Προτάσεις αγοράς νέου ή αναβάθμιση φωτογραφικού εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο Post!

zipo

New member
2 November 2023
27
Thessaloniki
για να σε καθυσυχασω ΚΑΙ ΕΓΩ τον περιμενω τον 10-20 πως και πως.......

κυριως επειδη ειναι rectilinear που το θεωρω απαραιτητο για τοσο ακραιο ευρυγωνιο (τα 10mm ειναι ηδη τερατωδης διαφορα απο τα 11mm κατασκευαστικα ποσο μαλλον απο τα 14mm που ξεκινα ο προηγουμενος φακος)
Ναι, οτι δεν παραμορφώνει είναι ακραίο. Και το ότι δεν παραμορφώνει στα 10 χιλιοστά είναι ακόμη πιο ακραίο. Μόνο "μειονέκτημα" σε σχέση με τον 14-35 θεωρώ πως ο δεύτερος από τα 20 μέχρι τα 35 θα είναι λίγο πιο γενικής χρήσης.

Αναρωτιέμαι μόνο αν θα κάνουν από τόσο νωρίς εκπτώσεις στον 10-20. Μου φαίνεται πολύ νωρίς το τέλος Νοεμβρίου για τόσο νέο φακό.

Μέχρι τώρα όλους τους φακούς που έχω τους έχω αγοράσει σε εκπτώσεις. Στην canon απλά δεν αγοράζεις ακριβό φακό χωρίς έκπτωση γιατί τις κάνουν συχνά.
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,548
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Θα ήθελα να ρωτήσω περισσότερα σχετικά με αυτό που υπογράμμισα.
Ίσως λόγω του ότι δεν έχω μεγάλη εμπειρία με ευρυγώνιους με κάνει να μην μπορώ να το καταλάβω. Ας υποθέσουμε ότι οπτικά είναι ίδιοι (δεν είναι δυστυχώς όπως είδα στο σύνδεσμο, οι γωνίες του 14-35 δεν είναι και τόσο υποδειγματικές). Σκέφτομαι τα πιθανά σενάρια για έναν τέτοιο φακό που θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε το επιπλέον ένα στοπ. Ας πούμε στην περίπτωση μιας συναυλίας θα μπορούσαμε να παγώσουμε λίγο καλύτερα την κίνηση και να έχουμε περισσότερο bokeh. Σε ένα κλειστό χώρο ή μια εκδήλωση το ίδιο. Για το αρχιτεκτονικό θέμα όμως πως θα μας βοηθήσει;

Ας υποθέσουμε ότι επιλέγω χωρίς να υπάρχει το οικονομικό κριτήριο. Ο λόγος που εγώ κλίνω όμως στον 14-35 είναι το μέγεθος και το βάρος. Έχω στο μυαλό μου περισσότερο έναν φακό που θα μπορώ να χρησιμοποιήσω σε μια εκδρομή (ίσως και για κάτι σαν προσωπικό vlog) χωρίς το βάρος του 24-70, για εσωτερικούς χώρους και αρχιτεκτονική ή και φωτογραφία δρόμου. Για τις υπόλοιπες περιστάσεις έχω καλύτερες εναλλακτικές στα χέρια μου. Αν δε με ενδιαφέρει να παγώσω την κίνηση σε χαμηλό φωτισμό, έχω λόγο να φορτωθώ το βάρος του 15-35;
Η απάντηση σε αυτό που ρωτάς δεν είναι μονοσήμαντη , εξαρτάται από τις ανάγκες σου και τις παραχωρήσεις που θέλεις να κανεις

Σε αρχιτεκτονικό η επιλογή συνήθως ξεκινα από το ποσο ευρύς είναι πραγματικά ο φακός (γιατί πολλές φορές οι εταιρίες δεν δίνουν με ακρίβεια την κάλυψη) και μετα τσεκάρουμε ποια είναι η πραγματική απόδοση του φακού στις ευρυγώνιες εστιακές

Και όταν λέμε απόδοση είναι ένα συνολο από χαρακτηριστικά ξεκινώντας από το βασικότερο που είναι η γεωμετρία του φακού , γιαυτο και υπάρχουν και οι εξιδικευμενοι tilt shift φακοί , γιάτι αν είναι να διαλέξεις ένα φακό 14mm και λόγω διόρθωσης γεωμετριας να χάνεις 2 mm καλύτερα να επιλέξεις ένα καλύτερα διορθωμένο φακό.

Μετά την γεωμετρία τσεκάρεις την απόδοση του στα άκρα σε ανάλυση (επιθυμητό αλλά όχι κρίσιμο να είναι τοπ στα πιο ανοιχτά διαφραγματα), σε χρωματικές εκτροπές και σε flare από φωτεινές πηγες κλπ.

Αν τώρα εχεις σώμα με σχετικά καλή σταθεροποίηση σε αρχιτεκτονικό εσωτερικό θέμα δεν θα εχεις τόσο θέμα με το ενα στοπ , τα υπόλοιπα από πάνω είναι πολυ πιο βασικά κατά τη γνώμη μου

Βέβαια αν ο φακός έχει και καλή φωτεινότητα αυτό είναι το κερασάκι στην τούρτα αλλά σε όλες τις εταιρίες αυτό μεταφραζεται και σε μεγαλο βάρος και πιο μεγάλο κόστος.

Και εκεί μπαίνει το ζύγι και τα όρια σου.
 
  • Like
Reactions: zipo

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Αναρωτιέμαι μόνο αν θα κάνουν από τόσο νωρίς εκπτώσεις στον 10-20. Μου φαίνεται πολύ νωρίς το τέλος Νοεμβρίου για τόσο νέο φακό.

Μέχρι τώρα όλους τους φακούς που έχω τους έχω αγοράσει σε εκπτώσεις. Στην canon απλά δεν αγοράζεις ακριβό φακό χωρίς έκπτωση γιατί τις κάνουν συχνά.


Ετσι πιστευω και εγω εκτος αν βρεθει σε καποιο μαζικο σχεδιο προωθησης και τον παρει και αυτον η μπαλα .....


Εγω πχ την R μου την πηρα κανα χρονο μετα την κυκλοφορια της με εκπτωση που δεν ξαναβγηκε ποτε εως και σημερα .
 
  • Like
Reactions: zipo

zipo

New member
2 November 2023
27
Thessaloniki
Η απάντηση σε αυτό που ρωτάς δεν είναι μονοσήμαντη , εξαρτάται από τις ανάγκες σου και τις παραχωρήσεις που θέλεις να κανεις

Σε αρχιτεκτονικό η επιλογή συνήθως ξεκινα από το ποσο ευρύς είναι πραγματικά ο φακός (γιατί πολλές φορές οι εταιρίες δεν δίνουν με ακρίβεια την κάλυψη) και μετα τσεκάρουμε ποια είναι η πραγματική απόδοση του φακού στις ευρυγώνιες εστιακές

Και όταν λέμε απόδοση είναι ένα συνολο από χαρακτηριστικά ξεκινώντας από το βασικότερο που είναι η γεωμετρία του φακού , γιαυτο και υπάρχουν και οι εξιδικευμενοι tilt shift φακοί , γιάτι αν είναι να διαλέξεις ένα φακό 14mm και λόγω διόρθωσης γεωμετριας να χάνεις 2 mm καλύτερα να επιλέξεις ένα καλύτερα διορθωμένο φακό.

Μετά την γεωμετρία τσεκάρεις την απόδοση του στα άκρα σε ανάλυση (επιθυμητό αλλά όχι κρίσιμο να είναι τοπ στα πιο ανοιχτά διαφραγματα), σε χρωματικές εκτροπές και σε flare από φωτεινές πηγες κλπ.

Αν τώρα εχεις σώμα με σχετικά καλή σταθεροποίηση σε αρχιτεκτονικό εσωτερικό θέμα δεν θα εχεις τόσο θέμα με το ενα στοπ , τα υπόλοιπα από πάνω είναι πολυ πιο βασικά κατά τη γνώμη μου

Βέβαια αν ο φακός έχει και καλή φωτεινότητα αυτό είναι το κερασάκι στην τούρτα αλλά σε όλες τις εταιρίες αυτό μεταφραζεται και σε μεγαλο βάρος και πιο μεγάλο κόστος.

Και εκεί μπαίνει το ζύγι και τα όρια σου.
Τέλεια, αυτή την έρευνα θα κάνω για να αποφασίσω. Πολύ σωστό το θέμα της διόρθωσης στον ευρυγώνιο και πόσο κόβει. Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. Πόσα χιλιοστά τελικά είναι στο 14 ο 14-35. Θα μπορούσε ο 15-35 αν είναι καλύτερος οπτικά να μη θέλει τόση διόρθωση δηλαδή και να είναι πιο ευρυγώνιος αν κατάλαβα σωστά.

Έβγαζα κάποτε με έναν manual focus samyang 8mm (crop sensor x1.6) αν θυμάμαι καλά.... για να κρατήσεις φωτό χωρίς παραμόρφωση πέταγες τη μισή φωτό post processing. Είχε κάτι δραματικό βέβαια που κάποιες φορές μου έδινε κάτι ενδιαφέρον αλλά ως εκεί.

Η σταθεροποίηση που έχω είναι της R6. Μέχρι τώρα μου έχει φανεί καλή, σε συνδυασμό με τους φακούς που έχουν σταθεροποίηση ακόμη καλύτερη.

Εδώ είναι ένα θέμα ακόμη. Κάτι διάβασα για παράξενη κίνηση στις γωνίες τους 14-35 με τη σταθεροποίηση.
 
Last edited:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Ναι, οτι δεν παραμορφώνει είναι ακραίο. Και το ότι δεν παραμορφώνει στα 10 χιλιοστά είναι ακόμη πιο ακραίο. Μόνο "μειονέκτημα" σε σχέση με τον 14-35 θεωρώ πως ο δεύτερος από τα 20 μέχρι τα 35 θα είναι λίγο πιο γενικής χρήσης.


Δυσκολα φακος διορθωμενος για τετοια θεματα δεν εχει απωλειες αλλου οπως στα ακρα πχ.

κατι κερδιζεις κατι χανεις αλλα σε τετοια εστιακα μηκη ετσι κι αλλιως εισαι σε συμφωνια με τον διαβολο της εικονας
 
  • Like
Reactions: zipo

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,548
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Τέλεια, αυτή την έρευνα θα κάνω για να αποφασίσω. Πολύ σωστό το θέμα της διόρθωσης στον ευρυγώνιο και πόσο κόβει. Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. Πόσα χιλιοστά τελικά είναι στο 14 ο 14-35. Θα μπορούσε ο 15-35 αν είναι καλύτερος οπτικά να μη θέλει τόση διόρθωση δηλαδή και να είναι πιο ευρυγώνιος αν κατάλαβα σωστά.
Αν κοιτάξεις τα τεστ των φακών θα δεις την κάλυψη που έχουν στο ευρυγώνιο άκρο τους σε μοιρες καθώς και το πόσο καλά διορθωμένοι ειναι σε RAW και JPEG , η διορθωση πλέον γίνεται σε δυο στάδια , αρχικώς εκ κατασκευής με το γυαλί και την βλέπεις στο αδιόρθωτοι RAW (με συγκεκριμένα προγράμματα που το διαβάζουν) και δευτερευόντως μέσα στην μηχανη με software που δινει ένα διορθωμένο RAW/JPEG όπου στο metadata του έχει τις πληροφορίες διορθώσης που εφαρμόζουν αυτόματα τα software της αγοράς.
Έβγαζα κάποτε με έναν manual focus samyang 8mm (crop sensor x1.6) αν θυμάμαι καλά.... για να κρατήσεις φωτό χωρίς παραμόρφωση πέταγες τη μισή φωτό post processing. Είχε κάτι δραματικό βέβαια που κάποιες φορές μου έδινε κάτι ενδιαφέρον αλλά ως εκεί.
υποθέτω ο SAMYANG ήταν fisheye οπότε είχε μεγάλη παραμόρφωση , εδώ μιλάμε για φακούς rectangular διορθωμένους
Η σταθεροποίηση που έχω είναι της R6. Μέχρι τώρα μου έχει φανεί καλή, σε συνδυασμό με τους φακούς που έχουν σταθεροποίηση ακόμη καλύτερη.
μια χαρά θα βοηθήσει για 1 στοπ κέρδος ώστε να κρατήσεις το ISO στα ίδια με ένα φακό 2.8 σε ένα σκοτεινό δωμάτιο
Εδώ είναι ένα θέμα ακόμη. Κάτι διάβασα για παράξενη κίνηση στις γωνίες τους 14-35 με τη σταθεροποίηση.
αυτό είναι το λεγόμενο wobbling και αφορά το βίντεο
 

zipo

New member
2 November 2023
27
Thessaloniki
Αν κοιτάξεις τα τεστ των φακών θα δεις την κάλυψη που έχουν στο ευρυγώνιο άκρο τους σε μοιρες καθώς και το πόσο καλά διορθωμένοι ειναι σε RAW και JPEG , η διορθωση πλέον γίνεται σε δυο στάδια , αρχικώς εκ κατασκευής με το γυαλί και την βλέπεις στο αδιόρθωτοι RAW (με συγκεκριμένα προγράμματα που το διαβάζουν) και δευτερευόντως μέσα στην μηχανη με software που δινει ένα διορθωμένο RAW/JPEG όπου στο metadata του έχει τις πληροφορίες διορθώσης που εφαρμόζουν αυτόματα τα software της αγοράς.

υποθέτω ο SAMYANG ήταν fisheye οπότε είχε μεγάλη παραμόρφωση , εδώ μιλάμε για φακούς rectangular διορθωμένους
Α μάλιστα! Ναι, ήταν fisheye, σωστή η παρατήρηση. Ήταν λάθος η σύγκριση.
 

zipo

New member
2 November 2023
27
Thessaloniki
τι χρηση κανεις ?
Ερασιτεχνική καταρχάς. Όσον αφορά το βίντεο με το συγκεκριμένο φακό θα είναι κυρίως αναμνηστικό είτε στο σπίτι είτε σε εκδρομές, κυρίως περπατώντας, γιαυτό και το παρατήρησα το wobble σαν πρόβλημα. Νομίζω για να ταξιδέψει κάποιος χωρίς πολύ βάρος στην τσάντα ο 14-35 μου φαίνεται καλή επιλογή και πολυχρηστικός. Εδώ έκανα ένα ταξίδι πρόσφατα με τον 35mm 1.8 που τον πήρα μόνο για το ταξίδι αυτό (είχε πεζοπορία) και με βόλεψε στα 35mm. Απλώς κάποιες στιγμές που έλειψε το πιο ευρυγώνιο περισσότερο παρά το zoom.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Με αυτα τα δεδομενα αν δεν ειχε βγει ο 10-20 θα σου ελεγα να στραφεις στον 14-35 νομιζω.

Ακομα και τωρα μαλλον αυτο θα σου προτεινα ως VfM επιλογη.

Τα μισα χρηματα απο τον 10-20 κοστιζει ο οποιος εδω που τα λεμε ειναι φακος ειδικων χρησεων και υπερβολη για εναν ερασιτεχνη.

Εγω τον σκεφτομαι γιατι ηδη εχω τον sigma 14-24 Αrt τον οποιον επισης σπανιως χρησιμοποιω κατω απο 19mm. Απλα ξερω οτι εχω την δυνατοτητα αν χρειαστει .
 

zipo

New member
2 November 2023
27
Thessaloniki
Με αυτα τα δεδομενα αν δεν ειχε βγει ο 10-20 θα σου ελεγα να στραφεις στον 14-35 νομιζω.

Ακομα και τωρα μαλλον αυτο θα σου προτεινα ως VfM επιλογη.

Τα μισα χρηματα απο τον 10-20 κοστιζει ο οποιος εδω που τα λεμε ειναι φακος ειδικων χρησεων και υπερβολη για εναν ερασιτεχνη.

Εγω τον σκεφτομαι γιατι ηδη εχω τον sigma 14-24 Αrt τον οποιον επισης σπανιως χρησιμοποιω κατω απο 19mm. Απλα ξερω οτι εχω την δυνατοτητα αν χρειαστει .
Ισχύει ότι ο 10-20 μου φαίνεται κάπως εξειδικευμένος. Στους στάνταρ ζουμ και τέλε ζουμ φακούς έχω μείνει στο 2.8, αλλά στο ευρυγώνιο για τις λήψεις που έχω συνήθως μου φαίνεται πως με καλύπτει ο 14-35 και κλίνω προς αυτόν. Ο 15-35 δε θα μου χρειαστεί για τη χρήση που λέω. Επίσης ο 10-20 μου φαίνεται στα 20mm πολύ wide για να έχω ένα φακό στην κάμερα, ενώ στο 35mm κάνω αρκετά περισσότερα πράγματα.

Δεν έχω χρησιμοποιήσει τον 14-24, όμως είχα σε κροπ τον 18-35 και 50-100 και οι δύο 1.8 που ήταν άριστοι οπτικά. Αν είναι στο ίδιο σκεπτικό θα είναι τέλειος οπτικά. Απλά φτιάχνουν φακούς με μεγάλο βάρος αυτοί, αν και άριστους οπτικά, κάτι που μου φαίνεται πως πάει χέρι - χέρι.
 
Last edited:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Δεν έχω χρησιμοποιήσει τον 14-24, όμως είχα σε κροπ τον 18-35 και 50-100 και οι δύο 1.8 που ήταν άριστοι οπτικά. Αν είναι στο ίδιο σκεπτικό θα είναι τέλειος οπτικά. Απλά φτιάχνουν φακούς με μεγάλο βάρος αυτοί, αν και άριστους οπτικά, κάτι που μου φαίνεται πως πάει χέρι - χέρι.


Εγω εχω λογους να εχω και EF φακους παραλληλα με τους RF .

Η μονη εναλλακτικη που θα σου προτεινα αν πηγαινες σε EF φακο με ανταπτορα (οι οποιοι λειτουργουν αψογα στην canon σαν μαμισιοι RF ) ειναι να βρεις καναν μεταχειρισμενο canon 16-35 f2,8 mark III ( προσοχη μονον αυτος ειναι εξαιρετικος φακος μακρυα απο mark I, mark II) ή ακομα πιο φθηνα καναν Canon 16-35 f4 που επισης νεωτερης γενιας φακος και τα σπαει οπτικα .

Αυτοι οι δυο ειναι οι φακοι που θα κοιτουσα απο EF και αν δεν εχεις ανταπτορα κανα 100€ εχει ο απλος.
 

zipo

New member
2 November 2023
27
Thessaloniki
Εγω εχω λογους να εχω και EF φακους παραλληλα με τους RF .

Η μονη εναλλακτικη που θα σου προτεινα αν πηγαινες σε EF φακο με ανταπτορα (οι οποιοι λειτουργουν αψογα στην canon σαν μαμισιοι RF ) ειναι να βρεις καναν μεταχειρισμενο canon 16-35 f2,8 mark III ( προσοχη μονον αυτος ειναι εξαιρετικος φακος μακρυα απο mark I, mark II) ή ακομα πιο φθηνα καναν Canon 16-35 f4 που επισης νεωτερης γενιας φακος και τα σπαει οπτικα .

Αυτοι οι δυο ειναι οι φακοι που θα κοιτουσα απο EF και αν δεν εχεις ανταπτορα κανα 100€ εχει ο απλος.
Ωραία, σε κάθε περίπτωση θα τον έχω κατά νου και αυτόν, αν και δεν έχω καν αντάπτορα μέχρι τώρα. Αν κάτι δε μου αρέσει στους υπάρχοντες φυσικά θα το σκεφτώ, καθώς άκουσα ότι δουλεύουν άψογα με τον αντάπτορα.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Δουλευουν επιβεβαιωμενα αριστα με τον ανταπτορα της canon

Ο λογος ειναι καθαρα οικονομικος αν βρεις πχ τον 16-35 f4 EF σε καμια τιμη 5-6 κατοσταρικα μτχ και με ενα ακομα κατοσταρικο εναν ανταπτορα ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα δυο χιλιαρικα αντε εναμιση με προσφορα που κοστιζει ο 14-35 RF

Και οπτικα δεν εχουν μεγαλες διαφορες
 
  • Like
Reactions: zipo

tromster

Established Member
4 February 2012
152
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος της gh5s και η χρήση είναι καθαρά για βιντεοσκοπηση συναυλιών, το τεράστιο μειονέκτημα της είναι το τραγικό auto focus, πλέον χρησιμοποιώ μόνο manual, αλλά κατά την διάρκεια της συναυλίας δεν είναι και το ευκολότερο, σε κάποια φάση νόμιζα ότι είχα καλή εστίαση αλλά εντέλει ήταν θολό το βίντεο. Παρόλο που έχω και το focus peaking. Εξωτερικό μόνιτορ προς το παρών δεν το σκέφτομαι έξτρα βάρος και έξτρα κόστος. Έχω μπει σε σκέψεις για αγορά της g9ii από τα βίντεο που έχω δει μέχρι τώρα με καλύπτει σε όλα συν ότι το auto focus που έχει δείχνει καταπληκτικό συν ότι έχει και ibis, απλά φοβάμαι ότι θα κοστίζει πάνω από 2000. Μετά σκέφτομαι ίσως να αξίζει η olympus om1 αλλά δεν την έχω ψάξει πολύ. Δεν σκέφτομαι να φύγω από mft έχω 3 φακούς οπότε δεν με συμφέρει. Ποια θεωρείται ή προτείνετε καλύτερη λύση για βίντεο mft μηχανή με το καλύτερο auto focus?
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,548
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μεταξύ των δυο για βίντεο θα προτιμούσα Panasonic , έχει πιο ειδικες λειτουργίες και επιλογές για το βίντεο και θα εχεις καλύτερη συμβατότητα και σε άλλα θεματάκια αν οι φακοί σου είναι Lumix -Leica

Λογικά θα την βρεις και σε χαμηλότερη τιμή από την ΟΜ1
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Δεν σκέφτομαι να φύγω από mft έχω 3 φακούς οπότε δεν με συμφέρει. Ποια θεωρείται ή προτείνετε καλύτερη λύση για βίντεο mft μηχανή με το καλύτερο auto focus?


Κακως .

Καλυτερα να χασεις κατι απο την αλλαγη συστηματος παρα να ταλαιπωριεσαι με συστηματα ακαταλληλα.

Απο την στιγμη που αν καταλαβαινω καλα το κανεις επαγγελματικα οφειλεις στον ευατο σου να εξασφαλισεις την καλυτερη δυνατη συνθηκη που μπορεις απο τεχνικης αποψης και οσο ανεβαινει η εμπειρια σου θα γινεται καλυτερο το πακετο που προσφερεις στους πελατες σου .

Ωστε να κανεις upgrade και στον εαυτο σου και στον τροπο που τον πλασαρεις.


Απο την στιγμη που χρειαζεσαι τετοιου ειδους χρηση θα σου ελεγα να αλλαξεις αμεσα συστημα και να πας σε μια Sony που συνδυαζει εξαιρετικη αποδοση στο high iso και κυριως εχει εξαιρετικο AF και tracking.
 

YanniZ

New member
3 November 2021
26
Καλημέρα σε όλους. Ξεκίνησε η μικρή μου σεμινάριο φωτογραφίας και θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια εισαγωγική φωτογραφική μηχανή. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Παρτης μια Νικον ή μια Σονυ FF για να συνηθισει και οπωσδηποτε μεταχειρισμενη για να ειναι μικρη η απωλεια χρηματων οταν θελησει κατι καλυτερο και το πουλησεις ξανα .
 

YanniZ

New member
3 November 2021
26
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk