Το Σύστημα

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Re: Απάντηση: Το Σύστημα

..επειδή τυγχάνει νάχω τα 40άρια ATC....έχω διαβάσει τα απίθανα-κατά τη γνώμη μου-για την οδήγηση αυτών των ηχείων...ότι θέλεις ενισχυτικά πολλαπλάσιας τιμής για να τα δώσουν όλα...και άλλα τέτοια....δεν με ενδιαφέρει αν έχουν δίκιο όλοι αυτοί....ακόμα όμως κι αν έχουν δίκιο..πάνω από την αξία των ηχείων δεν δίνω για ενισχυτή...αυτό είναι αξίωμα για μένα...

Η πιο σοφή και budget επιλογή για τα συγκεκριμένα ηχεία είναι ο ομόσταυλος που αν δεν κάνω λάθος έχεις στην κατοχή σου (έχω παρακολουθήσει την παρουσίαση του πολύ ωραίου συστήματός σου). Άλλοι χομπίστες πάντως που είχαν τη δυνατότητα και τη διάθεση να πάνε παραπάνω σε ενισχυτή, δε νομίζω να το μετάνιωσαν. Πάντως, αν είχα τα συγκεκριμένα ηχεία, θα κατέληγα στην ίδια ακριβώς με σένα επιλογή, δεδομένων των χρημάτων που διαθέτω. Ένα σύστημα που, αν μη τι άλλο, σε απαλλάσσει από "φαγούρες" για πολλά - πολλά χρόνια και άρα δεν μπορεί παρά να είναι επιτυχές. :ernaehrung004:
 

panos_adgr

Supreme Member
24 October 2007
4,573
Πειραιάς
Re: Απάντηση: Το Σύστημα

..επειδή τυγχάνει νάχω τα 40άρια ATC....έχω διαβάσει τα απίθανα-κατά τη γνώμη μου-για την οδήγηση αυτών των ηχείων...ότι θέλεις ενισχυτικά πολλαπλάσιας τιμής για να τα δώσουν όλα...και άλλα τέτοια....δεν με ενδιαφέρει αν έχουν δίκιο όλοι αυτοί....ακόμα όμως κι αν έχουν δίκιο..πάνω από την αξία των ηχείων δεν δίνω για ενισχυτή...αυτό είναι αξίωμα για μένα...

Υπάρχουν αρκετές υλοποιήσεις όπως τα 40άρια της ATC που έχουν υψηλό λόγο τιμής-απόδοσης. Από 'κει και μετά ο κάθε ιδιοκτήτης διαλέγει το πως θα εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες αυτού που διαθέτει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Οπότε σωστότατο το αξίωμά σου από τη δικιά σου πλευρά. Αλλά δεν είναι και λάθος και το αντίθετο. Υπάρχει ιδιοκτήτης που παίζει τα 40άρια με ASR και ανταποκρίνονται τρομερά! Κι αυτός από τη πλευρά του σωστά έπραξε. Απλά εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις δυνατότητες του ηχείου που διαθέτει. Οπότε κι εκείνου το αξίωμα είναι σωστό.

Δεν νομίζω ότι μπορούν να ισχύσουν απόλυτοι κανόνες σε τέτοια θέματα, αλλά λύσεις κατά περίσταση, ανάγκη, και γούστο του εκάστοτε χρήστη-ιδιοκτήτη συναρτήσει τις αντίληψής του για το θέμα. Κι αν στο τέλος τον ικανοποιεί το αποτέλεσμα πλήρως ποιός θα του πει ότι είναι λάθος;

Όλα αυτά δεν τα αναφέρω για εσένα Νάσο αλλά γενικά, σαν συζήτηση. (Για να μην παρεξηγηθώ):ernaehrung004:
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Μπορεί ο Καπετάνιος με την εμπειρία του να οσφραίνεται κάτι και να θέλει να προλάβει τα χειρότερα. Μέχρι στιγμής πάντως το επίπεδο της συζήτησης είναι υποδειγματικό.
 

panos_adgr

Supreme Member
24 October 2007
4,573
Πειραιάς
Μπορεί ο Καπετάνιος με την εμπειρία του να οσφραίνεται κάτι και να θέλει να προλάβει τα χειρότερα. Μέχρι στιγμής πάντως το επίπεδο της συζήτησης είναι υποδειγματικό.

Καλά κάνει και μας προσέχει.:captain:-bye-:grinning-smiley-043
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Kρις,ξερεις οτι σεβομαι τις αποψεις σου.

Ομως ο χρονος μας κανει σοφοτερους.

Και εξηγουμαι.Μετα απο ενα SONDEK πηρες ενα LENCO,acutex...... και πολυ καλα εκανες imo.............

Και μια και το'φερε το σχολιο σου,να ξαναπω κατι σημαντικο,να εχουμε αποψη,οπως ακριβως εκανες με το sondek,οπως εκαναν πολλοι αλλοι με αλλα "references" :ernaehrung004:

H αποψη μας κανει καλυτερους ακροατες.

Δεν είναι σωστό να μπερδεύουμε τις εξαιρέσεις με τους κανόνες.

Το Lenco είναι μια εξαίρεση στις μέρες μας διότι όταν ήταν καινούργιο έκανε αρκετά χρήματα. Οι Acutex ήταν πανάκριβες στις μέρες τους. Αυτά είναι ψαγμένες εξαιρέσεις... Το Lenco μου όμως δεν έχει ούτε μαμά πλίνθο, πάιζει με Linn Ekos και πριν την στραβώσω με Benz... δεν είναι και λίγα τα λεφτά αν αυτό εννοείς... ούτε έχουν όλοι τις ικανότητες/τεχνικές γνώσεις/ ή πιάνει το χέρι τους για να το πάνε έτσι.

Επιμένω στο ότι ένα μικρό φτηνό ηχείο παίζει παπάδες αν το βάλεις επάνω σε καλά ενισχυτικά και με καλή πηγή... αν έχεις αλεργία στο Sondek πες όποιο άλλο πικάπ...

Και για να ξεκαθαρίσω κάτι δεν έδωσα το Sondek επειδή δν έπαιζε καλά...αλλά δεν μπορούσα να έχω 3-4πλατώ συγχρόνως... όποιος θέλει το πιστεύει.

Το να αγορασει κάποιος μεγάλα και ακριβά ηχεία να τα παίζει με έναν μικρό ενισχυτή... δικαίωμα του, αλλά εμένα τα αυτιά μου άλλα ακούνε, και εσύ που έχεις τόση εμπειρία θα έπρεπε να συμφωνείς...αλλά εφόσον δεν συμφωνείς κανένα πρόβλημα
ernaehrung004.gif
 
Last edited:

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Re: Απάντηση: Re: Το Σύστημα

Καπετάνιε βλέπεις νάρχεται..φουρτούνα???....γιατί νομίζω ότι πάει καλά η κουβέντα...

Μπα βρε....εμένα φοβάται..:Banane0:

πάντως δεν είπα να μην ασχολούμαστε με το σύστημα.
Αρκεί να γίνεται με μέτρο.
Σήμερα μπορείς να ακούσεις εξαιρετικά πράγματα σε κλάσμα των χρημάτων που ξόδευες, ιδίως σε εποχές όπως το 80 και το 90, εποχή που είχε θεριέψει το hiend.

Βέβαια δεν βλέπω τον αρχικό συντάκτη του νήματος και φοβάμαι μήπως έχει εκτραπεί η συζήτηση από την σκόπευσή του.
 

farflung

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,017
refugee from Eta Carinae
Είμαστε μια ωραία παρέα! :ADFADF1:

ναι αμα δεν μου ριξουν καμια κλωτσια που αντι να δουλευω γραφω στο νετ.
Βασικα νομιζω οτι ειμαστε ολοι λιγο off topic αλλα δεν πειραζει ετσι πανε ολες οι συζητησεις.
 

Beren

Senior Member
24 November 2007
403
Πολύ ωραίο θέμα! :a0210:
Το παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον και θεωρώ πως όσοι τώρα ξεκινούν να στήνουν το δικό τους σύστημα (όπως εγώ)
αξίζει να μελετήσουν τις απόψεις και τις τοποθετήσεις που εκφράζονται εδώ.

Με αφορμή λοιπόν την τοποθέτηση του φίλου AUDIOLYTIC...

θα ξεκινουσα απο τα ηχεια,με κριτηρια το μεγεθος του χωρου και το budget.

... θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν το μέγεθος του διαθέσιμου χώρου είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του για την επιλογή του κατάλληλου ηχείου,
τότε πως ακριβώς θα γίνει αυτή η αξιολόγηση; Υπάρχει δηλαδή κάποια φόρμουλα, κάποιος απαράβατος κανόνας που θα πρέπει να ακολουθηθεί; Φαντάζομαι πως δεν υπάρχει μαθηματικός τύπος που να συνδέει το χώρο με κάποιο χαρακτηριστικό του ηχείου (πχ. 30τ.μ. = τόσα db). Επομένως το μόνο χαρακτηριστικό του ηχείου που μπορεί να συσχετιστεί με τον χώρο θα πρέπει να είναι οι διαστάσεις του και μόνο. Και εξηγώ:

Γνωρίζοντας το χώρο που θα τοποθετηθούν τα ηχεία (δεδομένο), την απόσταση των ηχείων από τη θέση ακρόασης (δεδομένο), την απόσταση που θα πρέπει να έχουν μεταξύ τους (δεδομένο), την απόσταση που θα πρέπει να έχουν απο τοίχους/έπιπλα (δεδομένο), τότε μπορούμε να καθορίσουμε, έστω και κατά προσέγγιση, τις διαστάσεις που θα πρέπει να έχουν τα ηχεία (ζητούμενο). Αν οι διαστάσεις των ηχείων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους παραπάνω κανόνες, τότε οι αναπόφευκτοι συμβιβασμοί στην τοποθέτησή τους θα υπονομεύσουν το τελικό αποτέλεσμα.

Αν μέχρι εδώ η σκέψη μου έχει κάποια λογική και δεν είναι εκτός πραγματικότητας, τότε προκύπτει το εξής εύλογο ερώτημα:
Τι γίνεται με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ηχείου και ποιοι είναι οι παράγοντας που τα καθορίζουν; Η ευαισθησία, τα βατ, η απόκριση συχνότητας, το μέγεθος των μεγαφώνων, το αν θα είναι 2, 2,5 ή 3 δρόμων.... απο τι καθορίζονται όλα αυτά; Και το βασικότερο... τις διαστάσεις των ηχείων μπορεί να τις μετρήσει ο καθένας μας. Μπορεί να κάνει το ίδιο για τα υπόλοιπα;
 

FragoulisNaval

Supreme Member
4 November 2009
7,820
Δίπλα στον Pseiras.....
Πολύ ωραίο θέμα! :a0210:
Το παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον και θεωρώ πως όσοι τώρα ξεκινούν να στήνουν το δικό τους σύστημα (όπως εγώ)
αξίζει να μελετήσουν τις απόψεις και τις τοποθετήσεις που εκφράζονται εδώ.

Με αφορμή λοιπόν την τοποθέτηση του φίλου AUDIOLYTIC...



... θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν το μέγεθος του διαθέσιμου χώρου είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του για την επιλογή του κατάλληλου ηχείου,
τότε πως ακριβώς θα γίνει αυτή η αξιολόγηση; Υπάρχει δηλαδή κάποια φόρμουλα, κάποιος απαράβατος κανόνας που θα πρέπει να ακολουθηθεί; Φαντάζομαι πως δεν υπάρχει μαθηματικός τύπος που να συνδέει το χώρο με κάποιο χαρακτηριστικό του ηχείου (πχ. 30τ.μ. = τόσα db). Επομένως το μόνο χαρακτηριστικό του ηχείου που μπορεί να συσχετιστεί με τον χώρο θα πρέπει να είναι οι διαστάσεις του και μόνο. Και εξηγώ:

Γνωρίζοντας το χώρο που θα τοποθετηθούν τα ηχεία (δεδομένο), την απόσταση των ηχείων από τη θέση ακρόασης (δεδομένο), την απόσταση που θα πρέπει να έχουν μεταξύ τους (δεδομένο), την απόσταση που θα πρέπει να έχουν απο τοίχους/έπιπλα (δεδομένο), τότε μπορούμε να καθορίσουμε, έστω και κατά προσέγγιση, τις διαστάσεις που θα πρέπει να έχουν τα ηχεία (ζητούμενο). Αν οι διαστάσεις των ηχείων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους παραπάνω κανόνες, τότε οι αναπόφευκτοι συμβιβασμοί στην τοποθέτησή τους θα υπονομεύσουν το τελικό αποτέλεσμα.

Αν μέχρι εδώ η σκέψη μου έχει κάποια λογική και δεν είναι εκτός πραγματικότητας, τότε προκύπτει το εξής εύλογο ερώτημα:
Τι γίνεται με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ηχείου και ποιοι είναι οι παράγοντας που τα καθορίζουν; Η ευαισθησία, τα βατ, η απόκριση συχνότητας, το μέγεθος των μεγαφώνων, το αν θα είναι 2, 2,5 ή 3 δρόμων.... απο τι καθορίζονται όλα αυτά; Και το βασικότερο... τις διαστάσεις των ηχείων μπορεί να τις μετρήσει ο καθένας μας. Μπορεί να κάνει το ίδιο για τα υπόλοιπα;

Διάβασε εδώ
 
18 June 2006
7,544
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το Σύστημα

Υπάρχουν αρκετές υλοποιήσεις όπως τα 40άρια της ATC που έχουν υψηλό λόγο τιμής-απόδοσης. Από 'κει και μετά ο κάθε ιδιοκτήτης διαλέγει το πως θα εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες αυτού που διαθέτει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Οπότε σωστότατο το αξίωμά σου από τη δικιά σου πλευρά. Αλλά δεν είναι και λάθος και το αντίθετο. Υπάρχει ιδιοκτήτης που παίζει τα 40άρια με ASR και ανταποκρίνονται τρομερά! Κι αυτός από τη πλευρά του σωστά έπραξε. Απλά εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις δυνατότητες του ηχείου που διαθέτει. Οπότε κι εκείνου το αξίωμα είναι σωστό.

Δεν νομίζω ότι μπορούν να ισχύσουν απόλυτοι κανόνες σε τέτοια θέματα, αλλά λύσεις κατά περίσταση, ανάγκη, και γούστο του εκάστοτε χρήστη-ιδιοκτήτη συναρτήσει τις αντίληψής του για το θέμα. Κι αν στο τέλος τον ικανοποιεί το αποτέλεσμα πλήρως ποιός θα του πει ότι είναι λάθος;

Όλα αυτά δεν τα αναφέρω για εσένα Νάσο αλλά γενικά, σαν συζήτηση. (Για να μην παρεξηγηθώ):ernaehrung004:

αναφέρεσαι στον Kosta k....οι ASR είναι μηχανάρες....δεν το συζητώ...απλά εδώ εκθέτουμε τις θέσεις μας...κάποιος φίλος έγραψε ότι οι πηγές έχουν την μεγαλύτερη σημασία..άρα εκεί δίνεις έμφαση και λεφτά....κάποιοι από μας μίλησαν για ισορροπία στα χρήματα και στα μηχανήματα....κάποιος άλλος μπορεί να μιλήσει για τον χώρο...

δεν θα ξεχάσω κάποια στιγμή είχε έρθει ένας επαγγελματίας στο χώρο μου...εγώ τότε είχα κυριολεκτικά πεταμένα τα ATC σε μια γωνιά και λόγω χωροταξικών θεμάτων και ο ήχος ήταν "άστα να πάνε"...μου είπε επί λέξη: θα σου δώσω κάτι καλώδια(φυσικά πανάκριβα καλώδια) και θα στρώσει ο ήχος σου...ότι νάναι...

ΥΓ:νομίζω ότι είμαστε εντός θέματος πάντος...
 
18 June 2006
7,544
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το Σύστημα

Η πιο σοφή και budget επιλογή για τα συγκεκριμένα ηχεία είναι ο ομόσταυλος που αν δεν κάνω λάθος έχεις στην κατοχή σου (έχω παρακολουθήσει την παρουσίαση του πολύ ωραίου συστήματός σου). Άλλοι χομπίστες πάντως που είχαν τη δυνατότητα και τη διάθεση να πάνε παραπάνω σε ενισχυτή, δε νομίζω να το μετάνιωσαν. Πάντως, αν είχα τα συγκεκριμένα ηχεία, θα κατέληγα στην ίδια ακριβώς με σένα επιλογή, δεδομένων των χρημάτων που διαθέτω. Ένα σύστημα που, αν μη τι άλλο, σε απαλλάσσει από "φαγούρες" για πολλά - πολλά χρόνια και άρα δεν μπορεί παρά να είναι επιτυχές. :ernaehrung004:

σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!:ernaehrung004:
 

panos_adgr

Supreme Member
24 October 2007
4,573
Πειραιάς
Το εμβαδόν του χώρου είναι κριτικής σημασίας στη συμπεριφορά του ηχείου ειδικά στις χαμηλές συχνότητες που συνήθως εκεί είναι και το πρόβλημα. Υπάρχουν κάποιες φόρμουλες καθηματικές που βοηθούν στον υπολογισμό των χαμηλών συχνοτήτων στο χώρο αλλά δεν είμαι ειδικώς σε αυτό και κάποιο άλλο μέλος μπορεί να γνωρίζει καλύτερα. Αλλά δεν είναι ανάγκη να φτάσεις μέχρι εκεί. Τώρα οι δρόμοι του ηχείου δεν είναι απαραίτητο να είναι σε σχέση με το εμβαδόν του δωματίου καθώς υπάρχουν 3δρομα ή 4δρομα ηχείου με μικρές μονάδες και καμπίνες που είναι για μικρότερους χώρους. Τα λίτρα τις καμπίνας το μέγεθος και πλήθος των μονάδων η ευαισθησία - αποδοτικότητα του ηχείου είναι αυτά που θα καθορίσουν τη συμπεριφορά του ως προς τον χώρο. Οπότε ο πιο ασφαλής τρόπος είναι η ακρόαση και έρευνα και γιατί όχι η βοήθεια, συμβουλευτικά όμως, από κάποιον έμπειρο, αλλά με τελικό κριτή βάση των αναγκών σου, εσένα και μόνο εσένα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,745
Πολύ ωραίο θέμα! :a0210:
Το παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον και θεωρώ πως όσοι τώρα ξεκινούν να στήνουν το δικό τους σύστημα (όπως εγώ)
αξίζει να μελετήσουν τις απόψεις και τις τοποθετήσεις που εκφράζονται εδώ.

Με αφορμή λοιπόν την τοποθέτηση του φίλου AUDIOLYTIC...



... θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν το μέγεθος του διαθέσιμου χώρου είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του για την επιλογή του κατάλληλου ηχείου,
τότε πως ακριβώς θα γίνει αυτή η αξιολόγηση; Υπάρχει δηλαδή κάποια φόρμουλα, κάποιος απαράβατος κανόνας που θα πρέπει να ακολουθηθεί; Φαντάζομαι πως δεν υπάρχει μαθηματικός τύπος που να συνδέει το χώρο με κάποιο χαρακτηριστικό του ηχείου (πχ. 30τ.μ. = τόσα db). Επομένως το μόνο χαρακτηριστικό του ηχείου που μπορεί να συσχετιστεί με τον χώρο θα πρέπει να είναι οι διαστάσεις του και μόνο. Και εξηγώ:

Γνωρίζοντας το χώρο που θα τοποθετηθούν τα ηχεία (δεδομένο), την απόσταση των ηχείων από τη θέση ακρόασης (δεδομένο), την απόσταση που θα πρέπει να έχουν μεταξύ τους (δεδομένο), την απόσταση που θα πρέπει να έχουν απο τοίχους/έπιπλα (δεδομένο), τότε μπορούμε να καθορίσουμε, έστω και κατά προσέγγιση, τις διαστάσεις που θα πρέπει να έχουν τα ηχεία (ζητούμενο). Αν οι διαστάσεις των ηχείων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους παραπάνω κανόνες, τότε οι αναπόφευκτοι συμβιβασμοί στην τοποθέτησή τους θα υπονομεύσουν το τελικό αποτέλεσμα.

Αν μέχρι εδώ η σκέψη μου έχει κάποια λογική και δεν είναι εκτός πραγματικότητας, τότε προκύπτει το εξής εύλογο ερώτημα:
Τι γίνεται με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ηχείου και ποιοι είναι οι παράγοντας που τα καθορίζουν; Η ευαισθησία, τα βατ, η απόκριση συχνότητας, το μέγεθος των μεγαφώνων, το αν θα είναι 2, 2,5 ή 3 δρόμων.... απο τι καθορίζονται όλα αυτά; Και το βασικότερο... τις διαστάσεις των ηχείων μπορεί να τις μετρήσει ο καθένας μας. Μπορεί να κάνει το ίδιο για τα υπόλοιπα;

Θα συνδιασω την απαντηση μου τοσο στο δικο σου ερωτημα οσο και σ'αυτο του Κρις πιο πανω.

Ξεκινω απο του Κρις,διοτι νομιζω με αφορα για την επιλογη (σχετικα) μεγαλου ηχειου ικανο για τον χωρο μου,και μικρου ενισχυτη.

Ο μεγαλος ενισχυτης δεν προσφερει τιποτα περισοτερο απο εντασεις και ελεγχο(αν τον χρειαζεται το ηχειο) και σε καμια περιπτωση η ισχυς δεν σημαινει ταυτοχρονα και καλυτερο ηχο.

Πριν τον λαμπατο των 15 βατ ειχα εναν Krell KSA-250 και σημερα δεν θα πηγαινα με τιποτα πισω .

Αυτο μου λεει και η εμπειρια μου (οση διαθετω) αλλα και η αντιληψη μου ως προς το ποια ειναι η δουλεια του συστηματος συμφωνα παντα με τα γουστα μου και τις εντασεις που μου αρεσει να ακουω.

Στο δικο σου ερωτημα,ως επι το πλειστον συμφωνω με τις αποψεις σου,απλα θα προσεθετα στα χαρακτηριστικα του ηχειου που εγω θεωρω σημαντικα,και την αποκριση συχνοτητων,εκτος του καλου μεγεθους του ηχειου σε σχεση με τον χωρο.

Σαν ατομο που εζησα πολλα χρονια με μικρα ηχεια,ξερω οτι δεν ειναι καθολου ευκολο να βρεις ενα μεγαλυτερο που να δινει τις εξτρα χαμηλες χωρις να χανει καπου απο ενα καλο μικρο ηχειο.Παραδειγματα πολλα,απο spendor,rogers,harbeth κλπ......

Οσον αφορα τις πηγες,και λεω για το θεμα κυριως του πικαπ που εθιξε ο Κρις,ναι καποια παλια πικαπ παραμενουν ιστορικα και καλυτερα απο πολλα σημερινα προιοντα μαρκετινγκ,αλλα ταυτοχρονα υπαρχουν και πολλα μοντερνα πικαπ που σαφως ειναι κατα πολυ καλυτερα απο αλλα ακριβοτερα μοντερνα,και αυτο ολοι ξερουμε οτι επισης εχει αμεση σχεση με το μαρκετινγκ...............

Οταν ξερουμε καλα το τι ζηταμε απο το συστημα,τοτε ειμαστε και σε θεση να κανουμε καλυτερες και οικονομικοτερες αγορες,καθ´ολα αψογες.
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το Σύστημα

δεν θα ξεχάσω κάποια στιγμή είχε έρθει ένας επαγγελματίας στο χώρο μου...εγώ τότε είχα κυριολεκτικά πεταμένα τα ATC σε μια γωνιά και λόγω χωροταξικών θεμάτων και ο ήχος ήταν "άστα να πάνε"...μου είπε επί λέξη: θα σου δώσω κάτι καλώδια(φυσικά πανάκριβα καλώδια) και θα στρώσει ο ήχος σου...ότι νάναι...

ΥΓ:νομίζω ότι είμαστε εντός θέματος πάντος...

Έπρεπε να του έλεγες τι ισχυρίζεται η ίδια η ATC περί καλωδίων.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,745
και εσύ που έχεις τόση εμπειρία θα έπρεπε να συμφωνείς...αλλά εφόσον δεν συμφωνείς κανένα πρόβλημα
ernaehrung004.gif

Δεν διαφωνω με καμια αποψη, ιδιαιτερα οταν οπως λες και συ οι κανονες παντα εχουν εξαιρεσεις και ως εκ τουτου "ολοι εχουμε δικαιο".......

Ειναι με τα ορια,τις τιμες,τα κλισε,τα ταμπου και τις ατεκμηριωτες ιεραρχησεις στο audio που διαφωνω.

Και αυτο σε διαβεβαιωνω οτι η οση εμπειρια διαθετω μου το διδαξε.
 
Last edited:

Beren

Senior Member
24 November 2007
403
........Οπότε ο πιο ασφαλής τρόπος είναι η ακρόαση και έρευνα.........[/B]
Σύμφωνοι, όλα αυτά ακούγονται (και είναι) ολόσωστα, αλλά:
Πόσοι έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τα προς επιλογή ηχεία στο χώρο τους; Σίγουρα ελάχιστοι... και αυτοί αποτελούν την εξαίρεση.
Αν λοιπόν ο κανόνας είναι οτι οι περισσότεροι ακούν τα ηχεία σε εκθέσεις, τότε αντιλαμβάνεσαι την ειρωνεία όλων αυτών που συζητούμε;
Παραφράζοντας λιγάκι την απάντησή σου, λέμε οτι ο πιο ασφαλής τρόπος για να υπολογίσεις τι ηχεία χρειάζεται ο χώρος σου, είναι τα τα ακούσεις έξω απ' αυτόν! :smash: (γνωρίζω φυσικά οτι δεν εννοείς κάτι τέτοιο. Απλά υπερβάλω λιγάκι για να δείξω την ειρωνεία και το αδιέξοδο.)

FragoulisNaval ευχαριστώ για το link. Θα το μελετήσω.
 

farflung

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,017
refugee from Eta Carinae
επισης κατι που κανεις δεν εθιξε,ξεκινωντας απο ηχειο πρεπει να εχεις κατα νου τι μουσικη θα βαζεις να παιζει,π.χ δεν θα παρεις κορνες αν ακους heavy metal.