Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Δυστυχώς, ενώ έχουν περάσει αρκετές ημέρες, το μέλος pervmar, δεν εχει προσέλθει να μας ενημερώσει για την επαγγελματική του ιδιότητα.

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον, όπως άλλωστε και τα πεπραγμένα του συγκεκριμένου ανθρώπου στην υπόθεση μου.
 
  • Like
Reactions: KMARK

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,323
Ελληνικό, Αττική
Γεγονός, κι εσύ όμως τόσες απόψεις έχεις ακούσει και τόσες συμβουλές, μια εβδομάδα σχεδόν έχεις να γράψεις, και κάποιες από τις συμβουλές που λογικά είναι σωστές απαιτούν από εσένα άμεσες ενέργειες.
Εσύ τι προχώρησες;
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Εχω ακούσει πολλές απόψεις κ με έχουν βοηθήσει πολύ.

Ίσως απαιτείται λίγος χρόνος για να γράψω για το επόμενο βήμα.

Σίγουρα, η υπόθεση για εμένα δεν εχει κλείσει.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,744
ΑΘΗΝΑ
Δυστυχώς, ενώ έχουν περάσει αρκετές ημέρες, το μέλος pervmar, δεν εχει προσέλθει να μας ενημερώσει για την επαγγελματική του ιδιότητα.

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον, όπως άλλωστε και τα πεπραγμένα του συγκεκριμένου ανθρώπου στην υπόθεση μου.
τι να βγει σου πει ενας ανθρωπος,που κρυβεται πισω απο ενα πληκτρολογιο,και κανει και αλλαγη...στυλ και προσωπικοτητας αναμεσα στα δυο προφιλ του...?? :LOL:
παει αυτος-καπου αλλου εχει μπει και προσπαθει να πει..κατι...δεν βαριεσαι...εχει γεμισει ο τοπος με...περιεργους και πια δεν μας κανει εντυπωση.

εχεις καποια εξελιξη με το θεμα?
 
  • Like
Reactions: Paris2018 and KMARK

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Εγώ θα είχα ήδη στείλει email στα «κεντρικά» της Sony, για το τι εχεισ Τραβήξει μέχρι τώρα, για το ότι δεν σου έδωσαν καινούργια τηλεόραση όταν χάλασε η προηγούμενη, για το ότι δεν έγινε αντιπαραβολή σωστά κλπ για να επέμβουν αυτοί αν το θελήσουν.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Παρακολουθώ όλες αυτές της μέρες το τοπικ και πραγματικά μου φαίνεται εντελώς ηλίθια η συμπεριφορά της sony αλλά και η συμμετοχή του μέλους με δόλιο τρόπο στο συγκεκριμένο θέμα.
Από την άλλη δυσκολεύομαι να πιστέψω πως μπορεί να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.
Θέλω να πιστεύω πως με κάποιο τρόπο οι συνθήκες επέτρεψαν να προκληθούν αυτές οι ακραίες καταστάσεις.
Στο παρελθόν έχω αγοράσει από sony center στην Θεσσαλονίκη δύο βιντεπροβολεις , που μάλιστα ο ένας αντικαταστάθηκε μετά από πρόβλημα στο τρόπο προβολής , και μόλις πριν από ένα χρόνο αγόρασα για πρώτη φορα τηλεόραση από το ίδιο κατάστημα.
Με όλα αυτά που διαβάζω βάζω τον εαυτό μου στην θέση του φίλου που τραβάει αυτά που τραβάει και σκέφτομαι πως θα ήταν αδύνατον να μου συμβεί το ίδιο.
Ίσως επειδή αλληθωριζω περίεργα όταν αντιλαμβάνομαι πως κάποιος προσπαθεί να με γελάσει.
Καταλήγοντας, με αυτό θέλω να πως δεν είναι μόνο κάποιες εταιρείες που πράττουν αντίεπαγγελματικά αλλά έχουν και την τύχη να βρίσκουν και να τα κάνουν.
Αυτοί έχουν την τύχη και κάποιοι, την ατυχία.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Καλησπέρα, καλη χρονιά με υγεία να έχουμε.



Προέκυψαν διαφορα προσωπικά που πάγωσαν λιγο τα ζητηματα.



Στα του θέματος.



Έχουν σταλεί καθ όλη την διαδικασία emails στα κεντρικά της Ευρώπης, χωρίς κάποιο ορατό σε εμένα αποτέλεσμα, πράγμα που είναι απογοητευτικο. Δεν ξερω τι γίνεται εντός της σονυ, αλλά σαν πελάτης, παρόλο που οι ίδιοι ζήτησαν την γνώμη μου για την διαδικασία, το να μην λαβω απαντηση, είναι κάπως.



Το κατάστημα εν τέλει δεν πραγματοποιησε άλλη επικοινωνία μαζί μου.



Εφερα στον χώρο μου έναν calibrator για να δούμε μαζί ολα αυτά τα ζητηματα στα της εικόνας.

Διαπιστώσαμε ότι όντως η τηλεόραση έβγαζε μια υπερβολική φωτεινότητα, και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλα τα χρώματα ήταν αρκετά εκτός πλαισίου που θα έπρεπε να είναι, δημιουργούσαν και αυτόν τον υπερβολικό θόρυβο στην εικόνα και το κάψιμο κάποιων χρωμάτων.
Έγινε calibration, και όντως υπάρχει σοβαρή βελτίωση της εικόνας σε αρκετο content που δοκίμασα, οχι ομως πάντα. Εξακολουθεί να υφίσταται σε πιο μικρό βαθμό το near black chrominence overshoot ακομη και σε bluray (χαρακτηριστικά στο tenet).Στα δε καναλια μέσω κεραίας, δυστυχώς δεν άλλαξαν πολλά.

Τα πράγματα συνεπώς είναι καλύτερα, παρόλα αυτά δεν είναι 100% σωστα.

Αυτά μέχρι στιγμής.
Παραθέτω και 2 εικόνες από το Netflix (το διάσημο πλάνο των προηγούμενων σελιδων), πριν και μετά, με ιδια κάμερα και συνθήκες φωτισμού.

20221121_231638.jpg20221229_015354.jpg
 
17 June 2006
23,757
Αθήνα
Αν με την προηγούμενη εικόνα , σου έλεγαν από την Sony ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην τηλεόραση, με αυτή την εικόνα θα σε χρεώσουν κιολας που τους σπαταλάς τον χρόνο τους😉

Ο calibrator θεωρεί τελικα ότι έχει hardware πρόβλημα ; Ναι ή όχι;
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Αυτο θα διευκρυνισθεί σε εκ νεου επικοινωνία, καθώς υποτιθεται πως το συγκεκριμενο panel δεν εμφανίζει near black chrominence overshoot, πόσο μάλλον σε καλιμπραρισμένο panel. Βέβαια ενα αποτέλεσμα κάποιων ωρών, σε μια τηλεόραση σαν αυτή που το λιγότερο που μπορεί να ειπωθεί είναι οτι έχει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά, πρέπει να τεσταριστεί σε υλικό, έτσι ωστε να υπάρξει ασφαλές συμπέρασμα. Οπότε μετά από αρκετές ημέρες θέασης, αυτο διαπιστώνω.
 

greg.chalk

New member
19 April 2012
18
Καλημέρα!
Είχαμε κάποια εξέλιξη για το θέμα;
Ρωτάω επειδή σκέφτομαι για αγορά την a80k, και ίσως τελικά να προτιμούσα την C2 λόγω καλύτερης εγγύησης αν κάτι πάει στραβά.





---

Ανοίχτηκε νήμα στην κατηγορία Αγορά νέας τηλεόρασης με τίτλο : Αγορά OLED Sony A80K ή LG C2;
 
  • Like
Reactions: KMARK