Ναι οι ρυθμισεις αντιστασης εισοδου ειναι σημαντικες.Αν μπορεις η με την βοηθεια καποιου που μπορει , μια λυση ειναι οι παραλληλες αντιστασεις που θα κολληθουν μεσα στα rca του καλωδιου πικαπ , και στην περιπτωση σου η θεση του plinius θα ειναι τα 500Ω ωστε με την παραλληλη αντισταση να το ριξεις εκει που θελεις μεταξυ 100 & 500
Οσον αφορα τις ηχογραφισεις εχεις δικιο,αλλα οι διαφορες ακουγονται σε ολα τα πικαπ/κεφαλες.Ενα καλυτερο πικαπ/κεφαλη θα ακουγεται καλυτερα απο εναν υποδεεστερο συνδιασμο, αλλα και οι δυο συνδιασμοι θα δειχνουν την διαφορα στις ηχογραφισεις.
Τα σχολια οτι ενα καλυτερο πικαπ/κεφαλη θα κανει τις κακες ηχογραφισεις να ακουγονται ακομη χειροτερα,μην τα ακους.Ενα καλυτερο πικαπ/κεφαλη (καλυτερες μοναδες και σωστες ρυθμισεις οπως ειπαμε πιο πανω),θα κανει ολους τους δισκους να ακουγονται καλυτερα (χωρις να αποκρυπτει τις διαφορες στην ηχογραφιση), και μαλιστα θα εκπλαγεις πολλες φορες οτι μια ηχογραφιση που θεωρουσες κακη,τελικα δεν ειναι και τοσο κακη.Ο σκοπος μας ειναι να παιρνουμε απο τις ηχογραφισεις το μαξιμουμ που εχουν να προσφερουν και αυτο μονο μα καλυτερο πικαπ/κεφαλη μπορει να το πετυχουμε.Ακολουθουν βεβαια και τα υπολοιπα μηχανηματα στην αλυσιδα,αλλα,αν το χασεις απο την αρχη (πικαπ/κεφαλη) τιποτα δεν μπορει μετα να το επαναφερει.