Εδώ η μέθοδος κωδικοποίησης matrix Dolby prologic που απαραίτητα ξεκινά με καλά ισορροπημένα κανάλια L-R
Η μέθοδος είναι απλή οπού στο L-R υπάρχει η ίδια πληροφορία δημιουργείται το κεντρικό κανάλι με διαφορά -3db.
Η πληροφορία του περιφερειακού καναλιού και αυτή μοιράζεται στο δεξί και αριστερό η διαφορά όμως είναι στην εγγραφή όπου η πληροφορία του μονοφωνικού περιφερειακού γίνεται με στροφή φάσης -90ο στο αριστερό και +90ο στο δεξί επίσης με -3db διαφορά ο αποκωδικοποιητής ανιχνεύει τη διαφορά φάσης και την στέλνει στα περιφερικά κανάλια.
Και για να κλείσω το θέμα με τα πικάπ, εδώ βλέπουμε το διαχωρισμό καναλιών και τη διαφορά έντασης L-R μιας τυπικής κεφάλης πικάπ δίχως να υπολογίζονται περεταίρω απώλειες από ρυθμίσεις.
Διαχωρισμός καναλιών: 24 dB....Το ένα κανάλι μπαίνει μέσα στο άλλο
Ισορροπία καναλιών: 1.5 dB.... Balance L-R καναλιού
Είναι φανερό ότι το πικαπ όχι μόνο είναι ακατάλληλο για πολυκάναλη μουσική αλλά ούτε σε στέρεο δεν τα πάει και πολύ καλά.:ernaehrung004: