Samsung PS E6500 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

nioonline

New member
31 December 2012
24
2 χρονια η δικια μου και πλην καμμενου wifi adaptor(που αλλαχτηκε σε 3 ημερες) φτου φτου
 

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
και η δικιά μου είναι δύο χρόνια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
 

basexar

New member
13 September 2009
97
ΛΑΡΙΣΑ
Καλημέρα. Χθες κατεβασα το τελευταίο firmware 2004. Πάνω που νόμιζα ότι μας ξέχασαν με διέψευσαν.Αν ξέραμε και τι βελτιώνει θα ήταν ακόμη καλύτερα.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,351
Αθήνα...
Ακόμη το φόντο στο smart hub δεν αλλάζει εκτός από τα 2 που έχει προεγκατεστημένα!
 

shadowf

Senior Member
Εμένα η δικιά μου χθές βράδυ έβγαλε την ίδια κάθετη γραμμή πέντε πόντους απο την δεξιά πλευρα.Είναι το ίδιο πρόβλημα που είχε παρουσιάσει και πέρυσι μέσα στην εγγύηση και μου άλλαξαν το πάνελ, τώρα εκτός εγγύησης δεν νομίζω να γίνει κάτι αλλά θα το παλέψω.
Μου κάνει εντύπωση όμως να εμφανίσει το ίδιο πρόβλημα και στον ίδιο χρονικό διάστημα δηλαδή κάπου στους 15 μήνες.Σήμερα κάνω τηλέφωνο στη Samsung και σας ενημερώνω για εξελίξεις.
 

shadowf

Senior Member
Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία με την Samsung και αφού με ρώτησαν κόστος αγοράς μου είπαν οτι θα περάσει τεχνικός να επιβεβαιώσει το πρόβλημα και με ρώτησαν αν θα δεχτώ δωρεάν επισκευή (αλλαγή πάνελ).Ρώτησα για εναλλακτικές λύσεις και μου είπαν θα με ενημερώσουν μετα την επίσκεψη του τεχνικού που θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 48 ώρες.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Τα ίδια συνέβησαν και στη δική μου περίπτωση.....

....το 1ο panel είχε αλλαχτεί εντός εγγύησης στους 21 μήνες....

....το 2ο panel που τοποθετήθηκε έβγαλε και αυτό γραμμή στους 8 μήνες.....

....αν και ήταν εκτός εγγύησης (καθώς είχαν παρέλθει 2 έτη από την αγορά της τηλεόρασης), αλλάχτηκε αζημίως.

Πριν την αλλαγή του panel, επικοινώνησα τηλεφωνικώς με την Service One (κεντρικό service) και ενημερώθηκα ότι το κόστος αλλαγής panel/επισκευής ανέρχεται περίπου στα 800 , ως εκ τούτου πρότεινα κι εγώ στην επίσημη Samsung, να εξεταστεί η περίπτωση αλλαγής της συσκευής με νεότερη.

Μου είχαν πει ότι θα μεταβιβάσουν το αίτημα μου και θα με ενημερώσουν σχετικά, αλλά τελικά έγινε η αλλαγή του panel άνευ χρεώσεώς μου.

Υποθέτω ότι, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά panel δεν πρόκειται να προβούν σε αλλαγή της συσκευής.

Υ.Γ. 1: Σε κάθε περίπτωση κάνε μια προσπάθεια να στην αλλάξουν, γιατί θεωρώ ότι οι πιθανότητες να ξαναεμφανιστεί γραμμή και στο καινούριο (συμπεριλαμβανομένου και του νέου δικού μου) είναι πολλές.

Υ.Γ. 2: Από την ανταλλαγή e-mail και των τηλεφωνικών επικοινωνιών που είχα για ένα μήνα, αντιλήφθηκα ότι για τις συγκεκριμένες τηλεοράσεις η Samsung "κάνει τα στραβά μάτια" και δεν εφαρμόζει το "γράμμα του νόμου", σχετικά με την λήξη οποιασδήποτε εγγύησης μετά την πάροδο 2 ετών από την αγορά της συσκευής, κι αυτό πιθανολογώ ότι οφείλεται στον μεγάλο αριθμό "κρουσμάτων", το οποίο μπορεί κάποιος να το αντιληφθεί με μια "βόλτα" στα section τηλεοράσεων των τεχνολογικών forum.

Υ.Γ. 3: Άλλωστε το ίδιο είχε συμβεί στο παρελθόν και με την Panasonic, η οποία κάλυπτε αζημίως την αλλαγή panel (σε εκτός εγγύησης συσκευές) στην PX70, η οποία εμφάνιζε το ίδιο πρόβλημα (κάθετη γραμμή).

Αναλυτικά το ιστορικό των δύο βλαβών της δικής μου .... http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500/page2
 

shadowf

Senior Member
Απο οτι κατάλαβα για αλλαγή πάνελ το δρομολογούν και ζορίστηκαν οταν τους είπα για εναλλακτική πρόταση.Σκέπτομαι να ζητήσω αντικατάσταση αλλά δεν ξέρω αν πάω πάλι σε πλάσμα αφού σταμάτησαν και την παραγωγή ή σε καμμιά 55H6400.Θα δείξει σήμερα που πιστεύω οτι θα έχω νεότερα και θα ενημερώσω.

Για το τελευταίο πάνελ τελικά σου έδωσαν 2 χρόνια εγγύηση;Θα ρωτήσω και εγώ αν καλύπτεται απο εγγύηση αυτο που θα βάλουν(αν τελικά προτιμηθεί αυτή η λύση) για να δω τι θα απαντήσουν.
 
Last edited:

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Απ' όλη την υπόθεση, την έρευνα που έκανα, τις απαντήσεις που έλαβα από την επίσημη Samsung και τις απαντήσεις που έλαβα από τους αρμόδιους φορείς, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει οποιαδήποτε αντιπροσωπεία να παρέχει συγκεκριμένο χρόνο εγγύησης ανταλλακτικών και ότι αυτό επαφίεται στην εκάστοτε πολιτική της.

Νομικά κάθε αντιπροσωπεία οφείλει να παρέχει εγγύηση για τα ανταλλακτικά που τοποθετεί, μέχρι τον χρόνο που έχει καθορίσει ως εγγύηση απο την αγορά της συσκευής (ακόμα κι αν έχουν τοποθετηθεί εντός ισχύουσας εγγύησης), εν προκειμένω για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς της τηλεόρασης.

Δηλαδή στην περίπτωση μας, η αντιπροσωπεία θα μπορούσε εξ αρχής να μου πει ότι, πέρασαν δυο χρόνια και δεν τίθεται πλέον θέμα εγγύησης (όπως θα είδες, αυτό μου είχε απαντήσει μετά το πέρας της διαδικασίας επισκευής, αν και δεν με χρέωσε για τίποτα).

Κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε πρωτίστως ηθικά και δευτερευόντως νομικά, κι αυτό το συμπέρανα από την τελική απάντηση που είχα από μέρους τους, με την οποία με ενημέρωσαν ότι, επίσημα δεν υπάρχει εγγύηση 2 ετών για οποιοδήποτε ανταλλακτικό τοποθετείται (άσχετα με το αν αυτό μου είχαν πει αρχικά) και ότι σε περίπτωση που το νέο panel που τοποθετήθηκε εμφανίσει πάλι την ίδια κάθετη γραμμή στα επόμενα δύο χρόνια, θα αντιμετωπιστεί αναλόγως από μέρους τους.

Εν κατακλείδι, ναι μεν με καθησύχασαν, αλλά στην πραγματικότητα δεν με διαβεβαίωσαν ούτε για την περαιτέρω εγγύηση του ανταλλακτικού, ούτε συγκεκριμενοποίησαν τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουν μελλοντικά την ίδια βλάβη (όταν και άμα εμφανιστεί).

Η ουσία είναι να μην ξαναβγάλει γραμμή (αν και όπως προανέφερα, αμφιβάλλω), αν ξαναβγάλει μέχρι τον Γενάρη του 2017, θα δούμε τι θα γίνει....:chinscratch:
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν μου λες, στην έρευνα που έκανες, τον 2251/1994, άρθρο 5, παράγραφο 5, δεν τον είδες; :flipout:

Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Το πάνελ σου έχει 2 χρόνια, από την ημερομηνία αλλαγής.
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=8
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Δεν μου λες, στην έρευνα που έκανες, τον 2251/1994, άρθρο 5, παράγραφο 5, δεν τον είδες; :flipout:

Το πάνελ σου έχει 2 χρόνια, από την ημερομηνία αλλαγής.
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=8

Εσύ τι λες μαναμ? :damnyou:

.....αυτό που γράφεις το είχα στείλει από την πρώτη στιγμή ..... αυτό δεν το είδες? :cool:

Υ.Γ.: Για παν ενδεχόμενο και μέχρι να με πάρουν τηλέφωνο, έχω στείλει παράλληλα κι ένα e-mail με ερωτήματα, το ιστορικό, τα παραστατικά αγοράς, επισκευής κ.λ.π. στο http://www.1520.gov.gr/

Η απάντηση που έλαβα από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο συγκεκριμένο που παρέθεσες ήταν ότι,

.... αυτό που αναγράφεται στο άρθρο σχετικά με ..."η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"....

......σημαίνει ναι μεν ότι, η εγγύηση του ανταλλακτικού που τοποθετείται ανανεώνεται αυτόματα για όλη της την διάρκεια από την τοποθέτηση του....

...αλλά η χρονική διάρκεια της δεν διευκρινίζεται πουθενά ....

..........δεν καθορίζεται ούτε η κατ' ελάχιστον διάρκειά της ....

...και η διάρκεια καθορίζεται από την εκάστοτε αντιπροσωπεία και την πολιτική της

Οπότε αν σου τύχει, ρώτα τους ....και αν νομίζεις ότι γνωρίζεις, ξεκίνα δικαστική διαμάχη και καλή τύχη.

Τάδε έφη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή....αλλά εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα :five:


Υ.Γ.: Η απάντηση δε, από τον Συνήγορο ήταν ότι δεν παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες και θα είχε ασχοληθεί με το θέμα μόνο εαν είχα προχωρήσει σε καταγγελία, πράγμα που δεν χρειάστηκε να κάνω.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

...και η διάρκεια καθορίζεται από την εκάστοτε αντιπροσωπεία και την πολιτική της

Διευκρίνηση...

η διάρκεια εγγύησης των ανταλλακτικών που τοποθετούνται καθορίζεται από την εκάστοτε αντιπροσωπεία και την πολιτική της σχετικά με τα ανταλλακτικά

Να συμπληρώσω επίσης ότι:

α) Από την Service One μου είχαν πει ότι η εγγύηση που δίνει η Samsung στα ανταλλακτικά που τοποθετούνται στις συσκευές της, από τα εξουσιοδοτημένα service της, είναι 6 μήνες.

β) Το ερώτημα που είχα κάνει στη ΓΓΚ ήταν πολύ συγκεκριμένο και επικαλέστηκα αυτό ακριβώς που γράφεις.

γ) Το ερώτημα το έκανα επειδή θυμόμουν ότι το είχες πει και παλιότερα, οπότε σκέφτηκα "για να το λέει ο Γιώργος κάτι θα ξέρει", αλλά μου είπαν άλλα.:flipout:
 

shadowf

Senior Member
Έκανα τηλέφωνο στη Samsung για να δω αν εχει δρομολογηθεί κάποια επισκευή και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει αντικατάσταση πάνελ το οποίο εχει ήδη παραγγελθεί.
Αντικατάσταση δεν συζητάνε απο την στιγμή που η ζημιά επισκευάζεται.Ρωτώντας για την εγγύηση του ανταλλακτικού μου είπαν οτι θα ενημερωθώ απο το service, όπως και σε περίπτωση που παρουσιαστεί το ιδίο πρόβλημα άφησαν να εννοηθεί οτι θα το αντικαταστήσουν πάλι χωρίς χρέωση.Πάνελ να υπάρχουν και άλλη δουλειά δεν θα κάνουμε :firstprize:

Επίσης με ενημέρωσαν σε νέα επικοινωνία με κλήση απο τους ίδιους οτι ενημερώθηκε και ο προϊστάμενος και θα επικοινωνήσει και ο ιδιος μαζί μου.Περισσότερα μετα το τηλ του προϊσταμένου....
 
Last edited:

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Ρωτώντας για την εγγύηση του ανταλλακτικού μου είπαν οτι θα ενημερωθώ απο το service

Θα κάνω τον μάντη....:p

Όταν με το καλό σου επιστραφεί η τηλεόραση:

1) Αν ρωτήσεις το service για την εγγύηση του ανταλλακτικού θα σου πει ότι..."εμείς είμαστε υπεύθυνοι για την επισκευή και εκτελούμε τις εντολές της Samsung, για εγγύηση θα πρέπει να ρωτήσετε την αντιπροσωπεία".

2) Αν δεν τους ρωτήσεις .........δεν θα αναφέρουν τίποτα.

3) Στο δελτίο αποστολής με το οποίο θα παραδοθεί η τηλεόραση θα αναγράφεται η αλλαγή panel και ότι η επισκευή έγινε εντός εγγύησης, αλλά δεν θα γράφει πουθενά για το αν το ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε καλύπτεται από εγγύηση.
Κατά τα λοιπά, συμφωνώ απολύτως...panel να παρακαλάμε να υπάρχουν, γιατί όταν τελειώσουν δεν μας βλέπω καλά.:rip:
 

shadowf

Senior Member
Σε ερώτηση για την εγγύηση στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπαν 6 μήνες, το πάνελ παραγγέλθηκε στας ευρώπας και το περιμένουν μέχρι παρασκευή.Το service στο Ηράκλειο δεν ξέρει τίποτα ακόμα που τους πήρα τηλ. θα με ενημερώσουν μόλις έχουν νεώτερα(μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά).... Απο τον προϊστάμενο κανένα τηλεφωνικό δείγμα ζωής.......
 

shadowf

Senior Member
Αλλάχτηκε σήμερα το πάνελ και ολα καλά μέχρι στιγμής άντε να δούμε πόσο θα αντέξει.Ημερομηνία κατασκευής 11/12/2012 το χαλασμένο 15/12/2012 και τα δύο made in korea, το πρώτο ήταν Ουγγαρίας.Δεν ξέρω αν θα είμαι τυχερός αυτή την φορά αλλά αν κρίνω απο την ημερομηνία μάλλον δεν είναι καλά τα πράγματα.
 

shadowf

Senior Member
Σήμερα παρατήρησα οτι εμφανίστηκε και ενα pixel χρώματος πρασίνου (στο ύψος των υποτίτλων) που στις σκοτεινές σκηνές σου βγάζει μάτι.Άντε τηλέφωνα πάλι από αύριο με πιθανή άρνηση αλλαγής του πάνελ.Νεότερα απο αύριο.....
 

shadowf

Senior Member
Πέρασε σήμερα ο τεχνικός και φωτογράφησε την οθονη με το προβληματικό pixel.Μου είπε οτι μάλλον θα αλλάξουν ολη την τηλεόραση με το επόμενο μοντέλο πλάσμα.
Περιμένω απάντηση μέσα στην εβδομάδα.Ίδωμεν.......
 

shadowf

Senior Member
Το θέμα είναι οτι και στο νήμα της F5500 (που θεωρώ οτι θα γίνει αντικατάσταση) συμφορουμίτης ενα μήνα πρίν κλείσει χρόνο του έβγαλε την ίδια γραμμή δεξιά.Βέβαια άλλη αναφορά δεν υπάρχει στο νήμα αλλά δεν βλέπω να πουλήθηκε και τόσο η F5500 οσο η Ε6500.Σκεπτόμουν μήπως πιέσω να μου δώσουν τα χρήματα με οποιοδήποτε τρόπο και το γυρίσω σε LED(55Η6400). Πως σας ακούγεται σαν λύση να το προσπαθήσω;
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Πως σας ακούγεται σαν λύση να το προσπαθήσω;

Κάνε μια προσπάθεια και μακάρι να το πετύχεις, αλλά έχω την εντύπωση ότι την απάντηση στο ερώτημα...την έχεις ήδη δώσει.

Αντικατάσταση δεν συζητάνε απο την στιγμή που η ζημιά επισκευάζεται.

Πάνελ να υπάρχουν και άλλη δουλειά δεν θα κάνουμε