στουντιακο ηχειο σε υπνοδωματιο !!!!

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Για ποιό λόγο προχώρησες σε αυτού του είδους την επιλογή; Μου κινεί την περιέργεια...
Δηλαδή γιατί προτίμησες ενεργά ως κύρια ηχεία μαζί με τον Marantz και όχι παθητικά;
 

todkos

Established Member
14 December 2007
190
Αλλάζω σταδιακά το σύστημα από παθητικά σε ενεργά
Το τελευταίο setup ήταν 2Χ chario 533 1X chario 505 2 mission για περιφερειακά ,2Χ ROTEL RB 993 + τον Marantz
.......
Γιατί με τα ενεργά παίρνεις πολύ περισσότερα από ότι δίνεις σε χρήμα σε σχέση με τα παθητικά
2 χρόνια άκουγα όπου μπορούσα να βρω να ακούσω πριν καταλήξω
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
@todkos
Είμαι πολύ περίεργος, διότι το έχω δοκιμάσει, το εχω κάνει και στη δική μου περίπτωση το αποτέλεσμα ήταν χάλια, απλά απαράδεκτο.

Εξηγούμαι:
Σε κάποια στιγμή είχα αποφασίσει να απλοποιήσω το πολυκάναλο Home Cinema και να το κάνω δικάναλο. Ο λόγος; Να απλοποιήσω κάπως τα πράγματα, να απαλλαγώ από ηχεία και καλώδια που έπιαναν το χώρο μου. Λειτουργόυν τρία ανεξάρτητα ηχητικά συστήματα στον ίδιο χώρο, οπότε χρειαζόμουν μία ελάφρυνση. Το πολυκάναλο Home Cinema έτσι κι' αλλιώς δε μ' ενδιέφερε, μου αρκούσε το δικάναλο.

Πριν αποφασίσω το επόμενο βήμα συνέδεσα στις Pre-Out του δικού μου AV Ενισχυτή (Yamaha RX-757) τα επιτραπέζια ενεργά ηχεία μου, τα εξαιρετικά EMU PM5 για τα οποία έχω γράψει παραπάνω κι' έχω μιλήσει αρκετές φορές.

Το αποτέλεσμα ήταν απλά απαράδεκτο. Τα ενεργά μόνιτορς που παιζουν εξαιρετικά στο γραφείο με μία καλή κάρτα ήχου/DAC/Iinterface εδώ έπαιζαν εντελώς χάλια. Καμμία σχέση με τον καλό ήχο που ξέρω καλά. Στην προκειμένη περίπτωση χάρη στην αναλυτική τους ικανότητα έβγαζαν όλες τις ατέλειες και όλο το θόρυβο των κυκλωμάτων του ενισχυτή. Και επιπλέον μία έντονη και ενοχλητική ξηρότητα. Οι AV Ενισχυτές είναι στην πραγματικότητα εργοστάσια θορύβων. Και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού σε τόσο μικρό χώρο επιχειρείται να στριμωχτούν τοσα πολλά κυκλώματα και τόσες λειτουργίες! Είναι μάλλον απίθανο από τις Pre-Out ενός AV Ενισχυτή να λάβουμε την ποιότητα ενός αυτοτελούς, χωριστού προενισχυτή, ακόμα και μέτριου.

Τελικά τα ενεργά μόνιτορς παρέμειναν στη θέση τους και ως κύρια ηχεία για τον πολυκάναλο ενισχυτή πήρα ένα ζευγάρι παθητικά μόνιτορς τα Tannoy 601 passive, που ανέφερα παραπάνω, με τα οποία ο πολυκάναλος παίζει πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα.

Έχω λοιπόν την δικαιολογημένη εντύπωση ότι τα ενεργα Focal A80 παίζουν πολύ πιο κάτω από τις δυνατότητες και την ποιότητα που τους αντιστοιχεί. Άραγε ο Marantz διαθέτει τέτοιες και τόσο ποιοτικές Pre-Out εξόδους που ν' αντιστοιχούν στην ποιότητα και τις δυνατότητες των ενεργών μόνιτορς; Δεν μου φαίνεται εύκολο, αλλά πάλι δεν τον έχω ακούσει και θεωρητικά δεν μπορώ να το αποκλείσω.

Υποθέτω τώρα, ότι έχεις κάνει εκτεταμένη χρήση του συστήματος ενεργούς ισοστάθμισης Audyssey της Marantz για να ρυθμιστούν όλα μέσα στο χώρο. Μαντεύω σωστά;

Υ.Γ.1 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι με τα ενεργά παίρνεις πολύ περισσότερα από ότι δίνεις σε χρήμα σε σχέση με τα παθητικά. Όμως η υψηλή ποιότητα που κατά κανόνα αποδίδουν αυξάνει τις απαιτήσεις από τις πηγές. Και έδώ είναι ένα σημείο που χρειάζεται την προσοχή μας.

Υ.Γ.2 3 x Focal A80 + 2 Surround ηχεία σ' ένα χώρο 11 τ.μ περίπου μου φαίνονται στριμωγμένα, κάπως υπεβολικά. Αλλά πάλι:
"Όσα ξέρει ο νοικοκύρης,
Δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!
" :cool: :ernaehrung004: -bye-
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,736
Αθήνα
@todkos
Είμαι πολύ περίεργος, διότι το έχω δοκιμάσει, το εχω κάνει και στη δική μου περίπτωση το αποτέλεσμα ήταν χάλια, απλά απαράδεκτο.

Λογικό. Δεν κάνουν για μεγάλη απόσταση, υπάρχει και το θέμα του beaming όσο μεγαλώνει η διάμετρος του γούφερ που ειδικά σε ένα monitor (ΟΚ όχι σε όλα) κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα και φυσικά όλο αυτό χωρίς τις περισσότερες φορές να υπάρχει σωστό κεντρικό ηχείο, με τη διασπορά στον κατακόρυφο άξονα ειδικά να υποφέρει.
Γι' αυτό θα δεις ότι από ένα σημείο και μετά χρειάζεται τρίτος δρόμος. Επιτακτικό όταν μιλάμε για ηχεία που ο ακουστικός άξονας έχει υπολογιστεί να συγκλίνει σε μικρότερη απόσταση.

Το Tannoy Reveal πάντως είχε τη φήμη ότι συγχωρούσε εύκολα γενικότερα σε θέματα τοποθέτησης αλλά και θέσης ακρόασης. Είχε τύχει να κάνω δώρο κάποια και τα είχα ακούσει αρκετά σε χώρο φίλης.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
@pleo
Πρόβλημα beaming στις δικές μου επιλογές τουλάχιστον δεν έτυχε να έχω. Ισχύει αυτό που γράφεις για το beaming, αλλά επίσης πολύ σωστά, όχι σε όλα.

Το πρόβλημα στη δική μου περίπτωση δοκιμής ήταν ότι με την αναλυτικότητα τους τα συγκεκριμένα ηχεία έβγαζαν φόρα παρτίδα, κυριολεκτικά "πέταγαν στα μούτρα" κάθε πιθανή και απίθανη ατέλεια του πολυκάναλου ενισχυτή.
(Και να φανταστείς ότι είναι της flat σχολής, όχι της "προβολικής", π.χ. Genelec, Yamaha κλπ)!

Όσο για τα παθητικά Tannoy 601 έχουν ταιριάξει μίά χαρά με τον πολυκάναλο και μάλιστα τοποθετημένα σε επιτοίχιες βάσεις της Vogels με κλίση προς τα κάτω, βλέποντας προς τη θέση ακρόασης σε απόσταση 3,5-4 μ. (Απόσταση από τον πίσω τοίχο περίπου 20 cm).
Και έχουν καλή ευαισθησία, ώστε να καλύπτουν το χώρο.
Δυστυχώς δεν βγαίνουν πια. Και ήταν και σε πολύ οικονομική τιμή.

Κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά, όταν λήξουν οι έκτακτες καταστάσεις! :smile: :ciao:
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,736
Αθήνα
Εγώ είχα ακούσει τα Active τα 601A και η εντύπωσή μου κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τη δική σου στο παθητικό μοντέλο.

Να το πούμε λιγάκι να το καταλάβουν όσοι μας διαβάζουν. Η Focal στο συγκεκριμένο μοντέλο σταμάτησε στο οκτάιντσο. Εγώ λέω ότι δεν θα μπορούσε να πάει παραπάνω με αυτές τις μονάδες. Πόσο να τραβήξει από τα αυτιά το συγκεκριμένο tweeter να καλύψει την πτώση απόκρισης του woofer εκτός άξονα; Πού θα έπρεπε να κροσάρει όταν μιλάμε για το ίδιο tweeter που χρησιμοποιείται και στα μικρότερα κομμάτια της σειράς του μοντέλου; Υπάρχουν και όρια στο τι μπορεί να παίξει ένα μεγάφωνο.
Προφανώς όλο αυτό λύνεται με την πρόσθεση ενός τρίτου δρόμου, ενός mid δηλαδή, αλλά εκεί χάνεται όλη η ιδέα του δίδρομου monitor και προφανώς το κόστος κατασκευής πάει περίπατο.

Ειδικά το beaming, δηλαδή η απότομη πτώση της απόκρισης όταν ακούς εκτός άξονα και που έχει άμεση σχέση με τη διάμετρο του woofer και ως εκ τούτου της χρήσης που θέλεις να κάνεις στο ηχείο της επιλογής σου, είναι κάτι που κρύβεται τεχνηέντως στα ενεργά ηχεία. Είναι όπως εκείνο που έγραφα πιο πριν στο νήμα για τα πολυκάναλα. Όλα παίζουν ρόλο και όλα πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψη. Όχι τα μισά, ούτε ένα μέρος του όλου.
 

todkos

Established Member
14 December 2007
190
Για να ακούσει κάνεις σωστά χρειάζονται προϋποθέσεις
Η απόσταση ακρόασης να είναι αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής . Τα emu από τι απόσταση τα άκουγες ;
Τα ηχεία ίση απόσταση μεταξύ τους με αυτήν της θέσης ακρόασης.Ισόπλευρο (όχι ισοσκελές) τρίγωνο.
Φυσικά περιποίηση του χώρου.
Τα ενεργά τα δίνουν όλα με balanced συνδέσεις. (Δοκιμή με teac 501 και άλλα )
Τον Marantz θα τον δώσω κάποια στιγμή και θα πάρω κάτι με Dirac (το audyssey το απλό που έχει ο δικός μου δεν λέει)και xlr
Δεν κρίνω ότι είναι πολλά για τον χώρο μου. Να είμαστε καλά θα μπουν εν καιρό άλλα 2 ίδια surround + 2 ίδια Atmos+ 2svs επιπλέον για πλήρη immersive
Στον ίδιο χώρο πέρασαν b&w cdm1,qacoustics 3050,chario 533, μπόλικα vintage mission 780,Bose 301, κ.λ.π
Τα focalaκια μου αρέσουν καλύτερα
Στην αρχή είμαι ακόμη.
Α και για τα συγκεκριμένα beaming γιόκ . Γύρω γύρω να γυρνάς ακούς περίπου το ίδιο.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,736
Αθήνα
@pleo

Κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά, όταν λήξουν οι έκτακτες καταστάσεις! :smile: :ciao:

Όντως. Βλέπω ότι είσαι Ηλιούπολη, μάλλον όταν στρώσει το πράμα και μπούμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς θα πρέπει να έρθεις να ακούσεις τι μπορεί να κάνει ένα καλό παθητικό ηχείο και πως λειτουργεί όλο αυτό που περιέγραψα. Δηλαδή με ποιο τρόπο μπορεί να φτιάξει ηχητική σκηνή σε απόσταση και να μην καταρρέει η εικόνα και να μην ακούγονται όλα το ίδιο (αχταρμάς) αν κουνηθείς λίγο δεξιά ή αριστερά από το sweet spot.

Είναι θέμα σχεδίασης και επιλογών πάντα του κατασκευαστή. Γι' αυτό και οι εταιρίες σχεδιάζουν ηχεία για σαλόνι, για στούντιο και για... συναυλίες. Κάθε σχεδίαση έχει υπέρ και κατά και κάποια "μυστικά" στον περισσότερο κόσμο που δεν μπορεί να τα διακρίνει με την πρώτη ματιά. Υπάρχουν ηχεία που με την πρώτη ματιά και υπό τη συνθήκη εκείνων που θεωρείς δεδομένα ότι ισχύουν, ανατρέπονται. Πως; Πολύ απλά με λίγη περισσότερη αποκάλυψη των τεχνικών ενός κατασκευαστή και κατόπιν ακρόασης προς απόδειξη των λεγομένων του.

Πάντως για να γυρίσουμε στον τίτλο του νήματος, εγώ στη θέση του φίλου θα κρατούσα τον Rotel (εφ' όσον είναι σε καλή κατάσταση και λειτουργικός) και θα δοκίμαζα παθητικά ηχεία αποφεύγοντας τα μειονεκτήματα των μονιτορς. Και θα είχα και πολύ περισσότερες επιλογές ως προς το τι ήχο θα ήθελα να πάρω. Αλλά από τη στιγμή που έχει αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει ρότα, τότε μαζί του. Είναι προϊόν καταναλωτικό και ως εκ τούτου προέχει να παίρνεις εκείνο που σου αρέσει και θες να πάρεις κατ' αρχήν. Αν σ' αρέσει η νύφη... βουρ, no questions asked.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Εγώ είχα ακούσει τα Active τα 601A και η εντύπωσή μου κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τη δική σου στο παθητικό μοντέλο.

Να το πούμε λιγάκι να το καταλάβουν όσοι μας διαβάζουν. Η Focal στο συγκεκριμένο μοντέλο σταμάτησε στο οκτάιντσο. Εγώ λέω ότι δεν θα μπορούσε να πάει παραπάνω με αυτές τις μονάδες. Πόσο να τραβήξει από τα αυτιά το συγκεκριμένο tweeter να καλύψει την πτώση απόκρισης του woofer εκτός άξονα; Πού θα έπρεπε να κροσάρει όταν μιλάμε για το ίδιο tweeter που χρησιμοποιείται και στα μικρότερα κομμάτια της σειράς του μοντέλου; Υπάρχουν και όρια στο τι μπορεί να παίξει ένα μεγάφωνο.
Προφανώς όλο αυτό λύνεται με την πρόσθεση ενός τρίτου δρόμου, ενός mid δηλαδή, αλλά εκεί χάνεται όλη η ιδέα του δίδρομου monitor και προφανώς το κόστος κατασκευής πάει περίπατο.

Ειδικά το beaming, δηλαδή η απότομη πτώση της απόκρισης όταν ακούς εκτός άξονα και που έχει άμεση σχέση με τη διάμετρο του woofer και ως εκ τούτου της χρήσης που θέλεις να κάνεις στο ηχείο της επιλογής σου, είναι κάτι που κρύβεται τεχνηέντως στα ενεργά ηχεία. Είναι όπως εκείνο που έγραφα πιο πριν στο νήμα για τα πολυκάναλα. Όλα παίζουν ρόλο και όλα πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψη. Όχι τα μισά, ούτε ένα μέρος του όλου.
Κατ' αρχήν αν και σε επιμέρους σημεία διαφέρουν οι απόψεις μας, σε βασικά συμφωνούμε.

Αντιμετωπίζω με δυσπιστία ένα 8ιντσο γούφερ σε ενεργό δίδρομο ηχείο. Παρ' όλο που ωφελούνται από την ενεργή ενίσχυση και την έλλειψη παθητικού crossover, το σημαντικό είναι ένα μία μονάδα μεγαφώνου να παίζει απρόσκοπτα στην περιοχή για την οποία είναι φτιαγμένο. Εδώ λοιπόν θα έχουμε ένα μεγάφωνο που πρέπει άμεσα ν' ανταποκρίνεται χωρίς να "χρωματίζει" τις κρίσιμες μεσαίες συχνότητες. Για αυτές είναι πολύ πιο κατάλληλο ένα 5ιντσο mid-woofer. Το πολύ 6,5ιντσο.
Είναι πολύ προτιμότερο να χάσουμε λίγο από την έκταση του χαμηλού και να παίζουν σωστά οι μεσαίες και μεσοϋψηλές συχνότητες χωρίς χρωματισμούς, παρά το αντίθετο.

Κατά τη δική μου εμπειρία τα 5ιντσα mid-woofer παίζουν άνετα μέχρι τους 65-70 κύκλους και κατεβαίνουν προς τα κάτω με ομαλή αποκοπή. Δηλαδή πιάνουν άνετα τη δεύτερη οκτάβα των χαμηλών.

Αντίστοιχα τα 6,5ιντσα φτάνουν άνετα ως τους 50 κύκλους και κατεβαίνουν παρόμοια προς τα κάτω με ομαλή αποκοπή. (Τα Focal της πολύ ακριβότερης σειράς Be φτάνουν και λίγο πιο κάτω). Δηλαδή παίζουν ως τη μιάμιση οκτάβα.
Αλλά ποιος χρειάζεται κάτι παρακάτω; Στα 90% και περισσότερο του συνόλου των ηχογραφήσεων οι μηχανικοί κατά τη διαδικασία μίξης και mastering εφαρμόζουν φίλτρο αποκοπής από τους 40 κύκλους και κάτω! Κανόνας και πρακτική που αναφέρεται σε όλη τη βιβλιογραφία. Επομένως τι νόημα έχει να γυρεύουμε κάτι περισσότερο; :nounder:

Τώρα ως προς τα τρίδρομα ενεργά mid-field και far-field το κόστος ανεβαίνει πολύ ψηλά και ξεκινάμε από τις 10-15.000 ευρώ το ζευγάρι.

Συνοψίζοντας (όπως προκύπτει από την εμπειρία μου): Μπορούμε υπό κάποιες προϋποθέσεις, με ενεργά δίδρομα μόνιτορς να στήσουμε ένα καλό ηχητικό σύστημα σε ένα συμβατικό οικιακό χώρο, εφ όσον προσέξουμε ως προς τις επιλογές μας και εφαρμόζουμε και κάποιους κανόνες όσον αφορά την τοποθέτηση.

.Υ.Γ.1. Δεν είναι τυχαίο, μιάς και συζητάμε για τη συγκεκριμένη εταιρεία, ότι η Focal στην ακριβότερη σειρά της Shape έχει το μεγαλύτερο μοντέλο της με 6,5ιντσο Woofer.

Υ.Γ.2 Βεβαίως τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις και σε καμμία περίπτωση δεν αποτελούν μομφή για όποιους κάνουν διαφορετικές επιλογές. Εξάλλου αυτά είναι προσωπικά γούστα και προτιμήσεις και ως εκ τούτου σεβαστά. Η προσπάθεια εδώ είναι να διαφωτίζουμε με τις δυνάμεις του ο καθένας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της κάθε επιλογής. Να συμβάλλουμε δηλαδή στην απόκτηση γνώσης.

Υ.Γ.3 Για τον Rotel έχω κι' εγώ μία ιδέα, λίγο διαφορετική και λίγο ...αιρετική. Θα τη γράψω σε επόμενο μήνυμα κάποια στιγμή. Να υπάρχει και σασπένς! :laugh:

Υ.Γ.4 Ναι, είμαι στην Ηλιούπολη και είμαι πάντα ανοικτός για ακροάσεις, πιστεύω κι' εσύ. :cool:
Οι απόψεις μου για τα ενεργά συστήματα προέκυψαν από μακρόχρονη εμπειρία και ενασχόληση με το χώρο. Είναι αποτέλεσμα προσωπικής ωρίμανσης κατά κάποιο τρόπο. Αλλά μη νομίζεις ότι εχω μόνο ενεργά. Τέσσερα συστήματα εδώ -εκ των οποίων τα δύο ενεργά- και άλλά τέσσερα στο χωριό, το ένα ενεργό. Οπότε...
Θα τα πούμε εν καιρώ... -bye-
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Για να ακούσει κάνεις σωστά χρειάζονται προϋποθέσεις
Η απόσταση ακρόασης να είναι αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής . Τα emu από τι απόσταση τα άκουγες ;
Τα ηχεία ίση απόσταση μεταξύ τους με αυτήν της θέσης ακρόασης.Ισόπλευρο (όχι ισοσκελές) τρίγωνο.
Φυσικά περιποίηση του χώρου.
Τα ενεργά τα δίνουν όλα με balanced συνδέσεις. (Δοκιμή με teac 501 και άλλα )
Τον Marantz θα τον δώσω κάποια στιγμή και θα πάρω κάτι με Dirac (το audyssey το απλό που έχει ο δικός μου δεν λέει)και xlr
Δεν κρίνω ότι είναι πολλά για τον χώρο μου. Να είμαστε καλά θα μπουν εν καιρό άλλα 2 ίδια surround + 2 ίδια Atmos+ 2svs επιπλέον για πλήρη immersive
Στον ίδιο χώρο πέρασαν b&w cdm1,qacoustics 3050,chario 533, μπόλικα vintage mission 780,Bose 301, κ.λ.π
Τα focalaκια μου αρέσουν καλύτερα
Στην αρχή είμαι ακόμη.
Α και για τα συγκεκριμένα beaming γιόκ . Γύρω γύρω να γυρνάς ακούς περίπου το ίδιο.
Η δοκιμή με τα EMU αποσκοπούσε να διαπιστώσω, εάν θα αγόραζα και για το δικάναλο σύστημα Home Cinema επίσης ενεργά ηχεία. Η τοποθέτηση ήταν κάτι εντελώς δευτερεύον. Τελικά από την έξοδο Pre-Out αποδίδονταν όλες οι ατέλειες του AV Ενισχυτή.
Κατά συνέπεια προσανατολίστηκα σε παθητικά ηχεία.

Μία ερώτηση: Μουσική ακούς κυρίως ή βλέπεις ταινίες; Ποιά είναι η κυρία χρήση του συστήματος;

Α δεν είναι κόπος, γράψε μας λίγα λόγια για τη συνολική εμπειρία που αποκόμισες από τη δημιουργία και το στήσιμο του συστήματος σου... :smile:
 

todkos

Established Member
14 December 2007
190
Ο Marantz μια χαρά οδηγεί τα ηχεία από τα pre out του, δεν έχω παράπονο
Όπως έγραψα και πιο πάνω ένα teac που δοκίμασα θεωρώ έπαιζε καλύτερα
Δεν έχω δυστυχώς ακόμη umik να μετρήσω και αυτά που λέω είναι υποκειμενικά
Ακούω μουσική κυρίως αλλά βλέπω και ταινίες
Η βασική εμπειρία που αποκόμισα ,γενικά μιλάμε και όχι μόνο τώρα με τα ενεργά ,είναι ότι ο χώρος παίζει την μουσική
Τα ηχεία απλά να παίζουν σωστά flat.
Με την βοήθεια sub , όσο μπορεί κάποιος περιποίηση του χώρου και με σωστή ισοστάθμιση κάτι γίνεται ακόμη και σε σαλόνι
Φτιάχνεις και ένα target curve πως το λένε, και ακούς σύμφωνα με τα γούστα σου
 

platon

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,539
Nα πω και γω τη γνωμη μου και πετάξτε την....

Εφ' οσον θα παιζεις με μίξερ που εχει ρυθμισεις για μπασα + πριμα δεν θα εχεις προβλημα, το κακο που κανουν ειναι μικροτερο απο το καλο.
Υπαρχουν ομως, ακριβοτερα μαλλον, και μονιτορς με ρυθμισεις στην πλατη του ενισχυτη για πριμα, μπασα.
Τα δικα μου π.χ. Genelec σε 15 τετραγωνικα, (με 10'' γουφερ) εχει και Bass Roll off και BassTilt στα tweeter
 

john gabriel

AVClub Enthusiast
Απάντηση: Re: στουντιακο ηχειο σε υπνοδωματιο !!!!

View attachment 170695Χρόνια πολλά
Έχω τα συγκεκριμένα που σκέφτεσαι σε χώρο 2.80 X3.90 = 11 τμ περίπου
3 στον αριθμό
+2Χ svs 1000sb
Οδηγούνται από Marantz sr5013
Ρώτα με ότι θές
Ενδιαφερον,ψαγμενο και τολμηρο εγχείρημα από εμενα εχεις ένα μεγαλο μπραβο!!!!-bye-
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Μια ερώτηση και από εμένα για να μην ανοίγω νέο θέμα. Έχω βρει μεταχειρισμένα τα κάτωθι ηχεία σε καλή τιμή. Θέλω να τα συνδέσω απευθείας σε ένα philips 963sa για ακρόαση μουσικής σε έναν τετράγωνο χώρο 10 τετραγωνικών. Έχει κανείς άποψη για τον ήχο τους, γιατί δεν μπορώ να βρώ πουθενά ολοκληρωμένο ριβιού;

https://www.youtube.com/watch?v=UkPAt182of8
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Μια ερώτηση και από εμένα για να μην ανοίγω νέο θέμα. Έχω βρει μεταχειρισμένα τα κάτωθι ηχεία σε καλή τιμή. Θέλω να τα συνδέσω απευθείας σε ένα philips 963sa για ακρόαση μουσικής σε έναν τετράγωνο χώρο 10 τετραγωνικών. Έχει κανείς άποψη για τον ήχο τους, γιατί δεν μπορώ να βρώ πουθενά ολοκληρωμένο ριβιού;

https://www.youtube.com/watch?v=UkPAt182of8
Λοιπόν...
Μετά από λίγο ψάξιμο. Τα ηχεία (καταργημένο μοντέλο βέβαια) τα εντοπίζουμε στο Βρετανικό Amazon.
Εδώ:
https://www.amazon.co.uk/Philips-Wireless-Studio-Speakers-Bluetooth/dp/B00GOWKZA8

Στην ίδια σελίδα βρίσκουμε και το User Manual, που έχει ανάμεσα στις άλλες γλώσσες και μετάφραση στα Ελληνικά. Εδώ:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/A1CWBvEa7+S.pdf

Στην ίδια σελίδα προϊόντος του Βρετανικού Amazon εντοπίζουμε κάμποσα reviews χρηστών που το αγόρασαν.
Που μπορούμε να διαβάσουμε ζητώντας από το Amazon να τα μεταφράσει στα αγγλικά.
Από αυτά, βγαίνουν ανάμικτα αποτελέσματα. Άλλος τα βρίσκει πολύ καλά για την τιμή τους, άλλος όμως εντοπίζει ελαττώματα και προβλήματα θορύβου.

Παρατηρήσεις.
  • Τα ηχεία φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα από άποψη ευχρηστίας. Περιλαμβάνουν (σύμφωνα με το manual): 2 ψηφιακές εισόδους (1 ομοαξονική + 1 οπτική), όπου μπορείς να συνδέσεις αντίστοιχες συσκευές με ψηφιακή έξοδο, π.χ. DVD/CD Player και Media Player. Και 1 αναλογική είσοδο RCA, όπου μπορείς να συνδέσεις αντίστοιχη συσκευή, π.χ. ραδιόφωνο, κασσετόφωνο, κ.ά. Επίσης προσφέρουν ασύρματη σύνδεση Bluetooth, για κινητό κλπ.
    Η ένταση του ήχου ελέγχεται από πλαϊνό περιστροφικό ποτενσιόμετρο στην πλάγια πλευρά του ενός από τα δύο ηχεία. Εκεί βρίσκεται άλλος ένας περιστροφικός επιλογέας της εκάστοτε χρησιμοποιούμενης πηγής εισόδου . Η ενταση του ήχου και εκάστοτε πηγή εισόδου (ψηφιακές, αναλογική, κλπ.) ελέγχονται όμως και από ασύρματο τηλεχειριστήριο που περιλαμβάνεται στο πακέτο, το οποίο ελέγχει επίσης την εκάστοτε χρησιμοποιούμενη πηγή εισόδου (ψηφιακές, αναλογική, κλπ) παρέχοντας έτσι πλήρη έλεγχο στο χρήστη. Στην πίσω πλευρά του ενός ηχείου βρίσκονται επίσης δύο περιστροφικά ποτενσιόμετρα που ρυθμίζουν μπάσα και πρίμα αντίστοιχα για προσαρμογή στο χώρο κλπ. Προσφέρουν επομένως τα ηχεία μεγάλο βαθμό ευχρηστίας ενσωματώνοντας όλα τα στοιχεία ενός ενισχυτή και ενός ζεύγους ηχείων, όλα μαζί σε ένα ενιαίο πακέτο.

  • Ποιότητα κατασκευής: Με δεδομένη την αρχική τιμή καταλόγου (περίπου 250 ) και την κατασκευή Made in China 5ετίας δεν αναμένεται υψηλή. Ούτε και η αρχική τιμή ωστόσο είναι υψηλή, λαμβάνοντας υπ' όψη όσα περιλαμβάνουν. Η ποιότητα του ήχου δεν είναι γνωστή. Αν είναι μέτρια, ή τουλάχιστον απλά ικανοποιητική, τότε υπάρχει μία πιθανότητα τα ηχεία να αποτελούν ευκαιρία, αλλά για δεύτερο σύστημα. Στην κουζίνα, στο γραφείο, στο υπνοδωμάτιο, κλπ.

Συμπέρασμα.
Αν τα ηχεία είναι σε καλή κατάσταση. Και αν τα βρίσκεις σε πολύ χαμηλή τιμή. Και όταν λέμε για χαμηλή τιμή, εννοούμε πραγματικά πολύ χαμηλή τιμή, τουλάχιστον 50% της αρχικής τιμής καταλόγου. Αν συντρέχουν τα παραπάνω τότε συμβουλεύω να το ρισκάρεις. Στην καλύτερη περίπτωση θα αποκτήσεις ένα συστηματάκι, που θα βολέψει κάπου μέσα στο σπίτι σου. Στη χειρότερη θα πετάξεις ένα ποσόν. Αλλά τόσο ώστε να μη στεναχωρηθεί η τσέπη σου!
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Ευχαριστώ για τη μακροσκελή και εμπεριστατωμένη απάντηση. Το είχα ήδη διαβάσει το λινκ του Άμαζον, αλλά δεν πολυέβγαλα άκρη. Άσε που οι περισσότεροι είναι απλοί χρήστες σαν εμένα και δεν έχουν ακούσει άλλα ενεργά ηχεία για να έχουν μέτρο σύγκρισης. Τέλος πάντων, τα συγκεκριμένα είναι σε άριστη κατάσταση, ο ιδιοκτήτης τους τα δίνει γύρω στο κατοστάρικο και ο βασικός λόγος που τα πουλάει είναι ότι αγόρασε, εδώ και λίγους μήνες, τα Edifier S3000Pro και πλέον δε τα χρησιμοποιεί. Μάλλον θα τα πάρω, γιατί δε νομίζω να βρω κάτι καλύτερο σε δυνατότητες σύνδεσης και καινούργιο σε αυτά τα λεφτά.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Συμφωνώ. Καλή η τιμή. Είναι ένα ρίσκο, αλλά μπορεί να βγεί και σε καλό. Αλλιώς... ζάρι είναι αυτό! :laugh:

Υ.Γ. Τα Edifier πρέπει να είναι προφανώς ανώτερα ηχητικά. Το πλεονέκτημα των Philips δεν είναι ο ήχος, αλλά η ευχρηστία. Αν παίζουν έστω και στοιχειωδώς ικανοποιητικά, όλο και κάπου θα βολέψουν.
Όταν λέμε ικανοποιητικά, δεν εννοούμε τίποτα σπουδαιο, αλλά τουλάχιστον να παίζουν έτσι που να μην είναι ενοχλητικά.
Τίποτε άλλο δεν γυρεύουμε στην προκειμένη περίπτωση.
Κατανοητό; :lehrer:
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,440
Πειραιας
Παντως ,επι προσωπικου, Philips και μεταχειρισμενο , δεν θα τα εβαζα ποτε στην ιδια προταση!