδώ
https://www.ote.gr/web/guest/sl/201378/ote_tv_mesw_doryforoy?lastLayoutId=19
με 27,38 και όχι με 24,88, αλλά εδώ
https://www.ote.gr/web/guest/consumer/products-services/tv/nea_paketa_ote_tv
όντως αναφέρει ότι υπάρχει και πακέτο Sport με 24,88 που δεν αναφέρεται στην προηγούμενη σελίδα. Όπως και ένα πακέτο Cinema Pack που επίσης δεν αναφέρεται. Στην πρώτη σελίδα αναφέρεται μόνο το Full Pack, αλλά στην δεύτερη σελίδα τα διαχωρίζει. Καλό θα ήταν μία πληροφορία να γράφεται σε όλες τις αρμόδιες σελίδες γιατί δεν ξέρει κανείς αν θα πέσει πάνω στην σωστή.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

24,88 έχει το Sports Pack για μη πελάτες ΟΤΕ. 27,38 έχει το Full Pack για μη πελάτες ΟΤΕ. Είναι οι νέες τιμές από 1η Σεπτεμβρίου και δεν φαίνονται ακόμα στη κεντρική σελίδα του ΟΤΕ.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Έχεις δίκιο. Έτσι τα διαχωρίζει. Μπαίνοντας στην σελίδα του ΟΤΕ για το ΟΤΕTV πρώτα βρίσκεις την πρώτη σελίδα με την τιμή για το Full Pack. Μετά την δική σου παρέμβαση στο μήνυμα 506 είδα ότι υπάρχει κάπου και άλλη τιμή. Ψάχνοντας βρήκα την δεύτερη σελίδα με τις προσφορές και το καινούριο Sport Pack. Θα έπρεπε όμως να υπάρχει και στην πρώτη σελίδα. Αν όντως ήθελα να αγοράσω πακέτο μάλλον θα έμενα στην πρώτη σελίδα και δεν θα καταλάβαινα ότι υπάρχει νέο πακέτο Sport Pack. Μάλλον στην πρώτη σελίδα θα έπρεπε να γράφεται ότι σε μία βδομάδα θα διατίθεται και το νέο πακέτο. Γιατί 24,88 δεν την βρίσκω και πολύ παλαβή τιμή. Σε σχέση με την NOVA που είναι ακόμα στον κόσμο της.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Δεν έχουν ισχύσει ακόμα οι νέες τιμές. Θα ισχύουν από 1η Σεπτεμβρίου. Γι' αυτό και δεν έχουν μπει ακόμα στη πρώτη σελίδα.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Θα έπρεπε να το αναφέρουν όμως. Αν έμπαινα αυτή την στιγμή στο site τους πιθανότατα θα έβρισκα μόνο την πρώτη σελίδα και θα έκανα συμβόλαιο για 27,38 ενώ έχει ήδη ανακοινωθεί και η τιμή για τα 24,88. Αλλά δεν θα το έβλεπα. Θα τα ανακάλυπτα μόλις μερικές μέρες μετά την υπογραφή. Γιατί να πληρώνω παραπάνω; Αν βέβαια με ενδιαφέρουν μόνο τα αθλητικά, γιατί τα 27,38 είναι για το Full Pack.


Στο μεταξύ ο Σκαι με καμπάνιες στα δελτία ειδήσεων του (τουλάχιστον στα ραδιόφωνο που το άκουσα εγώ) επιτίθεται στην NOVA για παραπλανητική διαφήμιση. Γιατί αναφέρει μόνο τα 19,90 και δεν αναφέρει τα άλλα 29,90 που χρειάζονται για την σύνδεση 3play. Η NOVA αναγκάστηκε να απαντήσει με ανακοίνωση. Γνωστή η κόντρα του Σκαι με την NOVA γιατί δεν τους επιτρέπουν να παίρνουν πλάνα για τις αθλητικές τους εκπομπές, και έχουν πάει μέχρι τα δικαστήρια γιαυτό. Αντίθετα φαίνεται να έχουν καλή συνεργασία με τον ΟΤΕ, μέχρι που τον ψιλοδιαφημίζουν στις αθλητικές εκπομπές τους. Πλάνα από ΟΤΕ Sport, πλάνα από αγώνα που δείχνει αυτή την στιγμή ο ΟΤΕ Sport, κτλ.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Σωστά τα λες αλλά φαντάσου ότι θα μπορούσε να μην είχε βγάλει καν ενημερωτικό από την άλλη και να ανακοίνωνε κατευθείαν τις νέες τιμές στη πρώτη σελίδα την 1η Σεπτέμβρη. Από την άλλη όμως, μιας κι αποτελούν νέες τιμές κι όχι τιμές προσφοράς, θα επηρεαστούν κι οι υπάρχοντες συνδρομητές και θα τιμολογούνται με τις νέες τιμές. Οπότε θα μπορούσε κάποιος να άλλαζε και πακέτο, πχ από fullpack σε sportpack. Αυτό που δεν ξέρουμε όμως είναι πως άμα κάποιος κάνει αυτή την υποβάθμιση αν θα τρώει "πρόστιμο".
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Στο μεταξύ ο Σκαι με καμπάνιες στα δελτία ειδήσεων του (τουλάχιστον στα ραδιόφωνο που το άκουσα εγώ) επιτίθεται στην NOVA για παραπλανητική διαφήμιση. Γιατί αναφέρει μόνο τα 19,90 και δεν αναφέρει τα άλλα 29,90 που χρειάζονται για την σύνδεση 3play. Η NOVA αναγκάστηκε να απαντήσει με ανακοίνωση. Γνωστή η κόντρα του Σκαι με την NOVA γιατί δεν τους επιτρέπουν να παίρνουν πλάνα για τις αθλητικές τους εκπομπές, και έχουν πάει μέχρι τα δικαστήρια γιαυτό. Αντίθετα φαίνεται να έχουν καλή συνεργασία με τον ΟΤΕ, μέχρι που τον ψιλοδιαφημίζουν στις αθλητικές εκπομπές τους. Πλάνα από ΟΤΕ Sport, πλάνα από αγώνα που δείχνει αυτή την στιγμή ο ΟΤΕ Sport, κτλ.
Η κόντρα συνεχίζεται. Έχουν φάει τα μουστάκια τους. Ανακοινώσεις Forthnet-NOVA εναντίον Παναθηναικού-Σκάι και ανάποδα. Πάντως ελπίζω να βγάλει η ΔΤ καμιά κυριακάτικη αθλητική εκπομπή γιατί έχει μείνει μόνο του Σκάι στην ελεύθερη τηλεόραση, και δεν μπορώ να ακούω κάθε Κυριακή βράδυ το πόσο πολύ αδικήθηκε πάλι ο Παναθηναικός.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Έναν χρόνο μετά ξαναγράφω στο συγκεκριμένο thread για να γράψω το παράπονο μου, και την απορία μου.
Πριν ενάμιση μήνα μετακόμισα. Μετέφερα την γραμμή που είχα από το παλιό σπίτι στο καινούριο.
Είμαι στην WIND και στο σταθερό-ίντερνετ και στο κινητό με συμβόλαιο. Η αίτηση μεταφοράς γίνεται σε κατάστημα της WIND. Ένα καλό της διαδικασίας στην WIND είναι ότι μπορείς να κάνεις την αίτηση μεταφοράς αρκετές μέρες πριν την μετακόμιση, και η διαδικασία μεταφοράς (περίπου 10 μέρες για την Αθήνα που είμαι αν και για να είναι καλυμμένοι λένε 20) ξεκινάει από την μέρα που κάνεις την αίτηση. Δηλώνεις μέρα μετακόμισης που θέλεις να κοπεί η παλιά γραμμή, και αν η μεταφορά μπορεί να γίνει νωρίτερα από την μετακόμιση, αυτοί περιμένουν μέχρι την μέρα που δήλωσες ότι θα μετακομίσεις. Έτσι γλυτώνεις χρόνο στην διαδικασία. Δυστυχώς δεν το ήξερα, και την αίτηση την έκανα 1 μέρα πριν την μετακόμιση και έχασα τις 10 μέρες που χρειάζεται η διαδικασία, αν και θα μπορούσα να μην μείνω καμία μέρα χωρίς σταθερό-ίντερνετ.
Και τώρα τα άσχημα. Νέα γραμμή σημαίνει για αυτούς νέο συμβόλαιο. Ο πελάτης δεν αντιμετωπίζεται σαν όνομα που παραμένει στην εταιρία, αλλά σαν γραμμή, και νέος πελάτης. Ότι είχα συνδέσει με την παλιά γραμμή χάθηκε και πρέπει να τα ξαναεργοποιήσω από την αρχή.
Πρώτα μου ήρθε ένας λογαριασμός σταθερού πάρα πολύ μικρός. Επειδή τίποτα δεν χαρίζεται κατάλαβα ότι θα τα φορτώσουν στον επόμενο λογαριασμό.
Ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν ότι οι λογαριασμοί πάνε έναν μήνα μπροστά πάντα. Προπληρώνεις τον μήνα. Αφού κόβεται η γραμμή έχω ήδη πληρώσει τον τρέχοντα μήνα. Ωραία λέω, ο επόμενος μήνα τι θα περιλαμβάνει; Απάντηση: Δύο πάγια (αφού ενεργοποιείται νέα γραμμή, δηλαδή το πάγιο μπροστά και το τρέχον), και την ενεργοποίηση νέας γραμμής δηλαδή άλλα 70 ευρώ! Σύνολο για εμένα, περίπου 120-130 ευρώ, από 25-30 κάθε μήνα. Ρε παιδιά, είναι σίγουρο ότι θα έχω μαζεμένα αυτά τα λεφτά για να τα δώσω; Γιατί μου τα ρίχνετε όλα σε έναν λογαριασμό; Αφού είμαι ο ίδιος πελάτης, γιατί κάνετε όλα αυτά τα περίεργα με τα πάγια που κόβονται και επανέρχονται; Είμαι το όνομα μου (που μένει το ίδιο) ή γραμμή μου (που αλλάζει) ; Απάντηση: Έτσι είναι το σύστημα.
Για κάποιο περίεργο λόγο μου έκοψε και ρώτησα στην ίδια τηλεφωνική επικοινωνία, με το κινητό τι γίνεται, αλλάζει τίποτα, πρέπει να δηλώσω και γιαυτό αλλαγή κατοικίας; Απάντηση: Πρέπει να το δηλώσετε πάλι σε κατάστημα της WIND για μεταφορά διεύθυνσης μόνο του κινητού. Ρωτάω η δήλωση για μεταφορά του σταθερού δεν περιλαμβάνει και αυτό; Απάντηση: Όχι χρειάζεται ξεχωριστή δήλωση!!! Πάλι δεν είμαι ο πελάτης με σταθερό και κινητό, είμαι μάλλον οι γραμμές μου.
Οπότε πάλι σε κατάστημα της WIND.
Στον πρώτο λογαριασμό του κινητού είδα ότι κόπηκε η έκπτωση 5 ευρώ που είχα στο κινητό λόγω της σύνδεσης με το σταθερό. Είναι ξεχωριστοί οι λογαριασμοί σταθερού-κινητού γιατί δεν ήθελα να έρχεται ένας μεγάλος και για τα δύο, αλλά δύο ξεχωριστοί μοιρασμένοι και σε διαφορετικές ημερομηνίες. Πληρώνονται πιο εύκολα. Αλλά έτσι δεν βλέπει το τμήμα κινητής το τμήμα σταθερής. Πάλι τηλεφωνική επικοινωνία, και μου είπαν ότι πρέπει να ενεργοποιηθεί πάλι η έκπτωση, με αίτηση. Ευτυχώς αρκούσε τηλεφωνική αίτηση, αν και κάθε τηλεφωνική επικοινωνία με την WIND πληρώνεται 0,25 ευρώ και δεν αφαιρείται από τα δωρεάν χρόνο ομιλίας που έχω.
Αλλά πήγα και σε κατάστημα για να ελέγξω όλα τα υπόλοιπα των συμβολαίων μου, μήπως και κάτι άλλο έχει αλλάξει. Όχι μου είπαν, όλα ήταν εντάξει.
Αμ δε. Έχω και ένα καρτοκινητό WIND, και το έχω δώσει στην μητέρα μου. Σε αυτό το καρτοκινητό έχω συνδέσει μία προσφορά που έδινε η WIND για τους πελάτες σταθερού, που δίνει 120 λεπτά ομιλίας ή 300 MB σε καρτοκινητό του πελάτη σταθερής. Χρήσιμο, αλλά εγώ τα θέλω στο κινητό με συμβόλαιο που έχω. Δεν τα χρειάζομαι σε άλλο καρτοκινητό. Δεν γίνεται μου είπαν, συνδέεται μόνο με καρτοκινητό. Οπότε άχρηστο για μένα, και συνέδεσα την προσφορά δωρεάν χρόνου ομιλίας στο καρτοκινητό που έχει η μάνα μου.
Για κάποιο λόγο η μάνα μου ρώτησε την WIND αν ισχύει η προσφορά. Από μόνη της, μάλλον ψυλιάστηκε κάτι από τα άλλα που μου έκοψαν. Της είπαν ότι η διασύνδεση αυτή κόπηκε και πρέπει να ενεργοποιηθεί πάλι!!! Θα μπορούσε η μάνα μου να μιλάει αμέριμνη ότι έχει 120 λεπτά, και ξαφνικά να δει ότι η κάρτα της θα ήταν άδεια.
Πάλι στην WIND για ενεργοποίηση της διασύνδεσης αυτής.
Χθες ήρθε ο πρώτος λογαριασμός σταθερού στην νέα διεύθυνση. Ευτυχώς δεν είχε όλα αυτά που έγραψα στην αρχή με τα 130 ευρώ. Είχε τα δύο πάγια, αλλά ευτυχώς δεν είχε τα 70 ευρώ της ενεργοποίησης της νέας γραμμής. Δεν ξέρω τι έγινε, αν δεν πρόλαβαν, αν λόγω των συνεχών αιτήσεων καθυστέρησε κάτι, ή αν κατάλαβαν ότι δεν πρέπει να τα φορτώνουν όλα μαζί. Αλλά δυστυχώς είδα ότι έχει κοπεί η ανάλυση λογαριασμού που είχα!
Θέλω τον αναλυτικό λογαριασμό για να δω τι τηλέφωνα ή μηνύματα έχω κάνει, αν είναι όλα σωστά κτλ. Οι εταιρίες θέλουν αυτά να γίνονται ηλεκτρονικά για οικονομία στο χαρτί και το μελάνι. Εγώ θέλω να έχω τον λογαριασμό στα χέρια μου ανά πάσα στιγμή. Μπορεί να μην έχω υπολογιστή ή σύνδεση ίντερνετ. Δεν μου αρέσει αυτό το καινούριο, αν θέλεις αναλυτικό λογαριασμό, ή αν θέλεις κάποιο manual να υπάρχει μόνο ηλεκτρονικά. Εγώ τα θέλω σε χαρτί.
Οπότε είμαι πάλι για την WIND για την ενεργοποίηση του αναλυτικού λογαριασμού. Μπορώ μάλλον και τηλεφωνικά, αλλά από πείσμα, αυτά τα 25 λεπτά που θέλουν για τηλεφωνική επικοινωνία μου κάθονται στον λαιμό. Δεν μπορεί να έχω δωρεάν χρόνο ομιλίας για να παίρνω σε όλες τις εταιρίες, αλλά στην εταιρία που είμαι πελάτης και τους πληρώνω, να πληρώνω έξτρα.
Οπότε είμαι πάλι για κατάστημα WIND.
Είναι δυνατόν με μία μετακόμιση να γίνονται όλα αυτά, και να διαλύονται τα πάντα στα συμβόλαια μου;
Άσχετο με τα υπόλοιπα, και τελευταίο, αλλά το συμβόλαιο του κινητού μου είναι σχετικά παλιό. Είναι πολύ πιο συμφέρον από τα καινούρια σε χρόνο ομιλίας και μηνύματα, σε σχέση με το πάγιο του. Έχω και άλλους φίλους που λένε ότι δεν θέλουν να αλλάξουν τα παλιά συμβόλαια τους γιατί τα καινούρια τους φαίνονται πιο ακριβά. Γιαυτό και οι εταιρίες έχουν σχεδόν κόψει την επιδότηση συσκευής σε παλιό συμβόλαιο και θέλουν να μεταφέρουν τους πελάτες σε καινούριο. Άλλαξε πρόγραμμα για να πάρεις επιδότηση. Αποτέλεσμα: Κανείς γνωστός μου δεν αλλάζει πρόγραμμα, απλώς παίρνουν τηλέφωνα από αλλού, μία διαδικασία που περιγράφεται σε άλλο κομμάτι του forum, για να μην μακραίνει το μήνυμα. Είναι φθηνότερα εκεί, και γλυτώνουν τα ίδια λεφτά που θα γλύτωναν και με την επιδότηση συσκευής, αφού τα καταστήματα των εταιριών πουλάνε τα κινητά πολύ πιο ακριβά.
Αλλά το παλιό μου συμβόλαιο δεν έχει δωρεάν ίντερνετ. Έχω ένα πακέτο έξτρα με 5 ευρώ, αλλά έχει μόνο 100 MB! Κάποτε έφταναν αλλά τώρα με τα smartphones δεν φτάνουν με τίποτα. Έχω ρωτήσει μερικές φορές την WIND αν πρόκειται να γίνει όπως στα καρτοκινητά. Για 5 ευρώ έχεις 500 MB. Μου είπαν ότι δεν προβλέπεται τίποτα, και αν θέλω παραπάνω MB να αλλάξω πρόγραμμα. Τότε όμως δεν θα μου φτάνουν τα μηνύματα ή ο χρόνος ομιλίας. Τελικά θα πληρώνω παραπάνω.
Περιμένω να αυξήσουν τα MB για τους πελάτες συμβολαίου που είναι ριγμένοι σε σχέση με τα καρτοκινητά. Αν δεν κάνουν τίποτα σύντομα, θα κόψω και τα 5 ευρώ με τα 100 MB και θα μπαίνω μόνο μέσω Wi Fi. Ας καταλάβουν ότι τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά και πρέπει να προσαρμοστούν και αυτοί.
 
Re: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Χωρίς να θέλω να επέμβω στο μήνυμα σου, αλλά όλες οι διαδικασίες που περιγράφεις ακούγονται πολύ λογικές.
Ζήτησες να μετακομίσεις κάτι που συνεπάγεται με δέσμευση νέας γραμμής από το αντίστοιχο αστικό κέντρο που θα πας να μείνεις (2 καλώδια, ένα για τηλέφωνο και ένα για ιντερνετ). Θα πρέπει να καταλάβεις ότι κάθε εναλλακτικός πάροχος δεν έχει την επιλογή να μεταφέρει την υπάρχουσα γραμμή σου στο αντίστοιχο αστικό κέντρο.
Δεν είναι τεχνολογικά εφικτό, άσε που και να γινόταν δεν θα τον άφηνε ο Οτε ο οποίος κάνει κουμάντο. Συμφωνώ σε αυτό που λες γα την προπληρωμή 2 παγίων, είναι όντως παράλογο, αλλά γίνεται προκειμένου να εξασφαλιστεί ο πάροχος, φαντάσου ένα πράγμα όπως στα ενοίκια, όπου δίνεις + 1 ενοίκιο μπροστά και το τρέχων.
Για το κινητό το μόνο που χρειάζεται σωστά είναι η αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας για να σου έρχεται το χαρτί του λογαριασμού, αν δεν ήθελες να το λαμβάνεις, μέσω του ηλεκτρονικού λογαριασμού, δεν θα χρειαζόταν να μπαίνεις σε τέτοιο κόπο.
Στο θέμα των εκπτώσεων, επειδή στην ουσία σπας τη παλιά σύμβαση, στην οποία είχαν περαστεί οι εκπτώσεις, αναγκαστικά θα πρέπει να ξανακάνεις αίτηση για να τις δέσουν συστημικά στη νέα γραμμή σου. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο με την προσφορά των 120 λεπτών σε καρτοκινητό, από τη στιγμή που συμφώνησες ότι αφορά καρτοκινητό, πώς θέλεις να μπει στο συμβόλαιο σου? Δεν είναι λίγο παράλογο?
Συμφωνώ απόλυτα με το θέμα χρέωσης των 0,25 κανονικά θα έπρεπε να είναι δωρεάν από τη στιγμή που είσαι πελάτης τους.
Δυστυχώς με το θέμα των παλιών συμβολαίων, δεν μπορεί να γίνει κάτι, από τη στιγμή που οι εταιρίες αλλάζουν πολιτική. Σου στέλνουν μια ειδοποίηση λέγοντας πως αν δεν συμφωνεις με τους νέους όρους που θέτουν, ότι μπορείς εντός μηνός να φύγεις αζημίως από την εταιρία.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα ότι θα σε εξυπηρετούσε ένα φθηνό πάγιο με πολλές παροχές, αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα εφικτό.
Χωρίς να εργάζομαι στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αν εξαιρέσεις την παράλογη χρέωση ανα κλήση για να μιλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο, δεν θεωρώ κακή την αντιμετώπιση σου από την εταιρία.
 
Last edited:
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

tolias
Καταρχην ο τροπος μετακομισης, δηλαδη να κανεις την αιτηση πριν μετακομισεις, οριζοντας ημερομηνια μετακομισης, δεν ειναι προνομιο της wind. Λογικα ολοι αυτο κανουν.

Σωστα σε χρεωνουν τελη μετακομισης γιατι ειναι μια νεα παραγγελια προς τον οτε, ο οποιος φυσικα χρεωνει αναλογα τον παροχο.
Κακως βεβαια σε αντιμετωπιζουν ως νεο πελατη.
Θα επρεπε ολες οι υπηρεσιες σου να γινουν αυτοματα provision στην νεα σου γραμμη.
Αν ειχες καποιο εμπορικο πακετο το οποιο εχει καταργηθει, θα επρεπε να σε συνεχιζαν στο ιδιο πακετο. Εισαι ο ιδιος πελατης και οχι καποιος νεος.

Γενικα η wind ειναι λιγο δυσκοιλια, γιατι οντως το συστημα τους δεν ειναι ευελικτο και δεν μπορουν να φτιαξουν σωστες διαδικασιες.

Για το τελευταιο εχεις αδικο. Αν καταλαβα, ζητας σε ενα παλιο πακετο που ειχες και το οποιο δεν διατιθεται πλεον εμπορικα, να σου προσθεσουν παραπανω mb με το αναλογο κοστος. Δηλαδη θελεις να φτιαξεις εσυ ενα πακετο που να βολευει εσενα.
Αυτα δεν γινονται. Τα εμπορικα πακετα τα βγαζουν οι εταιρειες για να εχουν κερδος, οχι για "να μπουνε μεσα"
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Το χθεσινό μου μήνυμα ήταν πολύ περιφραστικό γιατί περιέγραφα και τις συνθήκες και τα παράπονα. Οπότε ας εστιάσω στα παράπονα γιατί βλέπω ότι και οι συνθήκες λαμβάνονται ως παράπονα.
Το ότι χρειάζεται νέα γραμμή και 70 ευρώ το κατάλαβα αμέσως. Δεν ήταν αυτό το πρόβλημα, αν και δεν θα με χάλαγε να μην υπάρχει. Γιατί εξαρχής θεωρούσα υπερβολική αυτή την χρέωση. Αλλά αυτό κατάλαβα ότι δεν μπορώ να το αποφύγω. Αυτό που με χάλασε ήταν ότι στον πρώτο λογαριασμό θα έμπαιναν μαζί δύο πάγια και τα 70 ευρώ, οπότε ο λογαριασμός θα πήγαινε στα 120-130 ευρώ. Είναι πολύ δύσκολο για εμένα να δώσω 130 ευρώ μαζεμένα. Δεν κατάλαβα τη διαδικασία με τον μηδενισμό του παγίου στον έναν λογαριασμό και τα δύο μαζεμένα πάγια στον επόμενο. Κατάλαβα ότι στην ουσία αυτό σήμαινε νέο συμβόλαιο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί η μετακόμιση θεωρείται νέο συμβόλαιο. Είμαι υπάρχον πελάτης με διαμορφωμένο συμβόλαιο. Υπάρχει αλλαγή γραμμής, αλλά δεν καταλαβαίνω την σύνδεση της γραμμής με την τιμολόγηση μου. Γιαυτούς (και όχι μόνο) είναι λογικό. Για μένα είναι εντελώς παράλογο. Στο κάτω κάτω αν ήξερα ότι η μετακόμιση θεωρείται νέο συμβόλαιο θα άλλαζα και το πρόγραμμα. Ακόμα και η WIND στα προγράμματα σταθερής έχει νέα και πιο συμφέροντα προγράμματα. Όπως είπα αυτό δεν ισχύει στα προγράμματα κινητής που δεν με συμφέρει να αλλάξω πρόγραμμα, αλλά στα προγράμματα σταθερής η WIND έχει το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα (σε παροχές) αλλά φθηνότερο. Αλλά έχει διαδικασία, έξοδα ενεργοποίησης κτλ. Αν ήξερα ότι η μετακόμιση θεωρείται νέο συμβόλαιο θα έπαιρνα και νέο πρόγραμμα. Απλά μία μετακόμιση με το υπάρχον συμβόλαιο ήθελα να κάνω.
Οπότε, αν έτσι είναι τα πράγματα, στην επόμενη μετακόμιση (που ελπίζω να μην είναι σύντομα γιατί είναι μεγάλη βαβούρα και ταλαιπωρία) δεν θα ασχοληθώ καν με μεταφορά. Θα πάω κατευθείαν για νέο πρόγραμμα, ίσως και σε άλλη εταιρία. Δηλαδή αυτό που ζητάω είναι μεγαλύτερη ευελιξία και η μετακόμιση να μην θεωρείται νέο συμβόλαιο. Άσε που όταν υπογράφεις συμβόλαιο υπογράφεις κάτω από τους όρους του συμβολαίου, και παίρνεις και αντίγραφο. Εγώ μόνο μία αίτηση μεταφοράς διεύθυνσης υπέγραψα.
Στο πλαίσιο αυτό, το ότι η μετακόμιση δεν πρέπει να θεωρείται νέο συμβόλαιο, μου φαίνεται εντελώς παράλογο να κόβονται όλες οι παροχές που είχα συνδεδεμένες με το υπάρχον συμβόλαιο. Και αυτό να το βλέπω στους λογαριασμούς ακόμα και 1μιση μήνα αργότερα. Και να ψάχνω τι έχει κοπεί και τι όχι. Όλο το συμβόλαιο μαζί με τις παροχές και τα υπόλοιπα θα έπρεπε να έχουν μεταφερθεί αυτόματα. Ακόμα και η λέξη "μεταφερθεί" για μένα είναι λάθος. Μόνο η γραμμή, δηλαδή τα καλώδια μεταφέρθηκαν. Για μένα όλα τα υπόλοιπα θα έπρεπε να μείνουν τα ίδια. Εκτός από την νέα διεύθυνση στα στοιχεία του λογαριασμού.
Για την προσφορά με τον δωρεάν χρόνο ομιλίας που μετέφερα στην μάνα μου, το θέμα δεν ήταν η προσφορά. Αυτή ήθελαν να δώσουν, αυτήν έδωσαν. Σύνδεση με καρτοκινητό. Εμένα μου ήταν άχρηστη (γιατί ένας απλός κράχτης ήταν ώστε να σε δελεάσουν να ενεργοποιήσεις και έναν αριθμό καρτοκινητού) και δεν θα ασχολιόμουν. Αλλά δεν πήγε χαμένη γιατί τελικά την συνέδεσα με τον αριθμό της μητέρας μου. Οπότε καλό ήταν τελικά.
Το θέμα δεν ήταν η προσφορά, αλλά ότι κόπηκε και αυτή μαζί με τα υπόλοιπα. Οπότε πάμε στα προηγούμενα που έγραψα.
Άλλο που μου φάνηκε παράλογο ήταν ότι έπρεπε να κάνω ξεχωριστή αίτηση για αλλαγή διεύθυνσης στο σταθερό, και μετά να κάνω και για το κινητό. Είναι δυνατόν το ένα τμήμα να μην βλέπει το άλλο μέσα στην ίδια εταιρία;
Συμφωνούμε τουλάχιστον στο ότι είναι παράλογο να χρεώνομαι για να μιλάω τηλεφωνικά με την εταιρία. Δεν είναι δυνατόν να μπορώ να μιλήσω με όλες τις άλλες εταιρίες, ακόμα και με τις ανταγωνιστικές Cosmote και Vodafone με τον δωρεάν χρόνο μου, και να πρέπει να χρεώνομαι έξτρα για να μιλήσω με την εταιρία που είμαι πελάτης.
Και τελευταίο, το αίτημα μου για περισσότερα δωρεάν MB. Είναι αυτονόητο ότι εγώ θα κοιτάξω το δικό μου συμφέρον, και όχι της εταιρίας. Σκοπός τους είναι να μου πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερα, και δικός μου σκοπός να δώσω όσο το δυνατόν λιγότερα, για τις ίδιες παροχές.
Κριτήριο σύγκρισης για το πόσα δωρεάν MB θα πρέπει να δίνουν δεν είναι κάτι που είναι στο δικό μου μυαλό. Είναι κάτι που υπάρχει ήδη, και το δίνει η ίδια εταιρία. Στα καρτοκινητά WIND με 5 ευρώ παίρνεις 500 MB. Στο αντίστοιχο πακέτο για συμβόλαιο στα 5 ευρώ παίρνεις 100 MB. Ίσως θα έπρεπε μόνο να διευκρινήσω ότι αυτό δεν είναι μέσα στο συμβόλαιο μου. Είναι έξτρα πακέτο που πληρώνεις ξεχωριστά. Συμφωνώ ότι αλλαγή στην τιμολόγηση του συμβολαίου μου δεν μπορεί να γίνει, αφού δεν είναι πια εμπορικό προιόν λόγω παλαιότητας. Αλλά το πακέτο με τα MB είναι έξτρα, δεν είναι παλιό και μη εμπορικό πια, και σαφώς μπορεί να αλλάξει. Και όπως είπα υπάρχει και στα καρτοκινητά.
Σε άλλο κομμάτι του forum (στο κομμάτι για τα android) έχει γίνει κουβέντα για το πόσο πιο συμφέροντα είναι πια τα καρτοκινητά. Τρελές προσφορές σε χρόνο ομιλίας, μηνύματα MB. Δεν καταλαβαίνω γιατί σαν πελάτης συμβολαίου θα πρέπει να είμαι ριγμένος. Γιατί αυτοί 500 MB και εγώ 100;
Σαφώς η απάντηση θα μπορούσε να ήταν ότι αυτός είναι ο τιμοκατάλογος, και αν σου αρέσει. Ε, δεν μου αρέσει. Γιαυτό αν δεν αλλάξει αυτό το πακέτο, το κόβω. Όπως είπα είναι εκτός συμβολαίου και κόβεται ανά πάσα στιγμή. Όχι τόσο από πείσμα, αλλά σε smartphone τα 100 MB είναι πια άχρηστα. Δεν φτάνουν για τίποτα.
Το υπόλοιπο συμβόλαιο που για μένα είναι συμφέρον δεν το κόβω. Θέλουν να το κόψουν αυτοί. Δεν μου έδωσαν επιδότηση με την λήξη του συμβολαίου του κινητού, και μου είπαν ότι θα μου έδιναν αν άλλαζα πρόγραμμα. Ακριβότερο βέβαια. Φυσικά πήρα το τηλέφωνο από σκρουτζομάγαζο (μέσα στο forum πολύ έντονη είναι και η τάση να τα φέρνουν κατευθείαν από Κίνα), και γλίτωσα ακριβώς τα λεφτά που θα μου έδιναν με την επιδότηση. Και κράτησα τα παλιό συμφέρον συμβόλαιο μου.
Είπαμε πάνω από όλα είναι το δικό μου συμφέρον, όχι το δικό τους.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Είμαι συνδρομητής συμβολαίου κινητής και σταθερής στην WIND. Πριν λίγες μέρες είχα μία τηλεφωνική προσφορά από την WIND για μία προσφορά κινητής που φαινόταν πολύ καλή. Μου δίναν το πιο ακριβό πακέτο κινητής της WIND, το W, που κανονικά έχει πάγιο 49,90 αλλά εμένα μου το έδιναν 23,50 αν θυμάμαι καλά, γιατί έχουν περάσει και μερικές μέρες. Το μεγάλο ερώτημα είναι για πόσο καιρό θα ίσχυε με αυτή την τιμή. Αυτό ήθελα κυρίως να σιγουρέψω, γιατί τώρα έχω ένα παλιό και μη εμπορικό πακέτο της WIND, που με βολεύει και δεν θέλω να πάω να πάω σε κάποιο από τα τρέχοντα της WIND γιατί μου έρχονται πιο ακριβά. Η προσφορά που μου έδιναν ήταν πολύ καλή, και με μικρότερο πάγιο και από αυτό που πληρώνω τώρα, αλλά ήθελα να ξέρω για πόσο καιρό θα ίσχυε, και τι θα γινόταν αν έληγε. Αν θα μπορούσα να το κρατήσω με την τιμή που μου είπαν, ή θα έπρεπε να γυρίσω μετά σε κάποιο από τα τρέχοντα, και με τρέχουσα τιμή, που δεν με βολεύει. Μου είπαν ότι θα είναι για πάντα 23,50.
Γιαυτό τον λόγο ρώτησα στα κεντρικά της WIND παίρνοντας τηλέφωνο, αλλά πήγα και σε ένα κατάστημα της WIND για να μιλήσω και από κοντά και με κάποιον. Και οι δύο μου είπαν ότι αποκλείεται να ήταν για πάντα. Ή θα ήταν νέο συμβόλαιο και θα έληγε κανονικά στην λήξη του (1μιση ή 2 χρόνια), ή ακόμα χειρότερα θα ήταν μία προσωρινή ανανέωση του τρέχοντος συμβολαίου μου, και θα έληγε κανονικά μετά από 9 μήνες που λήγει κανονικά το συμβόλαιο μου. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως δεν θα μπορούσα να γυρίσω στο παλιό που ήδη έχω, αλλά θα έπρεπε μετά να πάω σε κάποιο από τα τρέχοντα που θα ισχύει τότε. Όπως και να ήταν πάντως, μου είπαν ότι μόνο αυτός που μου έκανε την προσφορά ξέρει ακριβώς τους όρους, γιατί και οι δύο που μίλησα μου είπαν ότι έψαξαν στο κομπιούτερ τους και δεν υπάρχει καμία επίσημη τέτοια προσφορά για εμένα!!!
Ρώτησα ποιος ήταν αυτός που μου έκανε την προσφορά, γιατί το τηλέφωνο που με έπαιρναν ήταν το 13800 όπως φαινόταν στην αναγνώριση αριθμού κατά την κλήση. Είναι το τηλέφωνο της WIND, οπότε κάποιος μέσα από την WIND με έπαιρνε. Εδώ υπήρχε η μόνη διαφοροποίηση μεταξύ των δύο που ρώτησα, γιατί στο τηλέφωνο μου είπαν ότι είναι από το τμήμα marketing, ενώ στο κατάστημα μου είπαν ότι είναι εξωτερικοί συνεργάτες. Πάντως μόνο οι ίδιοι ξέρουν την προσφορά που μου έκαναν. Αλλά και οι δύο μου είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορώ μετά να γυρίσω στο παλιό και μη εμπορικό πια πακέτο που έχω. Η μόνη προστασία που μπορώ να έχω είναι να ρωτήσω και να σημειώσω το όνομα του ατόμου που μου έκανε την προσφορά, και να περιμένω να δω τι θα γίνει όταν λήξει η προσφορά, δηλαδή όταν θα συμπληρωθεί ο χρόνος του συμβολαίου. Αν δεν είναι τα πράγματα τότε όπως μου τα είπε, να κάνω καταγγελία στον υπάλληλο κτλ!!!
Φυσικά αρνήθηκα την προσφορά, και στην τελευταία επικοινωνία που είχα με το άτομο που μου έκανε την προσφορά έγινε έξαλλο! Αναρωτήθηκε γιατί μέσα από την WIND μου είπαν τέτοια πράγματα για αυτόν, αφού και αυτός της WIND είναι!!!
Μπάχαλο. Δεν ξέρω τι γίνεται, ποιος ήταν αυτός, μπορεί και να είχε αυτός δίκιο και να είχε όντως το δικαίωμα να κάνει την προσφορά που είπε, και να έχασα μία καλή προσφορά. Αλλά το αναφέρω πάντως, για την ιστορία. Ίσως να πρέπει να δίνουμε μεγάλη προσοχή σε αυτές τις τηλεφωνικές προσφορές. Ή ίσως να είναι και μεγάλες ευκαιρίες. Έχω φίλο που όντως άλλαξε το συμβόλαιο του με κάποια ανάλογη τηλεφωνική προσφορά, και είναι πολύ συμφέρουσα. Περιμένω να δω τι θα γίνει όταν λήξει και εκείνου το συμβόλαιο που έκανε.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Διάβασα με μεγάλη έκπληξη το post σου, γιατί γνωρίζω ότι είσαι ένα συγκροτημένο και ψαγμένο άτομο, στο οποίο δεν ταιριάζουν αυτά που περιγράφεις.
Δηλαδή, δεν μπορώ να καταλάβω πως εσύ, μίλησες τόσες φορές με κάποιον από την Wind, για μια προσφορά που σου ήταν ενδιαφέρουσα, και δεν κράτησες το όνομά του, για να ξέρεις, τουλάχιστον, με ποιον μιλάς.

Ανεξάρτητα από αυτό, και επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση πριν από 2 χρόνια περίπου όταν, μετά από 15-20 χρόνια περίπου με το ίδιο (εταιρικό) συμβόλαιο 4 αριθμών, που φυσικά είχε καταργηθεί από χρόνια, βρέθηκα σε δίλημμα αν θα συνεχίσω με άλλο συμβόλαιο ή θα περάσω σε καρτοκινητή, θα σου πω τι έκανα. Επειδή οι αριθμοί ήταν, κυρίως, σε οικογενειακά χέρια, γύρισα τα 2 σε Q, επειδή η κίνηση που έκαναν ήταν περιορισμένη και τα άλλα 2 σε f2g. Στα 2 πρώτα τη βγάζω με 3 το μήνα το καθένα, χωρίς σε καμία περίπτωση να ξεπερνάνε τα 100' το μήνα, είτε γιατί η χρήση περιορίζεται με κλήσεις από σταθερό που έχει και προς κινητά είτε για άλλους λόγους. Στα άλλα δύο αγοράζω πακέτο 5 ανά 2 ή 3 μήνες περίπου αφού η κατάσταση βοηθιέται σημαντικά κάθε 1η του μήνα, από τις προσφορές της Wind και συγκεκριμένα αφενός από τα 120' προς όλους, από τη σταθερή (έκανα φορητότητα για vdsl), αφετέρου από το 1GB της κάρτας Mobile Broadband που ξεκίνησε από τα 300ΜΒ, ανέβηκε στα 500ΜΒ και τους τελευταίους μήνες στο 1GB !!!

Δεν γνωρίζω τη χρήση που κάνεις κάθε μήνα αλλά πιστεύω, πλέον, ότι η καρτοκινητή της Wind, με τις προσφορές που δίνει και τις επιλογές που έχεις, μπορεί να σε καλύψει άνετα, με ελάχιστα χρήματα είτε ανά μήνα είτε ανά 2-3 μήνες.
 
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Λίγο επιθετική η απάντηση, αλλά δεν πειράζει αυτό. Το χειρότερο είναι ότι δεν βοηθάει ιδιαίτερα.
Δύο σκέλη έχει η απάντηση.
Το πρώτο είναι το γιατί δεν κράτησα το όνομα του υπάλληλου. Το θέμα είναι ότι το κράτησα, αλλά δεν βοηθάει αυτό. Το πρόβλημα μου είναι πως να επαληθεύσω τα λεγόμενα του υπαλλήλου, αλλά και γενικά πως επαληθεύονται τα δεδομένα όλων αυτών των τηλεφωνικών προσφορών. Μου είπε ότι η προσφορά είναι για πάντα. Από την WIND μου είπαν ότι δεν μπορεί να ισχύει αυτό, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα να δουν ποιος είναι ο υπάλληλος αυτός που έκανε την προσφορά. Ξέρουν ότι κάποιοι κάνουν τηλεφωνικές προσφορές. Ο ένας μου είπε τμήμα marketing, ο άλλος εξωτερικοί συνεργάτες. Δεν ενδιαφέρθηκαν όμως να ψάξουν ποιος είναι ο συγκεκριμένος, αν και ήξερα το όνομα του. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν την εξουσιοδότηση να κάνουν αυτές τις προσφορές. Το ξέρουν και οι ίδιοι στην WIND. Το θέμα είναι όμως ότι κανείς δεν μπορεί να επαληθεύσει τα δεδομένα της προσφοράς που μπορούν να κάνουν. Μου είπαν και αυτοί οι επίσημοι της WIND, να κρατήσω το όνομα αυτού που μου έκανε την προσφορά, αλλά μόνο και μόνο για να τον καταγγείλω αργότερα, αν αποδειχτεί ότι αυτό που μου πρότεινε τελικά δεν ισχύει όπως ακριβώς μου το είπε. Αν αποδειχτεί βέβαια, γιατί ούτε και αυτοί δεν το ήξεραν αυτό, και μπορεί να μην χρειαζόταν. Αλλά όλη η απορία μου είναι πως μπορώ εκ των προτέρων να επαληθεύσω ότι η προσφορά είναι όπως ακριβώς λέει ο κάθε υπάλληλος που κάνει μία τηλεφωνική προσφορά. Για να μην φτάνουμε τελικά στην καταγγελία. Στο site υπάρχουν τα κανονικά τρέχοντα προγράμματα, αλλά όχι οι όροι αυτών των μεμονωμένων προσφορών. Το όνομα του υπαλλήλου που μου έκανε την προσφορά το είχα, αλλά τι να το κάνω; Να ζητήσω από την WIND λίστα υπαλλήλων για να σιγουρέψω ότι είναι όντως υπάλληλος τους; Να πάω να τον συναντήσω μέσα στην WIND και να του ζητήσω κάποιο χαρτί που να δείχνει τους όρους του νέου συμβολαίου που στην ουσία επρόκειτο να κάνω; Να του ζήταγα να μου στείλει το συμβόλαιο σπίτι να το μελετήσω, αν και εκεί υπάρχουν και νομικοί όροι που δεν κατανοώ πλήρως; Εκεί είναι όλο το θέμα. Πως να επαληθεύσω τα λεγόμενα του, όποιος και να είναι αυτός τελικά. Και γενικά τι τρέχει με αυτές τις τηλεφωνικές προσφορές. Αν τρέχει βέβαια, γιατί μπορεί να μην υπάρχει και κανένα πρόβλημα. Αλλά πως μπορώ να το σιγουρέψω εκ των προτέρων;
Το δεύτερο σκέλος είναι τα οφέλη της καρτοκινητής. Εδώ δεν θα διαφωνήσω ιδιαίτερα, τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην καρτοκινητή και είναι πια πολύ συμφέρουσα. Αλλά και αυτό δεν με βοηθάει. Γιατί όπως είπα έχω ένα παλιό και μη εμπορικό πρόγραμμα. Με μικρότερο πάγιο από τα τρέχοντα, αλλά και με περισσότερη κάλυψη από τα τρέχοντα. Δεν ξέρω τι κάνουν τα τελευταία χρόνια. Έχουν ανεβάσει τα πάγια, και με πολύ μεμονωμένη κάλυψη. Περισσότερο χρόνο ομιλίας, αλλά όχι μηνύματα πχ. Για το πάγιο που δίνω έχω καλύτερη κάλυψη σε χρόνο ομιλίας και μηνύματα από τα τρέχοντα. Ένα μόνο θέμα υπήρχε, ότι ως παλιό πρόγραμμα δεν είχε καθόλου ίντερνετ. Είναι το μόνο που σκεφτόμουν ως κίνητρο να φύγω, αλλά αυτές τις μέρες υπάρχει μία πολύ καλή προσφορά για πακέτο ίντερνετ για συνδρομητές συμβολαίου. Οπότε καλύφθηκα και από εκεί.
Αλλά επίσης ως συνδρομητής και σταθερής μαζί με συμβόλαιο κινητής έχω και από εκεί οφέλη. Μείωση παραπάνω στο πάγιο κινητού. Ακόμα και τώρα που σφίξαν τα πράγματα μου έδωσαν τελικά επιδότηση συσκευής, και έδωσα το κινητό που μου έδωσαν στην μητέρα μου που είχε ένα εδώ και 5 χρόνια. Μου έδωσαν και 200 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας το μήνα για καρτοκινητό που επίσης χρησιμοποιεί η μητέρα μου. Άρα είναι καλυμμένη και η μητέρα μου με ότι χρειάζεται για την δική της χρήση κινητού.
Δηλαδή έχω τόσο καλά δεμένο όλο το σύστημα με το σταθερό και το ισχύον πρόγραμμα κινητού, που είμαι πολύ καλύτερα από τα τρέχοντα προγράμματα, και δεν νομίζω να είμαι και πολύ μακριά και από τα καρτοκινητά. Γιαυτό επιμένω να μην θέλω να χάσω το παλιό αυτό πρόγραμμα μου.
Η προσφορά που μου έκανε ο τύπος από το τηλέφωνο ήταν εντυπωσιακή και ακόμα πιο συμφέρουσα από το δικό μου σύστημα. Αλλά μόνο αν ίσχυε για πάντα με την τιμή που μου είπε. Αυτό ήταν όλο το θέμα. Τι γίνεται αν λήξει το συμβόλαιο που θα έχω κάνει με την προσφορά αυτή. Και ιδίως αν ήταν μόνο για 9 μήνες μέχρι να λήξει το συμβόλαιο που ήδη έχω αυτή την στιγμή. Και για το θέμα αυτό δεν έβγαλα άκρη. Οπότε ξαναγυρνάω στο αρχικό ερώτημα. Πως μπορεί κάποιος να επαληθεύσει τα δεδομένα αυτών των τηλεφωνικών προσφορών;
 
Last edited: