Εγώ μετά από 7 οχήματα (αυτοκίνητα) και πολλές πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα δεν είχα καμιά μικρο σύγκρουση η οποία οφείλετε στο ABS, μπορώ να πω πως δεν είχα απλά καμιά μικροσύγκρουση... (τα ατυχήματα μου 3 τον αριθμό μόνο, και τα δύο από αυτά πέσανε άλλοι επάνω μου, την μία φορά έφταιγα εγώ.)... διότι απλά προσπαθώ να οδηγώ προσεκτικά και να ρυθμίζω την ταχύτητα του οχήματος μου (οδηγώ και μηχανή μεγάλου κυβισμού) ώστε να διατηρώ την πρόσφυση...
Όποιος οδηγεί μηχανή ξέρει... ότι αν ενεργοποιείται το ABS πας πιο γρήγορα απ ότι πρέπει... φοβάμαι μόνο που βλέπω αυτούς με τα νέα αυτόματα βεσπάκια να οδηγάνε χωρίς αύριο, ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν... τι να πει κανείς...
Το να φρενάρει κανείς την τελευταία στιγμή ερχόμενος σε φανάρι, ή να οδηγεί γρήγορα σε στενά, ή γενικά να πηγαίνει όχι αμυντικά, και να τρακάρει, να με συγχωρείτε δεν φταίει η ύπαρξη ABS.
Παλαιά ή καινούργια λάστιχα το ABS κάνει την δουλειά του, η οποία είναι να αποδεσμεύει τα φρένα όταν χάνεται η πρόσφυση και να τα ξαναδεσμεύει, λογικό και αυτονόητο ότι σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις το λάστιχο εκείνο που έχει καλύτερη πρόσφυση, έχει καλύτερη πρόσφυση, και μειώνει την επέμβαση του ABS.
Ούτως ή άλλος το ABS δεν λειτουργεί κάτω από μια ταχύτητα, ανάλογα με το όχημα είναι μερικά χιλιόμετρα την ώρα (λιγότερο από 5-10χαω) , για να υπάρχει καλύτερα η στατική τριβή παρά η κίνηση των τροχών, άρα δεν βλέπω να στέκει το επιχείρημα που λες.
Το ABS λοιπόν δεν φταίει σε τίποτε... ο οδηγός είναι εκείνος που πρέπει να προβλέπει και να παρατηρεί τις συνθήκες για ασφαλή οδήγηση, και να ρυθμίζει την ταχύτητα του... όπως ακριβός ορίζει ο ΚΟΚ η οποία και σαφέστατα δεν είναι πάντοτε το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο.