- 24 November 2007
- 403
Παρέλαβα σήμερα και τον δίσκο μου (WD20EARX) και ξεκίνησα το στήσιμο του Synology DS212j. Τοποθέτησα τον δίσκο στο NAS, το σύνδεσα στο router και ακολούθησα τις οδηγίες του Quick Installation Guide που βρήκα στο CD. Στη συνέχεια έτρεξα το πρόγραμμα εγκατάστασης στο pc. O Synology Assistant βρήκε πράγματι το NAS ως "Not Installed" όπως αναφέρεται στις οδηγίες, πάτησα λοιπόν διπλό κλίκ για να ξεκινήσει η εγκατάσταση. Μετά από 10-15 λεπτά πήρα η διαδικασία σταμάτησε με ένα μήνυμα που λέει τα εξής:
"Quick configuration was not completed due to connection timeout.
If you are performing the installation through wireless network connection, please switch to ethernet cable connection for both your DiskStation an PC client and try again.
An error occured during installation. The latest service of Diskstation is turned on for error determination. Please configure your router to to forward port 23 to DiskStation and contact Synology online support"
Από κάτω αριθμούνται 5 διαδικασίες:
1. Applying network settings.
2. Formatting system partition.
3. Formatting data partition
4. Installing DSM
5. Writing configuration files.
Οι 1,2 και 4 είναι τσεκαρισμένες (ένδειξη οτι όλα ήταν οκ), η 3 έχει ένα σήμα όπως το απαγορευτικό (φαίνεται σαν να έχει προσπεράσει την διαδικασία) και η 5 ένα μπλε βελάκι (υποδεικνύοντας το βήμα στο οποίο σταμάτησε η διαδικασία).
Πάμε λοιπόν στις ερωτήσεις:
α) Το NAS και το PC είναι συνδεδεμένα με ethernet και όχι ασύρματα. Έχει παρουσιαστεί αντίστοιχο πρόβλημα σε κάποιον απο εσάς;
β) Μου ζητάει να κάνω προώθηση της πόρτας 23 στο DiskStation και στη συνέχεια να επικοινωνήσω με την online υποστήριξη. Ξέρει κανείς τι παίζει με το θέμα; Γιατί αν είναι να μπλέξω με online support με το καλημέρα....
γ) Ο δίσκος μπήκε στο NAS απευθείας απο τη συσκευασία του, χωρίς να περάσει πρώτα απο pc, άρα δεν είχε καθόλου δεδομένα μέσα. Μήπως θα έπρεπε να τον κάνω πρώτα format στο pc; Αν όχι, γιατί προσπέρασε την διαδικασία 3;
"Quick configuration was not completed due to connection timeout.
If you are performing the installation through wireless network connection, please switch to ethernet cable connection for both your DiskStation an PC client and try again.
An error occured during installation. The latest service of Diskstation is turned on for error determination. Please configure your router to to forward port 23 to DiskStation and contact Synology online support"
Από κάτω αριθμούνται 5 διαδικασίες:
1. Applying network settings.
2. Formatting system partition.
3. Formatting data partition
4. Installing DSM
5. Writing configuration files.
Οι 1,2 και 4 είναι τσεκαρισμένες (ένδειξη οτι όλα ήταν οκ), η 3 έχει ένα σήμα όπως το απαγορευτικό (φαίνεται σαν να έχει προσπεράσει την διαδικασία) και η 5 ένα μπλε βελάκι (υποδεικνύοντας το βήμα στο οποίο σταμάτησε η διαδικασία).
Πάμε λοιπόν στις ερωτήσεις:
α) Το NAS και το PC είναι συνδεδεμένα με ethernet και όχι ασύρματα. Έχει παρουσιαστεί αντίστοιχο πρόβλημα σε κάποιον απο εσάς;
β) Μου ζητάει να κάνω προώθηση της πόρτας 23 στο DiskStation και στη συνέχεια να επικοινωνήσω με την online υποστήριξη. Ξέρει κανείς τι παίζει με το θέμα; Γιατί αν είναι να μπλέξω με online support με το καλημέρα....
γ) Ο δίσκος μπήκε στο NAS απευθείας απο τη συσκευασία του, χωρίς να περάσει πρώτα απο pc, άρα δεν είχε καθόλου δεδομένα μέσα. Μήπως θα έπρεπε να τον κάνω πρώτα format στο pc; Αν όχι, γιατί προσπέρασε την διαδικασία 3;
Last edited: