στουντιακο ηχειο σε υπνοδωματιο !!!!

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,438
Πειραιας
Ε καλά τώρα.
Έχεις μικτή και ψάχνεις γωνιά στο δεκάρικο,στα ηχεία.
Πάνε παρέ ρε συ ότι σου γουστάρει και ευχαριστήσου το.
Μην ψυχαναγκάζεις τον εαυτό σου ...τελικά δεν θα ευχαριστηθείς ποτέ την αγορά σου!
Εγώ θα σου πω για τα jbl που εχω ,ο sonus για τα m.audio ,ο άλλος για τα presonus ,ο παράλλος για τα Yamaha.

Εκταμιευσε και απλα απολαυσε!:ernaehrung004:
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Ποιό μίκτη έχεις;
Διότι εδώ μπορεί να προκύψει θέμα.
Ο μίκτης θα χρησιμοποιηθεί ως προενισχυτής, φαντάζομαι. Δεν αναφέρεις την ύπαρξη κάποιου DAC. Ούτε κάποια επαγγελματική κάρτα ήχου/interface, με τα οποία συνδέονται συνήθως τα ενεργά στουντιακά μόνιτορς.
Τα ηχεία αυτά έχουν κατά κανόνα εισόδους τύπου XLR ή TRS, ή Combo XLR/TRS balanced με αναφορά τα +4dBu.
Στις χσμηλές και μεσαίες κατηγορίες τιμής υπάρχουν αρκετά ενεργά μόνιτορς που διαθέτούν και είσοδους RCA unbalanced στα -10 dBV κατάλληλες για σύνδεση με το γνωστό μας οικιακό Hi-Fi, όχι όμως όλα.

Επομένως είναι πολύ σημαντικό, πριν προβούμε σε αγορά ενεργών μόνιτορς, να εξασφαλίσουμε ότι συνδέονται χωρίς πρόβλημα με τον ήδη υπάρχοντα εξοπλισμό μας.

Σχετικά με τα 8άρια Woofer τώρα. Κατά τη γνώμη μου ξεκινάς από λάθος βάση. Θεωρείς ότι μόνο με 8άρι Woofer θα λάβεις το χαμηλό που επιθυμείς. Τα ενεργά μόνιτορς και ειδικά όσα διαθέτουν από ένα ενσωματωμένο ενισχυτή ανά δρόμο (δηλαδή από δύο ενισχυτές το κάθε δίδρομο) συμπεριφέρονται πολύ πιο ομαλά στις χαμηλές συχνότητες από τα αντίστοιχα παθητικά ηχεία. Ταυτοχρόνως είναι πολύ αποδοτικά και μπορούν να δώσουν μεγάλες εντάσεις. Σχετικά με το χαμηλό. Φτάνοντας την κάτω συχνότητα αποκοπής η καμπύλη απόκρισης κατεβαίνει ομαλά χωρίς κρεμάσματα,, εξάρσεις, βυθίσματα κλπ. Και η συχνότητα αποκοπής κατεβαίνει στην πράξη πιο χαμηλά από ότι σε ένα παθητικό ηχείο.
Μιλάω από προσωπική πείρα. Στο γραφείο έχω τα E-MU PM5 Active Studio Precision Monitors. Με 5αρι Woofer. Και με επίπεδη απόκριση συχνότητας 67-20000 Hz, +-2dB. Κάτω από τη συχνότητα αποκοποής κατεβαίνει ομαλά ως τα 50 Hz και πιο κάτω. Με δεδομένο ότι η κάτω νότα του ηλεκτρικού μπάσου για παράδειγμα φτάνει μέχρι τα 40 Hz καλύπτουμε άνετα το 99% της μουσικής παραγωγής.

Πάμε παρασκάτω. Στο χωριό χρησιμοποιώ ως γραφείου τα PM0.4 Nearfield Studio Monitor. Με 4αρι Woofer. Και με επίπεδη απόκριση συχνότητας από 80-20000 Hz. Που κατεβαίνει άνετα ως τα 60.

Στο δικάναλο Home Cinema χρησιμοποιώ τα Tannoy Reveal 601P Passive Studio Monitors. Με 6,5αρι Woofer. Και με επίπεδη απόκριση συχνότητας από (-3dB): 63Hz - 30kHz.

Συνεχίζω: Κύρια ηχεία αναφοράς στο χώρο μου είναι τα Focal Solo 6 Be μαζί με το Subwoofer Focal Sub 6 Τα κύρια ηχεία (χωρίς το Sub) έχουν εντελώς επίπεδη απόκριση συχνότητας από τα 40-40000 Hz και έχουν αρκετή ισχύ {113 dB@1m εκαστο) για να καλύψουν το χώρο 40-30 τ.μ. περίπου. Και με την προσθήκη του Sub κερδίζουν 10 dB SPL επιπλέον.

Σημειωτέον ότι και τα τρία από τα παραπάνω συστήματα συνυπάρχουν στον ίδιο προαναφερθέντα χώρο των 40-50 τ.μ.
Ποια είναι λοιπόν το συμπεράσματα που προκύπτουν από την εμπειρία της μακρόχρονης συμβίωσης με τόσα ενεργά συστήματα ηχείων;
Ας τα δούμε με σειρά από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο.

  • Κατ' αρχήν δεν αληθεύει ότι τα Near Field Studio Monitors είναι φτιαγμένα μόνο για χρήση από πολύ κοντά, πάνω σ' ένα γραφείο ή δεξιά και αριστερά εκατέρωθεν μίας κονσόλας. Ναι, είναι φτιαγμένα γι' αυτό το σκοπό (μίξεις, επέξεργασίες, κλπ), στην πράξη όμως αποδεικνύεται ότι μπορούν να λειτουργήσουν άνετα για αναπαραγωγή μουσικής σε μεγαλύτερους χώρους, ανάλογα με το ηχείο κάθε φορά.

  • Όλα τα ηχεία ακούγονται καλύτερα, όταν απομακρυνθούμε λίγο από την επιφάνεια εργασίας όπου τα έχουμε τοποθετημένα. Συνήθως στα 2-3μ., ή και περισσότερο. Κατά κανόνα όταν εργάζομαι σε κάποια επεξεργασία αποτραβιέμαι κάθε λίγο προς τα πίσω προκειμένου να ακούσω το αποτέλεσμα από καλύτερη θέση.

  • Ο μέγιστος χώρος που μπορεί να λειτουργήσει το ηχείο διαφέρει. Καθοριστικοί παράγοντες είναι αφενός το μέγεθος του ηχείου, αφετέρου η ισχύς του. Για τα παραπάνω ηχεία που περιγράφω η εκτίμηση μου έχει ως εξής:

  • Τα Fostex με το 4αρι Woofer κάνουν για χώρο μέχρι 10-12 τ.μ.

  • Τα EMU Με το 5αρι Woofer είναι κατάλληλα για χώρο μέχρι 20 τ.μ. περίπου.

  • Τα Tannoy με το 6,5αρι Woofer, που εξυπηρετούν το Home Cinema, αν και παθητικά, χάρη στην υψηλή ευαισθησία τους γεμίζουν άνετα το χώρο των 40-50 τ.μ. (Με AV Ενισχυτή Yamaha 2x130 Watt ονομαστικά).

  • Τα Focal με το 6,5αρι Woofer ως κύρια ηχεία φθάνουν τα 113dB@1M έκαστο και γεμίζουν άνετα το χώρο των 40-50 τ.μ. Με την προσθήκη του Sub μπορούν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερους χώρους (φτάνοντας συνολικά τα 126 dB SPL).Και θα μπορούσε να προστεθεί και δεύτερο, αν και δεν είναι εύκολο, άσχετα με το κόστος.

  • Μικρά ως μεσαία ενεργά μόνιτορς μπορούν να παίξουν καλύτερα, με λιγότερους χρωματισμούς και πιο δυνατά, αν συμπληρωθούν με ένα κατάλληλο Sub που να τους ταιριάζει. Διότι απαλλάσσονται από το βάρος της αναπαραγωγής των χαμηλών συχνοτήτων, τις οποίες αναλαμβάνει το Sub και μπορούν να παίζουν πιο δυνατά και με λιγότερους χρωματισμούς τις μεσαίες και υψηλές. Όσοι επιθυμούν να φτιάξουν σύστημα βασισμένο σε ενεργά μόνιτορς, μπορούν να εντάξουν στον προγραμματισμό τους και τη μελλοντική προσθήκη ενός Sub. Θα φτιάξουν ένα μεγάλο απ' όλες τις απόψεις σύστημα που θα μπορεί όμως να προσαρμοστεί και σε μικρότερους χώρους. Η επιλογή, το ταίριασμα και το στήσιμο ενός Subwoofer δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν ωστόσο πετύχει, ανταμείβει.

Σχετικά με τα Focal A80 πιστεύω πως είναι καλύτερα να προσανατολιστείς προς ηχείο με μικρότερο Woofer. 5αρι ή το πολύ 6,5αρι. Για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω και δεδομένου ότι ο χώρος σου είναι μικρός. Τυχαίο είναι ότι το 6,5αρι της Focal Shape 65 είναι τόσο ακριβότερο; Όπως και το Focal Shape 50. Διότι είναι μάλλον η φθηνότερη σειρά της Focal. Μερικές προτάσεις εντός του προυπολογισμού που γράφεις:

-Presonus R-65

-Adam A5X

-Focal CMS 50

Ελπίζω απάντησα στις ερωτήσεις σου και να λύθηκαν οι περισσότερες από τις απορίες σου! -bye-
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,438
Πειραιας
[*]Κατ' αρχήν δεν αληθεύει ότι τα Near Field Studio Monitors είναι φτιαγμένα μόνο για χρήση από πολύ κοντά, πάνω σ' ένα γραφείο ή δεξιά και αριστερά εκατέρωθεν μίας κονσόλας. Ναι, είναι φτιαγμένα γι' αυτό το σκοπό (μίξεις, επέξεργασίες, κλπ), στην πράξη όμως αποδεικνύεται ότι μπορούν να λειτουργήσουν άνετα για αναπαραγωγή μουσικής σε μεγαλύτερους χώρους, ανάλογα με το ηχείο κάθε φορά.

Kαντε το sticky με μεγαλα γραμματα,μπας και το χωνεψουμε:award:
 

Music matters...

AVClub Enthusiast
9 March 2017
1,145
Μια χαρά είναι τα ηχειάκια που σκέφτεσαι για το χώρο σου. Τα 8ιντσα γουφερ είναι απολύτως κατάλληλα για την απόσταση 2 μέτρων. Εννοείται ότι και η απόσταση των ηχείων θα πρέπει να είναι 2 μέτρα μεταξύ τους. Ο όγκος του δωματίου έχει σχέση κυρίως με το αν θες να προσθέσεις sub. Για τα ηχεία και μόνο είναι οκ.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,411
Θεσσαλονίκη
Kαντε το sticky με μεγαλα γραμματα,μπας και το χωνεψουμε:award:

Η διαφορά είναι στο dispersion.
Τα "οικιακά" έχουν πολύ μεγαλύτερο και γεμίζουν καλύτερα.
Το monitor πρέπει να είναι σχεδιασμένο midfield ή farfield.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,710
Αθήνα
Και στη συμβολή των ακουστικών αξόνων είναι η διαφορά στα nearfield ή τουλάχιστον σε εκείνα που τηρούν αυστηρά τον όρο.

Επίσης, ας έχουμε υπ' όψη και αυτό εδώ σχετικά με τη διάμετρο του γούφερ.

http://www.troelsgravesen.dk/Beaming.htm
 

john gabriel

AVClub Enthusiast
Ποιό μίκτη έχεις;
Διότι εδώ μπορεί να προκύψει θέμα.
Ο μίκτης θα χρησιμοποιηθεί ως προενισχυτής, φαντάζομαι. Δεν αναφέρεις την ύπαρξη κάποιου DAC. Ούτε κάποια επαγγελματική κάρτα ήχου/interface, με τα οποία συνδέονται συνήθως τα ενεργά στουντιακά μόνιτορς.
Τα ηχεία αυτά έχουν κατά κανόνα εισόδους τύπου XLR ή TRS, ή Combo XLR/TRS balanced με αναφορά τα +4dBu.
Στις χσμηλές και μεσαίες κατηγορίες τιμής υπάρχουν αρκετά ενεργά μόνιτορς που διαθέτούν και είσοδους RCA unbalanced στα -10 dBV κατάλληλες για σύνδεση με το γνωστό μας οικιακό Hi-Fi, όχι όμως όλα.

Επομένως είναι πολύ σημαντικό, πριν προβούμε σε αγορά ενεργών μόνιτορς, να εξασφαλίσουμε ότι συνδέονται χωρίς πρόβλημα με τον ήδη υπάρχοντα εξοπλισμό μας.

Σχετικά με τα 8άρια Woofer τώρα. Κατά τη γνώμη μου ξεκινάς από λάθος βάση. Θεωρείς ότι μόνο με 8άρι Woofer θα λάβεις το χαμηλό που επιθυμείς. Τα ενεργά μόνιτορς και ειδικά όσα διαθέτουν από ένα ενσωματωμένο ενισχυτή ανά δρόμο (δηλαδή από δύο ενισχυτές το κάθε δίδρομο) συμπεριφέρονται πολύ πιο ομαλά στις χαμηλές συχνότητες από τα αντίστοιχα παθητικά ηχεία. Ταυτοχρόνως είναι πολύ αποδοτικά και μπορούν να δώσουν μεγάλες εντάσεις. Σχετικά με το χαμηλό. Φτάνοντας την κάτω συχνότητα αποκοπής η καμπύλη απόκρισης κατεβαίνει ομαλά χωρίς κρεμάσματα,, εξάρσεις, βυθίσματα κλπ. Και η συχνότητα αποκοπής κατεβαίνει στην πράξη πιο χαμηλά από ότι σε ένα παθητικό ηχείο.
Μιλάω από προσωπική πείρα. Στο γραφείο έχω τα E-MU PM5 Active Studio Precision Monitors. Με 5αρι Woofer. Και με επίπεδη απόκριση συχνότητας 67-20000 Hz, +-2dB. Κάτω από τη συχνότητα αποκοποής κατεβαίνει ομαλά ως τα 50 Hz και πιο κάτω. Με δεδομένο ότι η κάτω νότα του ηλεκτρικού μπάσου για παράδειγμα φτάνει μέχρι τα 40 Hz καλύπτουμε άνετα το 99% της μουσικής παραγωγής.

Πάμε παρασκάτω. Στο χωριό χρησιμοποιώ ως γραφείου τα PM0.4 Nearfield Studio Monitor. Με 4αρι Woofer. Και με επίπεδη απόκριση συχνότητας από 80-20000 Hz. Που κατεβαίνει άνετα ως τα 60.

Στο δικάναλο Home Cinema χρησιμοποιώ τα Tannoy Reveal 601P Passive Studio Monitors. Με 6,5αρι Woofer. Και με επίπεδη απόκριση συχνότητας από (-3dB): 63Hz - 30kHz.

Συνεχίζω: Κύρια ηχεία αναφοράς στο χώρο μου είναι τα Focal Solo 6 Be μαζί με το Subwoofer Focal Sub 6 Τα κύρια ηχεία (χωρίς το Sub) έχουν εντελώς επίπεδη απόκριση συχνότητας από τα 40-40000 Hz και έχουν αρκετή ισχύ {113 dB@1m εκαστο) για να καλύψουν το χώρο 40-30 τ.μ. περίπου. Και με την προσθήκη του Sub κερδίζουν 10 dB SPL επιπλέον.

Σημειωτέον ότι και τα τρία από τα παραπάνω συστήματα συνυπάρχουν στον ίδιο προαναφερθέντα χώρο των 40-50 τ.μ.
Ποια είναι λοιπόν το συμπεράσματα που προκύπτουν από την εμπειρία της μακρόχρονης συμβίωσης με τόσα ενεργά συστήματα ηχείων;
Ας τα δούμε με σειρά από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο.

  • Κατ' αρχήν δεν αληθεύει ότι τα Near Field Studio Monitors είναι φτιαγμένα μόνο για χρήση από πολύ κοντά, πάνω σ' ένα γραφείο ή δεξιά και αριστερά εκατέρωθεν μίας κονσόλας. Ναι, είναι φτιαγμένα γι' αυτό το σκοπό (μίξεις, επέξεργασίες, κλπ), στην πράξη όμως αποδεικνύεται ότι μπορούν να λειτουργήσουν άνετα για αναπαραγωγή μουσικής σε μεγαλύτερους χώρους, ανάλογα με το ηχείο κάθε φορά.

  • Όλα τα ηχεία ακούγονται καλύτερα, όταν απομακρυνθούμε λίγο από την επιφάνεια εργασίας όπου τα έχουμε τοποθετημένα. Συνήθως στα 2-3μ., ή και περισσότερο. Κατά κανόνα όταν εργάζομαι σε κάποια επεξεργασία αποτραβιέμαι κάθε λίγο προς τα πίσω προκειμένου να ακούσω το αποτέλεσμα από καλύτερη θέση.

  • Ο μέγιστος χώρος που μπορεί να λειτουργήσει το ηχείο διαφέρει. Καθοριστικοί παράγοντες είναι αφενός το μέγεθος του ηχείου, αφετέρου η ισχύς του. Για τα παραπάνω ηχεία που περιγράφω η εκτίμηση μου έχει ως εξής:

  • Τα Fostex με το 4αρι Woofer κάνουν για χώρο μέχρι 10-12 τ.μ.

  • Τα EMU Με το 5αρι Woofer είναι κατάλληλα για χώρο μέχρι 20 τ.μ. περίπου.

  • Τα Tannoy με το 6,5αρι Woofer, που εξυπηρετούν το Home Cinema, αν και παθητικά, χάρη στην υψηλή ευαισθησία τους γεμίζουν άνετα το χώρο των 40-50 τ.μ. (Με AV Ενισχυτή Yamaha 2x130 Watt ονομαστικά).

  • Τα Focal με το 6,5αρι Woofer ως κύρια ηχεία φθάνουν τα 113dB@1M έκαστο και γεμίζουν άνετα το χώρο των 40-50 τ.μ. Με την προσθήκη του Sub μπορούν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερους χώρους (φτάνοντας συνολικά τα 126 dB SPL).Και θα μπορούσε να προστεθεί και δεύτερο, αν και δεν είναι εύκολο, άσχετα με το κόστος.

  • Μικρά ως μεσαία ενεργά μόνιτορς μπορούν να παίξουν καλύτερα, με λιγότερους χρωματισμούς και πιο δυνατά, αν συμπληρωθούν με ένα κατάλληλο Sub που να τους ταιριάζει. Διότι απαλλάσσονται από το βάρος της αναπαραγωγής των χαμηλών συχνοτήτων, τις οποίες αναλαμβάνει το Sub και μπορούν να παίζουν πιο δυνατά και με λιγότερους χρωματισμούς τις μεσαίες και υψηλές. Όσοι επιθυμούν να φτιάξουν σύστημα βασισμένο σε ενεργά μόνιτορς, μπορούν να εντάξουν στον προγραμματισμό τους και τη μελλοντική προσθήκη ενός Sub. Θα φτιάξουν ένα μεγάλο απ' όλες τις απόψεις σύστημα που θα μπορεί όμως να προσαρμοστεί και σε μικρότερους χώρους. Η επιλογή, το ταίριασμα και το στήσιμο ενός Subwoofer δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν ωστόσο πετύχει, ανταμείβει.

Σχετικά με τα Focal A80 πιστεύω πως είναι καλύτερα να προσανατολιστείς προς ηχείο με μικρότερο Woofer. 5αρι ή το πολύ 6,5αρι. Για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω και δεδομένου ότι ο χώρος σου είναι μικρός. Τυχαίο είναι ότι το 6,5αρι της Focal Shape 65 είναι τόσο ακριβότερο; Όπως και το Focal Shape 50. Διότι είναι μάλλον η φθηνότερη σειρά της Focal. Μερικές προτάσεις εντός του προυπολογισμού που γράφεις:

-Presonus R-65

-Adam A5X

-Focal CMS 50

Ελπίζω απάντησα στις ερωτήσεις σου και να λύθηκαν οι περισσότερες από τις απορίες σου! -bye-
Καλησπέρα φιλε μου ,εισαι πολύ αναλυτικος και σε ευχαριστω !!! από τα λεγομενα σου καταληγω οτο το οχταρι είναι καπως υπερβολικο ,οποτε θα κοιτάξω για μικροτερο γουφερακι ωστόσο αρχικα εχω σκεφτει τα ηχεια να τα συνδεσω στο μικτη που διαθέτω μεσω rca , o οποιος είναι ο eclipse mpx-210 pro mixer της img !!! και από εκει κατεθειαν θα ακουω 2 ψηφιακες πηγες που εχω ,ραδιο,πικ-απ!!! ωστόσο δεν μου αρεσει να ακουω από υπολογιστη και σκέφτομαι η να παρω ένα ποιοτικο cd-player η την περιπτωση το cd player να το εχω ως τρανσπορτ με ένα καλο ντακ !!! ποιοτικα αυτό που εχω σκεφτει είναι οκ? η πρεπει να παρω απόκλειστικα εξωτερικη καρτα, και να ειαμαι με το υπολογιστη για να γινει σωστη δουλεια?-bye-
 

john gabriel

AVClub Enthusiast
Ξεχασα να ρωτησω πια είναι η διαφορα +4 dbu με -10 dbu εχει να κανει με το πως θα συδιαστει με την εξοδο του μικτη? δηλ στην πρωτη περιπτωση ακούγεται πιο δυνατα το σημα από ότι στην δευτερη??? παντως με το rca θα εχω καποιο θεμα??-bye-
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,710
Αθήνα
Από το manual

1 - BALANCED
The XLR inlet permits the connection of a source of balanced signal and follows standard wiring instructions.
Pin 1 = ground (shielding)
Pin 2 = In phase voltage (hot)
Pin 3 = Out-of-phase voltage (cold)
The balanced input is already set on +4dBu sensitivity to match the sensitivity of any balanced audio source.
2 - UNBALANCED
The RCA inlet permits the connection of a source of unbalanced signal. It is common to link the out-of-phase
voltage (Pin 3) to the ground (Pin 1). This connection is generally made on the wires. The unbalanced input is
already set on -10dBV sensitivity to match the sensitivity of any unbalanced audio source
.

Επίσης:
3 - SENSITIVITY
This switch function is to allow more SPL from the monitor if necessary. The available sensitivities are 0dB and
+6dB
. We recommend you to set the sensitivity on 0dB. The +6dB is an interesting solution when you want more
SPL whereas your audio source is already reaching its output limit.

Κοινώς δεν θα έχεις πρόβλημα με τον μίκτη σου που έχει εξόδους RCA.
 

john gabriel

AVClub Enthusiast
Από το manual

1 - BALANCED
The XLR inlet permits the connection of a source of balanced signal and follows standard wiring instructions.
Pin 1 = ground (shielding)
Pin 2 = In phase voltage (hot)
Pin 3 = Out-of-phase voltage (cold)
The balanced input is already set on +4dBu sensitivity to match the sensitivity of any balanced audio source.
2 - UNBALANCED
The RCA inlet permits the connection of a source of unbalanced signal. It is common to link the out-of-phase
voltage (Pin 3) to the ground (Pin 1). This connection is generally made on the wires. The unbalanced input is
already set on -10dBV sensitivity to match the sensitivity of any unbalanced audio source
.

Επίσης:
3 - SENSITIVITY
This switch function is to allow more SPL from the monitor if necessary. The available sensitivities are 0dB and
+6dB
. We recommend you to set the sensitivity on 0dB. The +6dB is an interesting solution when you want more
SPL whereas your audio source is already reaching its output limit.

Κοινώς δεν θα έχεις πρόβλημα με τον μίκτη σου που έχει εξόδους RCA.

Σε ευχαριστω φιλε μου pleo !!!!-bye-
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Καλησπέρα φιλε μου ,εισαι πολύ αναλυτικος και σε ευχαριστω !!! από τα λεγομενα σου καταληγω οτο το οχταρι είναι καπως υπερβολικο ,οποτε θα κοιτάξω για μικροτερο γουφερακι ωστόσο αρχικα εχω σκεφτει τα ηχεια να τα συνδεσω στο μικτη που διαθέτω μεσω rca , o οποιος είναι ο eclipse mpx-210 pro mixer της img !!! και από εκει κατεθειαν θα ακουω 2 ψηφιακες πηγες που εχω ,ραδιο,πικ-απ!!! ωστόσο δεν μου αρεσει να ακουω από υπολογιστη και σκέφτομαι η να παρω ένα ποιοτικο cd-player η την περιπτωση το cd player να το εχω ως τρανσπορτ με ένα καλο ντακ !!! ποιοτικα αυτό που εχω σκεφτει είναι οκ? η πρεπει να παρω απόκλειστικα εξωτερικη καρτα, και να ειαμαι με το υπολογιστη για να γινει σωστη δουλεια?-bye-

Ξεχασα να ρωτησω πια είναι η διαφορα +4 dbu με -10 dbu εχει να κανει με το πως θα συδιαστει με την εξοδο του μικτη? δηλ στην πρωτη περιπτωση ακούγεται πιο δυνατα το σημα από ότι στην δευτερη??? παντως με το rca θα εχω καποιο θεμα??-bye-
Για τη διευκρίνηση των προδιαγραφών +4dBu και -10 dBV έχω δώσει links. Σωστά επίσης επεξηγεί και ο Pleo.

Στις προτάσεις για ηχεία που έκανα (Presonus R-65, Adam A5X, Focal CMS 50) έλαβα υπόψη ώστε όλα να έχουν είσοδο unbalanced RCA. Επομένως μπορούν ταιριάσουν με το μίκτη σου που διαπιστώνω ότι είναι αυτός:

https://www.monacor.dk/import/media/FLE/MPX210.pdf
Σωστά;

Ενδιαφέρον μηχάνημα!

Πρόσοψη (Αριστερή πλευρά)
IMG-Stage-Line-MPX-210-Stereo-pro-mixer-_57.jpg


Πρόσοψη (Δεξιά πλευρά)
IMG-Stage-Line-MPX-210-Stereo-pro-mixer-_57.jpg


Πίσω Όψη
IMG-Stage-Line-MPX-210-Stereo-pro-mixer-_57.jpg


Θα μπορείς άνετα να συνδέσεις το μίκτη με τα ηχεία από την έξοδο AMP. Η οποία ελέγχεται από το Master Fader.
Η ποιότητα ήχου που θα λάβεις θα εξαρτηθεί από αυτήν του μίκτη. Τα ηχεία αυτής της κατηγορίας είναι πολύ ποιοτικά και αποδίδουν και την παραμικρή διαφορά ή ελάττωμα. Δεν γνωρίζω αν ο μίκτης είναι αντίστοιχης ποιότητας, αλλά μπορείς να ξεκινήσεις μ' αυτόν και αργότερα το ξαναβλέπεις.

Θα πρότεινα, αν είναι δυνατόν, να ακούσεις κάπου τα ηχεία. Αυτό τον καιρό, μάλλον δύσκολο με την καραντίνα και τα μέτρα. Αν πάντως βιάζεσαι, προχώρα. Η ποιότητα είναι δεδομένη.

Θα περιμένουμε νεώτερα. :smile:

Υ.Γ. Δε συμφωνώ με τις αντιρρήσεις για τη χρήση υπολογιστή ως πηγή. Αλλά κάθε πράγμα στην ώρα του. -bye-
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,438
Πειραιας
Αφοριστικο μεν,ετσι εχει δειξει η εμπειρια δε.
Μικτης χωρις εξοδο xlr.......χμμμ.

Ο τελειως αγνωστος (μαλλον) Γερμανικος IMG , δεν μου εμπνεει καμμια σιγουρια!
Εκτος και αν ειναι καλα κρυμενο μυστικο.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,710
Αθήνα
Πάντως τα Focal alpha στο manual αυτό γράφουν. Θα μου έκανε εντύπωση να είχε κάποιο θέμα με τη σύνδεση.

Περισσότερο θα με απασχολούσε αν το ηχείο θα ήταν ήσυχο μια και συμβαίνει πολλές φορές σε οικονομικά ενεργά να μην είναι, και σε δεύτερο πλάνο το κατά πόσο το συγκεκριμένο tweeter επαρκεί για να επεκταθεί η συχνότητα που ξεκινά να λειτουργεί, πιο κάτω από τη συχνότητα που ξεκινά το beaming του οκτάιντσου γούφερ.
Αν και ο φίλος έγραψε ότι τελικά θα προτιμήσει το μοντέλο με το 6,5άρι μεγάφωνο... .
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,438
Πειραιας
Λεω αυτο δεν το εγραψα για το ηχειο.
Για τον μικτη το εγραψα!!
Παραδοσιακα, οι σοβαροι μικτες εχουν xlr εξοδο.
Απο την μεχρι τωρα ψιλοενασχοληση μου με τους μικτες , αυτοι που ειχαν μονο rca, ηταν για να κανεις απλα και οικονομικα την δουλεια σου , χωρις περαιτερω απαιτησεις.
Μπορει ομως ο συγκεκριμενος, να ειναι η εξαιρεση!
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Κατ' αρχήν τα ηχεία που έχουν προταθεί (όχι τα Α80) ειναι ιδιαιτέρως ποιοτικά, δεν τίθεται θέμα θορύβων. Δεν ανήκουν στη χαμηλή, αλλά στη μέση κατηγορία τιμής. Και αν λάβουμε υπόψη τη γνωστή σχέση τιμής με τα αντίστοιχα consumer, αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει αυτό.

Όσον αφορά το μίκτη, σωστό είναι ότι οι καλοί μίκτες στην υψηλή τουλάχιστον κατηγορία πρέπει να φέρουν balanced εξόδους XLR/TRS. Ωστόσο από πλευράς εξοπλισμού φαίνεται ενδιαφέρον μηχάνημα, γι' αυτό έψαξα να βρώ και έβαλα τις φωτογραφίες.

Έχω κι' εγώ τις επιφυλάξεις μου, αν η ποιότητα του θα είναι αντίστοιχη με των ηχείων που θα συνδεθούν. Τα προταθέντα είναι απαιτητικά σε συνοδά. Αλλά πάλι από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς.

Και τέλος πάντων ξεκινάμε με ότι έχουμε διαθέσιμο. Από εκεί και πέρα αρχίζει μία πορεία. Αυτή η πορεία είναι η ουσία των χόμπι. Και ο λόγος που βρισκόμαστε όλοι εδώ. :smile: -bye-
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,886
Για το στατικό θόρυβο που λέτε τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει το τροφοδοτικό του ηχείου. Αν δεν έχει μετασχηματιστή αλλά παλμοτροφοδοτικό συνήθως είναι χειρότερα τα πράγματα.
 

Tsagalx

Senior Member
22 November 2010
344
ροδος
sonus naturalis... θα σου ηταν ευκολο να πεις δυο τρια πραγματα, απο τα τρια ηχεια που προτεινες στον φιλο,αν τα εχεις ακουσει φυσικα.
υπερ και κατα οσον αφορα τη δικη σου γνωμη.
 

john gabriel

AVClub Enthusiast
Παιδες το ξερετε ότι σας αγαπω και εκτιμω βαθυτατα ο μικτης είναι αυτος που δειχνει η εικονα αγορασμένος την δεακαετια του 90 παλιως σαν και εμενα !!!! αυτό που θελω να κανω είναι επειδή εχω φαει στην μαπα 23 ολοκληρα χρονια τον rotel ra-970 bx με τα bowers wilkins dm 302 (αυτά 20 χρονια) και επειδή οι πηγες που εχω και αυτές μετρανε τοσα χρονια θελω ,δειλα δειλα να ξεκινησω με τα ενεργα και στην συνεχεια να παιξω με ποιοτικοτερες πηγες !!! ωστόσο επειδή εχω αλλαξει αρκετους μικτες ο συγκεκριμενος εχει απίστευτα ποτενσιόμετρα και το κυριοτερο δεν εχει σχεδόν καθολου φυσημα !!! για να μην παρεξηγηθώ δεν παω να βγαλω τον μικτη hi-end αλλα επειδή από τα χερια μου εχουν περασει αρκετοι θεωρω ότι για τα λεφτα του ηταν τιμιο μηχανημα !!! οποτε αυτό που θελω είναι να βαλω δυο καλα ενεργα στουντιακα ηχεια με τις πηγες και να ακουω ομορφα τις μουσικες μου !!! δεν με ενδιαφερει ουτε το ιντερνετ ,usb,laptop και υπολογιστης !!!!-bye-