Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,913
επαρχια
Εμείς βρισκόμαστε πάντοτε να παραπέουμε στον υποκειμενισμό, και στο τι μας αρέσει... διότι όταν (αν!) ανακαλύπτουμε (...ψουμε) κάποτε το ουδέτερο και το πιστό... υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ πιθανότητα αυτό να μην μας αρέσει...

Δεν το έχουμε ανακαλύψει ακόμα? Δηλαδή μία live performance τι είναι ?

Εξαρτάται τι ζητά ο καθένας να του προσφέρει κατά την αναπαραγωγή το σύστημά του.
Επειδή για μένα δεν υπάρχει υποκατάστατο της live performance κι επειδή ο καθένας βιώνει διαφορετικά το μουσικό γεγονός, ποτέ δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι και να θεωρούμε ότι το Α ηχείο λέει την αλήθεια και το Β όχι (γιατί π.χ. "χρωματίζει").
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Ποιό live... ?? τώρα πια δεν πάω σε live... αλλά όταν πήγαινα... γύριζα σπίτι και μου άρεσε το στερεοφωνικό μου καλύτερα και αυτό δεν ήταν μια φορά μόνο... είμαι σίγουρος ότι πολλοί εδώ μέσα το έχουν νοιώσει αυτό που λέω...

Εδώ όμως απότι έχω καταλάβει εδώ μιλάμε για μόνιτορ ηχεία... τα οποία είναι για να αναδεικνύουν ηχογραφήσεις... και που την πας και την ακουστική μνήμη... άλλο το live και άλλο το αναπαραγόμενο γεγονός... και από που και ως που ένας ενισχυτής με 10% παραμόρφωση, με τα κατάλληλα ηχεία που στην πράξη δεν έχουν καμιά δυνατότητα να αναπαριστάνουν δυναμικά, σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι μέσα στο κλαμπάκι...

ο εγκέφαλος είναι περίεργο πράγμα φίλε quevedo... και οι συζητήσεις εκτός από προσωπικές εκτονώσεις δεν καταλήγουν σε συμπέρασμα...

Οι αυτοκράτορες και οι πρίγκιπες συντηρούσαν συμφωνικές κάποτε με μουσουργούς στην αυλή τους... ναι το live είναι το καλύτερο πράγμα... άντε βάλε στο σαλόνι με τα 15-20-40 τετραγωνικά μια συμφωνική...
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,913
επαρχια
Τυχεροί οι αυτοκράτορες...μήπως ήταν οι καλύτεροι!

Τώρα για να πούμε την αλήθεια επειδή τότε δεν υπήρχαν μέσα και τρόποι αποθήκευσης αλλά και αναπαραγωγής της μουσικής πώς αλλιώς να άκουγαν ξανά και ξανά τις αγαπημένες τους μελωδίες?
Γι' αυτό και τα πολλά όργανα για να ακούγονται δυνατά (ειδικά τα έγχορδα) και να γεμίζουν το χώρο.
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Ποιό live... ?? τώρα πια δεν πάω σε live... αλλά όταν πήγαινα... γύριζα σπίτι και μου άρεσε το στερεοφωνικό μου καλύτερα και αυτό δεν ήταν μια φορά μόνο... είμαι σίγουρος ότι πολλοί εδώ μέσα το έχουν νοιώσει αυτό που λέω...

Εδώ όμως απότι έχω καταλάβει εδώ μιλάμε για μόνιτορ ηχεία... τα οποία είναι για να αναδεικνύουν ηχογραφήσεις... και που την πας και την ακουστική μνήμη... άλλο το live και άλλο το αναπαραγόμενο γεγονός... και από που και ως που ένας ενισχυτής με 10% παραμόρφωση, με τα κατάλληλα ηχεία που στην πράξη δεν έχουν καμιά δυνατότητα να αναπαριστάνουν δυναμικά, σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι μέσα στο κλαμπάκι...

ο εγκέφαλος είναι περίεργο πράγμα φίλε quevedo... και οι συζητήσεις εκτός από προσωπικές εκτονώσεις δεν καταλήγουν σε συμπέρασμα...

Οι αυτοκράτορες και οι πρίγκιπες συντηρούσαν συμφωνικές κάποτε με μουσουργούς στην αυλή τους... ναι το live είναι το καλύτερο πράγμα... άντε βάλε στο σαλόνι με τα 15-20-40 τετραγωνικά μια συμφωνική...

+1
 
Δεν το έχουμε ανακαλύψει ακόμα? Δηλαδή μία live performance τι είναι ?

Εξαρτάται τι ζητά ο καθένας να του προσφέρει κατά την αναπαραγωγή το σύστημά του.
Επειδή για μένα δεν υπάρχει υποκατάστατο της live performance κι επειδή ο καθένας βιώνει διαφορετικά το μουσικό γεγονός, ποτέ δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι και να θεωρούμε ότι το Α ηχείο λέει την αλήθεια και το Β όχι (γιατί π.χ. "χρωματίζει").

Τι σχέση έχει μια live performance με το υλικό που είναι αποθηκευμένο στο CD/FLAC/βινύλιο/whatever?

Τα συστήματά μας καλούνται να αναπαράγουν όσο πιο σωστά γίνεται το υλικό που έχουμε αποθηκευμένο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Το ότι ένα Α ηχείο "χρωματίζει" διαφορετικά από ένα Β ηχείο είναι δεδομένο. Οπότε σίγουρα κάποια ηχεία λένε περισσότερη από την αλήθεια από κάποια άλλα. Αυτό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Αν κάτι μετράει λάθος, σίγουρα παίζει λάθος (αν μετράει καλά δεν παίζει σίγουρα καλά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..).

Μπορεί όμως το λάθος να μας αρέσει.. και αυτό σεβαστό είναι, αρκεί να μην προσπαθούμε να πείσουμε όλο τον κόσμο ότι αυτό που μας αρέσει είναι και το σωστό.. ;)
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,913
επαρχια
Τι σχέση έχει μια live performance με το υλικό που είναι αποθηκευμένο στο CD/FLAC/βινύλιο/whatever?

Τα συστήματά μας καλούνται να αναπαράγουν όσο πιο σωστά γίνεται το υλικό που έχουμε αποθηκευμένο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Το ότι ένα Α ηχείο "χρωματίζει" διαφορετικά από ένα Β ηχείο είναι δεδομένο. Οπότε σίγουρα κάποια ηχεία λένε περισσότερη από την αλήθεια από κάποια άλλα. Αυτό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Αν κάτι μετράει λάθος, σίγουρα παίζει λάθος (αν μετράει καλά δεν παίζει σίγουρα καλά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..).

Μπορεί όμως το λάθος να μας αρέσει.. και αυτό σεβαστό είναι, αρκεί να μην προσπαθούμε να πείσουμε όλο τον κόσμο ότι αυτό που μας αρέσει είναι και το σωστό.. ;)



Τότε γιατί υπάρχουν live ηχογραφήσεις κι όχι μόνο στουντιακές?

Επειδή στο αποθηκευμένο μουσικό υλικό που έχω δεν ήμουν παρών στην ηχογράφηση και στην παραγωγή, mastering, mixing κλπ άρα τι είναι πιο σωστό δεν το ξέρω γιατί δεν έχω μέτρο σύγκρισης, οπότε θα πρέπει να δεχτώ την εγγραφή ως θέσφατο?

Με ποια κριτήρια οριοθετούμε την αλήθεια? Υπάρχει πρότυπο? π.χ. με λάμπα και κόρνες πόση αλήθεια έχω και σε σχέση με τι ?

Αυτά για προβληματισμό.
 

panos_adgr

Supreme Member
24 October 2007
4,573
Πειραιάς
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να υπάρχει έστω και ίχνος αντιπαράθεσης μεταξύ των οπαδών των σχολών ήχου. Ο καθένας μας ακούει όπως του αρέσει και όπως πιστεύει πως έτσι ταξιδεύει στην αγαπημένη του μουσική. Γιατί λοιπόν να πρέπει να απολογηθεί η να δικαιολογήσει αν είναι σωστό η λάθος. Δεν υπάρχει καν λόγος να μπει στην διαδικασία να ασχοληθεί. Και ποιος είναι αυτός που θα του πει αν αυτό που ακούει είναι τεχνοκρατικά λάθος; Πρέπει κάποια στιγμή να ξεκινήσουμε από τέτοιες αντιλήψεις. Ο καθένας έχει τα δικα του ιδανίκα και ο live ήχος είναι μια ουτοπία στο οικιακό περιβάλλον που προσπαθούμε να φτάσουμε. Με την λογική λοιπόν της κρίσης του τι είναι σωστό και λάθος μόνιτορ η χρωματισμό μπορούμε να δημιουργήσουμε και αλλά ερωτήματά.... Μιλάμε για ενισχυτες με λίγα βατ που δεν μπορούν να αναπαράγουν σωστά μια ορχήστρα και την ίδια στιγμή κάποιο από εμάς κλέινόμαστε σε ένα μικρό δωμάτιο και προσπαθούμε να ακούσουμε την ορχήστρα από δυνατό ενισχυτη με μικρό ηχείο. Αυτό είναι σωστό λοιπόν; Και μετά ασκούμε κρίση στο τι είναι σωστό και λάθος. Θέλω να καταλήξω στο ότι ο καθένας μας ακούει όπως μπορεί και όπως του αρέσει. Αυτό όμως γίνεται να το κρίνουμε.

Όλα αυτα με απόλυτο σεβασμό σε όλους και πάντα με καλοπροαίρετα.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,776
Αθήνα
Τότε γιατί υπάρχουν live ηχογραφήσεις κι όχι μόνο στουντιακές?

Ε, τώρα αυτό δεν έχει να κάνει με την ποιότητα ή μη. Υπάρχουν γιατί υπάρχουν. Που είναι το κακό;
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,913
επαρχια
Ε, τώρα αυτό δεν έχει να κάνει με την ποιότητα ή μη. Υπάρχουν γιατί υπάρχουν. Που είναι το κακό;

Δεν είπα ότι είναι κακο. Απαντησα την ερώτηση
Τι σχέση έχει μια live performance με το υλικό που είναι αποθηκευμένο στο CD/FLAC/βινύλιο/whatever?
 
Τότε γιατί υπάρχουν live ηχογραφήσεις κι όχι μόνο στουντιακές?

Επειδή στο αποθηκευμένο μουσικό υλικό που έχω δεν ήμουν παρών στην ηχογράφηση και στην παραγωγή, mastering, mixing κλπ άρα τι είναι πιο σωστό δεν το ξέρω γιατί δεν έχω μέτρο σύγκρισης, οπότε θα πρέπει να δεχτώ την εγγραφή ως θέσφατο?

Με ποια κριτήρια οριοθετούμε την αλήθεια? Υπάρχει πρότυπο? π.χ. με λάμπα και κόρνες πόση αλήθεια έχω και σε σχέση με τι ?

Αυτά για προβληματισμό.

Απ' όλων των ειδών ηχογραφήσεις υπάρχουν γιατί υπάρχουν διάφορες ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν. Όλες ακούγονται διαφορετικά και αυτό είναι εντελώς λογικό.

Η εγγραφή είναι εξ ορισμού "θέσφατο", γιατί αυτή έχεις! Είναι το υλικό σου. Μπορεί να μην ξέρεις τι ακριβώς περιέχει (επειδή δεν ήσουν παρών στο mastering κτλ κτλ), αλλά το μόνο που μπορείς να προσπαθήσεις είναι να την αναπαράγεις όσο πιο πιστά μπορείς και να ελπίζεις ότι θα σου αρέσει το αποτέλεσμα.

Αν δεν σου αρέσει, μπορείς εν γνώσει σου να το "παραμορφώσεις" σε κάτι που θα σου αρέσει περισσότερο.
Το κακό είναι ότι μια παραμόρφωση που σου κάνει αρεστή μια ηχογράφηση μπορεί μια άλλη ηχογράφηση να την κάνει απαράδεκτη..

Βέβαια το πιο σύνηθες είναι να νομίζουμε (ο καθένας μας) ότι τα μηχανήματά μας αναπαράγουν σωστά.. ;)

Οι λάμπες και οι κόρνες έχουν κάποια θετικά στοιχεία και κάποια αρνητικά, όπως όλα τα μηχανήματα. Όλα τα μηχανήματα παραμορφώνουν, απλά με διαφορετικό τρόπο.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

H παραμόρφωση, η ανάπτυξη του ήχου του οργάνου στο χρόνο (adsr*), η τονικότητα (οργάνων και συστήματος), η ρυθμικότητα, η ανάλυση (=πληροφορία) και η τοποθέτηση των οργάνων στο χώρο, είναι αυτά που για μένα καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό τη μουσικότητα (=ακριβή αναπαραγωγή της μουσικής=μόνιτορ ήχος).

Για αυτό άλλωστε δε πιστεύω στα μονιτορ ηχεία και ήχο (μη παρεξηγηθεί κανείς, ούτε να με βάλει να το εξηγήσω... η επίτευξη όλων των παραπάνω μαζί εξηγεί αρκούντως το γιατί...)

Ας χαρούμε τις μουσικές μας όπως αρέσει στον καθένα,,, και ας κάνουν τη δουλειά τους τα studio με μονιτορ συστήματα.


* Attack time is the time taken for initial run-up of level from nil to peak, beginning when the key is first pressed.
Decay time is the time taken for the subsequent run down from the attack level to the designated sustain level.
Sustain level is the level during the main sequence of the sound's duration, until the key is released.
Release time is the time taken for the level to decay from the sustain level to zero after the key is released.
 
Last edited:

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,913
επαρχια
Κι εγώ δεν πιστεύω στον monitor ήχο και στα monitor ηχεία. Χρησιμοποιώ τον όρο αυτό μιας κι έχει καθιερωθεί.

Επαναλαμβάνω ότι σέβομαι και κατανοώ το πώς χαίρεται και απολαμβάνει ο καθένας τη μουσική του.

Πιστεύω ότι η ανταλλαγή απόψεων μόνο καλό κάνει και μπορεί να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για όλους.
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Δεν υπάρχει αντιπαράθεση...

Απλά πρέπει ορισμένοι να καταλάβουν, και να κάνουν χρήση αυτής της διαπίστωσης... και όχι κάποιας άλλης ότι...

Το στερεοφωνικό μας παίζει ΚΑΛΑ επειδή μας ΑΡΕΣΕΙ... και όλα τα άλλα δεν βοηθάνε και πολύ... βοηθάνε λίγο...

Στα πλαίσια αυτά μπορεί να γίνετε συζήτηση και όχι σε άλλα διότι δεν βγαίνει άκρη...

Τα σαλόνια είναι διαφορετικά, τα αυτιά είναι διαφορετικά και επίσης και οι εγκέφαλοι... πολλοί οι κατασκευαστές και πολλά τα μηχανήματα...

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος υπάρχει μόνο διαφορετικές προσεγγίσεις σε εκείνο που αισθανόμαστε ότι μας ακούγεται καλύτερα... σε αυτό (σε κάθε προσέγγιση) υπάρχουν πολλές εκδοχές...
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Και τα δικά μου ηχεία είναι μόνιτορ, και μαρέσει να το λέω και να το ακούω...(το ότι είναι μόνιτορ...) αλλά όπως και να το κάνουμε έχουν ένα ηχόχρωμα συγκεκριμένο, που δεν αρέσει σε όλους... μάλιστα κάποιοι το αντιπαθούν... τι σημαίνει αυτό?

απολύτως τίποτε...
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,776
Αθήνα
Re: Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?


Τώρα αυτό τι το ήθελες βρε Νίκο; :damnyou:

Αφού τα synthesizers δεν είναι μουσικά όργανα... :BDGBGDB55:


Να σε ρωτήσω κάτι όμως αφού λες ότι δεν πιστεύεις στα monitor ηχεία. Αυτό ακριβώς το μεταβλητό μέγεθος δεν είναι σημαντικό να ακολουθείται όσο το δυνατό πιο πιστά στην αναπαραγωγή; Άρα γιατί δεν πιστεύεις στα monitor ηχεία αφού αυτό προσπαθούν να κάνουν, να αναπαράγουν όσο το δυνατό πιο πιστά την ηχογράφηση αυτής της μεταβλητής.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

χεχε... όντως. Δεν είναι... θα διακρίνουμε σιγά σιγά τα όργανα σε μουσικά και άλλα... -bye-

(Η ανάπτυξη του ήχου ενός άλλου μουσικού οργάνου πάντως, δε διαφέρει πολύ ως προς τον προσδιορισμό του adsr)

H απάντηση σε αυτό που ρωτάς Λεωνίδα είναι φυσικά υποκειμενική...
Στα 2,5μ που ακούω δεν θέλω κάποια όργανα να ακούγονται φυσικά... όπως αρκετές ηχογραφήσεις προσπαθούν να πετύχουν... με κουράζουν.
αν για παράδειγμα έχεις βρεθεί σε τέτοια απόσταση σε τζαζ αυτοσχεδιασμούς πνευστών ή έχεις ακούσει το "βόμβο" που αφήνει ένα πιατίνι στο release κτλ και σου/του αρέσει... γιατί όχι? να προσπαθήσεις να το ακούσεις. Εγώ δε θέλω.

Απο την άλλη αναγνωρίζω ότι ο τρόπος που μου αρέσει να ακούω τις μουσικές μου δεν είναι αυτός που λέμε μονιτορ, ούτε το επιδιώκω.
Θέλω σώματα μεσοχαμηλά (ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν), μεγάλο άπλωμα των οργάνων στη σκηνή (ακόμα και αν δεν υπάρχει) ρολλ οφ στα ξησίματα και παντελή έλλειψη της τραχύτητας και της "αγένειας" που ακούμε σε πάμπολλες ηχογραφήσεις... ας περιοριστεί και το attack σε κάποιες συχνότητες, δε με χαλάει.
Αρκεί να έχει "ζωή" αυτό που ακούω και να με κάνει να θέλω να ακούσω και άλλο, τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές εντάσεις.
Αυτά με ενδιαφέρουν περισσότερο απο το να πάρω όλη τη πληροφορία (που ίσως εμένα να με ενοχλεί... αυτό δεν το έχω σιγουράρει...)

Με παλιότερα ηχεία που είχα (imo πιο "σωστά") μετά απο 3 μήνες το έσβηνα και έφευγα. Πείραμα που με βοήθησε να κατανοήσω τα γούστα μου και ότι δεν ήταν τυχαίο ότι απο τα πρώτα μου ακούσματα επιθυμούσα αυτό που ζητάω και σήμερα.
Δεν το έχω πετύχει βέβαια... ούτε πρόκειται... για να μην παρεξηγούμαστε ;-)
Απλά νοιώθω και πάλι άνετα μπροστά απο το stereo... χαλαρά και όμορφα...
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,913
επαρχια
Re: Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Απο την άλλη αναγνωρίζω ότι ο τρόπος που μου αρέσει να ακούω τις μουσικές μου δεν είναι αυτός που λέμε μονιτορ, ούτε το επιδιώκω.

Αρκεί να έχει "ζωή" αυτό που ακούω και να με κάνει να θέλω να ακούσω και άλλο, τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές εντάσεις.
Αυτά με ενδιαφέρουν περισσότερο απο το να πάρω όλη τη πληροφορία (που ίσως εμένα να με ενοχλεί... αυτό δεν το έχω σιγουράρει...)

Με παλιότερα ηχεία που είχα (imo πιο "σωστά") μετά απο 3 μήνες το έσβηνα και έφευγα. Πείραμα που με βοήθησε να κατανοήσω τα γούστα μου και ότι δεν ήταν τυχαίο ότι απο τα πρώτα μου ακούσματα επιθυμούσα αυτό που ζητάω και σήμερα.
Δεν το έχω πετύχει βέβαια... ούτε πρόκειται... για να μην παρεξηγούμαστε ;-)
Απλά νοιώθω και πάλι άνετα μπροστά απο το stereo... χαλαρά και όμορφα...

Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με μένα. Από το στόμα μου το πήρες. Ειδικά η τελευταία πρόταση. :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Σε ένα μελλοντικό (μάλλον φανταστικό) σενάριο κάποιοι επιτυγχάνουν την απόλυτη πιστότητα τόσο στην αναπαραγωγή όσο και στην ηχογράφηση.

Εμφανίζεται και ένας εκπληκτικός ηχολήπτης και ηχογραφεί με τα νέα μηχανήματα το τελευταίο γύρισμα του Κουαρτέτου 131 του Μπετόβεν.

Αφού όλα έχουν γίνει τέλεια, η ηχογράφηση παρουσιάζεται στα νέα υπερσύγχρονα μηχανήματα και σε κοινό έμπειρων ακροατών υπερυψηλής πιστότητας.

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι κατά την ακρόαση πολλοί από αυτούς θα αντιδράσουν όπως ο παρακάτω ριβιούερ:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L34S4Tt1EuQ

Και φυσικά θα πουν ότι το σύστημα τους κουράζει.

Ο.Κ., ελπίζω μόνο να υπάρχουν ακόμη τα τρανζιστοράκια ,γιατί αλλιώς μάλλον λάθος χόμπυ θα έχουν διαλέξει και θα το πληρώνουν (πολύ, μα πολύ) ακριβά.
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
monitor = ελεγχω,παρακολουθω

Στην περιπτωση των ηχειων,οποιο δηποτε ηχειο με οσο το δυνατον επιπεδη αλλα και πλατια αποκριση συχνοτητων,καμπινες που αποφευγουν οσο το δυνατον καλυτερα τους χρωματισμους,συντονισμους και , σωστο μεγεθος και ευαισθησια αναλογα με το μεγεθος του χωρου οπου θα χρησιμοποιηθουν και 1-2 αλλα κριτηρια,μπορει να χρησιμοποιηθει ως monitor.

Eιναι ηχεια των οποιων τα πιο πανω κριτηρια,ελεγχονται σε ανηχοικους θαλαμους ωστε να ξερουμε οτι κατω απο ορισμενες ελεγχομενες συνθηκες τηρουν τις προδιαγραφες τους.

Γι αυτο,το στουντιο στο οποιο θα χρησιμοποιηθουν πρεπει να ειναι καταλληλα διαμορφωμενα ουτως ωστε να "μιμουνται" το περιβαλλον μεσα στο οποιο τα ηχεια εχουν "κουρδιστει".

Σε περιβαλλον δηλαδη που καμια απολυτως σχεση εχει με το περιβαλλον ενος συνηθισμενου δωματιου σπιτιου,εκτος κιάν καποιος φτιαξει ενα αναλογο δωματιο.

Αυτος ειναι και ο λογος που ενα μονιτορ δεν θα αποδωσει σωστα σε ενα σπιτι.Απλα δεν θα αρεσει ουτε σε εναν επαγγελματια οταν ακουσει τα εργα του στο σπιτι με μονιτορ ηχεια.Θα του αρεσει ομως ενα αλλο ηχειο και ενδεχομενως ενισχυτης.

Αλλαξε η κριση του ή η αντιληψη του; Οχι βεβαια.

Ενα σωστα επιλεγμενο οικιακο συστημα εχει την δυνατοτοτα στον χωρο μας να αποδωσει εξίσου καλο/σωστο αποτελεσμα με ενα μονιτορ ηχειο/συστημα στο στουντιο.

Στο σπιτι,τα στουντιο μονιτορς "κρινονται" δεν "κρινουν" :laugh:
 
Last edited:

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,435
Θεσσαλονίκη
Δηλαδή τα μόνιτορ ηχεία, έστω και ίδιων διαστάσεων κλπ θεωρείς ότι απαιτούν περισσότερο room treatment για να αποδώσουν σωστά σε σχέση με ένα συμβατικό ηχείο consumer? Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο.