Το chat του δικάναλου

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
PS Audio Stellar M1200,μονομπλόκ τελικοί,με τιμή 6000 pounds, συνδυάζουν τους δύο κοσμους:High Power Class D output stage with Class A vacuum tube input,με προσέγγιση (πάντα θεωρητικά) ,την επαρκή δύναμη για οδήγηση δύσκολων ηχείων σε συνδυασμό με την μουσικότητα.
Αν κρίνω από την βαθμολογία και το τεστ, πρέπει να το πετυχαίνει,αλλά αυτό θα το κρίνει ο αγοραστής που θα συμβιώσει μαζί του κάποιο διάστημα...
Έτσι και αλλιώς το διάβασμα ενός /δύο/δεκαδύο review περιοδικών θα πρέπει να γίνει παρέα με ...διπλωμάτη.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Φαντάζομαι πόσο θα πουλήσει ο εφευρέτης πατέντας κωδικοποιητή... review.
Decoder of magazines review..
Σαν το verdict των B&W 603 S 2 anniversary.
"...stick to clear,crisp recordings,take care about positioning to keep that heavy (???) bass under control,listen at descent levels,and you won't go far wrong..."
Alleluia.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
PS Audio Stellar M1200,μονομπλόκ τελικοί,με τιμή 6000 pounds, συνδυάζουν τους δύο κοσμους:High Power Class D output stage with Class A vacuum tube input,με προσέγγιση (πάντα θεωρητικά) ,την επαρκή δύναμη για οδήγηση δύσκολων ηχείων σε συνδυασμό με την μουσικότητα.
Αν κρίνω από την βαθμολογία και το τεστ, πρέπει να το πετυχαίνει,αλλά αυτό θα το κρίνει ο αγοραστής που θα συμβιώσει μαζί του κάποιο διάστημα...
Έτσι και αλλιώς το διάβασμα ενός /δύο/δεκαδύο review περιοδικών θα πρέπει να γίνει παρέα με ...διπλωμάτη.
Μου ακουγεται σαν να καλουνται οι λαμπες παλι να βγαλουν τα καστανα απο τη φωτια , ή μου φαινεται ;;; :LOL::LOL::LOL:
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,107
Αγιοι Αναργυροι
Τουλάχιστον σε κάποια κομμάτια σπέσιαλ ρεπερτορίου,κάποια Τουίτερ θα γίνονται ντουντούκες......
δύσκολο να φταίνε λυχνίες ή τρανζίστορ για αυτό.
στην αρχή ή στο τέλος της αλυσίδας είναι το "σφάλμα" συνήθως
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
δύσκολο να φταίνε λυχνίες ή τρανζίστορ για αυτό.
στην αρχή ή στο τέλος της αλυσίδας είναι το "σφάλμα" συνήθως
Αν εννοείς στο τέλος και το ταίριασμα ενισχυτή/ηχείου ,θα συμφωνήσω.
Ένα ζεύγος Klipsh που έχω απ το 99 ,έπαιζε διαφορετικά με κάθε ενισχυτή που το μάτσαρα.
Κάποια ματσαρίσματα δεν βγαίνουν,όπως συμβαίνει σε πολλά πράγματα στη ζωή.
Klipshorn με Accuphase χαιρόσουν να ακούς, αλλά δεν ίσχυε το ίδιο μ ένα μοντέλο της Audionet.
 
  • Like
Reactions: vlad66

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
... Ένα ζεύγος Klipsh που έχω απ το 99 ,έπαιζε διαφορετικά με κάθε ενισχυτή που το μάτσαρα....
Ίσως τα Klipsch να είναι ειδική περίπτωση λόγω μεγαλύτερης ευαισθησίας αν και η εταιρεία ψεύδεται στα χαρακτηριστικά που δηλώνει, πολλοί (επαγγελματίες και μη) έχουν μετρήσει αρκετά χαμηλότερη ευαισθησία από αυτή που δηλώνει η εταιρεία. Η Heritage σειρά σίγουρα έχει ψηλή ευαισθησία, τα πιο συμβατικά ηχεία της όμως (που είναι και αυτά που μπορούν οι περισσότεροι να αγοράσουν) δεν έχουν. Είχα τα RF-3 II πριν περίπου είκοσι χρόνια και πειραματίστηκα με καλώδια ηχείων που είχα δανιστεί από κατάστημα. Οι διαφορές ήταν μεγάλες σε χροιά, ποτέ μετά δεν άκουσα (όχι ηχείο αλλά οποιοδήποτε μηχάνημα) να επηρεάζεται τόσο πολύ από αλλαγή καλωδίων. Διαφορά μεγάλη και ακουστή άμεσα.

Αντίθετα, αλλαγές σε ενισχυτικά στα διάφορα συστήματα που είχα μικρές διαφορές έχουν στο δικό μου αυτί. Τις καταλαβαίνω με τη πάροδο του χρόνου, δηλαδή αν ακούω για καιρό με έναν ενισχυτή και βάλω άλλο ίσως να ακούσω διαφορά. Αν βάλω 3-4 ενισχυτές στη σειρά δύσκολο για μένα να ακούσω διαφορές εκτός και υπάρχει κακή λάμπα, κάποιος που χρωματίζει (ωραιοποιεί) υπερβολικά ή κάποιος πολύ σκληρός σε χροιά.

...Εμενα προσωπικά πιστεύω για αναλογικο ηχο τάξη α, δεν είναι τυχαίο εγγραφές απο μαστερ γινόταν πολλες φορες απο λαμπατα συστηματα ταξεως α.
Απο εκει και περα ο καθενας έχει την το δικο του γουστο και αποψη

Αν εννοείς καθαρή τάξη Α και όχι ΑΒ είναι ολιγόβατοι ενισχυτές, με πολλή θερμότητα και πανάκριβοι. Αντίθετα από ότι διαδίδεται δεν οδηγούν τα πάντα, είναι κάποιοι μύθοι που συνεχίζουν να διαδίδονται. Παράδειγμα o Sugden που μου είχε βάλει ο αντιπρόσωπος να ακούσω με Harbeth (τα δύο μεσαία μοντέλα). Πρώτη φορά άκουσα ηχεία να ψαλιδίζουν όταν δυναμώσαμε ένταση. 30 watt οποιαδήποτε τάξης δε θα οδηγήσουν σωστά ένα ηχείο σαν το δικό σου εκτός και ακούς μόνο σε χαμηλή ένταση.

Σε τάξη ΑΒ είναι οι περισσότεροι ενισχυτές της αγοράς, υπάρχουν από κακές μέχρι άριστες σχεδιάσεις. Δε με χάλαγε καθόλου ένας Accuphase ή ακόμα καλύτερα ένας Gryphon. Στη χαμηλή κατηγορία που εγώ κινούμαι η τάξη Δ με έχει σώσει. Πρώτη φορά τάξη Δ άκουσα το 2010, σχεδίαση του Γιάννη Παπασπύρου που κατασκευάζει τους Omega amplifiers. Είχε τη καλοσύνη να μου δανίσει έναν ενισχυτή όταν χρειαζόμουν αν και οι ενισχυτές του είναι πάνω από το δικό μου budget. Είχα ακούσει και στο χώρο του Γιάννη αλλά ότι άκουσα στον δικό μου με το σύστημα μου με εντυπωσίασε. 500 watt (αν θυμάμαι καλά στα 4 ohm) που οδήγησε τα ηχεία μου αβίαστα, εξαιρετικό άκουσμα. Αγόρασα τότε μεταχειρισμένο τον Rotel RΑ-870ΒΧ για προσωρινή λύση και έμεινε στο σύστημα επτά χρόνια... Ενισχυτής (υποθέτω) τάξης ΑΒ που έπαιξε σκληρότερα σε χροιές και πιο αδύναμα (υποοδήγηση/παραμόρφωση σε δυνατή ένταση) συγκρινόμενος με τρεις ενισχυτές class D: Του Γιάννη και τους Crown XLS-1502 & XTZ EDGE A2-300 που έχω.

Από τη προσωπική μου εμπειρία συνιστώ ανοιχτό μυαλό και δυνατό ενισχυτή για τα περισσότερα μοντέρνα ηχεία.
 
  • Like
Reactions: mparaxir and vsklav

mparaxir

AVClub Addicted Member
Ίσως τα Klipsch να είναι ειδική περίπτωση λόγω μεγαλύτερης ευαισθησίας αν και η εταιρεία ψεύδεται στα χαρακτηριστικά που δηλώνει, πολλοί (επαγγελματίες και μη) έχουν μετρήσει αρκετά χαμηλότερη ευαισθησία από αυτή που δηλώνει η εταιρεία. Η Heritage σειρά σίγουρα έχει ψηλή ευαισθησία, τα πιο συμβατικά ηχεία της όμως (που είναι και αυτά που μπορούν οι περισσότεροι να αγοράσουν) δεν έχουν. Είχα τα RF-3 II πριν περίπου είκοσι χρόνια και πειραματίστηκα με καλώδια ηχείων που είχα δανιστεί από κατάστημα. Οι διαφορές ήταν μεγάλες σε χροιά, ποτέ μετά δεν άκουσα (όχι ηχείο αλλά οποιοδήποτε μηχάνημα) να επηρεάζεται τόσο πολύ από αλλαγή καλωδίων. Διαφορά μεγάλη και ακουστή άμεσα.

Αντίθετα, αλλαγές σε ενισχυτικά στα διάφορα συστήματα που είχα μικρές διαφορές έχουν στο δικό μου αυτί. Τις καταλαβαίνω με τη πάροδο του χρόνου, δηλαδή αν ακούω για καιρό με έναν ενισχυτή και βάλω άλλο ίσως να ακούσω διαφορά. Αν βάλω 3-4 ενισχυτές στη σειρά δύσκολο για μένα να ακούσω διαφορές εκτός και υπάρχει κακή λάμπα, κάποιος που χρωματίζει (ωραιοποιεί) υπερβολικά ή κάποιος πολύ σκληρός σε χροιά.



Αν εννοείς καθαρή τάξη Α και όχι ΑΒ είναι ολιγόβατοι ενισχυτές, με πολλή θερμότητα και πανάκριβοι. Αντίθετα από ότι διαδίδεται δεν οδηγούν τα πάντα, είναι κάποιοι μύθοι που συνεχίζουν να διαδίδονται. Παράδειγμα o Sugden που μου είχε βάλει ο αντιπρόσωπος να ακούσω με Harbeth (τα δύο μεσαία μοντέλα). Πρώτη φορά άκουσα ηχεία να ψαλιδίζουν όταν δυναμώσαμε ένταση. 30 watt οποιαδήποτε τάξης δε θα οδηγήσουν σωστά ένα ηχείο σαν το δικό σου εκτός και ακούς μόνο σε χαμηλή ένταση.

Σε τάξη ΑΒ είναι οι περισσότεροι ενισχυτές της αγοράς, υπάρχουν από κακές μέχρι άριστες σχεδιάσεις. Δε με χάλαγε καθόλου ένας Accuphase ή ακόμα καλύτερα ένας Gryphon. Στη χαμηλή κατηγορία που εγώ κινούμαι η τάξη Δ με έχει σώσει. Πρώτη φορά τάξη Δ άκουσα το 2010, σχεδίαση του Γιάννη Παπασπύρου που κατασκευάζει τους Omega amplifiers. Είχε τη καλοσύνη να μου δανίσει έναν ενισχυτή όταν χρειαζόμουν αν και οι ενισχυτές του είναι πάνω από το δικό μου budget. Είχα ακούσει και στο χώρο του Γιάννη αλλά ότι άκουσα στον δικό μου με το σύστημα μου με εντυπωσίασε. 500 watt (αν θυμάμαι καλά στα 4 ohm) που οδήγησε τα ηχεία μου αβίαστα, εξαιρετικό άκουσμα. Αγόρασα τότε μεταχειρισμένο τον Rotel RΑ-870ΒΧ για προσωρινή λύση και έμεινε στο σύστημα επτά χρόνια... Ενισχυτής (υποθέτω) τάξης ΑΒ που έπαιξε σκληρότερα σε χροιές και πιο αδύναμα (υποοδήγηση/παραμόρφωση σε δυνατή ένταση) συγκρινόμενος με τρεις ενισχυτές class D: Του Γιάννη και τους Crown XLS-1502 & XTZ EDGE A2-300 που έχω.

Από τη προσωπική μου εμπειρία συνιστώ ανοιχτό μυαλό και δυνατό ενισχυτή για τα περισσότερα μοντέρνα ηχεία.
Μωρε το κατανοώ αυτο που λες,αλλα τι να σου πω το ψιλό φοβάμαι την κλάση d. Κοιτα ανοιχτο μυαλό εχω γιατι εχω πειραματιστει αρκετά. Κοιτα κλαση d ειχα δοκιμάσει μια φορά είχε την καλοσύνη πριν 2;3;χρονια να μου φερει ο ορφεας δυο ενισχυτές έναν vincent και έναν micromega ο ενας νομίζω ο πρώτος αρκετα βατ και αμα θυμάμαι καλά Τάξη αβ ο αλλος κλάση d.
Λοιπον ο vincent δεν ταιριαζε με τα φοκαλ επαιζε το συστημα μουντο το ειπε μεχρι και το παλικαρι που ειχε ερθει.
Ο micromega τα πηγαινε τα φοκαλ να μου επιτραπεί η λεξη μαμιοντας έπαιζαν πολυ καθαρά και ταίριαζαν καλύτερα.
Εγω αυτο που φοβάμαι με τους κλαση d ειναι αυτο που λενε οτι οι χροιές δεν βγαίνουν οπως πρέπει σωστές σου δίνει ενα ψεύτικο πράγμα, δεν το λεω εγω το ακουω ομως συνέχεια.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Αλλαγές στον ήχο με ματσαρισμα διαφορετικών ενισχυτών, είναι τόσο ακουστές,που δεν υπάρχει περίπτωση να αμφισβητηθούν ειδικά στα δικά 'σου' ηχεία.
Και τα τέσσερα ενισχυτικά που έχω,αλλά και δύο παλιότερα, δίνουν άλλο ηχητικό blend...
Για καλώδια δεν έχω πειραματιστεί τόσο...
 
  • Like
Reactions: mparaxir

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Για τα δικά μου klipsh , βάσης(θα πω μοντέλο όταν το ψάξω,δεν θυμάμαι τώρα),τα συνέδεσα με κάποιους ενισχυτές και πηγή το βιολί του γέρου μου.
Σε κάποια ακούσματα,(δημοτικά-νησιώτικα) ,μέσω κάποιων ενισχυτών, μίκτη κ.λ.π.),η κόρνα στις ψηλές παραμόρφωνε...
Δηλαδή ήταν ακουστή η ανισορροπία σε σχέση με άλλα βάσης ,όπως παλιά Mordard Short,celestion κ.λ.π.
Μακάρι να λύσει το θέμα της οδήγησης η τεχνολογία Hypex,ice κ.λ.π.
...και ποιος δεν θα το θελε, φτάνει να μπορώ να ακούσω πολλές ώρες,όπως άκουγα με Naim 32.5/Hi cap ,τριάντα χρόνια πριν ,χωρίς να έχω την ανάγκη να πάρω Ντελόν μετά.
Γι αυτό ακούω προσεκτικά τις εμπειρίες όλων των μελών εδώ μέσα,αλλά και αλλού.
Ίσως ήρθε και η ώρα να δοκιμάσω.
Τον χειμώνα δοκίμασα κορυφαίο προ ,που είχε τρομερή διαφάνεια, αλλά με τον τελικό είχα θέματα υπο-οδήγησης
 
  • Like
Reactions: mparaxir

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Η εμπειρία μου με επαγγελματικούς της ίδιας εταιρείας που έστησε τους τελικούς βάρους Ολυμπιακούς αγώνες,στο σπίτι του σχεδιαστή (έχω γράψει ξανά και το ονομα/μο),με ηχεία tannoy ,δεν με ενθουσίασε.
Ένα ολόκληρο απόγευμα αφιέρωσα με streamer,κάποια είδη όπως λέει και ο reviewer στο τεστ με τους Stellar Ps Audio,ήταν εντυπωσιακά, κάποια δείγματα άλλων μουσικών ειδών ,με 'ξένιζαν'.
 
  • Like
Reactions: mparaxir

mparaxir

AVClub Addicted Member
Βρε westsound δεν ξερω και το ονομα σου εγω διονυσης.
Επειδή είσαι ψαγμένος βλεπω.
Πχ οι κατασκευαστές πχ ηχείων δεν προτείνουν με τι ενισχυτή ταιριάζουν;
Πχ εγω που εχω τον creek σαν ενισχυτη λεγανε τα epos ηχεια ταιριάζουν, βέβαια οταν μου τα ειχε φέρει ο Χρήστος κοψιας απο το hifi diapason μαζί και τα φοκαλ που τελικα πηρα μου άρεσαν καλύτερα στο αυτι μου.
Τα epos οκ καλά παρολου που ηταν δαπέδου υστερούσε στο μπασο διότι δοκιμάζαμε πολλα είδη μουσικής οκ στα τζαζ ήταν λιγο ποιο φυσικά βεβαια με λιγο τσιμπημενα πρίμα, ενω τα φοκαλ στο μπασο αλλα και στο βάθος παθαινες ένα σοκ. Θα δωσω παράδειγμα pink floyd the wall εκει που με σπαραγμο ο τραγουδιστής λέει το vira αμα το γράφω σωστα στα επος οκ το ειπε και στα φοκαλ καταλαβαινες την αγωνία τον σπαραγμο αφου τωρα που λεω ανατρίχιασα οπως τοτε.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Γιάννης..
Εύχομαι να τα πούμε από κοντά.
Έχω ματώσει και γω οικονομικά με δεκάδες τράμπες τα χρόνια που υπήρχε αντικείμενο ενασχόλησης,και μέχρι την 11η Σεπτεμβρίου,που εφαρμόστηκαν πολλές δικλείδες ασφαλείας στις πτήσεις και αυτό επηρέασε και τις charter, με τις οποίες έφερα αρκετά μηχανήματα,για να μην πω πολλά.
Μακάρι να γίνει Έκθεση φέτος και να μαστε καλά.
Έχω δοκιμάσει epos όχι με creek.
Πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει το ταίριασμα μεταξύ συσκευών,αλλά όχι στα χαρτιά.
Δεν μπορώ να εξηγήσω βέβαια και το ταίριασμα ηλεκτρικών χαρακτηριστικών..
Για παράδειγμα να τονίσω ότι στις σελίδες queries περιοδικού , γνωστός reviewer ,υπαινίχθηκε ότι η προτελευταία σειρά PMC ταιριάζει γάντι με Βρετανικό ολοκληρωμένο,παρά με Bryston...για αυτό και αναφέρθηκα σε διάβασμα περιοδικών με διπλωματικό ακόλουθο
 
  • Like
Reactions: mparaxir

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Γιάννης..
Εύχομαι να τα πούμε από κοντά.
Έχω ματώσει και γω οικονομικά με δεκάδες τράμπες τα χρόνια που υπήρχε αντικείμενο ενασχόλησης,και μέχρι την 11η Σεπτεμβρίου,που εφαρμόστηκαν πολλές δικλείδες ασφαλείας στις πτήσεις και αυτό επηρέασε και τις charter, με τις οποίες έφερα αρκετά μηχανήματα,για να μην πω πολλά.
Μακάρι να γίνει Έκθεση φέτος και να μαστε καλά.
Έχω δοκιμάσει epos όχι με creek.
Πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει το ταίριασμα μεταξύ συσκευών,αλλά όχι στα χαρτιά.
Δεν μπορώ να εξηγήσω βέβαια και το ταίριασμα ηλεκτρικών χαρακτηριστικών..
Για παράδειγμα να τονίσω ότι στις σελίδες queries περιοδικού , γνωστός reviewer ,υπαινίχθηκε ότι η προτελευταία σειρά PMC ταιριάζει γάντι με Βρετανικό ολοκληρωμένο,παρά με Bryston...για αυτό και αναφέρθηκα σε διάβασμα περιοδικών με διπλωματικό ακόλουθο

Ένα παράδειγμα για τις μετρήσεις γενικά.
Ο κ Gordon David MD της Audio Research, μιλώντας στον περιοδικό τύπο για τον Ref 6SE, είπε: '...there are no measurable differences between the 6 and 6SE on the bench,but the sonic differences are startling.'.
Και ο reviewer συμπληρώνει ...'rather depends on what you are measuring '.
Measurable differences??? Δηλαδή για να ακούσεις τις διαφορές του preamplifier Audio Research Ref 6SE σε σχέση με τον απλό Ref 6 πρέπει να πληρώσεις 4000 pounds για τις upgrades,ή να περάσεις σ ένα στούντιο κάποια 24ωρα παρέα με αγαπημένα σου soundtrack...
Μήπως καταλαβαίνετε κάτι άλλο;
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Και φυσικά διαβάζοντας όλο το τεστ του εν λόγω Pro,Audio Research Ref6 SE, καταλήγεις στο more indight,more closer ,λιγοτερη