ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,190
"συνιστάται πάντα η μείωση των ρυθμίσεων φωτεινότητα και αντίθεσης"

Μπορεις να ισχυριστεις οτι μειωσες την φωτεινοτητα και την αντιθεση κατα 1,2,3... κλικ.

Εξαλλου δεν αναφερει ποσο πρεπει να μειωθει για να μην υπαρχει προβλημα και αυτο απο μονο του, αναιρει τον παραπανω ορο.
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
αν η lcd επαιζε ΜΟΝΙΜΩΣ σε 4/3 δεν ειναι καθολου δυσκολο μεσα σε 7 μηνες να σου εχει γραμμουλες.

Εχω μια Funai 32" (δεν θελω γελια), η οποια παιζει τουλαχιστον 8 ωρες την ημερα, σε μαγαζι, αποκλειστικα 4:3 προγραμμα. Δουλευει με αυτον τον ρυθμο και με ανεβασμενη φωτεινοτητα/contrast εδω και εναμισυ χρονο και δεν εχει εμφανισει ουτε υποψια σκιας/γραμμης...
 

bros400pgm

AVClub Enthusiast
Εμενα μου ακουγεται σαν stacked pixels. Μα ειναι δυαντον LCD με burn in?
Η sony 32 crt 16/9, που εχω, παιζει απκλειστικα μονο 4/3, και δεν εχει εμφανισει τιποτα, και τα pixel που κανουν on-off παθαινουν τραλα-λα?
 

panosxgr

Supreme Member
24 June 2006
8,604
Αυτό πρέπει να υπέθεσε κι ο τεχνικός που πήγε στο σπίτι του φίλου, για αυτό και την ξεκίνησε στα χάδια και στα μασάζ.
 
18 June 2006
7,544
Καλημέρα σε όλους...

παρακαλώ πολύ να κάνουμε λίγη υπομονή να μου στείλει το ΠΜ το μέλος angerman....μέχρι τώρα ΔΕΝ έχω λάβει τίποτα.....θα περιμένω μέχρι την Πέμπτη το πρωί....νομίζω είναι αρκετό διάστημα για να διαβάσει το θέμα και να μου απαντήσει...

αν μέχρι την Πέμπτη το πρωί δεν λάβω ΠΜ, το θέμα θα κλειδωθεί....

σας ευχαριστώ....
 
18 June 2006
7,544
Καλημέρα σε όλους.

το μέλος angerman ΔΕΝ μου έστειλε ΠΜ με τα στοιχεία του-μέχρι τώρα- οπότε το θέμα κλειδώνεται...

Αγαπητέ angerman εφόσον μου στείλεις τις επόμενες μέρες ΠΜ με τα στοιχεία σου το θέμα θα ξανανοίξει και θα γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις από μέρους μας.
 
18 June 2006
7,544
Καλημέρα σε όλους....

ο angerman σήμερα μου έστειλε ΠΜ με τα στοιχεία του, γιατί απουσίαζε 7 μέρες και μόλις σήμερα είδε το θέμα...οπότε το θέμα του ξεκλειδώνεται...

παράλληλα δημοσιεύω το παρακάτω post του που-στο ΠΜ-μου ζήτησε ν´ανεβάσω:

"Παιδιά έλειπα και επέστρεψα σήμερα.
Ευχαριστώ για όλα τα σχόλια.

Το θέμα βρίσκεται στο εξής σημείο:
Παρέδωσα Σάββατο 5/7 την τιβί στην Media Markt που μου είχαν πει «θα την στείλουμε εμείς στην Toshiba Δευτέρα πρωί, γιατί είναι απαράδεκτο όλο αυτό». Κάθε μέρα τους τηλεφωνούσα και μου είπαν ότι ήρθε την πήρε η Τοσίμπα την Πέμπτη 10/7 γιατί οι ίδιοι δεν μεταφέρουν τόσο μεγάλες τηλεοράσεις. Τώρα, γιατί μου έλεγαν ότι θα την έστελναν οι ίδιοι ενώ μπορούσα μια που την φόρτωσα στο αυτοκίνητο να την πήγαινα απευθείας δεν είχαν απάντηση. Τέσπα, για να δούμε τι θα μου πουν αύριο.


petasis:
Η τιβί μου δεν είχε ελληνικό manual. Μόνο αγγλικό (με άλλες 3 ξένες γλώσσες). Στο αγγλικό, μετά την μετάφραση που έδωσα και μου έκαναν προκύπτει ότι γράφει αυτά που μου έστειλαν στα ελληνικά με φάξ.

dbokos:
Όπως έχω πει και στην Toshiba εμείς είμεθα οικογένεια μυώπων (γυαλιά μυωπίας οι δύο, διορθωτική επέμβαση λέιζερ η τρίτη) και μας αρέσει να παρακολουθούμε τιβί με μειωμένη φωτεινότητα και κοντράστ.
Οι επισκέπτες μας λένε γιατί δεν ανεβάζουμε τις δυνατότητες της τιβί (χρώματα, φωτεινότητα, κλπ.) κι εμείς λέμε ότι εμάς έτσι μας αρέσει.
Επίσης, μικρό μέρος της εργασίας μου είναι η επεξεργασία εικόνας και γνωρίζω πότε θεωρείται μειωμένη φωτεινότητα ή/και κοντράστ σε μια οθόνη ή/και πηγή φωτός. Επομένως ας τα αφήσουν αυτά με τα «συνίσταται» και τα «μειωμένη φωτεινότητα».

Supacoopa:
Άρα, απλώς η Funai σου είναι μια κανονική τηλεόραση.


Πάντως κύριοι, αν και εγώ χρησιμοποιούσα την τιβί κυρίως για να παρακολουθώ ταινίες dvd (wide φορμά), νομίζω ότι σε μια χώρα όπου τα κανάλια εκπέμπουν σε 4:3 θα έπρεπε να ανακοινώνουν στο σημείο πώλησης ότι η τηλεόραση αυτή δεν μπορεί να παίξει απρόσκοπτα σε 4:3.
Κι αυτό γιατί η λογική λέει πως εάν δεν τεθεί να παίξει σε 4:3 τότε η εικόνα παρουσιάζεται παραμορφωμένη και άρα στην ουσία γίνεται ανάρμοστη χρήση.
Αλλά φυσικά δεν ζούμε στη χώρα της λογικής."
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Επισκέφθηκα πριν λίγο τη Media Markt όπου με διαβεβαίωσαν ότι η τηλεόραση θα φτιαχτεί ακόμη και με δικά τους έξοδα και στη συνέχεια εάν παρουσιάσει πάλι το πρόβλημα θα μου την ξαναφτιάξουν.
Προς το παρόν φαίνεται ότι η Μedia Μarkt λειτουργεί άψογα ως προς την κάλυψη της πελατείας της.

Το ερώτημα είναι γιατί η Toshiba και οι άνθρωποί της αντιμετωπίζουν τόσο απρόθυμα και σχεδόν περιφρονητικά τους καταναλωτές των προϊόντων τους.

Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω (καθώς δεν πιστεύω ότι ένας επαγγελματίας μπορεί να είναι στριφνός και αρνητικός με τους πελάτες και να τον κρατάνε στη θέση του) είναι ότι οι τηλεοράσεις της Toshiba αντιμετωπίζουν τόσο συχνά προβλήματα που δεν συμφέρει οικονομικά να ανταποκριθούν σε όλες τις περιπτώσεις και προσπαθούν με την αδιαφορία και την άρνηση να μειώσουν τον αριθμό των επισκευών που πρέπει να κάνουν.

Άρα στο μέλλον θα μείνω μακρυά από προϊόντα Toshiba

Επίσης νομίζω ότι όταν πρόκειται για τόσο σημαντικές ιδιαιτερότητες ως προς τη χρήση μιας τηλεόρασης (δηλ. να μην παίζει σε 4:3 γιατί χαλάει) θα πρέπει υποχρεωτικά η εταιρία ή το κατάστημα να αναγράφουν εμφανώς στο σημείο πώλησης ότι αυτή η t.v. δεν κάνει να παίζει σε 4:3.
Οι οδηγίες στα εγχειρίδια με ψιλά γράμματα για μείωση φωτεινότητας και με γενικόλογες διατυπώσεις είναι απλώς υπεκφυγές και όπως πολύ σωστά είπε κάποιος πιο πάνω σε λίγο θα μας δίνουν οδηγία να μην παίξει καθόλου η τηλεόραση γιατί θα χαλάσει.
 
Last edited:

manostsip

New member
14 July 2008
33
φιλαρακι η τηλ/ση σου επαθε αυτο που λενε burn in ενας απο τους τροπους που ισως σου λισει το προβλημα ειναι να την κλεισεις για καποιες μερες και μετα να τη βαλεις να παιζεις μια λευκη εικονα σταθερη μηπως επανελθει το panel της για οποιαδηπωτε βοηθεια στειλε μου στο [email protected]
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Re: Απάντηση: ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύ

φιλαρακι η τηλ/ση σου επαθε αυτο που λενε burn in ενας απο τους τροπους που ισως σου λισει το προβλημα ειναι να την κλεισεις για καποιες μερες και μετα να τη βαλεις να παιζεις μια λευκη εικονα σταθερη μηπως επανελθει το panel της για οποιαδηπωτε βοηθεια στειλε μου στο [email protected]

manostsip thanks.
Διάβασα κάπου αυτό:
Οι τηλεοράσεις LCD δεν παρουσιάζουν burn-in (αυτό είναι χαρακτηριστικό των Plasma), αλλά μπορεί να παρουσιάσουν "συνεχόμενη φόρτιση των πίξελ" η οποία επίσης παράγει σκιές στην οθόνη.

Πάντως ότι και να είναι είμαι σε αναμονή να μου τη φτιάξουν.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
φιλαρακι η τηλ/ση σου επαθε αυτο που λενε burn in ενας απο τους τροπους που ισως σου λισει το προβλημα ειναι να την κλεισεις για καποιες μερες και μετα να τη βαλεις να παιζεις μια λευκη εικονα σταθερη μηπως επανελθει το panel της για οποιαδηπωτε βοηθεια στειλε μου στο

Burn in επαθε σε ολοκληρη λωριδα pixel?

Κουφο μου φαινεται.
 
18 June 2006
7,544
Καλημέρα....

αναμένουμε από τον φίλο angerman να μας ενημερώσει για τις εξελίξεις...

αν χρειαστεί-αργότερα(εφόσον δεν γίνει τίποτα)-σαν avclub θα κάνουμε την παρέμβασή μας...
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Re: Απάντηση: ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύ

Τα νεώτερα:
Σύμφωνα με ενημέρωση που είχα από τη MediaMarkt το επίσημο σέρβις Toshiba Θεσσαλονίκης (κάποιος Διονυσίου) με αυτό της Αθήνας (κάποιος Παπαγεωργίου) βρίσκονται σε πολύ σοβαρές διαβουλεύσεις.

Οι 15 μέρες από τότε που παρέδωσα την τιβί και οι 8 ημέρες από τότε που πήγε να την παραλάβει η Toshiba ξοδεύτηκαν στο να βγάλει η Toshiba Θεσσαλονίκης φωτογραφίες της τηλεόρασης που τις έστειλε (με κάρο μάλλον) στην Toshiba Aθήνας ώστε η τελευταία να μπορέσει (?) να αποφανθεί περί της υπόστασης και προέλευσης της αναθεματισμένης και διαβολικής "γραμμής" που εμφανίσθηκε επί της οθόνης της τηλεοράσεως.

Η εμπεριστατωμένη απάντηση της Αθήνας όμως καθυστερεί ακολουθώντας προφανώς τους ράθυμους καλοκαιρινούς ρυθμούς που απ' ότι μου λένε άλλοι ομοιοπαθούντες στην Intersys-Toshiba τους έχουν κάθε εποχή του χρόνου.

Με βάση λοιπόν το διαφαινόμενο επίπεδο οργάνωσής τους αλλά και τη... μενταλιτέ των υπευθύνων δεν αποκλείω οι επόμενες 2 βδομάδες να ξοδευθούν σε:

- Πραγματοποίηση ευχέλαιου επί της οθόνης για απόσβεση της διαολικής "γραμμής", ως εκ θαύματος.

- Συνέχιση των επιστημονικών, δια του δαχτύλου, μασάζ επί της "γραμμής", που είχε ξεκινήσει ο επινοητικός και ευρηματικός τεχνικός.

- Ανταλαγή περισσότερων τηλεφωνημάτων μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης για την επανάληψη λήψης φωτογραφιών από δεύτερη ή τρίτη οπτική γωνία που να έχουν ίσως και κάποια καλλιτεχνική αξία για μελλοντική εταιρική έκθεση στο Γκάζι.

Αναμένω λοιπόν.

Και... Νάσο ευχαριστώ, μόλις δω αδιέξοδο θα ενημερώσω. Προς το παρόν διασκεδάζω μιλώντας τους στο τηλέφωνο.
 
Last edited:

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Μα μην γίνεσαι πολύ πιεστικός και εσύ. Εδώ και ένα μήνα ασχολούνται με την υπόθεση σου από την ώρα που πάνε για ύπνο μέχρι την ώρα που ξυπνάνε :grinning-smiley-043

Σε χαίρομαι πάντως αφού βρίσκεις το κουράγιο για πλάκα παρά το μπέρδεμα στο οποίο έχεις μπλέξει -bye-
 
18 June 2006
7,544
Απάντηση: Re: ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύ

Μα μην γίνεσαι πολύ πιεστικός και εσύ. Εδώ και ένα μήνα ασχολούνται με την υπόθεση σου από την ώρα που πάνε για ύπνο μέχρι την ώρα που ξυπνάνε :grinning-smiley-043

Σε χαίρομαι πάντως αφού βρίσκεις το κουράγιο για πλάκα παρά το μπέρδεμα στο οποίο έχεις μπλέξει -bye-

καλύτερα που το "ρίχνει στην πλάκα"....

πρόκειται για τραγελαφική κατάσταση...
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Eνημερώνω το φόρουμ:

Με ειδοποίησε η MediaMarkt και πήγα παρέλαβα σήμερα την τιβί μου.
Αφού ζήτησα ενημέρωση για το τι έγινε μου είπαν και αυτοί ότι δεν καλύπτεται το πρόβλημα από την εγγύηση και απλώς μου την επιστρέφουν.

Όμως όταν την έστησα είδα ότι η γραμμή έχει εξαφανιστεί και η τιβί είναι ρυθμισμένη να παίζει σε wide και με πολύ μειωμένη φωτεινότητα (προφανώς οι ρυθμίσεις που λένε στο εγχειρίδιο τους).

Δεν καταλαβαίνω τι έκαναν, ίσως την έβαλαν να παίζει σε λευκό και χάθηκε η γραμμή (όπως πρότεινε κάποιος φίλος εδώ) ή έκαναν κάτι περισσότερο αλλά δεν μπορούν να δεχτούν ότι καλύπτεται από την εγγύηση. Αναρωτιέμαι.

Το θέμα όμως από εδώ και πέρα είναι ότι οι τηλεοράσεις αυτές δεν μπορούν να παίζουν απρόσκοπτα σε 4:3 και η αναφορά στο εγχειρίδιό τους σε αυτή την ιδιαιτερότητά τους είναι γενικόλογη και αόριστη (ενώ δεν συνοδεύονται όλες από ελληνικό εγχειρίδιο).

Το σωστό λοιπόν για την προστασία του καταναλωτή και ειδικά αυτού που θέλει και έχει το δικαίωμα να παρακολουθεί με νορμάλ και όχι πεσμένη φωτεινότητα τα ελληνικά κανάλια όπως εκπέμπουν, δηλαδή σε 4:3, και χωρίς να παραμορφώνει ή κροπάρει την εικόνα, θα ήταν να υπάρχει σε κάθε σημείο πώλησής τους ανακοίνωση γι αυτή την ιδιαιτερότητα της Toshiba.

Αυτό θα ήταν σωστό για την προστασία του καταναλωτή και σκοπεύω να προτείνω σε οργανώσεις προστασίας καταναλωτή να ζητήσουν από την Toshiba να το κάνει.
Αυτό ίσως να είναι και ένα θέμα για το avclub.gr για το οποίο να μπορεί να κάνει κάτι αποστέλοντας έστω κάποια επιστολή.

Όπως και νά χει ευχαριστώ το φόρουμ και τον Νάσο που αν και δεν χρειάστηκε τελικά η παρέμβασή τους μου έδωσαν ηθική υποστήριξη αλλά και τις πληροφορίες από όλους τους φίλους που σχολίασαν.

Τhanks!
 

Phaethon_7

New member
29 July 2008
6
Καιγώ καιγώ κύριε!!!!

Μέσα στην ατυχία μου είχα την τύχη να βρώ αυτό το ποστ και επικαιροποιημένο μάλιστα!!!
Λοιπόν, είμαι κάτοχος μιας ΤΟSHIBA REGZA 42WL67Z από τον 02-2007 και μου εμφανίζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Πήγα σήμερα στην Ηλεκτρονική Αθηνών και θα επικοινωνήσουν μαζί μου αύριο για λεπτομέρειες, αφού συννενοηθούν με το service της ΤΟSHIBA για τα περαιτέρω. Μάλλον θα χρειαστεί να την πάω εκεί αλλά το προτιμώ από το να περάσουν να την παραλάβουν όταν τους κατέβει..... Η εγγύηση της INTERSYS αναφέρει 1 χρόνο αλλά όπως με ενημέρωσε προς τιμήν του ο υπεύθυνος του καταστήματος της Ηλεκτρονικής, δεσμεύονται από τον νόμο για διετή εγγύηση τουλάχιστον -όπως άλλωστε και ο πωλητής του πράγματος, στην περίπτωσή μας η Ηλεκτρονική Αθηνών. Περιμένω τηλέφωνο και θα δώ.
Πάντως εάν δεν διορθωθεί το πρόβλημα, θα πέσει καταγγελία, μάλλον στην Γενική Γραμματεία καταναλωτή του ΥΠΑΝ καθώς είναι και αρμόδια για την καταβολή των προστίμων, σε αντίθεση με τον Συνήγορο του Καταναλωτή που δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα. Εννοείται ότι θα τους ξεφωνήσω στα φόρα και τον ειδικό τύπο. Αλλά ψυχραιμία, να δώ τι θα μου πούν και βλέπουμε.....
Πάντως ο νόμος λέει ρητά ότι μετά την επισκευή, η αρχική εγγύηση ανανεώνεται για ίσο διάστημα, οπότε συνπαθούντα angerman μπορείς να τους ξανατρέξεις...... Επίσης προτείνω εάν φθάσουμε στην καταγγελία, να αναφέρουμε και τις δύο περιπτώσεις και όσες άλλες μας γνωστοποιηθούν!

:music-smiley-005:
 
Και ηταν στα υποψιν οι τελευταιες Toshiba και για μενα. Αλλα οταν ακους τετοιες παπαριες της Intersys και γενικολογα για να ξεφυγουν μακρυααααααααααα.

Ειλικρινα δεν το εχω ξανακουσει να βλεπουμε TV μονο σε 16/9 και οχι σε 4/3.
Οπως γουσταρουμε θα βλεπουμε δεν το καταλαβα αυτο, με τερμα κοντραστ και φωτεινοτητα.
Αφου υπαρχει προβλημα να το βγαλουν το κολοκουμπο εναλλαγης φορμα.

Αλλα ολα αυτα ειναι Ελληνικες μπουρδες, για αποφυγουν να την φανε την TV και αν το αναφερει καποιος σε καποιο forum του εξωτερικου, θα βαλουν τα γελια.
 

Phaethon_7

New member
29 July 2008
6
Στο κάτω κάτω ρε παιδιά, ας αλλάζει αυτόματα το contrast και η φωτεινότητα εάν υπάρχει τόσο σοβαρό πρόβλημα!