- 29 September 2006
- 2,904
Δεύτερη φορά που το δέμα μου δεν χωράει σε Skroutz point.
Κατανοητό πως μπορεί να συμβεί. Το θέμα είναι όταν συμβεί πως το διαχειρίζονται.
Απαράδεκτα είναι η απάντηση για τους παρακάτω λόγους:
Αρχικά ο μόνος λόγος που προσωπικά (αλλά φαντάζομαι και οι περισσότεροι) επιλέγω να παραλάβω από skroutz point είναι αυτός. Να παραλάβω από skroutz point.
Όχι να κανονίσω ραντεβού πότε θα περάσει ο οδηγός του skroutz για να μου παραδώσει το δέμα μου. Με μεγάλες πιθανότητες να με στήσει και να χάσω το χρόνο μου άδικα.
Το δεύτερο φάουλ είναι πως όταν συμβαίνει αυτό σε εξυπηρετεί ένα chatbot αντί να σε πάρουν ένα τηλέφωνο και να συνενοηθείς
Το τρίτο φάουλ είναι πως δεν σου δίνεται η επιλογή να αλλάξεις τον τρόπο παράδοσης.
Κατανοητό πως μπορεί να συμβεί. Το θέμα είναι όταν συμβεί πως το διαχειρίζονται.
Απαράδεκτα είναι η απάντηση για τους παρακάτω λόγους:
Αρχικά ο μόνος λόγος που προσωπικά (αλλά φαντάζομαι και οι περισσότεροι) επιλέγω να παραλάβω από skroutz point είναι αυτός. Να παραλάβω από skroutz point.
Όχι να κανονίσω ραντεβού πότε θα περάσει ο οδηγός του skroutz για να μου παραδώσει το δέμα μου. Με μεγάλες πιθανότητες να με στήσει και να χάσω το χρόνο μου άδικα.
Το δεύτερο φάουλ είναι πως όταν συμβαίνει αυτό σε εξυπηρετεί ένα chatbot αντί να σε πάρουν ένα τηλέφωνο και να συνενοηθείς
Το τρίτο φάουλ είναι πως δεν σου δίνεται η επιλογή να αλλάξεις τον τρόπο παράδοσης.