Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Psixakias - MAKRO

AVClub Enthusiast
2 November 2007
1,081
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μίλησα με αντιπροσωπεία και θα περάσουν να δουν τι πρέπει να γίνει με την πόρτα...λέτε να ζητήσω να μου αδειάσουν το ψυγείο και να μου φέρουν καινούριο και να μου μεταφέρουν τα τρόφιμα απο το ενα στο άλλο????

Προβλήματα θέλω να μου λύνουν, γιατί στην ζωή μας έχουμε άλλα πιο σοβαρά πράγματα που δυστυχώς αυτά δεν μας τα αλλάζει κανείς ούτε με το αζημίωτο γινόμαστε καλά...
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα, τα οποία ισχύουν παράλληλα. Άλλο η εγγύηση των προϊόντων που δίδεται από τον κατασκευαστή (ή αντιπρόσωπο) και άλλο η ευθύνη του πωλητή, η οποία ισχύει σε κάθε περίπτωση. Φυσικά η αναζήτηση των δικαιωμάτων από την εγγύηση του προϊόντως είναι συνήθως πιο εύκολη.
 

Psixakias - MAKRO

AVClub Enthusiast
2 November 2007
1,081
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Συμφωνώ, τίποτα δεν είναι αντικειμενικό!

Συμφωνώ με το γεγονός ότι ΠΡΕΠΕΙ ο έμπορος να ΣΕΒΕΤΑΙ τα χρήματα αλλά και την πνευματική υγεία του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ !

Τ Ε Λ Ο Σ
 

MpOuFoS

New member
19 March 2008
9
Μπουφοτάουν
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Back-a !!! Πετάχτηκα μέχρι την sexy λογίστρια του πατέρα μου να κάνω την φορολογική δήλωση...

Όσον αφορά τα προηγούμενα...

Δέν μπορεί ο κάθε πωλητής να ξέρει αν το ένα απο τα 50 κομμάτια που του έδωσε ο προμυθευτής του είναι ελαττωματικό... Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ανοίξει όλα κουτιά και να τα δοκιμάσει αλλά μετά... ΟΟΟΧΙΙΙ!!!! Δεν θέλω ανοιχτό κουτί!!! Αλλά άιντε επειδή είμαι καλός θα το αγοράσω, πόσο θα μου το δώσεις εφ όσον είναι ανοιχτό?!?!?!?!?!

Btw αν κάνω λάθος διορθώστεμε δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά δεν έχουν όλα τα προιόντα DOA...

Τεσπα... εγώ λέω να αφήσουμε αυτο το θέμα και να πάμε για μπάλα!!! :BDGBDGB53:
 

Psixakias - MAKRO

AVClub Enthusiast
2 November 2007
1,081
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΌΧΙ....δεν έχουν όλα τα προϊόντα DOA (Dead On Arrival) συγνώμη κιόλας!

το αυτοκίνητό σου έχει DOA?
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα, τα οποία ισχύουν παράλληλα. Άλλο η εγγύηση των προϊόντων που δίδεται από τον κατασκευαστή (ή αντιπρόσωπο) και άλλο η ευθύνη του πωλητή, η οποία ισχύει σε κάθε περίπτωση. Φυσικά η αναζήτηση των δικαιωμάτων από την εγγύηση του προϊόντος είναι συνήθως πιο εύκολη.
Και ποιος είναι ο αντιπρόσωπος; Που ξέρεις εσύ από που αγόρασε το κάθε κατάστημα; Γιαυτό ο νόμος είναι σαφής: εσύ ποτέ δεν έχεις πάρε-δώσε με κανέναν εισαγωγέα-αντιπρόσωπο. Μόνο με το κατάστημα αγοράς, ακόμα και για θέματα εγγύησης.
Τα έχω γράψει πολλές φορές. Πολλά καταστήματα σε παραπέμπουν στον "επίσημο" αντιπρόσωπο (αν και δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σε νομικό επίπεδο νομίζω), ενώ το προϊόν είναι "παραεισαγωγή". Και αφού ταλαιπωρηθείς κανένα μήνα, και αν δεν έχεις πάψει να ασχολείσαι με το θέμα, τότε αρχίζουν να κοιτάνε το θέμα.
Έτσι νόμιζε ότι θα την βγάλει καθαρή γνωστή αλυσίδα ειδών πληροφορικής, μόνο που εγώ σαν καλός άνθρωπος έκανα αγωγή. Σε κανένα μήνα θα έχω και την απόφαση... Οι τύποι, ενώ ο εισαγωγέας έδινε μόνο 1 χρόνο εγγύση, με παρέπεμψαν σε αυτόν για βλάβη στους 18 μήνες, ενώ ήξεραν ότι δεν θα εξυπηρετηθώ. Και όταν τους είπα ότι ο εισαγωγέας αρνείται να με καλύψει, αρχίσαμε το κρυφτούλι... Εμείς δεν, δεν είμαστε πωλητές αλλά μεταπωλητές, δεν το φτιάχνουμε εμείς, δεν ξέρουμε τι έχουν μέσα τα κουτιά γιατί είναι σφραγισμένα, και τα συναφή...
Γελοίες δικαιολογίες. Είχε αρκετή πλάκα στο δικαστήριο να προσπαθούν αν δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Ελπίζω μόνο να φάνε και ένα γερό πρόστιμο, γιατί αν μείνουμε μόνο στην αξία του προϊόντος, τι είχαν τι χάσανε..
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΌΧΙ....δεν έχουν όλα τα προϊόντα DOA (Dead On Arrival) συγνώμη κιόλας!

το αυτοκίνητό σου έχει DOA?
Φυσικά και έχει. Ο νόμος δεν διαχωρίζει μεταξύ αυτοκινήτου ή συσκευής των 10 ευρώ.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Back-a !!! Πετάχτηκα μέχρι την sexy λογίστρια του πατέρα μου να κάνω την φορολογική δήλωση...

Όσον αφορά τα προηγούμενα...

Δέν μπορεί ο κάθε πωλητής να ξέρει αν το ένα απο τα 50 κομμάτια που του έδωσε ο προμυθευτής του είναι ελαττωματικό... Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ανοίξει όλα κουτιά και να τα δοκιμάσει αλλά μετά... ΟΟΟΧΙΙΙ!!!! Δεν θέλω ανοιχτό κουτί!!! Αλλά άιντε επειδή είμαι καλός θα το αγοράσω, πόσο θα μου το δώσεις εφ όσον είναι ανοιχτό?!?!?!?!?!

Btw αν κάνω λάθος διορθώστεμε δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά δεν έχουν όλα τα προιόντα DOA...

Τεσπα... εγώ λέω να αφήσουμε αυτο το θέμα και να πάμε για μπάλα!!! :BDGBDGB53:

Δεν είναι σωστό το επιχείρημά σου. Ότι δικαιώματα έχεις εσύ από των πωλητή σου, έχει και αυτός από τον δικό του πωλητή. Ποιος σου είπε ότι πρέπει να ανοίγονται κουτιά; Και φυσικά έχεις ακριβώς το ίδια δικαιώματα, είτε αν χάλασε την πρώτη μέρα, είτε μετά από 2 χρόνια. Δεν υπάρχει διαφορά...
 

Psixakias - MAKRO

AVClub Enthusiast
2 November 2007
1,081
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου περί δικαιωμάτων .... είσαι σίγουρος πως τα δικαιώματά σου θα είναι πρώτο concern για τον εκάστοτε έμπορο, αν εσύ ανήκεις σε αυτούς που θέλουν να αγοράζουν όσο το δυνατόν φτηνότερα και ας είναι απο όπου νάναι ????
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το να επιλεγω απο που θα αγορασω με μοναδικο κριτηριο την τιμη, ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου και αποφαση ΜΟΥ. Το αν φερει ευθυνη ο πωλητης, ειναι νομικα κατοχυρωμενο. Το οτι δεν το εφτιαξε αυτος το μηχανημα, ΔΕΝ τον απαλλασει απο αυτη την ευθυνη, ειτε του αρεσει ειτε οχι. Δεν ειπε κανεις οτι ο πωλητης φταιει, αλλα οτι ευθυνεται για την αποκατασταση eiτε φταιει ειτε οχι.
 

gkag

Senior Member
3 August 2007
314
Re: Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου περί δικαιωμάτων .... είσαι σίγουρος πως τα δικαιώματά σου θα είναι πρώτο concern για τον εκάστοτε έμπορο, αν εσύ ανήκεις σε αυτούς που θέλουν να αγοράζουν όσο το δυνατόν φτηνότερα και ας είναι απο όπου νάναι ????[/quote


Πιστευω πως η σοβαροτητα καθε επιχειρησης δεν εχει να κανει με την τιμη που πουλαει τα προοιοντα της.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μόνο που άλλο το περιεχόμενο και η έκταση της ευθύνης του πωλητή, και άλλο αυτό της ευθύνης που αναλαμβάνει ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος με την εγγύηση. Πχ είναι σφόδρα απίθανο να δεχθεί ελληνικό Δικαστήριο ότι ευθύνεται πωλητής εάν μία οθόνη εμφανίσει ένα καμμένο πίξελ στους 11 μήνες. Αντιθέτως υπάρχουν οι λεγόμενες zero pixels εγγυήσεις κατασκευαστών.
 

Psixakias - MAKRO

AVClub Enthusiast
2 November 2007
1,081
Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το να επιλεγω απο που θα αγορασω με μοναδικο κριτηριο την τιμη, ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου και αποφαση ΜΟΥ. Το αν φερει ευθυνη ο πωλητης, ειναι νομικα κατοχυρωμενο. Το οτι δεν το εφτιαξε αυτος το μηχανημα, ΔΕΝ τον απαλλασει απο αυτη την ευθυνη, ειτε του αρεσει ειτε οχι. Δεν ειπε κανεις οτι ο πωλητης φταιει, αλλα οτι ευθυνεται για την αποκατασταση eiτε φταιει ειτε οχι.


Συμφωνώ με τα δικαιώματά σου σαν καταναλωτής...αυτό δηλαδή σημαίνει για εσένα πως την ίδια εξυπηρέτηση και ενδιαφέρον θα περιμένεις απο το κατάστημα της γειτονιάς σου με τζίρο ετήσιο γύρω στα 100k τον χρόνο και ίδιο απο πολυεθνική εκατοντάδων εκατομ. ???

1 μαγαζάκι με χαμηλά έσοδα και καθόλου υπαλλήλους αλλά με χαμηλές τιμές για να ανταγωνιστεί τους δίπλα αποτελεί για εσένα πιο έμπιστη πρόταση, απο τους δίπλα με το τεράστιο κατάστημα, τεχνικούς, γνώση, γκάμα αλλά και έξοδα συντήρησης, μισθούς, μεταφορικά δωρεάν!!! και μετόχους ????
 

Psixakias - MAKRO

AVClub Enthusiast
2 November 2007
1,081
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Γιατί καλά το παίζουμε όλοι νομικοί και ελπίζουμε για τον ακέραιο χαρακτήρα αυτών που παίρνουνε τα λεφτά μας, αλλά να είμαστε και ρεαλιστές ότι δεν ζούμε στον τέλειο κόσμο όπου όλοι μας βοηθάνε και όλοι μας σέβονται...αν ήταν έτσι, δεν θα είχαμε πήξει απο δικηγόρους....
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μόνο που άλλο το περιεχόμενο και η έκταση της ευθύνης του πωλητή, και άλλο αυτό της ευθύνης που αναλαμβάνει ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος με την εγγύηση. Πχ είναι σφόδρα απίθανο να δεχθεί ελληνικό Δικαστήριο ότι ευθύνεται πωλητής εάν μία οθόνη εμφανίσει ένα καμμένο πίξελ στους 11 μήνες. Αντιθέτως υπάρχουν οι λεγόμενες zero pixels εγγυήσεις κατασκευαστών.

Με τα πίξελς είναι αρκετά μπερδεμένο το θέμα. Αν ο πωλητής μπορεί να αποδείξει ότι το γνώριζες κατά την αγορά, μπορεί φυσικά να την γλιτώσει...
Αλλά αν πάθει μια άλλη βλάβη, φυσικά και το δικαστήριο θα καταδικάσει τον πωλητή. Χαλαρά...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Γιατί καλά το παίζουμε όλοι νομικοί και ελπίζουμε για τον ακέραιο χαρακτήρα αυτών που παίρνουνε τα λεφτά μας, αλλά να είμαστε και ρεαλιστές ότι δεν ζούμε στον τέλειο κόσμο όπου όλοι μας βοηθάνε και όλοι μας σέβονται...αν ήταν έτσι, δεν θα είχαμε πήξει απο δικηγόρους....

Πάντως τα δικά μου λεγόμενα εντός ολίγου μάλλον θα συνοδευτούν και από αποδείξεις. Είμαι από τους λίγους με εμπειρία από σχετική αγωγή, και εντός 1-2 μηνών (το πολύ) θα έχω στα χέρια μου δικαστική απόφαση, να δούμε όλοι τι γίνεται στην πράξη από δικαστήριο. Νομίζω θα είναι ένα από τα πρώτα δεδικασμένα για τον 3043. Μιας και έχουμε αρκετούς δικηγόρους στην παρέα (εγώ δεν είμαι), ίσως θα ήταν ενδιαφέρον να βρούμε και άλλα δεδικασμένα με τον 3043/2002, μιας και που αυτοί ίσως έχουν πρόσβαση σε δικαστικές αποφάσεις. Προσφέρεται κανείς;
 

alexst

Senior Member
18 June 2006
394
Αθήνα
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Απο μια πολυ προχειρη ερευνα που εκανα, βρηκα τουλαχιστον 30 δικαστικες αποφασεις σχετικες με τον 3043/2002 (απο το 2003 εως και σημερα - πολλες ειναι του Αρειου Παγου). Εχω και την 27/2004 ΓΝΜΔ του Ν.Σ.Κ. του Δ. Λάκκα, Νομικού Συμβούλου (Ατομική) με θεμα "Εγγυήσεις από πωλητές ή τρίτους καταναλωτικών αγαθών" σε pdf, αλλα δεν μπορω να την ανεβασω γιατι ειναι πανω απο 200kb...
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Με τα πίξελς είναι αρκετά μπερδεμένο το θέμα. Αν ο πωλητής μπορεί να αποδείξει ότι το γνώριζες κατά την αγορά, μπορεί φυσικά να την γλιτώσει...
Αλλά αν πάθει μια άλλη βλάβη, φυσικά και το δικαστήριο θα καταδικάσει τον πωλητή. Χαλαρά...

Μιλώ για επιγενόμενη "βλάβη". Εάν ένα πίξελ από τα περίπου 1,5 εκατομμύρια μία οθόνης καεί στους 10 ή 11 μήνες, ο αγοραστής δεν καλύπτεται από την προστασία του Αστικού Κώδικα περί ευθύνης πωλητή. Βρίσκω όλως αμφίβολο μάλιστα και το εάν καλύπτεται ακόμη και εάν το πίξελ καεί πχ στο 3μηνο (αυτό μπορούμε να το συζητήσουμε οι νομικοί) -μιλώντας για 1 και μόνο πίξελ πάντα. (το ότι δυσλειτουργία ενός πίξελ είναι κάτι αρκετά σύνηθες και αποδεκτό για μία οθόνη αποδεικνύεται από το ότι πολλοί κατασκευαστές περιορίζουν την εγγύησή τους στα 3)
Όμως καλύπτεται από τις εγγυήσεις αρκετών κατασκευαστών ή αντιπροσώπων (το οποίο είναι πράγμα διάφορο της ευθύνης πωλητή κατά τον Αστικό Κώδικα), αυτό θέλω να πω.
 

underdog

Supreme Member
26 November 2007
6,744
Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Απο μια πολυ προχειρη ερευνα που εκανα, βρηκα τουλαχιστον 30 δικαστικες αποφασεις σχετικες με τον 3043/2002 (απο το 2003 εως και σημερα - πολλες ειναι του Αρειου Παγου). Εχω και την 27/2004 ΓΝΜΔ του Ν.Σ.Κ. του Δ. Λάκκα, Νομικού Συμβούλου (Ατομική) με θεμα "Εγγυήσεις από πωλητές ή τρίτους καταναλωτικών αγαθών" σε pdf, αλλα δεν μπορω να την ανεβασω γιατι ειναι πανω απο 200kb...

Την γνωμοδότηση την έχω βρει και εγώ φίλε alexst (σε άλλο μου ποστ την επικαλέστηκα), αλλά δεν βρήκα αποφάσεις με ξεκάθαρο σκεπτικό και ανάλυση επί της διετούς εγγύησης, τουλάχιστον όχι στο επίπεδο του Λάκκα. Αν θες πόσταρε καμία ή βάλε αριθμό! :ADFADF1:

Φίλε psixakias γιατί συνδέεις το θέμα των εγγυήσεων και του σέρβις με το θέμα των τιμών; Και το μαγαζάκι που πουλάει κάτω του κόστους ακόμη υποχρεούται να μου αντικαταστήσει το ελαττωματικό προιόν ή να μου δώσει πίσω τα λεφτά μου. Εκτός αν αναφέρεσαι σε περιπτώσεις πτωχεύσεων, εταιριών-φάντασμα κλπ.

Φίλε send πράγματι αυτό με το ένα pixel είναι ζόρικο....Πρώτον το ελάττωμα μπορεί να χαρακτηριστεί επουσιώδες, και σίγουρα θα φας και ένσταση για κατάχρηση δικαιώματος. Αλλά μπορεί και να παλέυεται, αν πέσεις σε δικαστή nerd! :Banane0:
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ότι είναι όχι επουσιώδες αλλά επουσιωδέστατο (και συνηθέστατο) είναι δεδομένο, γι' αυτό και το έφερα ως ακραίο παράδειγμα. Αυτό που είπα είναι ότι όταν υπάρχει εγγύηση του κατασκευαστή (δεδομένη όταν το αντικείμενο πώλησης είναι καταναλωτικό αγαθό) συνήθως είναι πιο εύκολο να στραφούμε εκεί. Βεβαίως αυτό που ειπώθηκε παραπάνω ισχύει, ότι δηλαδή πολλοί πωλητές δεν ξέρω πως θεωρούν ότι εφόσον υπάρχει εγγύηση, τα παράπονά μας αυτομάτως αφορούν τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή.