Καλημέρα σε όλους. Θέλω τη γνώμη σας για ένα πρόβλημα που έχει η καινούρια μου Samsung UE55J6200. Χτες την έβγαλα απ´ το κουτί της και την έστησα. Από την πρώτη εισαγωγική οθόνη των ρυθμίσεων παρατήρησα ότι στην οθόνη υπάρχει μια περιοχή όπου εμφανίζεται μια σκοτεινή κηλίδα, σαν μελανιά, όταν η οθόνη απεικονίζει ανοιχτόχρωμα θέματα (ουρανός, λευκές ή φωτεινές περιοχές κτλ.). Δεν είναι καμένο ή κολλημένο pixel, αλλά μια περιοχή μειωμένης φωτεινότητας. Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες για να καταλάβετε τι εννοώ.
Την τηλεόραση την προσέξαμε σαν τα μάτια μας, τη βγάλαμε απ' το κουτί της πολύ προσεκτικά και το panel δεν χτυπήθηκε, ούτε καν ακούμπησε πουθενά. Επίσης έριξα πολύ φως στην προβληματική περιοχή για να δω αν υπάρχει κάποια γρατσουνιά ή σημάδι ότι κάπου χτυπήθηκε και δεν υπάρχει τίποτα. Το σημείο είναι πεντακάθαρο. Φοβάμαι πως μάλλον είναι θέμα ανομοιογένειας του panel...
Τι μου προτείνετε να κάνω εσείς που είστε πιο έμπειροι; Να ζήσω με αυτό ή να καλέσω το service της Samsung; Το κακό στη υπόθεση είναι ότι η τηλεόραση αγοράστηκε στις αρχές του Ιανουαρίου που υπήρχε μια προσφορά που δεν ήθελα να χάσω, αλλά λόγω ανακαίνισης του σπιτιού ανοίχτηκε μόλις χτες. Δηλαδή πέρασαν σχεδόν 3 μήνες μεταξύ αγοράς και ανοίγματος του κουτιού, οπότε έχουν λήξει οι προθεσμίες DOA και επιστροφής εντός 14 ημερών. Το μόνο που υπάρχει είναι η διετής εγγύηση της Samsung. Η τηλεόραση αγοράστηκε από τα Media Markt αν αυτό βοηθάει κάπου.
Οπότε τι μου προτείνετε να κάνω; Θα βγάλω άκρη για ένα τέτοιο θέμα με το service της Samsung ή θα ταλαιπωρηθώ και τελικά δεν θα καταφέρω κάτι; Όποια συμβουλή έχετε να μου δώσετε είναι ευπρόσδεκτη.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Την τηλεόραση την προσέξαμε σαν τα μάτια μας, τη βγάλαμε απ' το κουτί της πολύ προσεκτικά και το panel δεν χτυπήθηκε, ούτε καν ακούμπησε πουθενά. Επίσης έριξα πολύ φως στην προβληματική περιοχή για να δω αν υπάρχει κάποια γρατσουνιά ή σημάδι ότι κάπου χτυπήθηκε και δεν υπάρχει τίποτα. Το σημείο είναι πεντακάθαρο. Φοβάμαι πως μάλλον είναι θέμα ανομοιογένειας του panel...
Τι μου προτείνετε να κάνω εσείς που είστε πιο έμπειροι; Να ζήσω με αυτό ή να καλέσω το service της Samsung; Το κακό στη υπόθεση είναι ότι η τηλεόραση αγοράστηκε στις αρχές του Ιανουαρίου που υπήρχε μια προσφορά που δεν ήθελα να χάσω, αλλά λόγω ανακαίνισης του σπιτιού ανοίχτηκε μόλις χτες. Δηλαδή πέρασαν σχεδόν 3 μήνες μεταξύ αγοράς και ανοίγματος του κουτιού, οπότε έχουν λήξει οι προθεσμίες DOA και επιστροφής εντός 14 ημερών. Το μόνο που υπάρχει είναι η διετής εγγύηση της Samsung. Η τηλεόραση αγοράστηκε από τα Media Markt αν αυτό βοηθάει κάπου.
Οπότε τι μου προτείνετε να κάνω; Θα βγάλω άκρη για ένα τέτοιο θέμα με το service της Samsung ή θα ταλαιπωρηθώ και τελικά δεν θα καταφέρω κάτι; Όποια συμβουλή έχετε να μου δώσετε είναι ευπρόσδεκτη.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Last edited: