Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

manolara

AVClub Enthusiast
3 February 2009
925
ΒΥΡΩΝΑΣ
Φιλε αν πραγματι θελουμε να συγκρινουμε τις φωτογραφιες σαν να ητανε
απο την φωτογραφικη μηχανη δυο ιδιων κινητων (που δεν ειναι)
τοτε απλως επιβεβαιωνεται οτι η τηλεοραση του φιλου που ξεκινησε το νημα
εχει χάλια εικονα
συμφωνώ απόλυτα.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,829
Athens
Δηλαδή η pervmar είναι υπάλληλος της Sony γιατί συμφωνεί με τον takisot ......ο οποίος τι είναι μυστικός πράκτορας..... Είναι εύκολο να βάζεις ταμπέλες και να κατηγορείς οποιονδήποτε έχει αντιθετη γνώμη με την επιθυμία σας άσχετα αν αναφέρει την αλήθεια η όχι..........και για να σε προλάβω δεν εργάζομαι στην Sony........ αν κατέβεις Χανιά θα με βρεις αν το θελήσεις 🤔🤔🤔
Σαν φρέσκο μέλος πολλή μεγάλη πρεμούρα έχεις στα 2 θέματα με τις Sony και ιδιαίτερα εδώ...

Το ότι είναι υπάλληλος της Sony ΔΕΝ είναι μαντεψιά, ούτε επειδή συμφωνεί με τον takisot, ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΣ. Επέτρεψε μου να ξέρω περισσότερα από εσένα στο θέμα αυτό.
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Σαν φρέσκο μέλος πολλή μεγάλη πρεμούρα έχεις στα 2 θέματα με τις Sony και ιδιαίτερα εδώ...

Το ότι είναι υπάλληλος της Sony ΔΕΝ είναι μαντεψιά, ούτε επειδή συμφωνεί με τον takisot, ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΣ. Επέτρεψε μου να ξέρω περισσότερα από εσένα στο θέμα αυτό.
Δεν ξέρω τι θες να πεις για το γεγονός ότι είμαι νέο μέλος και έπεσα στην Sony.....ίσως να θες να μου κρεμάσεις και εμένα ταμπέλα 🤔........ Έχω αναφέρει ότι πρόσφατα αγόρασα την A80k και ψαχνομαι για ρυθμίσεις (ευχαριστώ τον Xavito για τις οδηγίες) και βλέποντας την υπόθεση με την A80j μπήκα......αν ενοχλώ στην προσπάθεια σου αποδόμησης και υποβάθμισης σχολίων από άλλα μέλη κατανοητό και την επόμενη φορά θα σου ζητήσω την άδεια πριν posta-ρω.
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα 🤔
 

georgegnls

New member
20 January 2019
63
Με τις φωτο δεν βγαινει ακρη, και σε μενα η συγκεκριμενη σκηνη ειναι γεματη θορυβο οπως και το Da Vinci Code σε LCD. Το παιδι κατι αλλο λογικα βλεπει που ειναι πολυ πιο ενοχλητικο. Μπορει να ειχε πεσει και σε πολυ καλο πανελ πριν και ολα αυτα που βλεπει στην καινουργια να υπηρχαν σε πολυ μικροτερο βαθμο στην παλια, η να μην υπηρχαν και καθολου. Ο κυριος Καστρουνης που ειπαν και τα αλλα παιδια ειναι η καλυτερη λυση. Θα του πει επισημα και επιβεβαιωμενα τι φταιει και τι να τους πει. Απο κει και περα αν αδιαφορησουν και παλι Συνηγορο Καταναλωτη.
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Σαν φρέσκο μέλος πολλή μεγάλη πρεμούρα έχεις στα 2 θέματα με τις Sony και ιδιαίτερα εδώ...

Το ότι είναι υπάλληλος της Sony ΔΕΝ είναι μαντεψιά, ούτε επειδή συμφωνεί με τον takisot, ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΣ. Επέτρεψε μου να ξέρω περισσότερα από εσένα στο θέμα αυτό.
Λοιπόν billpeppas για να το τελειώνουμε το που δουλεύω και αν δουλεύω καλλύτερα το γνωρίζω εγώ και όχι εσύ αλλά αν θές πραγματικά να μάθεις που δουλεύω ψάξε στην λίστα μισθοδοσίας των Ηλεκτρομάγαζων στο Ηράκλειο Κρήτης και κάτι θα βρείς ..........και τότε μιλάμε και πάλι ;) πονηρούλι :p και σου επιτρέπω να γνωρίζεις τα πάντα ........
 
  • Love
Reactions: billpeppas

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Σαν φρέσκο μέλος πολλή μεγάλη πρεμούρα έχεις στα 2 θέματα με τις Sony και ιδιαίτερα εδώ...

Το ότι είναι υπάλληλος της Sony ΔΕΝ είναι μαντεψιά, ούτε επειδή συμφωνεί με τον takisot, ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΣ. Επέτρεψε μου να ξέρω περισσότερα από εσένα στο θέμα αυτό.
Μπαμ έκανε από την αρχή και για όσους δεν ξέραμε. Ή υπάλληλος ή τρολ, άλλη εξήγηση δεν υπήρχε για αυτά που γραφόντουσαν.
 
  • Like
Reactions: KMARK

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,829
Athens
Λοιπόν billpeppas για να το τελειώνουμε το που δουλεύω και αν δουλεύω καλλύτερα το γνωρίζω εγώ και όχι εσύ αλλά αν θές πραγματικά να μάθεις που δουλεύω ψάξε στην λίστα μισθοδοσίας των Ηλεκτρομάγαζων στο Ηράκλειο Κρήτης και κάτι θα βρείς ..........και τότε μιλάμε και πάλι ;) πονηρούλι :p και σου επιτρέπω να γνωρίζεις τα πάντα ........

Καλά, τραγούδα 😆
Ζημιά στην εταιρία που δουλεύεις κάνεις πάντως με αυτά τα σχόλια και την προσπάθεια να αποκρύψεις την εργασιακή σχέση σου με την εταιρία.
 
  • Like
Reactions: sosimple and KMARK

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,440
Σαν να βλεπω πανελ RGB-8bit...και εγω θα ελεγα για λαθος ρυθμισεις
ΑΛΛΑ......

Αφου εισαι σιγουρος για τις ρυθμισεις και μια και εσυ εχεις την tv μπροστα σου & εχεις εμπειρια απο την προηγουμενη tv δεν μπορουμε να πουμε τπτ αλλο περαν της ελλατωματικης τηλεορασης....

(καλου καλου δεν κανεις ενα γερο reset/εργοστασιακες ρυθμισεις κανα δυο φορες βγαλτην και απο ρευμα για κανα λεπτο και να ξαναπερασεις τα modes σου απο την αρχη??)
Φίλε καλημέρα...κάτι άσχετο....σε τέτοια περίπτωση RGB στις ρυθμίσεις χρωμάτων τι επιλέγουμε; Σε Google TV Chromecast το καινούριο ας πούμε....έχει διάφορες επιλογές...... Είτε σε HDR είτε σε SDR....
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Μπαμ έκανε από την αρχή και για όσους δεν ξέραμε. Ή υπάλληλος ή τρολ, άλλη εξήγηση δεν υπήρχε για αυτά που γραφόντουσαν.
Ότι δεν μας αρέσει είναι είτε τρολ είτε εγκάθετος.......δεν έχει κανείς το δικαίωμα να τοποθετηθεί ....... πρέπει ντε και καλά να ακολουθήσει την ροή σκέψης των "αμεροληπτων" που δικάζουν με την αναφορά και μόνο κάποιου που δεν ικανοποιήθηκε......το γεγονός ότι πολλοί τοποθετήθηκαν ότι (Takis...) η διαδικασία των παραπόνων δεν είναι ορθή την πέσαμε σε αυτόν που 1ος το ανέδειξε......ίσως σας χαλάει την σούπα 😠😠😠
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,829
Athens
Ότι δεν μας αρέσει είναι είτε τρολ είτε εγκάθετος.......δεν έχει κανείς το δικαίωμα να τοποθετηθεί ....... πρέπει ντε και καλά να ακολουθήσει την ροή σκέψης των "αμεροληπτων" που δικάζουν με την αναφορά και μόνο κάποιου που δεν ικανοποιήθηκε......το γεγονός ότι πολλοί τοποθετήθηκαν ότι (Takis...) η διαδικασία των παραπόνων δεν είναι ορθή την πέσαμε σε αυτόν που 1ος το ανέδειξε......ίσως σας χαλάει την σούπα 😠😠😠

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την δική σου πλευρά ξέρεις... για δες το λίγο:

Γράφεσαι την μέρα που δημιουργείται το μεγάλο θέμα περί "κακής Sony", και μερόνυχτα, είσαι εδώ να υπερασπίζεσαι την Sony :D

What goes comes around.

Και στο δια ταύτα, όπως ειπώθηκε από πολλούς σχετικούς και μη, ΔΕΝ υποχρεούται ο πελάτης να έχει τεχνικές γνώσεις για να σου κάνει διάγνωση, αυτό υποτίθεται πρέπει να κάνουν σωστά και επίσημα οι τεχνικοί της εταιρίας.
Είναι τόσο απλό.

Αν το παλικάρι είναι Αθήνα, ας την φορτώσει και να έρθει στον χώρο μου να του τηλ ελέγξω εγω δωρεάν μπας και μπει ένα τέλος στην κατάσταση αυτή.
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την δική σου πλευρά ξέρεις... για δες το λίγο:

Γράφεσαι την μέρα που δημιουργείται το μεγάλο θέμα περί "κακής Sony", και μερόνυχτα, είσαι εδώ να υπερασπίζεσαι την Sony :D

What goes comes around.

Και στο δια ταύτα, όπως ειπώθηκε από πολλούς σχετικούς και μη, ΔΕΝ υποχρεούται ο πελάτης να έχει τεχνικές γνώσεις για να σου κάνει διάγνωση, αυτό υποτίθεται πρέπει να κάνουν σωστά και επίσημα οι τεχνικοί της εταιρίας.
Είναι τόσο απλό.

Αν το παλικάρι είναι Αθήνα, ας την φορτώσει και να έρθει στον χώρο μου να του τηλ ελέγξω εγω δωρεάν μπας και μπει ένα τέλος στην κατάσταση αυτή.
Δεν ήξερα πριν το forum και μου το σύστησαν όταν αγόρασα black Friday την A80k και βρήκα την βοήθεια που αναζητούσα......για το test πολύ ευχαρίστως να έδινα την δική μου αλλά είμαι Χανιά 🤔 .... πολλοί έχουν αναφέρει τον Κο Κάστρουνη ..... αλλά μέχρι σήμερα δεν είδαμε φως.....Άντε μήπως τώρα καταλάβουμε γιατί όπως καταλαβαίνεις και εγώ κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα μην τυχόν και έχω τα ίδια
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
υπαρχουν υπονοουμενα γενικα του τυπου απο αλλα μελη... οτι κατι δεν μας λεει ο φιλος....δεν μπορει η σονυ να το κανει αυτο και λοιπα
νομιζω οτι ειναι αχρειαστα τετοιου ειδους σχολια
βγηκε ο αλλος να πει τον πονο του του την λενε και απο πανω
εκτος εαν νομιζει καποιος οτι εχει καποιο ειδος δολου που θα πρεπει να μας το αποδειξει

εγω σαν απλο μελος του φορουμ και χωρις να χω ειδικοτητα στο αντικειμενο
δεν μπορω παρα να εκλαβω καλει τη πιστει αρχικα οτι λεει ως αληθες ο φιλος, απο την στιγμη μαλιστα που ειπε οτι ειχε τεραστια διαφορα στην εικονα απο την μια τηλεοραση στην αλλη
οπως καλει τη πιστει θα εκλαβω και την θεση που θα λαβει εαν λαβει καποιος απο το σερβις αν τυχον και διαβασει το παρον νημα , και μετα θα κριθουν
Οσο γι αυτο που ειπες οτι παρελαβε καλη τη πιστει , ειδε χρεπι καλη τη πιστει (συγνωμη ξερεις εαν παρελαβε ο ιδιος η δουλευε και παρελαβε ξερω γω η γιαγια του, ηταν ευκολο να δει το πισω καπακι που δεν εχει μπει καλα με μια γρηγορη αξιολογηση?) γιατι τον αμφισβητειτε συνεχως ?
Δεν με κάνεις quote και τώρα προσεξα ότι απευθύνεσαι σε μενα..
Δεν έχω αμφισβητήσει τίποτα απο αυτά που ισχυρίζεται ο op. Μόνο την στρατηγική του έκρινα.
Για την παραλαβή που γράφεις, υπάρχουν εδω μεσα πολλές περιπτώσεις που βαζουν την tv στην πρίζα και βρίσκουν σπασμένο το panel πολύ μετά την παραλαβή αλλά άμεσα καλούν την εταιρία και ζητούν αντικατάσταση. Αυτά που έγραψα είναι παράφραση αυτών που ο ίδιος δήλωσε ότι έγιναν και είναι όλα στραβά εις βάρος του και τα ανέχθηκε!!
Δεν το λέω με κακία αλλά αμα δεις το χρονοδιάγραμα.. απο 21/11 φτάσαμε 12/12 και ο op φέρεται να ενδιαφέρεται πιο πολύ να δικαιωθεί για την ποιότητα της εικόνας παρά να βρεί τρόπο να του αλλάξουν την συσκευή.
11 σελίδες γεμίσαμε και θα φτάσουμε να μαλώσουμε ασχολούμενοι με το ποιος είναι βαλτός και ποιος απλά κακός!! Πόσο βοήθησε την υπόθεση η υποστήριξη των πολλών? Τα φιλικά χτυπήματα στην πλάτη και οι κραυγές του πληκτρολογίου εναντίων των εταιριών, δε θα του αλλάξουν την τηλεόραση..!!
Ουτε η διαπίστωση ότι όντως έχει θέμα η εικόνα θα του την αλλάξει! Ο ειδικός της Sony είναι η Αστρα και βάση αυτού αποφασίζει. Ο ειδικός του Dim-Sat του δινει απλά την γνώση για να αποφασίσει αυτός τι θα κάνει, αλλά σε διαφωνία η λύση είναι τα δικαστήρια!! Δεν μπορείς να κινηθείς εναντίον της Αστρα, είναι απλά ένας σύμβουλος! Το κατάστημα απο όπου την αγόρασε αποφασίζει.
Ξαναγράφω λοιπόν ότι η λύση είναι εδώ και ότι πρέπει να προβάλει τα προφανή προβλήματα της συσκευής (εξ. εμφάνιση) και να επικεντρωθεί στο να του αντικαταστήσουν την συσκευή.
 
  • Like
Reactions: takisot and FINIX

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,343
Αθήνα...
Το AVClub, κατά τον κανονισμό λειτουργίας του, που καλούνται να αποδεχθούν τα μέλη του, υποχρεώνει τα μέλη με επαγγελματική δραστηριοποίηση σε συναφή εταιρία του χώρου, όπως το δηλώνουν ρητά στην υπογραφή τους. Η εφαρμογή αυτού, κρίνεται επιτακτική σε περιπτώσεις που τα μέλη αυτά μετέχουν σε συζητήσεις που εμπλέκουν άμεσα την εταιρία στην οποία εργάζονται.

Στα πλαίσια της ασφάλειας χρηστών και συστημάτων του χώρου, αναγράφονται στο άρθρο 1 του κανονισμού λειτουργίας τα προσωπικά δεδομένα μελών που διατηρούνται στη βάση δεδομένων του avclub. Ως εκ τούτου, μπορούμε ασφαλώς να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

Ο χρήστης pervmar έχει άμεση σχέση με εταιρία του χώρου και συγκεκριμένα με εταιρία εμπλεκόμενη στο παρόν νήμα. Πράγμα που φυσικά δεν είναι μεμπτό, παρά ταύτα, τα μέλη μας πρέπει να έχουν εικόνα. Ο χρήστης ως εκ τούτου έχει κληθεί να αναγράψει την επαγγελματική του ιδιότητα.

Ο χρήστης Horowitz1, πρόκειται για διπλό λογαριασμό και βάσει του κανονισμού λειτουργίας, αποκλείεται.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,829
Athens
Λοιπόν billpeppas για να το τελειώνουμε το που δουλεύω και αν δουλεύω καλλύτερα το γνωρίζω εγώ και όχι εσύ αλλά αν θές πραγματικά να μάθεις που δουλεύω ψάξε στην λίστα μισθοδοσίας των Ηλεκτρομάγαζων στο Ηράκλειο Κρήτης και κάτι θα βρείς ..........και τότε μιλάμε και πάλι ;) πονηρούλι :p και σου επιτρέπω να γνωρίζεις τα πάντα ........
Δεν ήξερα πριν το forum και μου το σύστησαν όταν αγόρασα black Friday την A80k και βρήκα την βοήθεια που αναζητούσα......για το test πολύ ευχαρίστως να έδινα την δική μου αλλά είμαι Χανιά 🤔 .... πολλοί έχουν αναφέρει τον Κο Κάστρουνη ..... αλλά μέχρι σήμερα δεν είδαμε φως.....Άντε μήπως τώρα καταλάβουμε γιατί όπως καταλαβαίνεις και εγώ κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα μην τυχόν και έχω τα ίδια

"Clung clung!"

Για να έχετε εικόνα και τα απλά μέλη, pervmar και Horowitz1 είναι το ίδιο άτομο :D

Όπως αναγράφει ο Ανδρέας από πάνω, το account Horowitz1 ως εκ τούτου μπλοκάρεται.
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Ηθική δικαίωση για όσους επιμέναμε να θεωρούμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Εύχομαι κομμάτι της πλεκτάνης να ήταν και τα περί παιδιού και μαθημάτων.

Και βέβαια χαίρομαι που αποδεικνύεται καταφανέστατα ότι ο φίλος έμπλεξε με ανθρώπους που ρέπουν στην κοροϊδία.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,744
ΑΘΗΝΑ
Ηθική δικαίωση για όσους επιμέναμε να θεωρούμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Εύχομαι κομμάτι της πλεκτάνης να ήταν και τα περί παιδιού και μαθημάτων.

Και βέβαια χαίρομαι που αποδεικνύεται καταφανέστατα ότι ο φίλος έμπλεξε με ανθρώπους που ρέπουν στην κοροϊδία.
καποια στιγμη,ειναι λογικο να βγουν στην φορα,οι απαραδεκτοι τροποι αντιμετωπισης προς τον καταναλωτη,που-δυστηχως-υπαρχουν σε πολλα "επισημα" service στην Ελλαδα.
και επειδη η sony και η καθε sony,δεν θελει να της χαλασουν το ονομα,ολοι αυτοι οι..experts,θα μεινουν με τα μιξερ και τις ηλεκτρικες σκουπες να ασχολουνται.
κοντη γιορτη...
 

vagelis1

New member
23 April 2020
70
Συνήγορο καταναλωτή χτες . Τεκμηριωμένα και όμορφα με πολύ καλές φωτογραφίες από το χρεπι " εντος προδιαγραφων " που αποφανθηκαν οι....ειδικοί. Και κοινοποίηση της καταγγελίας και του χειρισμού του θέματος από αυτούς που αντιπροσωπεύουν την εταιρεία στη χώρα ,και στη Sony Europe.
 

Yiannis021

New member
19 August 2021
7
Αγοράζω προϊόντα sony τουλάχιστον 15 χρόνια μπορώ να πω ότι είμαι από τους φανατικούς... μέχρι που είδα το παραπάνω post. Πραγματικά λυπάμαι για τον χειρισμό τους στην υπόθεση του φίλου και δεν πρόκειται να τους δώσω ούτε ευρώ πλέον. Σιχάθηκα