Απάντηση: The Shape of Water (2017)
Τελικα πρεπει να μιλαμε για σεξ για να λυθει το χερακι σου,ε?:elefant: :worshippy:
Τελικα πρεπει να μιλαμε για σεξ για να λυθει το χερακι σου,ε?:elefant: :worshippy:
Εξαιρετική ηθοποιία, αλλά παρόλα αυτά 2 ώρες χαμένες από τη ζωή μου.
Ειδικά στο χορευτικό ήθελα να πετάξω κάτι στο πανί.
ROFLΤελικα πρεπει να μιλαμε για σεξ για να λυθει το χερακι σου,ε?:elefant: :worshippy:
Στο "πραγματικά" πρόσθεσε και "κατά τη γνώμη μου"Όχι ότι τα Όσκαρ είναι κριτήριο, αλλά το μάμησαν. Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το δίνουν σε μία πραγματικά κακή ταινία. Πέρυσι έπρεπε να περαστεί με το ζόρι το μήνυμα κατά του ρατσισμού, φέτος δεν ξέρω τι.
Εξαιρετική ηθοποιία, αλλά παρόλα αυτά 2 ώρες χαμένες από τη ζωή μου.
Ειδικά στο χορευτικό ήθελα να πετάξω κάτι στο πανί.
Παιδες, ο Σανον
δεν ειχε σεξουαλικες ορεξεις για το χαρακτηρα της πρρωταγωνιστριας, αλλα για το γεγονος οτι ηταν μουγγη.
Αυτο που ηταν το προβλημα της για τον υπολοιπο κοσμο, ηταν για αυτον προτερημα. Οχι βεβαια απο την καλη του την καρδια, αλλα γιατι ταιριαζε απολυτα με τα συνδρομα του και την εξουσιομανια του. Θυμηθειτε τη σκηνη του σεξ με τη γυναικα του. Για αυτον στο σεξ δεν ειχε την παραμικρη σημασια η αλλη (οπως και στην υπολοιπη ζωη του δεν ειχαν σημασια οι αλλοι, ηταν απλα τα μεσα για να πετυχει τους σκοπους του και να επιβληθει). Αντιμετωπιζε το σεξ απλα σα δικη του εκτονωση και οποιαδηποτε ενδειξη ικανοποιησης απο την παρτενερ του τον μπλοκαριζε. Οποτε η πρωταγωνιστρια ηταν (στο μυαλο του) η ιδανικη παρτενερ, απο τη στιγμη που δε θα τον αποσπουσε. (Εξ'ου και οι ερωτησεις του για το αν εκανε θορυβο κατα το σεξ)
Η αντιμετωπιση του απεναντι στο σεξ δηλαδη ειναι αμεση προεκταση των συμπλεγματων του και απολυτα λογικο επακολουθο της προσωπικοτητας του χαρακτηρα που υποδυεται. Μου θυμισε μαλιστα τις αντιστοιχες αναφορες μιας ταινιας με ενα "συγγενικο" χαρακτηρα, το "Υπερανω πασης υποψιας". Θυμηθειτε το χαρακτηρα εκει, τη σχεση του με την εξουσια και την αντιμετωπιση του στο αλλο φυλο.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ο Ντελ Τορο δεν το προσθεσε για να κανει το χαρακτηρα πιο μισητο. Αυτο το δειχνει και η αντιμετωπιση του στον κακο του Λαβυρινθου του Πανα. Φτανει κι εκεινος στο σημειο να εχει απολυτη εξουσια πανω στη υπηρετρια του, οταν μαθαινει οτι ειναι με τους ανταρτες και τη βασανιζει. Αν τον ενδιεφερε να κανει απλα τους χαρακτηρες του να φανουν πιο κακοι, μπορουσε να προσθεσει μια σκηνη σεξουαλικης επιθεσης. Δεν το εκανε ομως γιατι δεν ταιριαζε στο χαρακτηρα. Εδω αντιθετα εδειξε το αρρωστημενο παθος του χαρακτηρα, γιατι ηθελε να πει καποια επιπλεον πραγματα για αυτον. Θεωρω οτι το εκανε πετυχημενα
Όχι ότι τα Όσκαρ είναι κριτήριο, αλλά το μάμησαν. Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το δίνουν σε μία πραγματικά κακή ταινία. Πέρυσι έπρεπε να περαστεί με το ζόρι το μήνυμα κατά του ρατσισμού, φέτος δεν ξέρω τι.
Το τονισε οσο πιο καλα μπορουσε ο DelToro. Οι ουλες σε ενα ορφανο ηταν στιγμα για ολη της τη ζωη ειδικα σε εκεινη την εποχη και μεσα σε λιγα λεπτα μας εδειξε την επαναλαμβανομενη ρουτινα της ζωης της πρωταγωνιστριας σε σπιτι και δουλεια , με το ρολοι. Δεν ειχε την ευκαιρια να γνωρισει κανεναν. Αρπαξε την ευκαιρια.Έπρεπε να περαστεί πάλι κάποιο μηνυμα τύπου "Ναι στην διαφορετικότητα" (βλ. Eurovision με την Κονσίτα).
Όπως είπα σε προηγούμενα post, θα ήθελα να υπήρχε απλά μία συμπάθεια, δηλαδή να έβλεπε το αμφίβιο ως pet που ηθελε απλά να του δώσει την ελευθερία του (βλ. Free Willy) και όχι να το ποθεί ερωτικά.
Άκυρος ακόμα και ο χορός που αναφέρθηκε. Το να είναι αγκαλίτσα στο σινεμα και να τρώνε ποπκορν μόνο δεν μας έδειξε.
Αναφέρθηκε για τον κόσμο των 2 "τεράτων".
Η αναπηρία της πρωταγωνίστριας δεν ήταν και κανένα τερατούργημα.
Εκεί έξω πάντα θα υπάρχει κάποιος ή κάποια που δεν θα δώσει σημασία στο ελάτωμμα μας (για να μην λέτε ότι δεν είμαι ρομαντικός).
Μάλιστα στο Maudie η ίδια πρωταγωνίστρια μια χαρά βρήκε το ταίρι της.
Δεν χρειάστηκε να καταφύγει στον ΕΤ....
Ποσες εχουν την ευκαιρια να γνωρισουν Θεο ;
Σχετικα με τις ουλες, ακουσα μια ενδιαφερουσα προσεγγιση, την οποια δεν ειχα σκεφτει.
Η κοπελα ειχε σχεση με το ειδος του "τερατος". Αν θυμαστε, αναφερεται οτι την ειχαν βρει με αυτην την ουλη, διπλα στο ποταμι. Η προσεγγιση λεει οτι η ουλη δεν ηταν προϊον τραυματος, αλλα βραγχια σε μη λειτουργικη κατασταση. Αυτα ενεργοποιησε στο τελος της ταινιας το "τερας" και ετσι μπορει να αναπνεει κατω απο το νερο.
Δεν ειμαι σιγουρος αν μου αρεσει αυτη η προσεγγιση ή οχι, μιας και το τελος οπως ειναι ηδη μου αρεσει, αφηνοντας το κοινο να πιστεψει οτι θελει.
Μα τον αγαπησε πριν μαθει οτι ειναι Θεος.κι εδώ κατέστρεψες το παραμύθι του Del Toro.
Μας λέει με λίγα λόγια ότι και τέρας να είσαι, αν έχεις κάποιο τίτλο (Θεός =>δόξα, χρήμα), γυναίκα θα βρεις σίγουρα :flipout:
Άκυρος ακόμα και ο χορός που αναφέρθηκε. Το να είναι αγκαλίτσα στο σινεμα και να τρώνε ποπκορν μόνο δεν μας έδειξε.
θα ήθελα να υπήρχε απλά μία συμπάθεια, δηλαδή να έβλεπε το αμφίβιο ως pet που ηθελε απλά να του δώσει την ελευθερία του (βλ. Free Willy) και όχι να το ποθεί ερωτικά.