Σκοτεινή κηλίδα σε Samsung UE55J6200

DrAV

New member
15 July 2012
57
Καλημέρα σε όλους. Θέλω τη γνώμη σας για ένα πρόβλημα που έχει η καινούρια μου Samsung UE55J6200. Χτες την έβγαλα απ´ το κουτί της και την έστησα. Από την πρώτη εισαγωγική οθόνη των ρυθμίσεων παρατήρησα ότι στην οθόνη υπάρχει μια περιοχή όπου εμφανίζεται μια σκοτεινή κηλίδα, σαν μελανιά, όταν η οθόνη απεικονίζει ανοιχτόχρωμα θέματα (ουρανός, λευκές ή φωτεινές περιοχές κτλ.). Δεν είναι καμένο ή κολλημένο pixel, αλλά μια περιοχή μειωμένης φωτεινότητας. Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες για να καταλάβετε τι εννοώ.

dark-blotch-near.jpg

dark-blotch-far.jpg

Την τηλεόραση την προσέξαμε σαν τα μάτια μας, τη βγάλαμε απ' το κουτί της πολύ προσεκτικά και το panel δεν χτυπήθηκε, ούτε καν ακούμπησε πουθενά. Επίσης έριξα πολύ φως στην προβληματική περιοχή για να δω αν υπάρχει κάποια γρατσουνιά ή σημάδι ότι κάπου χτυπήθηκε και δεν υπάρχει τίποτα. Το σημείο είναι πεντακάθαρο. Φοβάμαι πως μάλλον είναι θέμα ανομοιογένειας του panel...

Τι μου προτείνετε να κάνω εσείς που είστε πιο έμπειροι; Να ζήσω με αυτό ή να καλέσω το service της Samsung; Το κακό στη υπόθεση είναι ότι η τηλεόραση αγοράστηκε στις αρχές του Ιανουαρίου που υπήρχε μια προσφορά που δεν ήθελα να χάσω, αλλά λόγω ανακαίνισης του σπιτιού ανοίχτηκε μόλις χτες. Δηλαδή πέρασαν σχεδόν 3 μήνες μεταξύ αγοράς και ανοίγματος του κουτιού, οπότε έχουν λήξει οι προθεσμίες DOA και επιστροφής εντός 14 ημερών. Το μόνο που υπάρχει είναι η διετής εγγύηση της Samsung. Η τηλεόραση αγοράστηκε από τα Media Markt αν αυτό βοηθάει κάπου.

Οπότε τι μου προτείνετε να κάνω; Θα βγάλω άκρη για ένα τέτοιο θέμα με το service της Samsung ή θα ταλαιπωρηθώ και τελικά δεν θα καταφέρω κάτι; Όποια συμβουλή έχετε να μου δώσετε είναι ευπρόσδεκτη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
 
Last edited:

John Locke

AVClub Enthusiast
4 November 2007
1,060
Θα σου έλεγα να απευθυνθείς καταρχήν στο service της Samsung. Εφόσον αναγνωρίσουν το πρόβλημα, λογικά θα προβούν σε αντικάτασταση.

Διαφορετικά θα συνεχίσεις σε άλλο μονοπάτι (e-mail στην μαμά samsung, καταγγελία στο ΙΝΚΑ, κτλ)... :furious3:
 

DrAV

New member
15 July 2012
57
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Μόλις έκανα εγγραφή στην ιστοσελίδα υποστήριξης της Samsung και δήλωσα την τηλεόραση. Μου ζητήθηκε μοντέλο, σειριακός αριθμός και σκαναρισμένη απόδειξη αγοράς, τα οποία και έδωσα. Δεν έχω υποβάλλει ακόμα αίτημα για service, θα περιμένω μέχρι τη Δευτέρα μήπως και με τη χρήση εξαφανιστεί η κηλίδα (αν και δεν το βλέπω)...

Αν δεν βελτιωθεί η κατάσταση μέχρι τη Δευτέρα θα υποβάλλω το αίτημα και πραγματικά εύχομαι να έχει αίσιο τέλος η υπόθεση... Είχα ακούσει πολλούς να μιλάνε υπέρ του service της LG και κατά του service της Samsung, αλλά προτίμησα το VA panel της τελευταίας για το καλύτερο μαύρο... Δεν είχα ποτέ στη ζωή μου θέμα με monitor ή TV και δεν περίμενα να συμβεί κάτι... Τώρα καταλαβαίνω πόσο σημαντική είναι η υποστήριξη μετά την αγορά, όπως και το πόσο σημαντικό είναι να ελέγχουμε διεξοδικά τα προϊόντα κατά την παραλαβή...

Μακάρι να πάνε όλα καλά.
 

DrAV

New member
15 July 2012
57
OK φίλε Τάκη, θα το επιχειρήσω κι αυτό να δω μήπως γίνει κάτι.

Πάντως η εικόνα της τηλεόρασης είναι τέ-λεί-ά για τα δικά μου γούστα και απαιτήσεις. Πριν λίγο είδα ένα HD video μέσω του YouTube app και έμεινα έκπληκτος από την ποιότητα και το βαθύ μαύρο. Έτσι μου 'ρχεται να την κρατήσω με την κηλίδα και να τη συνηθίσω, αλλά απ' την άλλη σε κάθε φωτεινή σκηνή το μάτι μου πέφτει εκεί...

Μεγάλη ατυχία ρε παιδιά, έχω σκάσει... Άντε να δούμε από Δευτέρα αν μπορέσω να βγάλω άκρη.
 

DrAV

New member
15 July 2012
57
Καλησπέρα σε όλους. Πριν λίγες μέρες επικοινώνησα με τη Samsung και ανέφερα τηλεφωνικά το πρόβλημα. Μου έδωσαν Κωδικό Πελάτη (10-ψήφιος αριθμός που ξεκινάει από 3) και μου ζήτησαν να στείλω φωτογραφίες του προβλήματος μέσω email (μέσα από ειδική φόρμα), τις οποίες και έστειλα. Μετά από μία μέρα έλαβα ενημερωτικό email και την επόμενη μέρα (σήμερα) με κάλεσαν στο κινητό και κανονίσαμε να έρθει αύριο τεχνικός της Samsung να δει την TV και να την πάρει για επισκευή. Για ολική αντικατάσταση δύσκολο το βλέπω λόγω παρέλευσης 3 μηνών από την αγορά, παρόλο που η TV δεν έχει παίξει ούτε 24 ώρες. Μάλλον αλλαγή panel θα γίνει. Μέχρι στιγμής πάντως όλα καλά, δεν έχω κάποιο παράπονο, τυπικοί και γρήγοροι.

Θα ενημερώσω για την εξέλιξη της υπόθεσης -- ελπίζω να πάνε όλα καλά.
 

DrAV

New member
15 July 2012
57
Ενημέρωση: Όπως συμφωνήθηκε, σήμερα ήρθε ο τεχνικός με έναν βοηθό του, είδε το πρόβλημα και δεν έφερε καμία αντίρρηση. Μου είπε ότι η σκοτεινή κηλίδα είναι σύνηθες φαινόμενο που οφείλεται σε κάποιο σκουπιδάκι που έχει πέσει μέσα στο panel και ότι θα το καθαρίσουν και θα εξαφανιστεί. Απ' ό,τι κατάλαβα δεν θα μου αλλάξουν το panel, αλλά θα το ανοίξουν με κάποιον τρόπο και θα αφαιρέσουν το σκουπιδάκι που προκαλεί το πρόβλημα. Δεν ήξερα ότι τα panel μπορούν να ανοιχτούν και να καθαριστούν... Χμμμ, λίγο παράξενο μου φάνηκε αυτό... Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά.

Μου είπαν πως η TV θα είναι έτοιμη στις αρχές της επόμενης βδομάδας, Δευτέρα ή Τρίτη.

Θα ενημερώσω ξανά μόλις τη λάβω.
 

DrAV

New member
15 July 2012
57
Ενημέρωση #2: Χτες με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν ότι η TV είναι έτοιμη και κανονίσαμε να μου τη φέρουν σήμερα. Πράγματι ήρθαν την ώρα που συμφωνήσαμε, την τοποθέτησαν στη θέση της και τη δοκίμασαν μπροστά μου. Όλα τέλεια, κανένα ίχνος κηλίδας ή άλλης ατέλειας, δεν κατάφερα να βρω ψεγάδι στην εικόνα. Μου είπαν ότι δεν χρειάστηκε αλλαγή panel, αλλά απλή αφαίρεση του σκουπιδιού από μέσα του (έτσι γράφει και στην αναφορά που μου έδωσαν). Ομολογώ πως δεν ήξερα ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό... Πάντως ό,τι κι αν έκαναν το πρόβλημα λύθηκε στο 100% οπότε είμαι ικανοποιημένος.

Όλα καλά λοιπόν! Τελικά το Service της Samsung δεν είναι και τόσο κακό όσο ακούγεται. Τουλάχιστον στην περίπτωσή μου όλα έγιναν γρήγορα, καθαρά, ανώδυνα και χωρίς καμιά ταλαιπωρία από μέρους μου. Ένα μπράβο λοιπόν από εμένα στη Samsung για την πολύ καλή υποστήριξη.

Τέλος, χαίρομαι που επέλεξα το VA panel της Samsung σε σχέση με κάποιο IPS των LG. Είναι πραγματικά εκπληκτικό πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία ώστε να πετυχαίνει κανείς τόσο καλή εικόνα με τόσο μεγάλο contrast στις 55" με μόλις 699 .

Καλές θεάσεις σε όλους!
 

mitsarasss

New member
31 May 2012
51
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και εγώ στην sony μου, σε αρκετά σημεία όμως δυστυχώς. Με βοήθησε πολύ το topic σου να καταλάβω τι φταίει στην τηλεόραση μου. Ευχαριστώ.... ετοιμάζομαι για επικοινωνία με το σέρβις της Σόνυ.
 

alpha111

Senior Member
18 March 2007
620
τον ιούνιο αγοράς την 60 ra ίδιο μοντέλο δείτε τι έπαθε ένα πρωινό που τον άνοιξα , αγορασμένη αρχές ιουνίου .αύριο θα επικοινωνήσω με σέρβις και μαγαζί που τον αγόρασα . άντε να δούμε τι θα μου πούνε
 

Attachments

  • ΓŽΕ‘ΓŽΒ±Γβ€žΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓΒΓŽΒ±Γβ€ ΓŽΒ?.JPG
    ΓŽΕ‘ΓŽΒ±Γβ€žΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓΒΓŽΒ±Γβ€ ΓŽΒ?.JPG
    47.6 KB · Views: 107

alpha111

Senior Member
18 March 2007
620
ένα μεγάλο ευχάριστο για την εκπληκτική υποστήριξη στην σέρβις samsung (ομόλογο πως δεν το περίμενα ) !! μέσα σε 10 μέρες η τηλεόραση με καινούριο panel άψογη εικόνα όπως πάντα !!