Το chat του δικάναλου

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,431
Θεσσαλονίκη
Μου αρέσει πάρα πολύ η σειρά 9 η αλήθεια είναι κι εμένα. Είναι πανέμορφα ηχεία, από βαρύ όνομα και χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα πέραν της νεαρής κόρης η οποία συνήθως τα χρησιμοποιεί πολυκαναλα άρα με dirac,και της γάτας (η οποία είναι γιαγιά άρα μάλλον κουφάθηκα κι αυτή). Στα πολύ θετικά τους η άκρως δελεαστική τιμή και το ότι προσφέρουν πλήρη σειρά home cinema. Ότι θες. Αυτή η πάραμορφωση στα 1-2 khz είναι μόνο λίγο κάπως.
 
  • Like
Reactions: spmk and Sonorus

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,422
Θεσσαλονίκη
Είναι από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς για budget friendly αγοραστές.

Μαζί με τα Triangle Borea , τα Elac Carina και τα Revel μου διαφεύγει τώρα το μοντέλο.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,431
Θεσσαλονίκη
Είναι από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς για budget friendly αγοραστές.

Μαζί με τα Triangle Borea , τα Elac Carina και τα Revel μου διαφεύγει τώρα το μοντέλο.
Concerta είναι τα πιο buget frindly από revel και μετράνε και φαινονται πολύ καλά.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Τελικά θα μου πει κάποιος αν μετριέται και πως αυτό το more Human side ,που λέει ότι άκουσε ο reviewer με τον Audio Research ,τους monos και τάο B&W 800 D3?
Mε Dirak, μικρόφωνο ,με ποιο πρόγραμμα;
Και γιατί ο ίδιος ο MD της εταιρείας , διατείνεται ότι οι διαφορές απ το παρόν μοντέλο και το αντικατασταθέν δεν είναι μετρήσιμες;
Επειδή υπάρχουν sites ,που ισχυρίζονται ότι μπορεί να μετρηθεί και η π.χ. ...θερμοκρασία της μασχάλης του κάθε οργανοπαίκτη.
Υπαρχουν κι αυτοι που λενε οτι αν ακους διαφορα και δεν μπορεις να τη μετρησεις, μετρας λαθος πραγματα.....
ή δεν θελεις να πεις πως μετρησες τη διαφορα που ακους.
 

PetVoul

Established Member
25 May 2020
228
Ο Albert Einstein επιχειρηματολογώντας ...επιστημονικά χρησιμοποιούσε συχνά την φράση "Not everything that matters can be measured, and not everything that is measured matters" και νομίζω ότι ταιριάζει και αντιπαρατίθεται τέλεια σε αυτό τον καταιγισμό σχεδιαγραμμάτων, μετρήσεων, αποκλίσεων, αποκρίσεων και παντός είδους εκκρίσεων που έχουν γεμίσει πλέον όλα τα forums όπου με την επίκληση και θέα τους κάτοχοι ακριβών ή πανάκριβων μηχανημάτων προσπαθούν να τεκμηριώσουν την ακουστική ;;; αξία τους και να (αυτο)δικαιολογήσουν ότι έπιασαν τόπο τα - υπέρογκα κάποιες φορές - ποσά που δαπανήθηκαν για την αγορά τους. Και όλα αυτά ακούγοντας, σε κάποιες των περιπτώσεων, μουσικές όπου οι κομπρέσoρες έχουν ...στήσει πάρτυ προκειμένου να εξαχθεί το προς ακρόαση και τεκμηρίωση ...εντυπωσιακό “high end” αποτέλεσμα...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: spmk

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Οχι μονον αυτο. Ταιριαζει τελεια και γι αυτους που προσπαθουν να τεκμηριωσουν την ακουστικη αξια ανεπαρκων μηχανηματων , επειδη αυτα ισως εχουν καποιες καλες μετρησεις,
οι οποιες σημερα , απλα δεν μπορουν πλεον να ειναι κακες..........
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,422
Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τους θιασώτες των μετρήσεων από την στιγμή που το μηχανάκι μετράει τέλεια τότε ακούγεται και τέλεια.
Δεν υπάρχει καμία ακουστική ανεπάρκεια.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,431
Θεσσαλονίκη
Ένα μηχανάκι όταν δε μετράει τέλεια δε γίνεται να ακούγεται τέλεια. Με αυτό συμφωνούμε γενικά? Να το θέσουμε ως κοινή αποδεκτή αρχή?
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,107
Αγιοι Αναργυροι
πολύ καλά τα λέτε όλοι, αλλά για τι μηχάνημα μιλάτε;;

να το πάω λίγο αλλιώς.. έχει τόση μεγάλη σημασία η χαμηλή παραμόρφωση σε έναν ενισχυτή όταν το καλύτερο ηχείο έχει -εκ των πραγμάτων- πολύ μεγαλύτερη;
ακόμα πιο αλλιώς.. σε ίσης αξίας ενισχυτές λυχνίας και τρανζίστορ, τα τρανζίστορ μετράνε καλύτερα, αλλά οι λυχνίες ακούγονται καλύτερα. μήπως όχι;;;
και αλλιώτικα.. τα cdp μετράνε πολύ καλύτερα από τα πικάπ.. γιατί τα πικάπ ακούγονται καλύτερα;;
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Αυτό το more human side του τραγουδιστή των Style Council, στο long hot summer,πως μετριέται ακριβώς;

Εγώ το παίρνω αλλιώς....πως αποτυπώνονται κάποιες σημαντικές παράμετροι μιας ηχογράφησης?
Μια απ τις αναφορές μου όπως ξανα-είπα πολλές φορές είναι η Sophie Zelmani που παρακολούθησα από κοντά πολλές φορές,ενώ την άκουσα να μιλάει και μάλιστα αρκετά.
Σε μια περιοδεία της μετά από μια περιπέτεια με μελαγχολία, δεν είχε την σπιρτάδα ,ζωντάνια ,ενέργεια, τσαχπινιά ,άλλων πρότερων live εμφανίσεων.
Μάλιστα στην δισκογραφία της αυτό που 'είδα' σε τρία live,είχε μεταφερθεί και στο άλμπουμ που κυκλοφόρησε τότε.
Αυτή η νωχελικότητα που άκουγε κάποιος θαυμαστής της,(προφανώς σύρθηκε από συμβόλαιο για νέα κυκλοφορία) δεν είναι κάτι που μπορεί να μετρηθεί σε αναπαραγωγή από οποιοδήποτε σύστημα, αλλά μπορεί ν ακουστεί !!!!!!
Ένα άλλο παράδειγμα είναι οι τελευταίοι δίσκοι της Mariana Faithfull.
Έχουν καμιά σχέση με τους πρώτους?


 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Δεκαετία των 90ς η εταιρεία Focal ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια στον Βρετανικό τύπο (μετά την αυτονομία της),που στόχευε στην ανάδειξη της υπεροχής του με ανεστραμμένο θόλο τουίτερ της..τονίζοντας μάλιστα ότι ακούς καλύτερα έναν καλλιτέχνη που ήταν απ τα νέα ανερχόμενα ονόματα στην ηλεκτρονική Jazz: τον Eric Truffaz (θυμάται κανείς την διαφήμιση?)

Η αλήθεια είναι ότι κάποιους φανταστικούς δίσκους που είχα-έχω με τον Eric ,εισέπραττα ένα τσίμπημα στα ψηλά, φρόντιζα να το παίρνω μαζί μου σε Εκθέσεις.


Η πρώτη φορά που άκουσα ήταν Στοκχόλμη όταν πρώτη φορά έγιναν εισαγωγή απ την ίδια εταιρεία που αντιπροσώπευε και τους ενισχυτές Audionet.
Κάποια Σαβ/κα γίνονταν εξθέσεις παρουσιάσεις από εταιρείες και θυμάμαι όσες φορές και να πήγα δεν ενθουσιάστηκα κα μπορεί να έφταιγε το ματσάρισμα.
Όμως με τον Mola Mola ένα βάσης (ξεχνώ τέτοια ώρα-κατάλευκο) και το Kanta μ άρεσαν.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Στο θέμα των μετρήσεων τώρα, σε κάποια Έκθεση απ τις τελευταίες του 2017 ,πήρα μαζί μου μια φωνάρα για μένα αλλά και πολλούς .
Το ίδιο πόσταρα στις 20/1/20 οπότε μπορείτε να δείτε τι ακριβώς γράφω και δω.
Σε σύστημα καλό και καλή αντιγραφή με Cd-Recorder ,αλλά και Pc Copied με Nero ρώτησα αν μπορώ ν ακούσω το Throw it away.
΄Ήταν και κάποιοι άλλοι μέσα ,νομίζω τρεις που το 'καναν shazam και με μια φωνή απορημένα μου είπαν: μα αυτή είναι γυναίκα !! !!
O εκθέτης απόρησε που ακουγόταν σαν άνδρας και το απέδωσε στην εγγραφή, το Jitter..είχε εκνευριστεί.
Mε τους κυρίους πήγαμε μαζί σε άλλα δωμάτια να τεστάρουμε,επειδή και αυτοί απόρησαν αλλά η φωνή της Abbey είχε μεν στοιχεία 'μπετατζή' ή 'τραβεστί , αλλά προσδιοριζόταν σαν... γυναικεία.
Το δωμάτιο είχε acoustic treatment και ακριβά συνοδά......οι μετρήσεις σίγουρα θα έδειχναν ότι δεν υπάρχουν στάσιμα κύματα, ακυρώσεις, αντηχήσεις κ.λ.π, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν έδειχναν το... φύλο της...(κάτι μου είπε για άστρωτα καθόσον άρτι αφιχθέντα από Δανία)/
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Δεκαετία των 90ς η εταιρεία Focal ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια στον Βρετανικό τύπο (μετά την αυτονομία της),που στόχευε στην ανάδειξη της υπεροχής του με ανεστραμμένο θόλο τουίτερ της..τονίζοντας μάλιστα ότι ακούς καλύτερα έναν καλλιτέχνη που ήταν απ τα νέα ανερχόμενα ονόματα στην ηλεκτρονική Jazz: τον Eric Truffaz (θυμάται κανείς την διαφήμιση?)

Η αλήθεια είναι ότι κάποιους φανταστικούς δίσκους που είχα-έχω με τον Eric ,εισέπραττα ένα τσίμπημα στα ψηλά, φρόντιζα να το παίρνω μαζί μου σε Εκθέσεις.


Η πρώτη φορά που άκουσα ήταν Στοκχόλμη όταν πρώτη φορά έγιναν εισαγωγή απ την ίδια εταιρεία που αντιπροσώπευε και τους ενισχυτές Audionet.
Κάποια Σαβ/κα γίνονταν εξθέσεις παρουσιάσεις από εταιρείες και θυμάμαι όσες φορές και να πήγα δεν ενθουσιάστηκα κα μπορεί να έφταιγε το ματσάρισμα.
Όμως με τον Mola Mola ένα βάσης (ξεχνώ τέτοια ώρα-κατάλευκο) και το Kanta μ άρεσαν.
1997/8
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Οσον αφορα τις μετρησεις, αυτες πρεπει να ειναι οσο το δυνατον καλυτερες γινεται και δεν μπορουν να παραγνωριστουν.
Απο καποιο σημειο και μετα, ισως να μην ειναι και τοσο σημαντικο να βελτιωθει καποια πολυ καλη μετρηση.
Αν δε παρ'ολες τις καλες μετρησεις το ακουστικο αποτελεσμα ειναι αποδεκτα οχι και τοσο καλο, σαφως πρεπει να μελετηθει για να μαθουμε γιατι.
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Ένα μηχανάκι όταν δε μετράει τέλεια δε γίνεται να ακούγεται τέλεια. Με αυτό συμφωνούμε γενικά? Να το θέσουμε ως κοινή αποδεκτή αρχή?
Ο άνθρωπος σαν ατελές ον αδυνατεί να φτιάξει κάτι τέλειο. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον, μπορεί οι δημιουργίες μας (ρομπότ) να μας ξεπεράσουν.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ακούς ποτε ενα μηχανάκι αλλα συνδυασμό από πολλά σε κάποιο χώρο.
Όλα αυτά δεν είναι εύκολα μετρήσημα...
Πολύ σωστό, λίγοι δίνουν σημασία στο χώρο και με κάνει να αναρωτιέμαι. Καταλαβαίνω αν το σύστημα σου κοστίζει συνολικά 1000-2000€ αλλά αν έχεις επενδύσει χρήματα γιατί παραβλέπεις τον χώρο? Προτιμώ σύστημα των 5000€ σε φροντισμένο χώρο από σύστημα 20.000€ σε αφρόντιστο. Το χαλί αφαιρείς από το δωμάτιο και αμέσως ακούς τη διαφορά, δε γίνεται άνθρωποι που ακούνε διαφορές σε καλώδια & πυκνωτές να μη καταλαβαίνουν ότι η σωστή τοποθέτηση και η φροντίδα του χώρου θα ανυψώσει ποιοτικά την ηχητική αναπαραγωγή. Όταν ακούω δικαιολογίες τύπου είναι σαλόνι...μοιράζομαι τον χώρο κλπ σκέφτομαι ότι σωστότερη επιλογή θα ήταν δυο φτηνά ενεργά ή μια ηχόμπαρα. Έχω δει (online) πολλά τοποθετημένα λάθος ηχεία και αφρόντιστους χώρους παγκοσμίως, δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο. Χιλιάδες €/$ πεταμένα που εξυπηρετούν μόνο τον εγωισμό του ιδιοκτήτη, γιατί απόδοση δεν έχεις όταν βάζεις δύο μεγάλα Wilson (για παράδειγμα) με απόσταση 1 μέτρο μεταξύ τους και ανάμεσα τους το rack.

.. έχει τόση μεγάλη σημασία η χαμηλή παραμόρφωση σε έναν ενισχυτή όταν το καλύτερο ηχείο έχει -εκ των πραγμάτων- πολύ μεγαλύτερη;
ακόμα πιο αλλιώς.. σε ίσης αξίας ενισχυτές λυχνίας και τρανζίστορ, τα τρανζίστορ μετράνε καλύτερα, αλλά οι λυχνίες ακούγονται καλύτερα. μήπως όχι;;;
και αλλιώτικα.. τα cdp μετράνε πολύ καλύτερα από τα πικάπ.. γιατί τα πικάπ ακούγονται καλύτερα;;
Υποκειμενική άποψη σαν όλων μας άλλωστε. Για κάθε έναν που ισχυρίζεται ότι η λάμπα και το πικάπ παίζουν καλύτερα από τα τρανζίστορ και CD υπάρχουν δέκα που ισχυρίζονται το αντίθετο. Ας ξεκαθαρίσουμε ότι καλύτερο και χειρότερο στη μουσική και στην τέχνη γενικότερα δεν υπάρχει. Υπάρχει προσωπική άποψη, από τον μουσικό που παίζει, τον ηχολήπτη που ηχογραφεί μέχρι τον κατασκευαστή που κατασκεύαζει. Αλλιώς κατασκευάζει η ATC αλλιώς η Avantagarde, και οι δύο εταρείες όμως κατασκευάζουν ηχεία με σκοπό την αναπαραγωγή της μουσικής.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,107
Αγιοι Αναργυροι
στην "κόντρα" cd-πικάπ , είμαι κάθετος! όποιος ισχυρίζεται ότι το cdp παίζει καλύτερα, δεν έχει ακούσει σωστά στημένο πικάπ.
που να έρθει ο κόσμος ανάποδα!
το ότι είναι δύσκολο να στηθεί σωστά ένα πικάπ, καμία αντίρρηση.
για τα τρανζίστορ και τις λάμπες, να το δεχτώ. παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο.