Νεότερα. Επειδή έχουν περάσει τα 2 χρόνια εγγύησης (την έχω 26 μήνες) η Samsung δεν κάνει αντικατάσταση.
Την αγόρασες 11/05/2018. Τους ενημέρωσες για το πρόβλημα μετά τις 11/05/2020 ? Αν όχι, τότε είσαι μέσα στην 2ετή εγγύηση!
Δεν λαμβάνεται υπόψη η όποια καθυστέρηση για τις επισκευές και αποστολές.
Αν ενημέρωσες από τις 11/05 και μετά, τότε η διετή εγγύηση έχει περάσει... αλλά... από την στιγμή που υπάρχει η 5ετή του Πλαισίου,
πρέπει να σου δώσουν λειτουργική τηλεόραση και φυσικά δεν θα πρέπει να σε χρεώσει κανένας τίποτα. Ούτε καν μεταφορικά.
Διάβασε και τους όρους εγγύησης του Πλαισίου για το τι αναφέρει για τις περιπτώσεις βλάβης να είσαι σίγουρος, μην σκεφτούν να προσπαθήσουν να σου "την κάνουν".
ΥΓ. Ακόμα και αν ήσουν στον πρώτο χρόνο εγγύησης, νομίζεις πως θα έκαναν πλήρη αντικατάσταση από την Samsung? ΑΝ και ΟΠΟΤΕ θελήσουν, το κάνουν αυτό.