Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Apollwn

Banned
11 January 2014
5,281
Αθήνα
Re: Versus - Συγκριτικά υβριδικών μηχανών στο βίντεο

Απίστευτο!!


VS.jpg

Ζητώ συγγνώμη είδα εκ των υστέρων ότι το ανέβασα στο νήμα βίντεο, αν είναι δυνατόν να μεταφερθεί.
Σας ευχαριστώ
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,713
Εκεί ψηλά.....
Canon_EOS_R_Nikon_Z_6_Panasonic_S1_Sony_a7III.jpeg




Full-frame mirrorless compared: Z6 vs. S1 vs. EOS R vs. a7 III
 

Apollwn

Banned
11 January 2014
5,281
Αθήνα
Rolling shutter test: Canon EOS-1D X Mark III versus the Sony A9II

Είχα δοκιμάσει την Sony A7RIII σε ανεμιστήρα οροφής τέτοια χάλια δεν υπήρξαν .. αν είναι πραγματικό το βίντεο... η σύγκρισή είχε γίνει με τη Sony Α9 όπου ήταν άψογη.



high speed focus, who is the king, canon 1dx3 vs sony a9ii




 
Last edited by a moderator:

Skywriter55

AVClub Enthusiast
11 January 2015
952
Κοιτώντας το παραπάνω βίντεο,μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει μια απορία που δημιουργήθηκε: Sony A7RIV ,Fuji GFX100 (και X-T3/X-T4) έχουν ίδιο αισθητήρα με διαφορετικό εμβαδόν βέβαια,αλλά ίδιο μέγεθος pixel .Σαφώς οι διαφορετικοί επεξεργαστές παίζουν ρόλο ,αλλά πώς γίνεται η GFX100 να είναι 'low light benchmark' ,δηλαδή αρκετά καλύτερη; Ναι μεν ο αισθητήρας GFX είναι είναι ~79% μεγαλύτερος ,αλλά το πλήθος των pixels είναι και αυτό παραπάνω,περίπου 50% .Αυτή η % διαφορά στην επιφάνεια και τον αριθμο των pixels παίζει ρόλο;
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Δεν βλέπω το video (blocked) αλλά ..

Αν είναι 79% μεγαλύτερο το εμβαδόν θα είναι εξίσου 79% μεγαλύτερο το πλήθος των πίξελ.

Η καλύτερη ποιότητα προφανώς (μαντεύω) φαίνεται για ίδιο καδράρισμα και ίδιο μέγεθος επισκόπισης .. τότε 1,79Χ περισσότερα πιξελ της GFX100 συγχωνεύονται σε ένα και ο θόρυβος που εμφανίζεται είναι αντίστοιχα χαμηλότερος (περίπου 2/3 στοπ).

Η πρωταρχική αιτία της καλύτερης ποιότητας οφείλεται στο ότι για ίδιο κάδρο και ίδιο διαφραγματικό λόγο (π.χ. f/5.6) απο κάθε στοιχείο της εικόνας ο μεγάλος αισθητήρας έχει δεχτεί 79% περισσότερο φώς επειδή έχει αντίστοιχα 79% μεγαλύτερο εμβαδό διαφραγματικής οπής ...

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα FF 50mm f/5.0 .. για ίδιο κάδρο απο ίδια απόσταση σε medium crop θα τραβήξουμε με 66mm f/5,0 που σημαίνει ότι
- η διάμετρος του FF διαφράγματος είναι 50/5 = 10mm και το εμβαδό 78.5mm2 ενώ
- του 66mm = 66/5 = 13,2 mm και εμβαδό 136,8 mm2

Αυτη το εμβαδό του διαφράγματος καθορίζει το πόσο φώς περνάει στον αισθητήρα.
 
Last edited by a moderator:

Skywriter55

AVClub Enthusiast
11 January 2015
952
Σωστά,ευχαριστώ.Δικό μου το λάθος στους υπολογισμούς τελικά και θεώρησα ότι % περισσότερο πλήθος pixels δεν ήταν ίσο με το % μεγαλύτερο εμβαδόν ,αλλά λιγότερο.61mp vs 102mp effective (68% διαφορά) ,~36x24 vs ~44x33 (68% διαφορά) και 0.79 crop factor
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,713
Εκεί ψηλά.....
Oταν βγει η G11 θα ξερουμε .

Για να ειμαστε δικαιοι με την Ε-Μ1 ΙΙ πρεπει να συγκρινεται η G9.


Αν και ειναι αδιανοητο για εμενα μην βελτιωσε καθολου το evf σε αναλυση η Olympus και να ειναι τοσο πισω ακομα και απο την τριετιας G9.

Hταν ενας πολυ σοβαρος λογος για την αγορα της δικης μου καμερας.