Που πάει η χώρα;

Status
Not open for further replies.

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Θετική χαρακτήρισε την επιμήκυνση ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θόδωρος Δρίτσας.

Αντε, αν με το καλό έρθει αντίστοιχο νομοσχέδιο να το ψηφίσετε. Είναι θετικό δηλαδή για το λαό, να επιμηκυνθεί ο χρόνος των αντιλαϊκών μέτρων. Οπως με τα ειδικά μισθολόγια που σώθηκαν μέχρι το Δεκέμβρη. Μετά, βλέπουμε.

Μα και ο Συριζα αν εβγαινε επιμηκυνση θα "διαπραγματευοταν" ........αφου το ειχε δηλωσει ξεκαθαρα οτι θελουν να παραμεινουμε και στο ευρω και στην ευρωζωνη....

Οποτε θεωρω οτι ο Δριτσας εκφραζει και την αληθινη (γιατι ποτε δεν ξερεις τι σου συνιστοξημερωνει) θεση του κομματος.
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Τωρα θα μιλαμε η θα βηχουμε ;Γραφεις οτι "απο αλλα βιντεο που εχεις δει τον εκπροσωπο" γιατι δεν λες οτι το ειδες ;Υποτιμας την νοημοσυνη μου ;
Για να μη ξαναγραφω διαβασε εδω ποστ #73075 http://www.avclub.gr/forum/showthre...η-χώρα?p=1056541273&viewfull=1#post1056541273

Περι νοημοσύνης και λοιπά, άλλοι έχουν το trademark.....

Κοίτα Budda στο ξαναπα....η "εμπάθεια" σου στο πρόσωπο μου σε κάνει να μην σκέφτεσαι καθαρά πριν γράψεις....

http://www.youtube.com/watch?v=_PcyNxJ1jw0

http://www.youtube.com/watch?v=UODCmATdrWU

κλπ.....

Υ.Γ Σώτο διαφωνώ.....
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Μια αδημοσίευτη (και εντελώς ασχολίαστη) συνέντευξη του Αιμίλιου Λιάτσου - του νέου Διευθυντή Ειδήσεων της ΕΡΤ.

Ενώ ο κλαυσίγελως για τον φημολογούμενο διορισμό του απ' την ΝΔ ως Διευθυντή Ειδήσεων της ΕΡΤ δε λέει να κοπάσει.


http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/32310
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τα περιστατικά ρατσιστικής και αστυνομικής βίας διοργανώνουν την Παρασκευή 24 Αυγούστου στις 6.00 μ.μ. στην Ομόνοια


Στο συλλαλητήριο καλούν η Πακιστανική Κοινότητα Ελλάδος, η Ένωση Μεταναστών Εργατών και η Κίνηση «Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή», όπως ανακοίνωσαν εκπρόσωποι των οργανώσεων σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν σήμερα.

****

«Αν είσαι φτωχός ή μετανάστης, δεν υπάρχει νόμος να σε προστατέψει», υποστήριξε στη διάρκεια της συνέντευξης ο Ιτζάζ Αχμέτ, εργάτης από το Πακιστάν, που κατοικεί εδώ και 13 χρόνια στην Ελλάδα. Κατήγγειλε ότι όταν κάλεσε την αστυνομία μετά από μια ληστεία στο σπίτι του, οι αστυνομικοί όχι μόνο αγνόησαν το συμβάν, αλλά τον ξυλοκόπησαν και τον φοβέριζαν για να γυρίσει στο Πακιστάν. Την ίδια αντιμετώπιση είχε και στο αστυνομικό τμήμα Ιλίου, την επομένη που προσπάθησε να κάνει μήνυση.


Στη συνέντευξη Τύπου παρευρέθηκαν αρκετοί μετανάστες, που υποστήριξαν ότι έχουν πέσει θύματα αστυνομικής βίας. Ο Γουλφάμ Ασρέφ, εργαζόμενος στα Ελληνικά Πετρέλαια, είπε ότι, όταν σε αστυνομικό έλεγχο έδειξε την κάρτα από την εργασία του, άρχισαν να τον χτυπούν και να του λένε «παίρνετε τις δουλειές από τους Έλληνες». Ανέφερε ακόμα ότι στο αστυνομικό τμήμα Αιγάλεω, όπου τον οδήγησαν, του έσφιγγαν το δάχτυλο με πένσα, ενώ φόρεσαν κράνη σε αυτόν και τον Χαλέπ Μασάουντ, τους ανάγκασαν να χτυπηθούν μεταξύ τους και, κατόπιν, έκοψαν το μουστάκι του τελευταίου.

"Τα περιστατικά αυτά είναι καθημερινά, αλλά κανείς δεν μιλάει, γιατί ο κόσμος φοβάται", δήλωσε ο δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων και στέλεχος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Πέτρος Κωνσταντίνου και συμπλήρωσε πως ό,τι συμβαίνει, αποτελεί «επιλογή της κυβέρνησης για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο, ότι «για όλα φταίνε οι μετανάστες» και να περνάει ανενόχλητη τα μέτρα λιτότητας και εγκατάλειψης κάθε κοινωνικής πρόνοιας».

Ο Αχμέτ Χασάν κατήγγειλε εισβολή και απειλές της αστυνομίας μέσα στο ίδιο του το σπίτι στην οδό Θεμιστοκλέους 23 στο Περιστέρι στις 29/7, λέγοντας: «Ήμασταν 5 άτομα μέσα στο σπίτι. Μπήκαν μέσα άρχισαν να σπάνε και να μας τρομοκρατούν. Ένας αστυνομικός βρήκε ένα μπουκάλι μπύρα, το έσπασε και μας είπε «θα σας σφάξω και θα σας κάνω ότι θέλω, να φύγετε από τη χώρα μας, βρωμιάρηδες». Μετά ήρθε ένας άλλος αστυνομικός με άλλη στολή και μας έφτυσε έναν έναν». Το τραγικό της υπόθεσης ήταν ότι την αστυνομία την είχαμε καλέσει οι ίδιοι, μετά από ρατσιστική επίθεση που έγινε στο σπίτι από φασίστες, που έσπασαν την πόρτα του σπιτιού τους και μπήκαν μέσα. Όμως η αστυνομία αντί να συλλάβει τους φασίστες, συνέλαβε τους τρεις και τους υπόλοιπους προσπάθησε να μας τρομοκρατήσει και να μας εξευτελίσει».


Ακολούθησαν και άλλες επώνυμες καταγγελίες μεταναστών.

http://www.left.gr/article.php?id=6037#.UDS80nLpIQE.facebook
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Κάτι "βρωμάει" και σε αυτή την περίπτωση....

Ένοχος, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, κρίθηκε από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας ο 30χρονος Τάσος Θεοφίλου, ο οποίος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή για αντίσταση και απείθεια κατά τη διάρκεια της σύλληψής του από τους αστυνομικούς. Την ενοχή του είχε ζητήσει και ο εισαγγελέας, κρίνοντας ότι από την αποδεικτική διαδικασία προέκυψε ότι διέπραξε τα αδικήματα που τον βαρύνουν σχετικά με τη σύλληψή του.

Ο Τάσος Θεοφίλου, απευθυνόμενος στους δικαστές, τόνισε ότι είναι αναρχικός και αρνήθηκε ότι αντιστάθηκε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν.

Προς το παρόν ο Θεοφίλου δηλώνει αθώος, ενώ σύμφωνα με το δικηγόρο του κ.Φυτράκη υπάρχει σειρά παρατυπιών κατά την αστυνομική έρευνα, ενώ δεδομένη πρέπει να θεωρείται η περίεργη εμπλοκή της αντιτρομοκρατικής στην αναγνώριση του Θεοφίλου, ως δράστη της ληστείας της Πάρου.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την αστυνομία η ταυτότητα του Θεοφίλου έγινε γνωστή έπειτα από δύο ανώνυμα τηλεφωνήματα. Στο ένα άγνωστος άνδρας κατονόμαζε τον κατηγορούμενο ως ένοχο για τη ληστεία και δολοφονία της Πάρου, ενώ με δεύτερο τηλεφώνημα οι αστυνομικές αρχές πληροφορήθηκαν τη συμμετοχή του στους Πυρήνες.

Πέρα από την πολύ περίεργη αυτή όμως διαδικασία ταυτοποίησης του Θεοφίλου, κενά υπάρχουν στη διαδικασία λήψης DNA, αποτυπωμάτων κλπ.

«Είμαι φοιτητής στο μεταπτυχιακό της Θεολογικής. Κατοικώ μόνιμα στη Θεσσαλονίκη. Κατά περιόδους ερχόμουν στην Αθήνα. Σκόπευα να μετακομίσω. Δεν πρόλαβα να μείνω κάπου. Ήμουν Αθήνα λίγες ώρες. Ήρθαν 3-4 και όρμησαν πάνω μου. Δεν κατάλαβα ότι ήταν αστυνομικοί. Δεν κλότσησα, δεν αντιστάθηκα. Με δέσανε και με πήγαν στο Τμήμα. Δεν μου είπαν τίποτα. Αναρχικός είμαι, γίνονται αυτά. Γι' αυτό δεν ρώτησα τι γίνεται. Είχα ενεργή δράση στις κινητοποιήσεις. Δεν είχα ποτέ καμία εμπλοκή με την αστυνομία. Μου είπαν ότι θέλουν αποτυπώματα. Τους απάντησα ότι δεν ξέρω αν είναι νόμιμο. Μου είπαν ότι είναι. Τα πήραν. Δεν είπα πού μένω, γιατί δεν ήξερα ακόμα. Είχα μια-δυο επιλογές. Θεωρώ ότι είναι μια τυπική διαδικασία να καταθέτουν ότι αντιστάθηκα. Με έχουν προσαγάγει άλλη μία φορά, πριν από πέντε χρόνια. Ένας φίλος μου είχε κλοτσήσει ένα αμάξι. Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί έπρεπε να δώσω γενετικό υλικό. Δεμένος ήμουν. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Έγιναν όλα γρήγορα. Δεν ήξερα και για δικηγόρο» είπε στην απολογία του ο Τάσος Θεοφίλου.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, αναγνώστηκαν οι καταθέσεις των αστυνομικών που συνέλαβαν τον 30χρονο, οι οποίοι βρίσκονται σε έκτακτη υπηρεσία εκτός Αθηνών και δεν μπόρεσαν να προσέλθουν στο δικαστήριο για να εξεταστούν ως μάρτυρες.

http://alterthess.gr/content/fylaki...i-ston-theofiloy-gia-antistasi-kata-tis-arxis
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Απο τις λίγες φορές, που το κείμενο της πετάει "φλόγες"..... Εξαιρετικό......και αφιερωμένο στους Ελληνάρες....


* Τοις ποίων ρήμασι πειθόμενοι μωρέ;

Δεν σε αναγνωρίζω ρε φίλε. Δεν σε αναγνωρίζω ρε άνθρωπε Ελληνα του διαβόητου 21ου αιώνα. Ούτε συμπολίτη θέλω να σε πω, ποτέ σύντροφος άλλωστε δεν ήσουν, εκείνο δε το συνάνθρωπε, εκείνο το ρε πατριώτη, κάπου κάπου σου κόλλαγε και δεν μετάνιωνα την καλημέρα που αντάλλασσα μαζί σου. Ησουνα περήφανος για την προσφυγική καταγωγή σου. Κι ο διπλανός μας ακόμη περισσότερο, εκείνος που ανδρώθηκε στις γερμανικές αλυσίδες παραγωγής αλλά έμεινε λεύτερος, έλεγε, στο πνεύμα. Αμ εκείνη την άλλη τη φιλενάδα μας, την κοσμοπολίτισσα, που της άρεσε η έθνικ μουσική κι έκλαιγε με τα παιδάκια στα φανάρια και για τη δυστυχισμένη καντηλανάφτισσα, τη Ρουμάνα χήρα που δεν είχε στον ήλιο μοίρα, όχι μόνο δεν την αναγνωρίζω, αλλά δεν θέλω να την ξέρω.

Σας κοιτάω και βλέπω φάτσες τραβηγμένες απ´ το μίσος. Μια φανατίλα, καλά κρυμμένη πίσω απ´ το μικροαστισμό σας, έχει ποτίσει ακόμα και τις ρυτίδες των βλεφάρων σας. Το μάτι σας γέμισε απ´ εκείνους τους κόκκους σκιάς που σπάνε το φως της καλοσύνης, και το δείχνουν όπως είναι, μάτι θεριού πεινασμένου και ματαιόδοξου, μάτι απαίδευτο στο κάλλος. Μόλις δείτε ή ακούσετε πως κάποιος άθλιος ψωροκασίδης, ντυμένος στα μαύρα Ελληναράς, χτύπησε, έσφαξε, έλιωσε έναν όποιον αλλοεθνή, αλλόθρησκο, αλλόδοξο, αλλόχρωμο, μετανάστη, που όμως να μην είναι ματσωμένος τουρίστας που αφήνει γερό πουρμπουάρ, λάμπετε. Γυαλίζει εκείνο το φοβισμένο σκατόψυχο, που έλεγε κι η γιαγιά μου, εγώ σας. Θεριεύει σα μουσολίνικο λοφίο φτιαγμένο από χιτλερικό μουστάκι και στολίζει το καθαρό σας κούτελο σαν κέρατο βερνικωμένο. Θυμώνετε με κάθε ψίθυρο ότι το θύμα ήταν άνθρωπος και δη απόκληρος και δυστυχισμένος, ξωπεταμένος από θεούς κι ανθρώπους, κι είχε κι αυτός κάπου μια μάνα ή ένα παιδί που τον κλαίνε. Στ´ αρχ... σας, μολογάτε. Να μην ερχότανε. Να μην περιέφερε το σκούρο δέρμα του, ο λιγδιάρης, ο διαφορετικός, ο οπωσδήποτε γι' αυτό το λόγο κλέφτης, φονιάς, απατεώνας.

Σας ξεσκάτισε τη μάνα. Σας μάζεψε τον κήπο. Εφτυνε το γυαλισμένο αυτοκίνητο να μην σας το ματιάσουνε έτσι που το είχε γλείψει κι άστραφτε το χρήμα σας. Κράτησε τα χωράφια και την επιδότησή σας ζωντανά. Χρόνια τώρα, πάνω από δυο δεκαετίες. Εκανε πόρτα στο μαγαζί. Επλυνε γονατιστός και σκάλες και βρωμιές. Σας έβαψε το σπίτι. Κάθε μπουκιά λαδιού και κάθε κόκκος φράουλας έχει μια σταγόνα απ´ τον ιδρώτα του. Τον ιδρώτα του μετανάστη. Το ακαθάριστο εθνικό σας προϊόν έχει ένα μεγάλο ποσοστό τοις εκατό απ´ το αίμα του. Εσείς οι Νεοέλληνες, οι φωναχτεροί. Οχι όλοι. Οι μπουρδελοκάφτες, τα πρωταθλητάκια του πισώπλατου μαχαιρώματος, οι κουραδόμαγκες του μόχθου του άλλου, τα φασισταριά της διπλανής πόρτας, εσείς δεν ήσασταν που γινόσασταν έξαλλοι όταν σας έλεγαν τον πατέρα τουρκόσπορο και τη μάνα παστρικιά;

Εχει και αλήτες και φονιάδες ανάμεσό τους, λέτε. Σίγουρα έχει. Οπως έχει κι ανάμεσό μας. Παιδεραστές, λαμόγια, βιαστές, φονιάδες. Ράτσα καθαρή από έγκλημα πού θα την βρείτε ωρέ ρατσιστές, φυλή ανώτερη της τάξης των τιμολογημένων ηλιθίων από επιλογή; Εσείς που δεν μπορείτε να καταλάβετε μήτε γράμμα απ´ την προτροπή του ποιητή: «Τη ρωμιοσύνη μην την κλαις...νά τη πετιέται από 'ξαρχής. Αντριεύει και θεριεύει. Και καμακώνει το θεριό με το καμάκι του ήλιου...». Καβαλάτε μια μηχανή, με μαύρο μπλουζί φτιαγμένο από παιδιά δούλους στο Μπαγκλαντές, ένα λοστάρι, μια κάμα μαχαιριού δουλεμένη από μετανάστες πάλι, κάπου στην κεντρική Ευρώπη των δανειστών και κυνηγάτε ως δράκους κάτι αφύλαχτα αδύναμα ανθρωπάκια του θεού χωρίς στον ήλιο μοίρα. Κι ύστερα πάτε στη μάνα ή την γκόμενα να σας πλύνει τη ρατσιστική αδρεναλίνη απ´ τα σώβρακα που βρέχονται γιατί δεν βρήκατε αντίσταση κι ήταν εύκολο το φονικό... Σιγά ρε πατριδοκάπηλοι και πατριδοκλέφτες. Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, λέει ο εθνικός Σολωμός, που δεν ήξερε και καλά τα ελληνικά, είναι η ελευθερία. Οχι από τα σπαρμένα πτώματα Ιρακινών, Πακιστανών, Πολωνών, Αλβανών, των εξαθλιωμένων θυμάτων των καπιταλιστών χορηγών σας... Μάσκες Ελλήνων γεμίσαμε κι η χώρα αιματηρός καρνάβαλος κατάντησε. Τοις ποίων ρήμασι πειθόμενοι μωρέ;

* Ω! ξειν αγγέλειν Λακεδαιμονίοις ότι τήδε κείμεθα τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι.

http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6994876&publDate=19/8/2012
 

nikoskouklos

Supreme Member
20 September 2008
3,631
Mάθημα ιστορίας για τους αναρχοσυνδικαλιστές και τον χαφιέ Σπέρα.

Συλλογή κειμένων για τον αγιοποιημένο Κώστα Σπέρα, κάποτε αναρχοσυνδικαλιστή και στη συνέχεια φασίστα τσιράκι της αντίδρασης. Τα αναδημοσιεύω εδώ γιατί δε θα μπορούσαν να λείπουν από την κατηγορία “Συνειδητοί πράκτορες της αντίδρασης”.

Πηγή: http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=51&t=148657
Το σενάριο είναι ακριβώς το ίδιο σε όλες τις περιπτώσεις. Η αστική διανόηση συγκινημένη από τον ηρωικό αγώνα των Ισπανών αναρχικών στον Εμφύλιο (κανένας δεν συζητάει βέβαια ότι ο αγώνας αυτός θα τελείωνε το 1936 με την κατάληψη της Μαδρίτης από τους εθνικιστές, αν δεν ήταν η ΕΣΣΔ να δώσει βοήθεια σε όπλα και άντρες στην Ισπανική Δημοκρατία). Ένας αγώνας, (μια κοινωνική επανάσταση καλύτερα), που δεν είχε αίσιο τέλος γιατί προδόθηκε από το σταλινικό κομμουνιστικό κόμμα. Κάποτε ήταν στη μόδα και ο κατσαπλιάς Μάχνο και οι συμμορίτες του στην Ουκρανία κατά την διάρκεια του τρομακτικού εμφύλιου που ακολούθησε τη ρωσική επανάσταση.
Στην Ελλάδα, μπορεί να μην είχαμε ποτέ σπουδαία αναρχική ή αναρχοσυνδικαλιστική παράδοση (τουλάχιστον ανάλογη με αυτήν της Ιταλίας, Ισπανίας ή των χωρών της Λατινικής Αμερικής), αλλά έχουμε τον ηρωικό Κώστα Σπέρα που δολοφονήθηκε από το σταλινικό ΚΚΕ, (τον ΕΛΑΣ ή την ΟΠΛΑ ανάλογα με τα γούστα και τις διαθέσεις του καθενός).

Μια πλοήγηση στο διαδίκτυο, με την εκτενή αναφορά και διαφήμιση του βιβλίου του για την εξέγερση των μεταλλωρύχων της Σερίφου το 1916, θα μας πείσει για το αληθές του λόγου. Και μια εντυπωσιακή σε μέγεθος και ανάλυση βιογραφία του στην Wikipedia, που συμπληρώνει την εικόνα και την προσπάθεια αγιοποίησης του Έλληνα «αναρχοσυνδικαλιστή». (Διάβολε, γιατί δεν υπάρχει κάτι ανάλογο για τον Κώστα Θέο ή τον Μήτσο Παπαρήγα ; ).
Δεν έχω βέβαια σκοπό να γράψω κάποια εκτενή ιστορική μελέτη για την πολιτική δράση του Κώστα Σπέρα ειδικά στη μετα-ΣΕΚΕ εποχή, γιατί απλά έχω να κάνω σημαντικότερα και πιο εποικοδομητικά πράγματα. Αλλά επειδή γράφτηκαν διάφορα για «ενορχηστρωμένες συκοφαντικές κατηγορίες», για «λάσπη των σταλινοζαχαριαδικών ενάντια σε έναν από τους ηγέτες της εργατικής τάξης» και άλλα παρόμοια φαιδρά, θα πρέπει να δοθούν – ειδικά στους φίλους που δεν έχουν άποψη ή δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με την ιστορία του ελληνικού εργατικού και συνδικαλιστικού κινήματος – κάποιες απαντήσεις για το ρόλο του Κώστα Σπέρα στο κίνημα μετά το 1921.

Η πολιτική ασυνέπεια, οι αδιάκοπες ταλαντεύσεις από τα δεξιά στα αριστερά χαρακτήριζαν την πολιτική δράση και τον λόγο τον Κώστα Σπέρα κατά το σύντομο διάστημα της παραμονής του στο Σοσιαλεργατικό Κόμμα της Ελλάδας. (Δεν αμφισβητεί κανένας την προσφορά του στην δημιουργία της ΓΣΕΕ και του Εργατικού Κέντρου της Αθήνας τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης δεν θα ασχοληθούμε με την σχετικά ύποπτη και παράξενη στάση του στην μεγάλη απεργία της Σερίφου, μέσα στο 1916 – ενώ μαινόταν σε όλη του την ένταση ο Α´ Παγκόσμιος Πόλεμος – όταν κάλεσε τις δυνάμεις της Αντάντ και τον γαλλικό στόλο για να έρθουν να προστατεύσουν τους εξεγερμένους απεργούς. Αυτά είναι άλλη ιστορία).
Ο Σπέρας όπως όλοι οι σύγχρονοί του μαρτυρούν, ήταν δεινός ρήτορας. Ήταν επίσης θερμόαιμος, μαχητικός, ορμητικός – μιλώντας απλά και κατανοητά γινόταν γρήγορα αγαπητός στους εργάτες, επηρεάζοντας ταυτόχρονα και πολλά συνδικαλιστικά στελέχη.
Στις αρχές του 1920 και ενώ ο πόλεμος στη Μικρασία ξεκινούσε, ο Σπέρας, παρέα με έναν δικηγόρο με το όνομα Ευάγγελο Παπαναστασίου, ασκούσαν αριστερή αντιπολίτευση στο ΣΕΚΕ και χρησιμοπιώντας ένα αδιάλλακτο, υπερκομουνιστικό λόγο σχολίαζαν με βαριές εκφράσεις μέσα από τα έντυπά τους την τακτική του Κόμματος. Με τις ιερεμιάδες τους κατάφερναν να παρασύρουν και εργάτες που δεν ήταν όπως γράφει ο Γιάνης Κορδάτος «αναρχούμενοι», με τον άμεσο κίνδυνο την διάπραξη τυχοδιωκτικών και εξτρεμιστικών ενεργειών που θα έθεταν σε τρομερό κίνδυνο το κίνημα μέσα σε μια δύσκολη πολεμική περίοδο.
Γράφει ο Γιάνης Κορδάτος για την ομάδα αυτή:
Το περίεργο είναι, πως ενώ ο Ευάγγελος Παπαναστασίου και η παρέα του κάνανε φανερά τον υπερεπαναστάτη, η αστυνομία δεν τους πείραζε. Αντίθετα ο Γάσπαρης έπιανε τα στελέχη που δεν έδειχναν υπερκομμουνιστικές τάσεις.
Και παρακάτω,
Αργότερα ο Κώστας Σπέρας έγινε όργανο της Αστυνομίας. Ο Παπαναστασίου όμως ήταν όργανο μυστικό από το 1918, από τότε που μπήκε στο κόμμα..¨
(Μεγάλη Ιστορία της Ελλάδας, τόμος Ε’ 1900-1924, σελίδα 614).
Ο βασικός στόχος του Σπέρα εκείνη την περίοδο ήταν η αποδοχή από το ΣΕΚΕ των 21 σημείων της 3ης Διεθνούς και η ένταξή του σε αυτήν, στόχος που λίγα χρόνια μετά θα αντιστραφεί εντελώς με έναν απίθανα εντυπωσιακό τρόπο.
Ο Κώστας Σπέρας θα διαγραφεί από το ΣΕΚΕ τον Μάρτιο του 1920, για να συνεχίσει την δράση του μέσα από την ΓΣΕΕ και το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας. Ένα μήνα μετά, τον Απρίλιο του 1920, στο Γ’ Έκτακτο Συνέδριο, το ΣΕΚΕ αποφασίζει να ενταχθεί στην Κομιντέρν, αποδεχόμενο τους όρους ένταξης και να προσθέσει στον τίτλο του τη λέξη «κομμουνιστικό» σε αγκύλες.
Το Σεπτέμβριο του 1920, αρχίζει το Β’ Συνέδριο της ΓΣΕΕ στην Αθήνα. Συνέδριο, στο οποίο η εργατική τάξη αντιπροσωπεύτηκε με 137 σωματεία, με 30000 μέλη. Τον ίδιο μήνα, στον Πειραιά, είχε συγκληθεί συνέδριο από την επιτροπή του Μαχαίρα, η τελευταία ίσως αναλαμπή του βενιζελικού συνδικαλισμού – ουδέποτε αναγνωρίστηκε ως επίσημο συνέδριο, λόγω της φτωχής αντιπροσώπευσης της εργατικής τάξης.
Η στάση του Κώστα Σπέρα στο Β’ Συνέδριο της ΓΣΕΕ, ήταν συνεπής και δεν μπορεί να επισύρει καμία μομφή. Μιλάμε για ξεκάθαρες αναρχοσυνδικαλιστικές θέσεις σε όλα τα ζητήματα που μπήκαν.
Ο Σπέρας και οι εργάτες που επηρέαζε, δεν αρνούνται σε βάση αρχής την οργανική σύνδεση της ΓΣΕΕ με το ΣΕΚΕ (ΚΚΕ), κάτι που τελικά αποφασίστηκε στο Συνέδριο. Αλλά, για την σύνδεση αυτή, θέτουν ως απαραίτητη προϋπόθεση την ένταξη της ΓΣΕΕ στην Τρίτη Διεθνή, πρόταση η οποία δεν έγινε αποδεκτή. (Ανάλογες κινήσεις ένταξης εργατικών συνδικαλιστικών ενώσεων στην Κομιντέρν είχαν γίνει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και μάλιστα με την καθοδήγηση αναρχικών διοικήσεων).
Αξίζει να διαβάσει κανείς το σκεπτικό της θέσης του:
Στο ζήτημα της οργανικής σύνδεσης, υπήρξε καθολική συναίνεση στο Συνέδριο. Στην κατ’ αρχήν ψηφοφορία, 131 αντιπρόσωποι ψήφισαν υπέρ και κανένας κατά, μετά από παρουσίαση των αρχών του Κόμματος από τον γραμματέα του Ν. Δημητράτο. Διαφωνίες υπήρξαν για τους όρους της συνεργασίας, με ηγέτη της μειοψηφίας τον Κ. Σπέρα, που είχε πρόσφατα διαγραφεί από το ΣΕΚΕ(Κ).
Ο Κ. Σπέρας ζήτησε από την αρχή την προσχώρηση της ΓΣΕΕ στην Γ’ Διεθνή και έθετε ως όρο συνεργασίας με το Κόμμα την πιστή εφαρμογή των ψηφισθέντων στο Β’ Συνέδριό του, εννοώντας την προσχώρησή του στην Κομιντέρν. Η οργανωτική επιτροπή του Συνεδρίου δεν θεώρησε απαραίτητη αυτή την προσθήκη και στην ψηφοφορία που ακολούθησε, επί 157 αντιπροσώπων, η επιτροπή έλαβε 102, η πρόταση Σπέρα 54 και 1 λευκό. Έπειτα, συζητήθηκαν οι όροι της συνεργασίας. Η φόρμουλα της πλειοψηφίας ήταν συνεργασία των δύο οργανισμών σε όλες τις δράσεις του εργατικού κινήματος, με το Κόμμα να έχει την πρωτοβουλία στα πολιτικά ζητήματα και την Συνομοσπονδία στα επαγγελματικά.
Ο Σπέρας επικαλέστηκε τις αποφάσεις της Γ’ Διεθνούς, κατά τις οποίες τα συνδικάτα μπορούν και οφείλουν να κάνουν πολιτική, αλλά δεν απάλειψε τον διαχωρισμό στη διατύπωση και της δικής του πρότασης, που ήταν η εξής: ενώ για τα επαγγελματικά η ΓΣΕΕ διατηρούσε τον πρώτο λόγο και το Κόμμα όφειλε να υποτάσσεται στις αποφάσεις της, στα πολιτικά ζητήματα το ΣΕΚΕ(Κ) χρειαζόταν απαραίτητη συγκατάθεση της Συνομοσπονδίας. «Εν περιπτώσει διαφωνίας της Γενικής Συνομοσπονδίας, η πολιτική ενέργεια του Κόμματος ματαιούται». Η πρόταση αυτή τέθηκε σε ψηφοφορία, 107 τάχθηκαν με την οργανωτική επιτροπή και 40 με τον Σπέρα. Όταν τελείωσε η συζήτηση κατ’ άρθρο, είχαν διαμορφωθεί δύο συνολικές προτάσεις, επί των οποίων έγινε μυστική ψηφοφορία: 95 ψήφισαν υπέρ της πρότασης της επιτροπής, 48 υπέρ της πρότασης Σπέρα και 6 λευκά..
(Θανάση Καμπαγιάννη, «Το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα στην Ελλάδα, 1918-1926», εκδόσεις Μαρξιστικό Βιβλιοπωλείο, σελίδα 88-89).
Τα χρόνια που ακολούθησαν το Β’ Συνέδριο της ΓΣΕΕ, είναι πού δύσκολα για την εργατική τάξη στη χώρα μας. Διωγμοί από την αντιβενιζελική παράταξη, μικρασιατική καταστροφή, προσφυγιά, εξαθλίωση απόλυτη και σχετική των λαϊκών μαζών. Η παλιά ηγεσία του ΣΕΚΕ-ΚΚΕ, σιγά σιγά, χάνεται από το προσκήνιο, ενώ νέες πολιτικές δυνάμεις εκφράζοντας νέες πιο ριζοσπαστικές θέσεις παίρνουν την θέση της στο Κόμμα.
Ο Κώστας Σπέρας, έξω πια από το ΣΕΚΕ, αλλά μέσα στη ΓΣΕΕ, οδηγείται στην ίδρυση ενός νέου αριστερού κόμματος, με τίτλο Ανεξάρτητο Εργατικό Κόμμα (ΑΕΚ). Δημοσιογραφικά, εκδίδει την εφημερίδα; «Νέα Ζωή». Οι θέσεις του γίνονται ολοένα και πιο συντηρητικές, παρά την επιμένουσα υπεραριστερή φρασεολογία. Η βασική αρχή του Σπέρα, αρχή η οποία όπως φαίνεται ακουγόταν όμορφα από την (οργανωμένη πια) εργοδοσία, ήταν ότι η εργατική τάξη οφείλει να κάνει επαγγελματικό και μόνο αγώνα.
Πιθανά, η σύνδεση του Σπέρα με την Αστυνομία και ίσως το Α’ Σώμα Στρατού, να έγινε το 1924.
Η κεφαλαιοκρατία, σε ανοιχτή συνεργασία με την εκάστοτε κυβέρνηση και τους κατασταλτικούς μηχανισμούς του κράτους, επιτίθεται σε κάθε εργατική διεκδίκηση και σε κάθε απεργία με μαζικές απολύσεις και τρομοκρατία. Για πρώτη όμως φορά, από το 1924 και μετά, εφαρμόζεται και ένα νέο σύστημα ενάντια στις επαγγελματικές οργανώσεις, χρησιμοποιώντας άτομα που είχαν άμεση ή έμμεση σύνδεση με τις κρατικές υπηρεσίες.
Αλήτικα και τριτοκοσμικά στοιχεία, λούμπεν προλετάριοι, βλαχαδερά και παλληκαρίσκοι της οκάς, χρησιμοποιούνται ευρύτατα από την εργοδοσία για να χτυπηθεί το εργατικό κίνημα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα γεγονότα του Εργατικού Κέντρου της Αθήνας το 1925, όπου ρόλος του Κώστα Σπέρα φαίνεται πια καθαρά (όπως καθαρά φαίνονται και οι καινούργιοι εργοδότες του).
Ας δούμε τι γράφει ο σπουδαίος ιστορικός του συνδικαλιστικού κινήματος της Ελλάδας, Δ. Λιβιεράτος (ένας άνθρωπος που αφιέρωσε τη ζωή του για την επίπονη αυτή εργασία), για τα γεγονότα του ΕΚΑ το 1925:
10-2-1925. Αποχώρησαν μερικές διοικήσεις σωματείων από το ΕΚΑ γιατί διαφωνούν με την κομμουνιστική πολιτική. Το ΕΚΑ τους αποκήρυξε.
12-2 – 1925. Οι αποχωρήσαντες υπέγραψαν πρωτόκολλο με το οποίο καταφέρονται κατά της διοίκησης που διατηρεί σχέσεις με το ΚΚΕ. Θα αγωνιστούν για την απομάκρυνση των σωματείων από πολιτικούς σκοπούς και κόμματα. Υπογράφουν: Νικ. Αποστόλου, Μ. Ροδογιάννης, Ευάγ. Ίσαρης, Κ. Σπέρας, Τάκης Καρύδης, Νικηφ. Καίσαρ, Τρυφ. Παρασκευόπουλος, Ανασ. Χαρακτινός. Λέων. Ζέρβας
8-4–1925. Συνήλθε το σωματείο σιδηροδρομικών Θεσσαλονίκης. Αποδοκίμασε το συμβούλιο για την αποτυχία της απεργίας.
27-4- 1925. Αρχίζει στον Πειραιά το 7ο Παναυτικό συνέδριο. Θα συζητήσει απολογισμό και την απαλλαγή από κομμουνιστική επιρροή.
16-5-1925. Ενώ συνεδρίαζε το ΕΚΑ μπήκαν οι συντηρητικοί και αποδοκίμασαν το Προεδρείο. Πέταξαν έξω τη διοίκηση με ρόπαλα και ξύλα και ανέλαβαν τα γραφεία. Έβγαλαν δική τους επιτροπή από τους Σπέρα, Στρουζάκη, Παναγιωτόπουλο, Μωραΐτη, Τσάκωνα και παρέλαβαν το αρχείο του Κέντρου. Το ΕΚΑ θα μείνει κλειστό μέχρι να διευθετηθεί το ζήτημα.
10-8- 1925 Το υπουργείο Εθν. Οικονομίας κατάργησε τη διοίκηση του ΕΚΑ και διέταξε να παραδώσει στη νέα “εκλεγμένη” διοίκηση των συντηρητικών. Οι παλαιοί αρνήθηκαν να παραδώσουν και συνελήφθησαν οι Λεβέντης πρόεδρος, Ευγενόπουλος Γεν. Γραμματέας, Σταυρόπουλος Ειδ. Γραμματέας. Η αστυνομία παρέδωσε το κέντρο στους συντηρητικούς τους οποίους και φυλάει με τη δύναμη της. Απαγορεύτηκε η συγκέντρωση της καθαιρεμένης διοίκησης
Η νέα διορισμένη διοίκηση την επομένη έβγαλε ανακοίνωση με την οποία καταφέρεται κατά των πολιτικών απεργιών και της σύνδεσης ΓΣΕΕ και ΚΚΕ.
Η τακτική αυτή της διάσπασης θα εφαρμοστεί πάμπολλες φορές στο μέλλον και μέχρι τις μέρες μας ακόμα.
Τις ημέρες που είχε να κάνει με τους σιδηροδρομικούς, η κυβέρνηση αντιμετώπιζε και τους Δημοσίους Υπαλλήλους που αγωνιζόντουσαν για το μισθολογικό τους κυρίως. Όπως είδαμε παραπάνω, στις 7 Μαρτίου ο Μιχαλακόπουλος είχε δημιουργήσει επεισόδιο με την Επιτροπή των Δημοσίων Υπαλλήλων που τον είχε επισκεφθεί για να υποβάλλει τα αιτήματα τους. Ύστερα από 2 μέρες και ενώ συνεδρίαζε το Συμβούλιο της Λέσχης τους, στέλνουν περιπόλους του φρουραρχείου και τους διαλύει με το πρόσχημα ότι δεν μπορούν να κάνουν συγκέντρωση πάνω από επτά άτομα, ανεξάρτητα αν είναι συμβούλιο ή όχι. Η αναταραχή συνεχίστηκε χειρότερη. Πίεση εξασκήθηκε πάνω στους δημ. υπαλλήλους και τελικά ύστερα από μερικές μέρες αναγκάστηκε το συμβούλιο της Λέσχης τους να παραιτηθεί και να μπει άλλο που θα δεχόταν αυτά που ήθελε η κυβέρνηση.
(Δημήτρης Λιβιεράτος, «Κοινωνικοί Αγώνες στην Ελλάδα, 1923-1927 – Επαναστατικές εξαγγελίες», εκδόσεις Κομμούνα, σελίδα 131-132).
Στο ίδιο βιβλίο γράφει ο συγγραφέας συνοψίζοντας την πολιτική πορεία του Σπέρα:
Ο Κώστας Σπέρας, ξεκίνησε από μια μικρή εξτρεμιστική αντικοινοβουλευτική ομάδα του ΣΕΚΕ το 1919, για να καταλήξει μπράβος και εργατοπατέρας με το ζόρι.
Το ΚΚΕ και ο Ριζοσπάστης, σε όλη αυτήν την αναταραχή. δεν σταματά να κατηγορεί το Σπέρα ότι είναι «χαφιέδικο» υποκείμενο, «πράκτορας» του Στρατού και της Αστυνομίας κλπ. Ας μην βιαστεί να μιλήσει κανείς για «σταλινικό» ΚΚΕ, μιας που βρισκόμαστε ακόμα στο 1925 και στην ηγεσία του Κόμματος βρίσκονται οι εκπρόσωποι του παλαιοπολεμικού κινήματος, οι περισσότεροι από τους οποίους θα περάσουν αργότερα στην Αριστερή Αντιπολίτευση και στον τροτσκισμό.
Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας θα περάσει λίγο αργότερα στα χέρια του σοσιαλφασίστα Καλύβα, του γνωστού εργατοπατέρα που θα αναλάβει τα υφυπουργεία εργασίας των δωσιλογικών κατοχικών κυβερνήσεων.
Υπό το βάρος των γεγονότων στο ΕΚΑ, την Κυριακή 28 Μαρτίου άρχισε το Γ’ Συνέδριο της ΓΣΕΕ στον Πειραιά. Μέσα σε όλα τα ζητήματα που συζητήθηκαν μπήκε και το θέμα του Σπέρα. Ανοιχτά κατηγορήθηκε ως συνδικαλιστικός πράκτορας, ως δημιουργός ψευτοσωματείων και ως «εχθρός της εργατικής τάξης». Η απόφαση αποπομπής του από τη ΓΣΕΕ ήταν ομόφωνη και δεν στηρίχθηκε μόνο από τους κομουνιστές όπως ψευδώς έχει γραφεί, αλλά και από τους ρεφορμιστές και τις άλλες εργατικές παρατάξεις.
Από την απόφαση του Συνεδρίου:
Το Γ’ Πανελλαδικό Συνέδριο, λαβόν υπ’ όψιν την στάσιν την οποίαν ετήρησεν ο Κ. Σπέρας εις όλους τους αγώνας της εργατικής τάξεως, την δήλωσιν του ιδίου ότι έλαβεν εκ μέρους των αστών χρήματα δια την δημιουργία αντεργατικού κόμματος και τας γενομένας επί του ζητήματος τούτου συζητήσεις αποφασίζει τον αποκλεισμό του Κ. Σπέρα εκ του Συνεδρίου και τον στιγματίζει ως εχθρό της εργατικής τάξεως. Ψηφίστηκε δι’ ανατάσεως των χειρών όλων.
Αξίζει να δούμε τι γράφει ο βετεράνος του εργατικού μας κινήματος Αβραάμ Μπεναρόγια για το ζήτημα αυτό στα απομνημονεύματά του που εκδόθηκαν το 1975. Ας μην μπει κάποιος στον πειρασμό να κατατάξει τον Μπεναρόγια – σαν ιστορικό πρόσωπο είχε πολλές ευθύνες – απλά ας δούνε τα γραπτά του ως μία μαρτυρία και ας δούνε τους αφορισμούς του με κριτικό μάτι, αν και στην περίπτωση του Σπέρα, φοβάμαι ότι αυτό είναι αδύνατο.
“Το Συνέδριον αυτό αποτελεί τον αντίποδα του Α’ (1918). Ό,τι επετελέσθη εις το Α’ κατεστρέφη εις το Γ’.
Μετά μίαν οκταετιαν υπάρξεως η Συνομοσπονδία εδέχθη εις τους κόλπους της Σωματεία που δεν υπήρχαν ή εις την φαντασίαν.
Οι αντιπρόσωποι της ήλθον κατ’ εντολήν των εν Πειραιεί οργανωμένων αντιδραστικών, οι οποίοι κατώρθωσαν να εισπράξουν από τον Δήμον Πειραιώς ποσά σημαντικά δια την πληρωμήν των εξόδων των. Εις το Συνέδριον ενεφανίσθησαν ισχυροί και οργανωμένοι όλοι οι χρεωκοπήσαντες άλλοτε, Καλαμαράς, Σπέρας, Θειόπουλος και όλοι οι Πειραιείς και Αθηναίοι οπαδοί της αστικής επιρροής. Το Κόμμα διευθυνόμενον υπό τον Σταυρίδη και τον Ευαγγέλου έκαμεν εις το Συνέδριον οικτράν εμφάνισιν.
Παρά τας προειδοποιήσεις του 1923/24 το Κόμμα παρέμεινεν αδιάλλακτο με την άποψιν περί συνεργασίας των δύο οργανισμών, έστω και με κίνδυνον της διασπάσεως. Η ενότης και η υποταγή, εις την πλειοψηφίαν δεν απετέλεσαν βάσιν των συζητήσεων και το αποτέλεσμα υπήρξε καταστρεπτικόν. Δια να επιβληθή η αντίδρασις συνελήφθησαν ένδεκα αντιπρόσωποι και απομονώθηκαν μέχρι της “καταψηφίσεως” της συνεργασίας.
Ο άλλοτε ασυγκράτητος επαναστάτης Σπέρας επί κεφαλής των αστυνομικών συλλαμβάνει τους οπαδούς του Κόμματος.”

(Αβραάμ Μπεναρόγια, «Η Πρώτη Σταδιοδρομία του Ελληνικού Προλεταριάτου», εκδόσεις Ολκός, Αθήνα 1975, σελίδα 179).

Ο Άγις Στίνας, στις «Αναμνήσεις» του, γράφει ψέματα ότι μετά την διαγραφή του από το ΣΕΚΕ και τη ΓΣΕΕ θα αποχωρήσει από την ενεργό πολιτική δράση (δεν είναι βέβαια και η μοναδική φορά που θα γράψει ψέματα ο ντεφαιτιστής Στίνας, στην προσπάθειά του να βγάλει το ΚΚΕ ως την πιο εγκληματική οργάνωση που γνώρισε η Ελλάδα στην ιστορία της).
Σκότωσαν τον Κ. Σπέρα αναρχικό τσιγάρα, στέλεχος του Εργατικού Κέντρου Αθηνών, πριν από την ίδρυση της ΓΣΕΕ και αρχηγό της εξέγερσης των μεταλλωρύχων της Σερίφου τον Αύγουστο του 1917. Είχε πάρει μέρος στο 1ο και 2ο συνέδριο της ΓΣΕΕ, ως εκπρόσωπος των αναρχοσυνδικαλιστών εργατών, των οποίων τις ιδέες υποστήριξε σε αυτά τα συνέδρια. Κατόπιν, με την πλήρη επικράτηση του ΚΚΕ στο συνδικαλιστικό κίνημα,παραιτήθηκε από κάθε πολιτική και συνδικαλιστική δράση.
Η μπροσούρα που έγραψε στη φυλακή για την απεργία και τα φονικά γεγονότα της Σερίφου είναι ίσως το σημαντικώτερο ντοκουμέντο για την πραγματική ιστορία του εργατικού κινήματος.
Θα τον ξαναδούμε τον Σπέρα πολλές φορές μέχρι το 1943. Θα τον ξαναδούμε ως μέλος διορισμένων διοικήσεων σωματείων, ως αρχηγό απεργοσπαστικών μηχανισμών. Θα τον δούμε ξανά στην δίκη της «Εργατικής Βοήθειας», να καταθέτει ως μάρτυρας κατηγορίας, μαζί με το μετέπειτα αστυνομικό στέλεχος της 4ης Αυγούστου Λαμπρινόπουλο, προκειμένου να κλείσει η «Εργατική Βοήθεια», γιατί «αποτελεί οργάνωση προθάλαμο στο ΚΚΕ». Θα τον δούμε ξανά ως μέλος της «Εθνικής Συντηρητικής Ενώσεως», μαζί με τον Κανελλόπουλο και τον διατελέσαντα στο παρελθόν «εργατοκτόνο» υπουργό Χατζηκυριάκο. Θα τον ξαναδούμε να καλεί τα αστικά κόμματα να ομονοήσουν προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της ανεργίας και η πιθανότητα «εξέγερσης του προλεταριάτου των πόλεων». Θα τον ξαναδούμε και στην 4η Αυγούστου και στην Κατοχή …
Δεν αξίζει να παρακολουθήσουμε από κοντά έναν θλιβερό κατήφορο χωρίς τέλος.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Δεν πρόλαβε να πολεμήσει στο πλευρό του πατέρα του....Δεν πρόλαβε καν να "αρμέξει" το φως της οικουμένης..... Να του αφιερώσω αυτού του πατέρα το παρακάτω....

http://www.youtube.com/watch?v=SbnLSFncChA

Και ας τον βρίσουν αύριο, αν έρθει στην χώρα μας και ας τον φτύσουν στον δρόμο......για το οτι είναι "μετανάστης"..... Να του το αφιερώσω εγώ ο "Έλληνας" που ντρέπομαι για αυτους τους "Έλληνες" που έχει το χώμα που πατάω.

Καλό ταξίδι στο βλαστάρι σου....άνθρωπε.


A05ywu3CEAEXqmB.jpg:large


Φωτογραφια απο Συρια. Το τελευταιο φιλι ενος πατερα στο γιο του.....
 

Budda

Supreme Member
2 February 2009
3,734
Orc Village(Λουτσα)
Δεν πρόλαβε να πολεμήσει στο πλευρό του πατέρα του....Δεν πρόλαβε καν να "αρμέξει" το φως της οικουμένης..... Να του αφιερώσω αυτού του πατέρα το παρακάτω....

http://www.youtube.com/watch?v=SbnLSFncChA

Και ας τον βρίσουν αύριο, αν έρθει στην χώρα μας και ας τον φτύσουν στον δρόμο......για το οτι είναι "μετανάστης"..... Να του το αφιερώσω εγώ ο "Έλληνας" που ντρέπομαι για αυτους τους "Έλληνες" που έχει το χώμα που πατάω.

Καλό ταξίδι στο βλαστάρι σου....άνθρωπε.


A05ywu3CEAEXqmB.jpg:large


Φωτογραφια απο Συρια. Το τελευταιο φιλι ενος πατερα στο γιο του.....

Τραγικη εικονα ,συνταρακτικο ,αλλα γιατι εισαι τοσο προκατειλλημενος που εχεις "σιγουρακι" πως αν ερθει θα του φερθουν ρατσιστικα και προκαταβολικα ντρεπεσαι που εισαι Ελληνας και για τους Ελληνες ;;
Καινουργιο ειναι αυτο ;;
 

nikoskouklos

Supreme Member
20 September 2008
3,631
Kαι γι' αυτή τη δολοφονία όπως και τόσες άλλες στη ΜΑ, φταίνε τα τσιράκια των αμερικάνων ιμπεριαλιστών που δεν έχουν πρόβλημα να μακελεύουν τον ίδιο τους το λαό, ώστε να πρωθήσουν τα συμφέροντα των ΗΠΑ και των συμμάχων τους στο ΝΑΤΟ, την ωρα που η "αριστερά" τόσο του ΚΕΑ όσο και ο σύριζα τηρούν ίσες αποστάσεις ανάμεσα στο θύτη και στο θύμα.

Φρέσκα νέα από Λεωτσάκο.

Κατά τις ίδιες πηγές, το ΔΝΤ προβλέπει για την ελληνική οικονομία: ύφεση κοντά στο 7% για το 2012, στο 3,5% το 2013, στο 1,5% το 2014 και στο 0,5% το 2015.

Ο Παπαδήμος και ο Σαμαράς δεν μιλούσαν για ανάπτυξη το '14;
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Τραγικη εικονα ,συνταρακτικο ,αλλα γιατι εισαι τοσο προκατειλλημενος που εχεις "σιγουρακι" πως αν ερθει θα του φερθουν ρατσιστικα και προκαταβολικα ντρεπεσαι που εισαι Ελληνας και για τους Ελληνες ;;
Καινουργιο ειναι αυτο ;;

Nα τελειώσει το video upload πρώτα... μπορεί να είναι afk...
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,538
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

1,1% το 2012.....

Eισαι κακοπιστος και διαβαλεις δυο σοβαροτατους κυριους,οταν μιλουσαν για αναπτυξη εννουσαν της ...ανεργιας.
Εισαι πολυ κακος,οι ανθρωποι επαληθευονται
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Eισαι κακοπιστος και διαβαλεις δυο σοβαροτατους κυριους,οταν μιλουσαν για αναπτυξη εννουσαν της ...ανεργιας.
Εισαι πολυ κακος,οι ανθρωποι επαληθευονται

χαχαχαχαχααχχ!!!!!!
 

Kyrxas

Established Member
21 June 2006
167
Αγ.Παρασκευή
Και ας τον βρίσουν αύριο, αν έρθει στην χώρα μας και ας τον φτύσουν στον δρόμο......για το οτι είναι "μετανάστης"..... Να του το αφιερώσω εγώ ο "Έλληνας" που ντρέπομαι για αυτους τους "Έλληνες" που έχει το χώμα που πατάω.

Καλό ταξίδι στο βλαστάρι σου....άνθρωπε.

Φωτογραφια απο Συρια. Το τελευταιο φιλι ενος πατερα στο γιο του.....

Η τραγικότητα της εικόνας και τα δυνατά συναισθήματα των συνειρμών της ξεχειλίζουν. Δεν υπάρχουν λόγια να ειπωθούν, πρέπει να σταθούμε σ' αυτή την τραγωδία που δεν ξεπερνιέται με τίποτα. Όλα τα υπόλοιπα "αλλά" και "επεξηγήσεις αποριών" ωχριούν και δεν έχουν θέση κάτω απο αυτή την εικόνα που δεν αντέχω να την βλέπω.
Αιμίλιε, η αδικία και το κρίμα είναι ανυπέρβλητα. Συμφωνώ με το σχόλιό σου...
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Η τραγικότητα της εικόνας και τα δυνατά συναισθήματα των συνειρμών της ξεχειλίζουν. Δεν υπάρχουν λόγια να ειπωθούν, πρέπει να σταθούμε σ' αυτή την τραγωδία που δεν ξεπερνιέται με τίποτα. Όλα τα υπόλοιπα "αλλά" και "επεξηγήσεις αποριών" ωχριούν και δεν έχουν θέση κάτω απο αυτή την εικόνα που δεν αντέχω να την βλέπω.
Αιμίλιε, η αδικία και το κρίμα είναι ανυπέρβλητα. Συμφωνώ με το σχόλιό σου...

Φυσικά, συμφωνώ και επιπροσθέτως όχι μόνο ωχριούν, αλλά θα ήταν και ασέβεια στο νεκρό παιδί.
 
Status
Not open for further replies.