Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Ο λογος που ανεφερα το θεμα κοντραστ και συγκλισης ηρθε κατω απο την ακολουθη σκεψη....

Οταν ενα μηχανακι δεν εχει καλη συγκλιση, δεν μπορει να εχει και το ιδανικο ας πουμε λευκο, και σαφως δεν θα μπορεσει να εχει την δυναμη και των τριων χρωματων πανω σε αυτο. Οποτε θα εχει και λιγοτερο φως στο λευκο.

Δεν αναφερομαι σε καταλευκο πατερν, διοτι εκει δεν προκειται να "φυγει" τιποτα απο τα χρωματα, οποτε πιστευω δεν θα εχει διαφορα. Οταν ομως προκειται για κανονικες σκηνες, εκει τι γινεται?
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
...και βεβαια το βασικοτερο:Στο Avs διαβασα οτι εχει παρατηρηθει διαφορετικη αποδοση του ιδιου προβολεα ανα κομματι (αλλος εχει πχ 11000:1 αλλος 15.000 :1). Ο Greg Rogers ειχε μετρησει στο δικο του κομματι κατι λιγοτερο απο 20.000 προς 1!!

Οριστε και το quote απο το τοτε review του στον JVC:

At the zoom lens minimum-throw ratio, the RS1 produced 791
lumens in High lamp mode and a still extraordinary 13,200:1 full-field
contrast ratio. At the maximum throw ratio, it produced 563 lumens
and an astonishing 19,200:1 contrast ratio. The contrast ratios were
so incredible that I made each measurement multiple times using
several different techniques, yet the results were very consistent.
This is an astounding leap in lamp-based, front-projection performance.
Previous D-ILA- and LCoS-based home theatre projectors
produced contrast ratios of about 3000:1 or less, with similar light
output and had to resort to a small iris with much less light output to
produce a contrast ratio of 5300:1 in my measurements. The best
DLP projector contrast ratio I’ve measured was 7260:1 at 402​
lumens, or 7920:1 at 330 lumens.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Ο λογος που ανεφερα το θεμα κοντραστ και συγκλισης ηρθε κατω απο την ακολουθη σκεψη....

Οταν ενα μηχανακι δεν εχει καλη συγκλιση, δεν μπορει να εχει και το ιδανικο ας πουμε λευκο, και σαφως δεν θα μπορεσει να εχει την δυναμη και των τριων χρωματων πανω σε αυτο. Οποτε θα εχει και λιγοτερο φως στο λευκο.

Δεν αναφερομαι σε καταλευκο πατερν, διοτι εκει δεν προκειται να "φυγει" τιποτα απο τα χρωματα, οποτε πιστευω δεν θα εχει διαφορα. Οταν ομως προκειται για κανονικες σκηνες, εκει τι γινεται?

Tι να σου πω...φανταζομαι οτι πρεπει να εχει τραγικα κακη συγκλιση για να παιξει τετοιο σεναριο..
Ισως μπορει να μας διαφωτισει ο Μανωλης..:violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 

DimA

AVClub Addicted Member
24 June 2006
1,480
διαφορα πανω απο 15% στο κομματι εμενα μου φαινεται εξωπραγματικο,αν ισχυουν ολ'αυτα η Jvc ειναι υπολογη διοτι δεν επιτρεπονται τετοιες αποκλισεις.Αλλοι δηλαδη οπως ο Rogers παιρνουν σχεδον αλλο προβολεα!!!!!!!!!!!!:chinscratch:μετα τι νοημα εχουν και οι κριτικες....
 
Last edited:

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Διαβασε προσεκτικοτερα αυτο που εβαλα. Αναφερεται σε maximum throw ratio και παντα στον χωρο του και στις ιντσες του (92´´)
Σε ολα τα review του κατορθωνει να παρει το maximum της αποδοσης των προβολεων.
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,692
Αθήνα
Και πώς τους μετρήσανε ρε παιδιά στο Avsforum τους προβολείς; Τους είχαν όλους μαζί στον ίδιο χώρο;
Αν μέτρησε ο καθένας το δικό του ξεχωριστά, σε άλλους χώρους άλλες συνθήκες άλλες αποστάσεις.... έ, δεν θα είναι όλα τα νούμερα το ίδιο.
Βεβαίως άλλο 11,000:1 κι άλλο 20,000:1... :nounder:
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Και πώς τους μετρήσανε ρε παιδιά στο Avsforum τους προβολείς; Τους είχαν όλους μαζί στον ίδιο χώρο;
Αν μέτρησε ο καθένας το δικό του ξεχωριστά, σε άλλους χώρους άλλες συνθήκες άλλες αποστάσεις.... έ, δεν θα είναι όλα τα νούμερα το ίδιο.
Βεβαίως άλλο 11,000:1 κι άλλο 20,000:1... :nounder:

Οχι, αναφερομαι σε καποιον που ειχε βαλει διαφορετικα κομματια στον ιδιο χωρο... Αυτο το εχω ακουσει και για αλλες μαρκες οπως την sony..
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
H συγκλιση των μηχανακιων ηταν ιδια ??????

Αυτο με τα καινουργια μηχανακια και τη βοηθεια του Μανωλη θα το τσεκαρουμε. Ειδικα ας πουμε με τον 60αρη θα μετρησουμε θα την "χαλασουμε" και θα ξαναμετρηθει !
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Tα αντιστοιχο Rogers report για τον 60ρη λεει τα εξης:

At the zoom lens minimum throw ratio, the projector produced 957
lumens using Auto iris in the High lamp power mode. But the maximum
full-field (on-off) contrast ratios are obtained using the maximum
throw ratio of the zoom lens.
I measured 3,650:1, 4,970:1, 16,100:1,
and 19,100:1 in the Iris Off, Manual Iris (minimum aperture), Auto 2,
and Auto 1 modes respectively. The High lamp power produced 682
lumens at the maximum throw ratio, which is equivalent to about 31.2
fL (foot-Lamberts) from my 85.3 x 48 inch, 1.3 gain, Stewart
Filmscreen® StudioTek screen.
I mounted the projector about 12.8 feet from my screen for viewing.
At that distance (1.8 throw ratio) the projector produced 819
lumens using the Auto iris in the High lamp power mode, and 388
lumens using the Manual Iris (minimum aperture) mode. Thatʼs equivalent
to about 37.4 fL and 17.7 fL on my screen. I used the Low lamp
power mode, which reduced the light output by about 34 percent.
The full-field contrast ratio measure 3,310:1, 4,630:1, 13,100:1, and
16,300:1 in the four iris modes.