Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Κάνω μια ενημέρωση σχετικά με την εμπειρία που είχα με το συγκεκριμένο μοντέλο και την εξέλιξη. Αγορασμένη από το Πλαίσιο ενάμισυ χρόνο πριν (εντός εγγύησης). Εμφάνισε τα συμπτώματα της φωτογραφίας... κάτω δεξιά και πολύ αραιά, διάσπαρτα στην κορυφή του πλαισίου. Η φωτογραφία είναι ακριβώς όπως την έστειλα και στο service. Η λειτουργία της ήταν πολύ προσεγμένη, υποστηριζόμενη από UPS, αλλαγές καναλιών συχνά για να αποφύγουμε burn-in - τα συγκεκριμένα μαύρα σημάδια δεν κατάλαβα και δεν μου είπαν και τι ακριβώς είναι. Πάντως, πρώτη επικοινωνία με Πλαίσιο μου είπαν να επικοινωνήσω με τη Sony. Το έκανα (πολύ εξυπηρετικοί), με έβαλαν να τρέξω κάποια διαγνωστικά και κατέγραψαν τη βλάβη. Με παρέπεμψαν στο service που εξυπηρετείται από την astraservice. Εξυπηρετικοί και οι τελευταίοι, μου ζήτησαν στοιχεία για την τηλεόραση και μου έκλεισαν ραντεβού με τεχνικό αφού τους έστειλα φωτογραφίες με το πρόβλημα. Μετά την επίσκεψη του τεχνικού αναγνώρισαν σφάλμα που εμπίπτει στην εγγύηση και μου κανόνισαν αντικατάσταση με καινούρια μέσα σε μία εβδομάδα - αντικατάσταση η οποία πραγματοποιήθηκε κανονικά, ολοκαίνουρια τηλεόραση, ίδιο μοντέλο και την έστησαν οι ίδιοι χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Τώρα, ελπίζω να μην βγει κάτι παρόμοιο μετά από καιρό και στην καινούρια. Πάντως, μέχρι στιγμής όλα καλά!!!