Το δοκίμασα κ αυτό, συνδέετε αν αλλάξω το lan στο router αλλά είναι προτιμότερο να έχω ανοιχτό το wifi ώστε να συνδεθεί αυτόματα χωρίς να πάω στο ρουτερ... πολύ περίεργο πάντως, ακόμα το ψάχνω!!Αφού ενεργοποιήσεις το πρόγραμμα και δεις ότι δεν δουλεύει βγάλε το καλώδιο από το ρουτερ και βάλτο σε άλλη θύρα για δοκιμή. ( δηλαδή αν είναι στο LAN1 βάλτο στο LAN2 )
Το δοκίμασα κ αυτό, συνδέετε αν αλλάξω το lan στο router αλλά είναι προτιμότερο να έχω ανοιχτό το wifi ώστε να συνδεθεί αυτόματα χωρίς να πάω στο ρουτερ... πολύ περίεργο πάντως, ακόμα το ψάχνω!!
Δεν έχω καταλάβει αν φταίει το app της cyberghost ή η τιβι!
Μάλλον πρέπει να τσεκάρω το ρουτερ, γιατί αν ενεργοποιήσω το vpn με WiFi δεν την χάνει την σύνδεση, μόνο με το ethernet έχω πρόβλημα!Η εφαρμογή αλλάζει την IP και η τηλεόραση παραμένει σε αυτή που είναι .... ψάξε λίγο τις ρυθμίσεις μπορεί να έχει κάπου στο menu της tv για έλεγχο σύνδεσης , δηλαδή να κάνει κάποιο refresh
και να παίρνει την καινούργια IP.
Αν συνδέετε στα 5ghz δεν νομίζω ότι υπάρχει διαφορά στη ταχύτητα.Το router είναι ακριβώς δίπλα στην τηλεόραση και συνδέονται ασύρματα. Θα δω διαφορά στην ταχύτητα αν τη συνδέσω με καλώδιο ;
Παρατήρησα ότι σε περιεχόμενο του Netflix με Dolby Vision όταν πατάω παύση αλλάζει το χρώμα της εικόνας και γίνεται πολύ λευκο και φωτεινό με ξεπλυμένα χρώματα. Σας το κάνει κι εσάς; Άραγε είναι bug του update ή της εφαρμογής του Netflix;