Απ' όλη την υπόθεση, την έρευνα που έκανα, τις απαντήσεις που έλαβα από την επίσημη Samsung και τις απαντήσεις που έλαβα από τους αρμόδιους φορείς, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει οποιαδήποτε αντιπροσωπεία να παρέχει συγκεκριμένο χρόνο εγγύησης ανταλλακτικών και ότι αυτό επαφίεται στην εκάστοτε πολιτική της.
Νομικά κάθε αντιπροσωπεία οφείλει να παρέχει εγγύηση για τα ανταλλακτικά που τοποθετεί, μέχρι τον χρόνο που έχει καθορίσει ως εγγύηση απο την αγορά της συσκευής (ακόμα κι αν έχουν τοποθετηθεί εντός ισχύουσας εγγύησης), εν προκειμένω για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς της τηλεόρασης.
Δηλαδή στην περίπτωση μας, η αντιπροσωπεία θα μπορούσε εξ αρχής να μου πει ότι, πέρασαν δυο χρόνια και δεν τίθεται πλέον θέμα εγγύησης (όπως θα είδες, αυτό μου είχε απαντήσει μετά το πέρας της διαδικασίας επισκευής, αν και δεν με χρέωσε για τίποτα).
Κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε πρωτίστως ηθικά και δευτερευόντως νομικά, κι αυτό το συμπέρανα από την τελική απάντηση που είχα από μέρους τους, με την οποία με ενημέρωσαν ότι, επίσημα δεν υπάρχει εγγύηση 2 ετών για οποιοδήποτε ανταλλακτικό τοποθετείται (άσχετα με το αν αυτό μου είχαν πει αρχικά) και ότι σε περίπτωση που το νέο panel που τοποθετήθηκε εμφανίσει πάλι την ίδια κάθετη γραμμή στα επόμενα δύο χρόνια, θα αντιμετωπιστεί αναλόγως από μέρους τους.
Εν κατακλείδι, ναι μεν με καθησύχασαν, αλλά στην πραγματικότητα δεν με διαβεβαίωσαν ούτε για την περαιτέρω εγγύηση του ανταλλακτικού, ούτε συγκεκριμενοποίησαν τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουν μελλοντικά την ίδια βλάβη (όταν και άμα εμφανιστεί).
Η ουσία είναι να μην ξαναβγάλει γραμμή (αν και όπως προανέφερα, αμφιβάλλω), αν ξαναβγάλει μέχρι τον Γενάρη του 2017, θα δούμε τι θα γίνει....:chinscratch: