Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,823
Θεσσαλονίκη
Και που το ξερουμε οτι εχει ελεχθει στο εργοστασιο?
Εχει σαμπως κανενα πιστοποιητικο οτι ειναι referbished
και ελεγμενη?
H μηπως ξερουμε την προελευση και τη διαδρομη της?
Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι απλως του πηγανε μια μεταχειρισμενη τιβι στο σπιτι και
του ειπανε οτι ειναι ελεγμενη (δλδ .......παιζει)
Ο ανθρωπος μην εχοντας πολλες επιλογες την πηρε ελπιζοντας να ειναι
πραγματι ελεγμενη .
Μονο ο Θεος ξερει πως κατεληξε αυτη η τιβι στο σαλονι του φιλου.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Paris2018

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,829
Athens
.....Πέστα Χρυσόστομε Horowitz1 γιατί όταν εγώ τα έλεγα με έβγαλαν πράκτορα της CIA ...................ενα και ένα κανουν δύο Η τηλεόραση του φίλου δεν έχει κανένα απολύτως τεχνικό θέμα. Το μόνο πρόβλημα που σίγουρα έχει είναι τα ταλαιπωρημένα αυτοκόλλητα και μόνο αυτά όλα τα άλλα είναι συμπληρωματικά στην επιθυμία του για αντικατάσταση της Τηλεόρασης.-

Δεν μπορώ να καταλάβω ότι το Κρύσταλλο (OLED Panel) είναι μή ομαλό και οι τεχνικοί της εταιρείας δεν το δέχονται .....τι θα πεί δεν το δέχονται ......δεν το πιάνω ........τους απέδειξε ...με έναν κανόνα (χάρακα) ότι υπάρχει πρόβλημα ομαλότητας στο κρύσταλλο και του είπαν τί .........δεν βλέπεις καλά ή έτσι είναι οι Τηλεοράσεις .....πλάκα μας κάνουν........
Όταν δεν μπορεί ο φίλος να αποδείξει τα ...για αυτόν οφθαλμοφανεί, φανταστείτε ποσό απίθανο είναι να αποδείξει θέματα απεικόνισης και απόδοσης, θέματα που θέλουν και τεχνικό υπόβαθρο για να στηριχτούν.

Είχες ραντεβού με την Sony, γνωρίζεις ότι θα σου αρνηθούν τα πάντα γιατί δεν ζητούσες από κάποιον expert να ήταν μαζί σου ώστε να σε υποστηρίξει και να στριμώξει την Sony στα σχοινιά .......Εγώ θα σου το πώ και ας μήν σου-σας αρέσει ......Προσπαθησε ο φίλος να πάρει την αντικατάσταση με το να παρουσιάσει πολλά προβλήματα με εμφανές ένα μόνο .....τα αυτοκόλλητα ........όλα τα υπόλοιπα από τα στοιχεία που μέχρι και σήμερα έχουμε στο Forum δεν υπάρχουν πουθενά ή υπάρχουν και εγώ δεν τα έχω δεί
=>Που είναι τα χτυπήματα στην καμπίνα?
=>Που είναι η ανωμαλίες στο Oled Panel?

Το σωστό είναι => Κύριοι Η συσκευή που μου φέρατε είτε σας αρέσει είτε όχι έχει πρόβλημα με τα Label και σας παρακαλώ άμεσα να επιδιορθωθεί το πρόβλημα Και όταν λέω άμεσα το εννοώ .........
Δεν μπορείτε Δεν θέλετε οκ υπάρχει και η δικαιοσύνη αλλά τα Social στα οποία θα ποστάρεις το πρόβλημα και την απάντησή τους και αντίο ζωή.......................

Απλά και ωραία .........και αν σε 2 ώρες δεν θα είχε ολοκαίνουρια TV να μην με λένε PervMar


Άντε γεια ...................... βαρέθηκα να γράφω τα αυτονόητα και να την ακούω και απο πάνω ότι είμαι .......και εγώ δεν ξέρω τί.........
Άσε τα άντε γεια και τα τσουκαλίατικα που ταιριάζουν άλλου.
Εκφράσεις τέτοιου τύπου όχι εδώ.
Επίσης αν έχεις σχέση με κάποια εταιρία (γκουχου γκουχου, ξέρω ότι έχεις), βγαίνεις και το λες. Είναι και στους κανόνες λειτουργίας του forum μας που έχεις αποδεχτεί κατά την εγγραφή σου.
 

tarantules

Senior Member
15 August 2007
300
Εγώ θα το πω για άλλη μια φορά και ας γίνω κουραστικός.Το μοναδικό "όπλο" που σου έμεινε να τους αντιμετωπίσεις είναι να πάρεις την ντουντούκα και να τους κάνεις βούκινο.Όχι εδώ μεταξύ μας αλλά ευρύτερα για να πονέσει.
Χωρίς να θέλω να μειώσω την προσφορά του forum (όλοι γνωρίζουν τις γνώσεις και τη βοήθεια που έχει προσφέρει σε όλους μας) , τι αντίκτυπο θα είχε άραγε η υπόθεση του φίλου εαν αντί για τη δημοσίεση του προβλήματος σε ένα ελληνικό forum των 55 χιλιάδων μελών (που αμφιβάλω εαν οι μισοί είναι ενεργά μέλη) δημοσιευόταν στα δυο πιο μεγάλα international forums του ήχου και της εικόνας, το ένα 500 χιλιάδων μελών και το άλλο σχεδόν 1,5 εκατομμύριο μελών;
Ή μήπως έχει κάποιος την εντύπωση οτι η Sony και η κάθε άλλη εταιρία θα νοιαστεί για αυτό το "μεμονωμένο περιστατικό" όπου θα μαθευτεί "μεταξύ μας".Δεν νομίζω να τους πολυνοιάζει εκεί στην εταιρία η αγοραστική δεξαμενή της Ελλάδας όπου ο μέσος καταναλωτής πηγαίνει στο mediamarkt και ζητάει να του προτείνει ο πωλητής ποια τηλεόραση κάνει για τα γούστα του.
Εαν δεν θες φίλε μου να μιζεριάζεις και να αυτολυπάσαι για αυτό που σου πολύ κακώς σου έτυχε , ξεκίνα και γράφε εκεί που θα σε ακούσουν οι πολλοί.Η δύναμη είναι στους πολλούς.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,143
Απορώ πως δεν είχα αντιληφθει τόσο καιρό αυτό το θέμα.Νομιζω πως το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο και συμφωνώ απολύτως με το φίλο.Η Astra είναι αποδεδειγμένα ,από την προσωπική μου εμπειρία με την a8f ,μια εταιρία που όχι απλώς δεν πάει κόντρα στη Sony αλλά και την προστατεύει υπέρ το δέον.Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να κρίνει μια τηλεόραση προβληματική αν δεν πληροί τα 11 στα 10 κριτήρια που ενδεχομένως της ζητάει η sony,δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να μην κρίνει μια τηλεοραση εντός προδιαγραφών ακόμα και αν 9 στα δέκα που ορίζει η σύγχρονη αγορά και τεχνολογία της τηλεόρασης δείχνουν το πρόβλημα.Υπαρχει σε παλιότερα ποστ μου σχετικά με την af8 οι αοριστολογιες του προιασταμενου σχετικά με την κάλυψη των καμμένων πίξελ κλπ,όταν η οδηγία από τη sony europe ήταν σαφής,πάνω από 15 καμμένα πίξελ σε 55αρα οθόνη ,σήμαινει αντικατάσταση!Τώρα ως κάτοχος της a80j ( για όσους δεν το θυμούνται μου την άλλαξαν τελικα τη a8f όταν εμφάνισε καμία ...εκατοστή συνολικά πίξελ στα τρία χρονια) θέλω να πω πως και η δική μου οθόνη κάνει κυματισμούς μπροστά στο κρύσταλλο αλλά δεν νομίζω ότι με ενοχλεί κάπου αυτό.Επισης στην δεξιά άκρη του πάνελ και λιγότερο στην αριστερή έχει σαφες θέμα blue tint σε βαθμό που μοιάζει σαν dse παλιότερων lcd, αλλά επειδή είναι μικρό σε έκταση ,πολύ μικρότερο από την a8f, δεν του έχω δώσει σημασία.Κατα τη γνώμη μου πρέπει να "τσακωθείς" με τα sony center που σου πούλησαν την τηλεόραση και την επέκταση και να απαιτήσεις από αυτούς δικαίωση,όπως έκανα εγώ πριν από λίγα χρονια με τον Κοτσώβολο στη διαμάχη μου με τη Σαμσουνγκ και με κάλυψε ο κωτσος.Τελος συμφωνώ απολύτως με τον lobo10 ,με όλα τα παραδείγματα και τις εμπειρίες που έχουμε πλέον τόσα χρόνια ειδικά στο θέμα oled,είναι πραγματικά εγκληματικο μέλος του φόρουμ να μην αγοράζει lg.Τελεια.
 
  • Like
Reactions: sosimple

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,858
Παλλήνη
Βρε παιδιά μην γράφουμε ό,τι να είναι.
«Εγκληματικό» να μην αγοράζουμε LG? Seriously?
Και εγώ 2 LG OLED έχω αλλά ποτέ δεν θα έγραφα τέτοια πράγματα.
Προβλήματα μπορεί να υπάρξουν σε όλες τις συσκευές και παράπονα μπορούν να υπάρξουν για όλα τα service.
Το θέμα είναι να τεκμηριώνουμε σωστά το πρόβλημα, ώστε να μπορούμε να το διεκδικήσουμε δικαστικά η εξώδικα αν δε βρούμε άκρη με το service. Και στη περίπτωση του original poster, αυτό δεν έγινε όπως έπρεπε. Μπορεί όμως να γίνει και τώρα με τους τρόπους που περιγράψαμε πιο πάνω.
 
  • Sad
Reactions: Paris2018

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,143
Βρε παιδιά μην γράφουμε ό,τι να είναι.
«Εγκληματικό» να μην αγοράζουμε LG? Seriously?
Και εγώ 2 LG OLED έχω αλλά ποτέ δεν θα έγραφα τέτοια πράγματα.
Προβλήματα μπορεί να υπάρξουν σε όλες τις συσκευές και παράπονα μπορούν να υπάρξουν για όλα τα service.
Το θέμα είναι να τεκμηριώνουμε σωστά το πρόβλημα, ώστε να μπορούμε να το διεκδικήσουμε δικαστικά η εξώδικα αν δε βρούμε άκρη με το service. Και στη περίπτωση του original poster, αυτό δεν έγινε όπως έπρεπε. Μπορεί όμως να γίνει και τώρα με τους τρόπους που περιγράψαμε πιο πάνω.
Δεν γράφω ότι να ναι,σορι.Το εγκληματικό που είπα, αφορά τις oled, και την κάλυψη εκ μέρους της lg στο θέμα του burn in που οι άλλες δεν κάνουν. Είμαι κατηγορηματικός και απόλυτος.Εγκλημα να πάρεις oled,στην Ελλάδα τουλάχιστον ,εκτός lg.Η af8 μου είχε burn in και αν δεν ήταν τα εκατοντάδες καμένα πίξελ θα μου είχε μείνει μια τηλεόραση τριετίας αμανατι με σοβαρό burn in επειδή η sony κατηγορηματικά δεν δέχεται το burn in ως πρόβλημα για το οποίο ευθύνεται η ίδια και δεν το καλυπτει.Εγω έχω να αγοράσω lg από το 2008 και δεν είμαι σε καμία περίπτωση fanboy μιας και κάτι τέτοιο υπονοησες.Η άποψη μου έχει να κάνει καθαρά με την εμπειρία και τα παραδείγματα που έχουμε ζήσει και συζητήσει εδώ μέσα.Απολυτως λογικό να μην τη δέχεται κάποιος η να συμφωνεί κάποιος άλλος.Οτι να ναι όμως η γνώμη μου δεν είναι.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: sosimple

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,744
ΑΘΗΝΑ
δεν ξερω εαν ειναι τυχαιο ή κατι δεν εχω παρει χαμπαρι,αλλα τηλεοραση ταλαιπωρημενη και τοσο μεγαλο σαματα με μπουρδολογιες απο το επισημο service,δεν εχω διαβασει πουθενα για LG τηλεορασεις.
αντιθετως,παραπονα,απαραδεκτες επιστροφες με χτυπηματα,ξεκουμπωματα και μπουρδολογιες,θυμαμαι αρκετες περιπτωσεις απο κατοχους sony-samsung.
 

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,762
Γηραιά Αλβιώνα
Βρε παιδιά μην γράφουμε ό,τι να είναι.
«Εγκληματικό» να μην αγοράζουμε LG? Seriously?
Και εγώ 2 LG OLED έχω αλλά ποτέ δεν θα έγραφα τέτοια πράγματα.
Προβλήματα μπορεί να υπάρξουν σε όλες τις συσκευές και παράπονα μπορούν να υπάρξουν για όλα τα service.
Το θέμα είναι να τεκμηριώνουμε σωστά το πρόβλημα, ώστε να μπορούμε να το διεκδικήσουμε δικαστικά η εξώδικα αν δε βρούμε άκρη με το service. Και στη περίπτωση του original poster, αυτό δεν έγινε όπως έπρεπε. Μπορεί όμως να γίνει και τώρα με τους τρόπους που περιγράψαμε πιο πάνω.
Έλα, πες αλήθεια...Έχεις LG OLED γιατί δεν έχει βγάλει TV η Apple 😜😋😁
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,748
Για μενα μονο η προσφυγη στον συνηγορο του καταναλωτη ειναι λυση , το να παρει τεχνικο η και δικηγορο σε σχεση με την τιμη του προιοντος ειναι ασυμφορο χρονικα και οικονομικα
γι αυτο αλλωστε δημιουργηθηκε η αναγκη του συνηγορου του καταναλωτη, γιατι κανενας δεν ειχε ορεξη να βαλει και αλλα λεφτα απο την τσεπη του για να διεκδικησει κατι που εχει ηδη εχει αγορασει και να περιμενει αγνωστο χρονο
και τις ¨καιει¨τις εταιριες γιατι εαν δεν δεχτουν την συσταση της αρχης να εξυπηρετησουν τον καταναλωτη (εαν εχει δικιο βεβαια)
βγαζουν φορα παρτιδα το ονομα της εταιριας στην σελιδα τους και μπαινει σε μαυρη λιστα για το μελλον, καλο ειναι να γινει καταγγελια και στην εταιρια πωλησης και στην εταιρια σερβις
οι εταιριες συνηθως μετα απο συσταση απο τον συνηγορο σε εξυπηρετουν και σε παρακαλουν να αποσυρεις την καταγγελια αυτο σημαινει οτι τις καιει,
μονο κατι παροχοι ενεργειας και τηλεφωνιας δεν υπακουν παντα τον συνηγορο συνηθως.
Νομιζω οτι ολες οι προτασεις που εχουν απομεινει για τον φιλο μιας και η εταιρια εχει ληξει καθε αλλη συζητηση εχουν ειπωθει, μενει να μας πει πως θα κινηθει εαν κινηθει.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,143
δεν ξερω εαν ειναι τυχαιο ή κατι δεν εχω παρει χαμπαρι,αλλα τηλεοραση ταλαιπωρημενη και τοσο μεγαλο σαματα με μπουρδολογιες απο το επισημο service,δεν εχω διαβασει πουθενα για LG τηλεορασεις.
αντιθετως,παραπονα,απαραδεκτες επιστροφες με χτυπηματα,ξεκουμπωματα και μπουρδολογιες,θυμαμαι αρκετες περιπτωσεις απο κατοχους sony-samsung.
Στην lg μου του 2008 που είχε πάθει ζημιά στο πανελεντός εγγύησης,η τηλεόραση επισκευάστηκε και γύρισε πίσω με πρόβλημα στον ήχο.Επισης κάποια στιγμή που χάλασε στα 8 χρόνια και έκαψε πυκνωτες ,μου ζήτησαν 140 ευρώ για μια ζημιά δέκα ευρώ αν την έφτιαχνε ηλεκτρονικός και όταν την τους εκραξα μου είπαν εντάξει δωστε μας 100 και είμαστε ενταξει.40 ευρώ εκπτωση σε ένα λεπτό μόνο επειδή τους εκραξα.Ολα τα service έχουν προβλήματα,όλα κάνουν λάθη είναι το μόνο σίγουρο.Το θέμα είναι η πολιτική της κάθε εταιρίας στην κάλυψη των ζημιών,στο ποσο πιέζει τα service κλπ.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
17 June 2006
23,758
Αθήνα
Όπως μου λέει και ο ασφαλιστής μου στο αυτοκίνητο, όσο δεν κάνουμε ζημιές είμαστε οι ΚΑΛΟΙ πελάτες. Με το που κάνουμε ζημιά αυτομάτως γινόμαστε ΚΑΚΟΙ πελάτες.
Καμία εταιρεία δεν της αρέσει να πληρώνει. ΝΟΜΟΣ του εμπορίου.
 
17 June 2006
23,758
Αθήνα
Για μενα μονο η προσφυγη στον συνηγορο του καταναλωτη ειναι λυση , το να παρει τεχνικο η και δικηγορο σε σχεση με την τιμη του προιοντος ειναι ασυμφορο χρονικα και οικονομικα
γι αυτο αλλωστε δημιουργηθηκε η αναγκη του συνηγορου του καταναλωτη, γιατι κανενας δεν ειχε ορεξη να βαλει και αλλα λεφτα απο την τσεπη του για να διεκδικησει κατι που εχει ηδη εχει αγορασει και να περιμενει αγνωστο χρονο
και τις ¨καιει¨τις εταιριες γιατι εαν δεν δεχτουν την συσταση της αρχης να εξυπηρετησουν τον καταναλωτη (εαν εχει δικιο βεβαια)
βγαζουν φορα παρτιδα το ονομα της εταιριας στην σελιδα τους και μπαινει σε μαυρη λιστα για το μελλον, καλο ειναι να γινει καταγγελια και στην εταιρια πωλησης και στην εταιρια σερβις
οι εταιριες συνηθως μετα απο συσταση απο τον συνηγορο σε εξυπηρετουν και σε παρακαλουν να αποσυρεις την καταγγελια αυτο σημαινει οτι τις καιει,
μονο κατι παροχοι ενεργειας και τηλεφωνιας δεν υπακουν παντα τον συνηγορο συνηθως.
Νομιζω οτι ολες οι προτασεις που εχουν απομεινει για τον φιλο μιας και η εταιρια εχει ληξει καθε αλλη συζητηση εχουν ειπωθει, μενει να μας πει πως θα κινηθει εαν κινηθει.
Από 21 Νοεμβρίου το είπα. Χάνεται πολύτιμος χρόνος.

 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Βρε παιδιά μην γράφουμε ό,τι να είναι.
«Εγκληματικό» να μην αγοράζουμε LG? Seriously?
Και εγώ 2 LG OLED έχω αλλά ποτέ δεν θα έγραφα τέτοια πράγματα.
Προβλήματα μπορεί να υπάρξουν σε όλες τις συσκευές και παράπονα μπορούν να υπάρξουν για όλα τα service.
Το θέμα είναι να τεκμηριώνουμε σωστά το πρόβλημα, ώστε να μπορούμε να το διεκδικήσουμε δικαστικά η εξώδικα αν δε βρούμε άκρη με το service. Και στη περίπτωση του original poster, αυτό δεν έγινε όπως έπρεπε. Μπορεί όμως να γίνει και τώρα με τους τρόπους που περιγράψαμε πιο πάνω.
Αυτό ακριβώς Τεκμηριώνουμε σωστά το πρόβλημα και διεκδικούμε το δίκαιο αίτημά μας χωρίς πολλά πολλά.
 
  • Wow
Reactions: Paris2018

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Για εξήγησέ μας.........πες μας τουλάχιστον να ξέρουμε

Εσύ σαν υπάλληλος της Sony τι έχεις να προτείνεις;
Δηλαδή η pervmar είναι υπάλληλος της Sony γιατί συμφωνεί με τον takisot ......ο οποίος τι είναι μυστικός πράκτορας..... Είναι εύκολο να βάζεις ταμπέλες και να κατηγορείς οποιονδήποτε έχει αντιθετη γνώμη με την επιθυμία σας άσχετα αν αναφέρει την αλήθεια η όχι..........και για να σε προλάβω δεν εργάζομαι στην Sony........ αν κατέβεις Χανιά θα με βρεις αν το θελήσεις 🤔🤔🤔
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Δεν ξερω αν τα κατάφερα καλυτερα.

Dolby vision hdr 4k

View attachment 206387View attachment 206388

@Horowitz1 ποσταρε το ιδιο, dead to me season 3 episode 3, 22.50, αν θες στο τοπικ της τηλεόρασης σου.
Πιστεύω να μοιάζει με την δική μου..
DSC_0183.JPG
Έχω την εντύπωση ότι παίζει το ίδιο με την δική σου
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Αν θέλετε και άλλες φωτογραφίες πείτε μου, Θα μπορούσα να βάλουμε την Α80Κ με την δική σου δίπλα δίπλα... αλλά είμαι Χανιά
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,823
Θεσσαλονίκη
Φιλε αν πραγματι θελουμε να συγκρινουμε τις φωτογραφιες σαν να ητανε
απο την φωτογραφικη μηχανη δυο ιδιων κινητων (που δεν ειναι)
τοτε απλως επιβεβαιωνεται οτι η τηλεοραση του φιλου που ξεκινησε το νημα
εχει χάλια εικονα.