Samsung UE KS8000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

tom152

Senior Member
2 February 2016
581
Πρόβλημα με την εγγραφή προγραμμάτων σε usb...
Παρά το γεγονός ότι το πρόγραμμα γράφεται στο usb στικ, δεν μπορεί να προβληθεί στην tv.
Έχετε κάποια σχετική εμπειρία;
 

vrwmiaris

Senior Member
7 November 2012
606
Σε άλλη τηλεόραση δεν γίνεται μόνο στην ίδια θα γίνει η αναπαραγωγή

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
581
* Νομίζω πως έχω δοκιμάσει και με άλλο στικάκι. Από το μενού, φαίνεται πως το στικάκι έχει πάρει τον όγκο των δεδομένων της εγγραφής, αυτά όμως ούτε φαινονται ως τίτλοι στα περιεχόμενα (contents), ούτε φυσικά αναπαράγονται.

* Για την ίδια τηλεόραση μιλώ, πάντα.

Ευχαριστώ.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Καλησπέρα κύριοι.Καμμενος από τη ks7000 που είναι σε διαδικασία δεύτερης αλλαγής πάνελ και λέω τον πόνο μου στο αντίστοιχο Thread. Ειπα να περάσω από δω μια βόλτα να σας πω ότι εχω την έκδοση fw 1239.1 από ιταλικό σαιτ. Την έψαχνα καιρό τα λινκ ήταν όλα νεκρά αλλά πριν μερικές μέρες την βρήκα και την κατέβασα. Αν τη θέλει κάποιος να μου πει να την ανεβάσω και να του στείλω.
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
581
Re: Απάντηση: Samsung UE KS8000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα κύριοι.Καμμενος από τη ks7000 που είναι σε διαδικασία δεύτερης αλλαγής πάνελ και λέω τον πόνο μου στο αντίστοιχο Thread. Ειπα να περάσω από δω μια βόλτα να σας πω ότι εχω την έκδοση fw 1239.1 από ιταλικό σαιτ. Την έψαχνα καιρό τα λινκ ήταν όλα νεκρά αλλά πριν μερικές μέρες την βρήκα και την κατέβασα. Αν τη θέλει κάποιος να μου πει να την ανεβάσω και να του στείλω.
Καλησπέρα.
Ισχύει για όλα τα μοντέλα;
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι καλύτερη από τις προηγούμενες αναβαθμίσεις;δ
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Απάντηση: Re: Απάντηση: Samsung UE KS8000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Από ότι ξέρω όλα τα ks μοντέλα παίρνουν την ίδια αναβάθμιση. Ας μας φωτίσουν καλύτερα οι ειδικοί. Όσο για το αν είναι καλύτερη δεν είδα καμιά διαφορά. Στα φόρουμ του εξωτερικού λένε ότι πρόσθεσε υποστήριξη Hlg. Εγώ ο μόνος λόγος που το έκανα ήταν μήπως δω καμία διαφορά σε clouding κλπ της προβληματικής tv μου αλλά τζίφος.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Οπότε αν κάποιος είναι Update freak η θέλει απλώς να κάνει μια δοκιμή, μπορει να τη ζητήσει. Επειδή είδα ότι είναι σπάνια σε όλον τον κόσμο είπα να την προσφέρω σε όποιον τη χρειαστεί.
 

vrwmiaris

Senior Member
7 November 2012
606
Re: Απάντηση: Samsung UE KS8000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Οπότε αν κάποιος είναι Update freak η θέλει απλώς να κάνει μια δοκιμή, μπορει να τη ζητήσει. Επειδή είδα ότι είναι σπάνια σε όλον τον κόσμο είπα να την προσφέρω σε όποιον τη χρειαστεί.
Πολύ καλά έκανες, έτσι είναι το σωστό να μοιραζόμαστε

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
581
* Νομίζω πως έχω δοκιμάσει και με άλλο στικάκι. Από το μενού, φαίνεται πως το στικάκι έχει πάρει τον όγκο των δεδομένων της εγγραφής, αυτά όμως ούτε φαινονται ως τίτλοι στα περιεχόμενα (contents), ούτε φυσικά αναπαράγονται.

* Για την ίδια τηλεόραση μιλώ, πάντα.

Ευχαριστώ.
Η απάντηση που έδωσε η samsung στον αδερφό μου είναι πως κανονικά μόνο σκληροί δίσκοι από 1Τ και πάνω μπορούν να ανταποκριθούν στην εργοστασιακή δυνατότητα εγγραφής της τηλεόρασης...
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
581
Ψάχνομαι για επιτοίχια βάση για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Δε με ενδιαφέρει η τηλεόραση να στρίβει κλπ αρκεί να μπορώ να προσεγγίζω την καλωδίωση της πλάτης αν χρειαστεί.
Κάποια συμβουλή;
 

vrwmiaris

Senior Member
7 November 2012
606
Το ξεθαβω, πάρε προχτες πήρα updateδ θυμάμαι πιο αλλά χαίρομαι που ακόμη υποστηρίζει την τηλεόραση μας

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

depmesh

New member
16 May 2017
5
Καλησπέρα παιδιά.

Κάτοχος μιας UE65KS8000 από τον Μάιο του 2017. Η πρώτη που ήρθε στο σπίτι είχε στρεβλώμενο πάνελ στο πλάι και στο bezel κάτω. Επιστροφή και αλλάγή αυθημερόν απο Κωτσόβολο. Η δεύτερη μόλις την ανάβω καμμενο πίξελ.... πίσω και πάλι, αν και δεν δέχονταν να μου την αλλάξουν. Μετά από κράξιμο στον Κωτσόβολο μου στέλνουν τρίτη, η οποία δεν είχε προβλήματα σοβάρα, πέρα από κάποιο clouding.

Μετά από 1,5 χρόνο η τηλεόραση έβγαλε μια σκιά σε μεγάλο μέρος κάτω δεξιά. Ήρθαν από το service one μετά από έλεγχο μου λένε αλλαγή πάνελ. Το δέχομαι και γίνεται η αλλαγή. Την παρέλαβα 7/1/2019.

Τις τελευταίες μέρες λοιπόν άρχισα να παρατηρώ πως κάτω δεξιά σε οτιδήποτε χρώμα εκτός από μαύρο υπήρχε ένα σημείο στην βάση του πάνελ με πιο έντονο φως. Στις επόμενες μέρες κατά μήκους του κάτω bezel εμφανίστηκαν άλλα τρία σημεία με πιο έντονο φως. Υποθέτω πως πρόκειται για καμμένα leds. Περιττό να πω ότι τα έχω πάρει και δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ ξανά τηλεόραση Samsung....

Η ερώτηση είναι δικαιούμαι κάποια εκ νέου επισκευή. Διαβάζω ότι η εγγύηση επισκευής είναι 3 μόλις μήνες, ενώ η εγγύηση των ανταλλακτικών ορίζεται λέει από τον κατασκευαστή. Άντε βγάλε άκρη.
 

vrwmiaris

Senior Member
7 November 2012
606
Καλημέρα, ρώτησε τους καλύτερα αυτούς, αν και νομίζω ότι η εγγύηση ισχύει από το νέο προϊόν και μετά,7/1/19 για δύο χρόνια

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Απάντηση: Re: Samsung UE KS8000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Η ερώτηση είναι δικαιούμαι κάποια εκ νέου επισκευή. Διαβάζω ότι η εγγύηση επισκευής είναι 3 μόλις μήνες, ενώ η εγγύηση των ανταλλακτικών ορίζεται λέει από τον κατασκευαστή. Άντε βγάλε άκρη.

Οποιοδήποτε ανταλλακτικό τοποθετείται στην τηλεόραση έχει δύο χρόνια εγγύηση, αυτό είχα λάβει ως επίσημη απάντηση από τη Samsung (είχα επιμείνει να μου το στείλουν γραπτώς με email).

Άλλαζα panel συνεχώς με χρήση αποκλειστικά της εγγύησής του ως νέου ανταλλακτικού (δεν ήμουν ο μόνος, υπάρχουν ανάλογες αναφορές και από άλλα μέλη), μέχρι που τελείωσαν και τα panel και η εγγύηση του τελευταίου.

Διάβασε στους παρακάτω συνδέσμους...

Περί panel, διαδικασίας Samsung κ.λ.π....εδώ και εδώ και εδώ.

Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι ως προς την αντιμετώπιση.
 

depmesh

New member
16 May 2017
5
Σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν ότι συμφωνα με τον τελευταίο νόμο το ανταλλακτικό έχει εγγύηση όση είναι η εναπομεινουσα συνολική εγγύηση του προϊόντος!!!!! απ'οτι έψαξα μονος μου μετά, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Παραθέτω από τον νόμο "4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλ- λακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώ- νεται για όλη τη διάρκεια της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητή- σει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

Όμως μου ειπαν επίσης ότι είναι ευέλικτοι με τις εγγυήσεις και μου πρότεινε να έρθει τεχνικός στο σπίτι για έλεγχο, με χρέωση όμως. Φυσκικά αρνήθηκα και θα πάω ο ίδιος στη servicetech να δείξω το πρόβλημα, μέσω φωτογραφιών πρώτα.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Στην αρχή τα ίδια έλεγαν στον αδερφό μου και σε έναν φίλο μου, αλλά και panel άλλαξαν...και τις τηλεοράσεις τους άλλαξαν όταν τέλειωσαν τα panel....και "φράγκο" δεν χρέωσαν/πήραν.

Υ.Γ.: Εγώ στάθηκα άτυχος, επειδή το 3ο panel έβγαλε γραμμές μετά τα 2 χρόνια της εγγύησης του :smash:


ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΕΓΓΥΗΣΗ Samsung Hellas

Σύμφωνα με την Samsung Hellas, στους czoun και shadowf, οι δύο επισκευές καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού panel που τοποθετήθηκε, η οποία είναι δύο ετών από την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και δεν έχει σχέση με την ημερ/νία αγοράς της συσκευής.Με το πέρας των επισκευών οι czoun και shadowf ζήτησαν να τους αποσταλεί εγγράφως το ότι και το νέο panel που τοποθετήθηκε θα έχει εγγύηση δύο ετών.

Τα επίσημα e-mail που απέστειλε στους ανωτέρω η Samsung Hellas έγραφαν:

shadowf..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057344859&viewfull=1#post1057344859

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.

Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.

β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.

γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.
czoun...... http://avclub.gr/forum/showthread.p...1E6500?p=1057250139&viewfull=1#post1057250139
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
Σχετικά με το αίτημά σας, σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποιο λειτουργικό θέμα η τηλεόραση και οφείλεται στο panel και το νέο panel θα έχει δύο χρόνια εγγύηση, οπότε και θα μπορεί να καλυφθεί από εμάς εάν είναι εντός των 2 ετών από την αλλαγή του.
Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Με εκτίμηση,
Η. Α.
Εκ των ανωτέρω, στον shadowf έγινε άμεσα νέα αλλαγή χωρίς καμία χρέωση, καθώς το panel που του παραδόθηκε την τελευταία φορά ναι μεν δεν είχε γραμμή, αλλά είχε κολλημένο pixel.

Τα παραπάνω έγιναν Ιανουάριο και Απρίλιο του 2015 και τον Ιούνιο του 2015 το ανταλλακτικό panel που είχε τοποθετηθεί στην τηλεόραση του gzoun εμφάνισε καθετή γραμμή (συσκευή εκτός εγγύησης-ανταλλακτικό εντός εγγύησης).Κατά την αναγγελία της βλάβης που έκανε στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellas (δίνοντας τον κωδικό πελάτη που είχε από το αλλαγμένο panel), το πρώτο που του είχαν πει ήταν ότι έχει λήξει η εγγύηση της συσκευής.
Μόλις όμως τους έδωσε τον αριθμό e-mail που είχε αποσταλεί σε εμένα (με την επίσημη απάντηση ότι το αλλαγμένο panel έχει εγγύηση 2 ετών), τον κράτησαν στην αναμονή και μετά από λίγη ώρα τον ενημέρωσαν ότι το panel καλύπτεται από εγγύηση, αλλά θα χρεωθούν τα εργατικά. Ο gzoun τους είπε ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν πουθενά και η επισκευή εκτελέστηκε βάσει εγγύησης, χωρίς καμία χρέωσή του για εργατικά-μεταφορικά.


Όλα καλά μέχρι εδώ και άψογη η αντιμετώπιση, κρατώντας μια επιφύλαξη σχετικά με την περίπτωση του gzoun, ο οποίος αν δεν ήταν αδερφός μου και δεν είχε στη διάθεσή του την απάντηση που είχαν στείλει σε εμένα δεν ξέρω τι θα γινόταν.

...........