Sensor Size & Format wars

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: Format Wars

Ναι ειναι ολα θεμα προτεριοτητων , συμφωνω, ασε που τα φιλτρα χαλανε και την πιοτητα εικονας (εγω εχω ενα ΝΔ και μου κατεβαζει το κοντραστ οταν το φοραω) για αυτο εγω λεω 2 συστηματα ειναι η λυση:)
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Format Wars

Ένα καλό nd μέχρι 3 στοπ δεν πρέπει να το κάνει αυτό. Ούτε κόντραστ να ρίχνει, ούτε χρωματικό καστ.


Από εκεί και πέρα, συστήματα όπως οι νέες mirrorless FF Sony, με το εξαιρετικά μικρό τους μέγεθος, μειώνουν ίσως και καταργούν την ανάγκη για περισσότερα συστήματα που λες: με 36mp απλώς κροπάρεις (καλό μάλιστα θα ήταν όλες οι ΦΦ να ενσωμάτωναν μια τέτοια αυτόματη δυνατότητα, για 1.2x, 1.3x, 1.5x και 2x), και έχεις ένα ωραιότατο αρχείο 15mp σε APS ή 9mp σε 4/3.
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: Format Wars

Ναι αλλα......με τους φακους τι θα γινει?
εμενα ο 20/1.7 ειναι λεπτουλης και ειναι λιγοτερο απο 100 γραμαρια , και ο 14/2.5 επισης , στο ΦΦ της σονυ δεν θα ειναι πιο μεγαλοι λογικα?
και ας μη μηλισω για τις τιμες:)
εγω εννουσα παντως με 2 συστηματα ενα με ΦΦ δσλρ για Studio/pro δουλιες και ενα μιρρορλεςς για βολτες και τετια...
καννα μιρορλεςς medium format ετοιμαζεται???:)
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Format Wars

Όπως φάνηκε Παύλε, το κέρδος με τη σμίκρυνση του αισθητήρα δεν ήταν το αναμενόμενο και στους φακούς... Ήδη το επιχείρημα, ως προς τα μικρότερα δηλαδή σώματα, έχει καταρριφθεί ως προς τους αισθητήρες με την έλευση, η οποία αναμένεται σαρωτική, των νέων Sony. Ένας 50ρης 1.4 για FF (δεν έχει βγει ακόμη για mirrorless, ας πάρουμε για παράδειγμα τους Nikon), πόσο μεγαλύτερος είναι από ton 25/1.4 της Πανασόνικ? 230 γρ. ο AF-D, 280 ο G, έναντι 200 γρ. του πανασόνικ.
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: Format Wars

o 55/1.8 για τις α7/α7ρ ειναι 280 γρ παντως. και 999$:)
μπορει να κερδιζεις στα ζουμ στο μεγεθος.δεν ξερω δεν ειμαι και πολυ gearhead:)
δεν λεω πολυ ενδιαφερον ειναι τα σονυ, αλλα εγω δεν θελω να μπλεξω με τους manual φακους οταν κανω σοβαρη δουλεια, και κρινοντας απο τα νεξ δεν τα εχει η σονυ με τους φακους.Οποτε για μενα ωραια μηχανη ειναι χωρις κανενα φακο της προκοπης μεχρι στηγμης μακαρι να αλαξει , και μπορει να την παρω και εγω.
ειναι και το κοστος, με 999$ δολαρια παιρνεις στα μ4/3 45/1.8 14/2.5 20/1.7
Πιστευω οτι για τους περισοτερους hobistες τα 4/3 ειναι αρκετα, οι περισοτεροι δεν εχουν ξεζουμισει ακομα τις μηχανες τους....
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Format Wars

ειναι και το κοστος, με 999$ δολαρια παιρνεις στα μ4/3 45/1.8 14/2.5 20/1.7

E βάλε και κάτι... 1400$ (bhphoto). Και τι έβαλες κι εσύ για σύγκριση... τον 55/1,8... κάτσε να βγάλει και η Σίγμα για τη μοντούρα. Γι' αυτό πήρα σαν σύγκριση τις Canon/Nikon (οι οποίες κάποια στιγμή θα πάνε σε mirrorless, τουλάχιστον η τεχνολογική κατεύθυνση που παίρνει η Canon στους αισθητήρες κατά εκεί δείχνει)

Υπενθυμίζω πως δεν συγκρίνουμε μόνο φορμά, αλλά ταυτόχρονα και slr/mirrorless με τέτοιες συγκρίσεις.... γι' αυτό έβαλα για σύγκριση τη Σόνυ, έστω πλασματικώς και χωρίς σύστημα φακών.
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: Format Wars

αα σορυ για τις τιμες μαλλον ακριβηναν λιγο....ειδικα ο 20/1.7....
ε μεχρι να βγαλει κατι η σιγμα θα εχουν βγει α8/α8ρ:)
το μονο πλεωνεκτημα της ΔΣΛΡ ηταν το σκοπευτρο , αλλα μετα το σκοπευτρο της α7 δεν νομιζω πια οτι υπερτερουν σε κατι......αα ειναι και το continious focus, αλλα εγω δεν το χρησιμοπιω οποτε....απλα σαν συστηματα ειναι ολοκληρωμενα απο αποψη φακων
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Format Wars

Για να δούμε εάν υπερτερούν θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πόσα χρόνια χρήσης βγάζει μια mirrorless μηχανή, προτού μείνει από αισθητήρα. Όταν μια λήψη μπορεί να μεταφράζεται σε χρήση του αισθητήρα για πολλαπλάσιο διάστημα (πόσα δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο ξοδεύουμε σκοπεύοντας, καδράροντας και εστιάζοντας μια φωτογραφία για τη λήψη της οποίας χρησιμοποιείται ο αισθητήρας μόνο για 1/60 s?), δεν ξέρουμε τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στη μακροζωΐα του αισθητήρα. Βέβαια σήμερα σκεπτόμαστε ότι ένα προϊόν που άντεξε 6-7 χρόνια τα έβγαλε τα λεφτά του και δίνεις κλάσμα του αρχικού του κόστους και παίρνεις καινούργιο και σοβαρά καλύτερο.
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: Format Wars

θα δοθμε ποσο θα αντεξουν αλλα στα ηλεκτρονικα τα μηχανικα μερη ειναι αυτα που συνηθως χαλανε πρωτα....
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Format Wars

Βέβαια απο την άλλη, φαντάζομαι πως υπάρχουν μηχανές που εχουν τραβήξει δίχως προβλημα 1.000 ώρες βίντεο, η οχι? Εαν θεωρήσουμε οτι μια λήψη φωτογραφίας απασχολεί τον αισθητήρα για μισό με 1 λεπτό, είναι σαν να τραβηξαν 60-120.000 ληψεις
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: Format Wars

Eγω ακομα χρισημοπιω την πρωτη μου ε410 που και που, εχω πεσει μαζι της στο ποταμι, μου εχει πεσει απο ραφι στο τρενο (χαλασε μονοτο κουμπι για να σβηνω φωτος) και ακομα δουλευει...πρεπει να την εχω 5-6 χρονια
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
Re: Format Wars

Βλαση , οσοι θελουν "επαγγελματικο" εργαλειο, για να κρατησει "μια ζωη" , οπως ελεγαν οι παλιοι, θα παει σιγουρα σε dslr και μαλιστα βαρβατη.
Οι mirrorless ετσι κι αλλιως ακομη και τωρα ειναι σε νηπιακο σταδιο εξελιξης και σιγουρα οι περισσοτεροι θ αλλαξουν σωματα πολλες φορες μεχρι να καταληξουν σε κατι.


μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια...
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
Re: Format Wars

Νομζω οτι θα ηταν πιο ενδιαφερον, αν χωριζαμε σε κατηγοριες τις φωτογαρφικες μας αναγκες, και να βλεπαμε εκει τι προσφερει η καθε λυση (FF vs APCS - m4/3).

Πχ. σε φωτογραφηση τοπιου, δρομου, δρασης, φωτογαρφηση events , νυχτερινη φωτογραφηση κλπ
Δε νομιζω οτι υπαρχει κανενα συστημα (μηχανης-φακου) που να τα κανει ολα τελεια και να ειναι το ιδανικο μας ταιρι για ολες τις καταστασεις.

Ισως ετσι να βγουν χρησιμοτερα συμπερασματα...
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Απάντηση: Re: Format Wars

Για να μην μένει πίσω και το τοσο ενδιαφέρον θέμα που ανοίχθηκε

Νομίζω ότι με τον δικό τους αστείο τρόπο :SFGSFGSF::SFGSFGSF: μας λένε γρηγορα και παραστατικά ότι και οι δυο κόσμοι έχουν κάτι να δώσουν:


Χωρίς να συμφωνώ με το άρθρο συνολικά (μιας και ο συντακτης του δεν δειχνει να εχει ποτε χρησιμοποιησει FF μηχανή) αλλά πανω κατω συμφωνώ με την κεντρική ιδέα, μια σύνοψη των συν και πλην :

http://www.leadinglinephotography.com/full-frame-vs-micro-43/ :popcorn::popcorn:
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Re: Format Wars

http://www.four-thirds.org/en/fourthirds/index.html

"The diagonal size of the 4/3-type image sensor is about half that of a 35mm film sensor. This means that the focal distance required to obtain a given angle of view is half that needed for a 35mm film camera. As a result, the optical system can be made much smaller. Moreover, because the effective aperture can be reduced without reducing brightness, the Four Thirds system makes it possible to design much brighter lenses. Thanks to this compatibility between compact size and large aperture, the potential for evolution of lenses is virtually unlimited.In other words, the adoption of the 4/3-type image sensor has made it possible to develop lenses that not only offer performance that surpasses almost anything achieved with traditional lenses, but are also compact and highly mobile. For example, a Four Thirds telescopic lens equivalent to a 35mm 300mm lens can be implemented with a focal length of 150mm, and it can also offer wide aperture and high brightness corresponding to F2.0 while the maximum brightness available with a traditional lens was F2.8."

Νά ποιός φταίει για τα format wars ... οι μισές αλήθειες της Olympus ..
 

etsap

Supreme Member
22 June 2008
5,861
Αθηνα-Ν.Ψυχικο
Re: Mirrorless Center: Φακοί, Σώματα, Αξεσουαρ, Legacy Reviews

Τελικός cchampions league. Ψάχνω για mirrorless στους φωτογράφους. ... Μπααααα. .... Canon DSLR παντού. .. Καλά είμαστε ακόμα. ..
 

tiniakos

AVClub Fanatic
7 August 2007
16,146
Τήνος / Ελλάς
Re: Mirrorless Center: Φακοί, Σώματα, Αξεσουαρ, Legacy Reviews

Το πατριωτάκι μας άλλα λέει.
http://www.johncaz.net/blog/fujifilm-x-t1-so-far
The end of the DSLR is near. The X-T1 is the first mirror less camera that can compete with a DSLR in most but not all situations. It’s so close though that pros around the globe are switching like never before. I am not going to sit here and fill you with specs but instead get straight to the point of what this camera excels in and where it falls short, what impresses and what not: