Δε ξερω γιατι αλλα τετοια βιντεο μου προκαλουν πονοκεφαλο. Του CR ομως ειναι απολαυση...
Nαι οντως απολαυση. Αλλα επειδη τα Ελληνικα μου δεν με βοηθουν για να συνεισφερω στο ερωτημα του χρονου, για οποιον ενδιαφερεται θα δωσω απλα καποιες πιστες ( οπως τα λαγωνικα που
πισταρουν...δηλ. πρεπει να τα βρειτε και να τα φιξαρετε οποιοι ενδιαφερεστε).
Λοιπον προκειται για ενα απο τα μεγαλυτερα πνευματα της Ανθρωποτητος τον Αγιο Αυγουστινο. Μιλαει για τον χρονο κυριως στο εργο του Confessions. Δωστε βαση στο βιβλιο XI. Βασικα παρων δεν υπαρχει η αλλιως υπαρχουν τρια παροντα. " Μπορουμε να πουμε οτι εν αληθεια, υπαρχει το παρων των πραγματων του παρελθοντος, το παρων των πραγματων του παροντως, και το παρων των πραγματων του μελλοντος".
Φυσικα ολα βρισκονται ταυτοχρονα στην απεραντη και αιωνια διανοι του Θεου. Δεν γινεται αλλιως. Το προβλημα με την γλωσσα ει ναι οτι η λεξη αιωνια περιλμβανει τους "αιωνες" ενω προκειται για κατι εκτος οτιδηποτε εχει να κανει με μετρηση χρονου.
Τελος παντων αμα βρειτε οτιδηποτε μεταφρασιμο οσον αφορα τις Confessions ( εξομολογησεις - ομολογιες) η την Πολιτεια του Θεου, πεστε απανω χωρις κανενα ενδοιασμο.
"Εαν το παρων ηταν πραγματικα παρων θα ηταν παντα παρων, επομενος δεν θα πηγαινε να συναντησει (αμεσα) το παρελθον αλλα την αιωνιοτητα"
" Τι ειναι τελικα ο χρονος ; Οταν μου το αναφερουν το καταλαβαινω αμεσως, αλλα οταν μου ζητανε και προσπαθω να το εξηγησω δεν το καταλαβαινω πια
Η εννοια του χρονου δεν ειναι ενα αντικειμενο της γνωσης μας, αλλα μια επεκταση του Ειναι μας"
Εξ αλλου το αργα η το γρηγορα ειναι σχετικο βλεπε ανυπαρκτο.
"
Αργα σε αγαπησα, Ω Κάλος, Κάλος τοσο αρχαιο οσο και νεο ταυτοχρονα. Αλλα τι !; Ησουν παντα μεσα μου. Και εγω ημουν εξω απο εμενα"....
etc etc etc
Ο χρονος σαν παρελθον παρων και μελλον ειναι μονο δημιουργημα της φαντασιας μας οπως λεει και ο Σπινοζα.