ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση

angerman

New member
22 December 2007
16
Re: Καιγώ καιγώ κύριε!!!!

.....Πάντως ο νόμος λέει ρητά ότι μετά την επισκευή, η αρχική εγγύηση ανανεώνεται για ίσο διάστημα, οπότε συνπαθούντα angerman μπορείς να τους ξανατρέξεις...... Επίσης προτείνω εάν φθάσουμε στην καταγγελία, να αναφέρουμε και τις δύο περιπτώσεις και όσες άλλες μας γνωστοποιηθούν!

:music-smiley-005:


Phaethon εύχομαι καλή δύναμη.
Εάν ισχύει αυτό που λες τότε ίσως γι αυτό να μην δέχονται ότι το πρόβλημα που αντιμετώπισα καλύπτεται από την εγγύηση ή ότι μου την επισκεύασαν, γιατί τότε θα ανανεωνόταν και η εγγύηση.
Μάλιστα απέφυγαν να μου δώσουν γραπτή ενημέρωση για το τι έκαναν πάνω στην τιβί.
Είναι αστείο που εταιρίες πανευρωπαϊκού κύρους σαν την ΜediaMarkt και την Toshiba στην Ελλάδα καταφεύγουν σε κωμικοτραγικές λαμογιο-καραγκιοζο-συμπεριφορές.

Πάντως εάν προχωρήσεις σε καταγγελία στο ΥΠΑΝ και θέλεις και την υποστήριξή μου είμαι στη διάθεσή σου.

Αν και όπως είπα νομίζω πως ότι καλύτερο για τον καταναλωτή (και ότι χειρότερο για την Toshiba και την αντιπροσωπεία της) θα ήταν να υποχρεωθούν να αναγράφουν στο σημείο πώλησης ότι η τιβί αυτή δεν μπορεί να παίξει σε 4:3 χωρίς να δημιουργήσει προβλημα στην οθόνη της και άρα δεν κάνει για την ελληνική αγορά που τα κανάλια εκπέμπουν σ' αυτό το φορμά.
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Καιγώ καιγώ κύριε!!!!

Eχουν αναφερθει παρομοια προβληματα και στο AVforums...

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=702902
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?p=7421289

Κοινο χαρακτηριστικο των μοντελων ειναι οτι εχουν πανελ AU Optronics οποτε προκειται ειτε για κατασκευαστικο ελαττωμα ειτε οφειλεται με κακη ποιοτητα κατασκευης των συγκεκριμενων πανελ.
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Re: Καιγώ καιγώ κύριε!!!!

Eχουν αναφερθει παρομοια προβληματα και στο AVforums...

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=702902
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?p=7421289

Κοινο χαρακτηριστικο των μοντελων ειναι οτι εχουν πανελ AU Optronics οποτε προκειται ειτε για κατασκευαστικο ελαττωμα ειτε οφειλεται με κακη ποιοτητα κατασκευης των συγκεκριμενων πανελ.



lol...αυτό ήταν μια πλήρης εικόνα για το τι προηγμένης τεχνολογίας τηλεοράσεις πήγαμε και αγοράσαμε.
Μακρυά από Toshiba και Intersys όλοι.....
 
18 June 2006
7,544
Φίλοι μου καλό μεσημέρι....

χαίρομαι που ο φίλος angerman-έστω και με αυτό το τρόπο-τελικά ικανοποιήθηκε από το αποτέλεσμα....και δεν χρειάστηκε η δική μας παρέμβαση...

τώρα...θα μελετήσουμε-σαν avclub-τις δικές μας κινήσεις..το τι μπορούμε να κάνουμε με γνώμονα-πάντα-το συμφέρον μας σαν καταναλωτές-χομπίστες....

Να ευχηθώ και στον Phaethon_7 καλή τύχη και θα θέλαμε να μας κρατήσει ενήμερους-όπως έκανε κι ο angerman-και αν χρειαστεί (που εύχομαι να μην χρειαστεί...) θα κάνουμε κι εμείς ό,τι μπορούμε καλύτερο από την μεριά μας...
 

CCHRIS

New member
4 August 2008
7
Κατ αρχήν καλησπέρα στο FORUM. Επανήλθα μετά από καιρό ως μέλος (δεν εγκατέλειψα ποτέ το view only status) μετά από κάποια αλλαγή που έκανα στον εξοπλισμό μου.
Ο λόγος που έγινα και πάλι μέλος είναι για να πω μόνο, σε συνέχεια όσων διάβασα παραπάνω, ότι ενώ ήμουν έτοιμος σχεδόν, να αγοράσω μια TOSH. REQZA 37Z3030DG (ΠΛΑΙΣΙΟ 1.000), ακύρωσα όχι μόνο την αγορά της αλλά και κάθε περαιτέρω σκέψη για την εν λόγω εταιρία (μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον, εαν κάτι αλλάξει σε όσα διηγήθηκαν κάποιοι παθούντες).
Με την ευκαιρία πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη, συντονιστές διαχειριστές κλπ για την πολύ καλή παρουσία σας. Επειδή έγινα πάλι αναποφάσιστος ξαφνικά (μέλος του club από πολύ καιρό) ενώ νόμιζα ότι βρήκα διέξοδο θα συνεχίσω για πολύ ακόμη υποθέτω την φανατική συμμετοχή στο FORUM. Κυρίως βέβαια για αναγνωση γιατί βαριέμαι πολύ το γράψιμο χαχαχα.
 

angerman

New member
22 December 2007
16
CCHRIS, την γλύτωσες, μπράβο.

Ψάχνοντας βρήκα κι άλλους που είχαν το ίδιο πρόβλημα με ΤΟSHIBA t.v., εκτός από αυτούς που έγραψαν εδώ και μάλιστα ταλαιπωρήθηκαν πολύ περισσότερο και για πολλούς μήνες με το σέρβις της εταιρίας αυτής.

Εγώ πλέον για να αγοράσω συσκευή ζητάω πρώτα να διαβάσω κανονικά το εγχειρίδιο και τις εξαιρέσεις εγγύησης. Συγκεκριμένα αύριο έχω ραντεβού στον Κωτσόβολο για να μου φέρουν από την αποθήκη τους το εγχειρίδιο μιας βιντεοκάμερας που θέλω να αγοράσω. Μόνο έτσι πλέον.
 

CCHRIS

New member
4 August 2008
7
Την γλύτωσα χάρη σε σένα φίλε που δημοσιοποίησες το θέμα. Να σαι καλά κι εσύ και το forum. Να δούμε πότε θα μάθουν όσες εταιρίες θέλουν να λέγονται σοβαρές, τι θα πεί after sale service και customer care για να μπορούν έτσι να διαφημίζονται μέσω των πελατών τους. Ειναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν στην εποχή που όλα μαθαίνονται με αστραπιαία ταχύτυτητα (τοσο τα καλά όσο και τα κακά)?
Αλήθεια το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε άλλες εταιρίες? Για LCD μιλάω, γιατί η μη εμφάνιση burn in ή ότι άλλο είναι, ήταν μέχρι τώρα ο βασικός λόγος που προτιμώ LCD και όχι πλάσμα.
 

angerman

New member
22 December 2007
16
τι θα πεί after sale service και customer care για να μπορούν έτσι να διαφημίζονται μέσω των πελατών τους. Ειναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν στην εποχή που όλα μαθαίνονται με αστραπιαία ταχύτυτητα (τοσο τα καλά όσο και τα κακά)?


Aκριβώς το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ...πόσο η επικοινωνία μέσω ίντερνετ και χρήσιμων φόρουμ όπως αυτό εδώ αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς αλλα αυτοί δεν το καταλαβαίνουν. Το after sales τους τροφοδοτεί την word of mouth διαφήμιση σαν χιονοστιβάδα πλέον.
 

Dim_33

New member
11 March 2008
57
ΤΟSHIBA ? Μακρια...ελεγα κ εγω να παρω ακουγα οτι ειναι αξιοπιστες κλπ...
 
Μάλιστα!
Το είδαμε κι αυτό!
Όσο κατανοητό και να είναι σαν πρόβλημα, τόσο αδιανόητο είναι το να υπάρχει σε γνώση της παραγωγού εταιρίας και μάλιστα χωρίς ξεκάθαρη προειδοποιητική διευκρίνιση σε εμφανής χώρους, κατά την έρευνα αγοράς ενός πελάτη.

Απ' όλα τα ως τώρα posts εδώ, εστιάζω περισσότερο στα:
svellinis - post #14:
συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσια τα προιοντα που πουλουνται εντος της Ευρωπαικης ενωσης πρεπει να συνοδευονται απο οδηγιες χρησης γραμμενες σε ολες τις γλωσσες των χωρων της Ευρωπαικης ενωσεως σε διαφορετικη περιπτωση ο χρηστης δεν ευθυνεται για την κακη χρηση του προιοντος και η πωλητρια εταιρεια πρεπει να καλυψει το προιον στα πλαισια της εγγυησης αυτο εχει κριθει στο παρελθον απο τα Ελληνικα δικαστηρια και υπαρχει δεδικασμενο.
Rivers - post #42:
Κοινο χαρακτηριστικο των μοντελων ειναι οτι εχουν πανελ AU Optronics οποτε προκειται ειτε για κατασκευαστικο ελαττωμα ειτε οφειλεται με κακη ποιοτητα κατασκευης των συγκεκριμενων πανελ.
Νομίζω ότι αυτά τα λένε σχεδόν όλα!

Τώρα μου λύθηκε (μάλλον) και μια απορία που είχα, βλέποντας στο πρόσφατο παρελθόν μια LG LCD TV 42" 16/9 ενός γνωστού μου, που όταν μπαίνει σε 4/3 καρέ, οι "νεκρές" περιοχές (μπάρες) αριστερά & δεξιά, δεν είναι οι κλασικές "μαύρες" αλλά αποκλειστικά ένα σχετικά ανοιχτόχρωμο γκρι! Κι έλεγα ότι το είχαν για λόγους αισθητικής της εικόνας πράγμα που δε μου άρεσε ωστόσο αλλά προφανώς το έχει υιοθετήσει η LG για να αποφύγει αυτό το ενοχλητικό σύμπτωμα χωρίς καμία απαίτηση παρέμβασης στις ρυθμίσεις της από τον όποιο ακόμα και άσχετο π.χ. χρήστη της!

Πάντως και μόνο που υπάρχει ένα τέτοιο φαινόμενο, δεν είναι καθόλου καλό, όπως και να χρειάζεται να αντιμετωπισθεί!
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Ενημέρωσης συνέχεια....

Μετά από επίμονη απαίτησή μου η ελληνική αντιπροσωπεία Toshiba (μέσω της MediaMarkt) συμφώνησε να μην περιοριστούμε στις προφορικές συννενοήσεις σαν να είμαστε παλιόφιλοι απ' το ίδιο χωριό και μου έδωσε επιτέλους ένα χαρτί όπου αναγράφει ότι όντως εξετάσθηκε η τηλεόραση από τεχνικούς που κατέληξαν στο συμπέρασμα της μη κάλυψης από την εγγύηση.
Έχει ενδιαφέρον η διατύπωση του προβλήματος...κοιτάξτε τι έγραψε η Toshiba προς την MediaMarkt με τελικό αποδέκτη εμένα τον καταναλωτή:


Αθήνα 6-8-08
Αξιότιμε Kύριε Πάνου,

Μετά την επιθεώρηση της συσκευής Toshiba LCD TV 42X3030 με serial number 2119211900 και την διενέργεια τεχνικού ελέγχου από το εξουσιοδοτημένο service Διονυσίου Νικόλαος, διαπιστώθηκαν τα κάτωθι:
Η διαφορά ποιότητας απεικόνισης στα άκρα της οθόνης (σ.σ. ναι εννοεί την κάθετη γραμμή και όχι κάποια ανεπαίσθητη διαφορούλα) έχει προέλθει από την αναπαραγωγή ακίνητων-στατικών εικόνων που παράγονται από εκπομπές 4:3 (σ.σ. ναι ως ακίνητη-στατική εικόνα περιγράφει το φορμά 4:3).
Όπως σας έχουμε ενημερώσει τηλεφωνικώς, αναγράφεται στο εγχειρίδιο οδηγιών και στο πιστοποιητικό όρων εγγύησης (επισυνάπτονται) η εξαίρεση κάλυψης από την εγγύηση αυτής της αισθητής απεικόνισης.

Μετά τιμής,
(υπογραφή)
Για το τεχνικό τμήμα
Παπαγεωργίου Ευθύμιος
Προϊστάμενος τεχνικής εξυπηρέτησης
Pioneer - Toshiba
Tηλ. 210-8836512, 210-8213542
Τ[email protected]
[email protected]



Για ποιον λόγο αναφαίρει το πρόβλημα της κάθετης γραμμής ως "διαφορά ποιότητας απεικόνισης στα άκρα της οθόνης" και τη νόμιμη και λογική επιλογή του καταναλωτή να παίξει την τιβί του σε φορμά 4:3 ως "αναπαραγωγή ακίνητων-στατικών εικόνων που παράγονται από εκπομπές 4:3" ;

Γιατί έτσι περιγράφει το εγχειρίδιο την εξαίρεση εγγύσης και φυσικά αφορά άλλα προβλήματα όπως π.χ. λογότυπα καναλιών (στατική εικόνα) και όχι το συγκεκριμένο.

Δεν έχουν πολύ πλάκα;
 
Last edited:

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Δεν έχουν πολύ πλάκα;

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
http://www.efpolis.gr

ΙΝΚΑ
http://www.inka.gr

NEO INKA
http://www.newinka.gr

ΕΚΠΟΙΖΩ
http://www.ekpizo.gr

Κανε μια κρουση σε ολους τους παραπανω, μηπως και βγει τιποτα...
Ελπιζω να γελασεις εσυ τελευταιος.

Συμπερασμα: Μακρια απο Toshiba στην Ελλαδα.
 

gkag

Senior Member
3 August 2007
314
Παντως το προβλημα δεν ειναι μονο για τις συγκεκριμενες τηλεορασεις, αφου το εχω παθει κι εγω με μια philips (το εχω ξαναγραψει στο forum) απλα δεν ασχοληθηκα γιατι ειχε περασει η εγγυηση.
 
Καλά, είναι τόσο #@$%@! όλοι οι υπευθυνοανεύθυνοι που κάνουν τις μελέτες απόδοσης και καλής λειτουργίας όλων αυτών των συσκευών - τηλεοράσεων;!
Είναι δυνατόν να ξέρουν ότι η τηλεόραση θα πουληθεί και σε "υπανάπτυκτες" τεχνολογικά χώρες όπως η Ελλάδα που ακόμα δεν έχει φιλοτιμηθεί κανείς από τους τηλεοπτικούς της σταθμούς να εκπέμψει αμιγώς σε κάδρο 16/9 (εντάξει, πλην της φωτεινής εξαίρεσης του ΣΚΑΪ βέβαια) και παράλληλα να έχει τέτοιο ψεγάδι η τεχνολογία τους και να "καλύπτονται" απέναντι στους καταναλωτές των διόλου φτηνών αυτών προϊόντων τους, με "ψιλά γράμματα" των εγγυήσεων τους, αντί να είχαν στρώσει τον κ..ο τους κάτω και να βρουν μια λύση έστω και κάπως έμμεση;;;!!!
Και μετά εμείς αναλωνόμαστε να ψάχνουμε να βρούμε την απειροελάχιστη διαφορά επιδόσεων μεταξύ των Χ και Υ μοντέλων! Εδώ "μπάζει" από παντού!
Ακόμα και "κοινοί θνητοί" να κάτσουν να σκεφτούν λίγο για πιθανές λύσεις, κάτι ευκόλως εφικτό θα έβρισκαν τελικά. Και κοτζάμ εταιριακλάρες με παγκόσμια απήχηση και με ακριβοπληρωμένες ομάδες μελετών, δεν έχει βρει τίποτα που να εξαλείφει αυτό το "χαζό" πρόβλημα;
Εγώ π.χ., πρόχειρα πρόχειρα, σκέφτομαι ως μια έμμεση και φτηνή λύση πως αν όταν προέκυπταν τέτοιες "μπάρες", φρόντιζαν να υπάρχει, αντί για το αποκλειστικά απόλυτο μαύρο, ένα απαλό animation με pal αποχρώσεις και ουδέτερα σχήματα, τέτοιο που να μην ενοχλεί τον θεατή από την παρακολούθηση της ενεργής εικόνας, θα έλυνε αυτομάτως το πρόβλημα. Το πολύ πολύ να επέλεγε ο χρήστης για το αν το θέλει ενεργό αυτό ή όχι (με δικιά του πια ευθύνη αν όχι). Ακόμα καλύτερα μάλιστα να επέλεγε μεταξύ κάποιων εναλλακτικών θεμάτων για το animation ώστε να πέφτει κοντύτερα στα προσωπικά του γούστα αλλά και να μη τον κουράζει ένα μόνο τέτοιο θέμα.
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Στους ορους της εγγυησης αποκλειεται να αναφερεται ως "κακη χρηση" (δηλαδη αιτια ακυρωσης εγγυησης) η παρακολουθηση 4:3 υλικου. Αρα νομικα ο φιλος ειναι κατοχυρωμενος. Τα ψιλα γραμματα και οι υποδειξεις (περι τετοιας προκειται) δεν ειναι ισχυροτερα απο τα δικαιωματα του καταναλωτη.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Καμοιά φωτογραφία για να μην μιλάμε στον αέρα υπάρχει;
Εγώ θέλω να μου απαντήσεις σε 1: αναγράφεται στο τυπωμένο εγχειρίδιο που συνόδευε την συσκευή να μην παίζει σε 4:3; Όχι στην ιστοσελίδα ή σε άλλο που σου εμφάνισαν αυτοί, αλλά σε αυτό που υπήρχε όταν το αγόρασες, στα Ελληνικά...
 

DIAMANTIS SVIGOS

AVClub Addicted Member
7 April 2008
2,887
ΕΛΛΑΔΑ
Φιλε angerman οχι, δεν εχουν καθολου πλακα....

Μηπως πρεπει να τους πεις να μπουν στο φορουμ για να παρουν μια ιδεα του τι γραφεται γι αυτους (αλλα και για αλλους ομοιους τους) και ποσο κακο κανει στους ιδιους αλλα και στις εταιρειες που αντιπροσωπευουν η συμπεριφορα τους?
 

Phaethon_7

New member
29 July 2008
6
Μετά από αρκετή καθυστέρηση, παραθέτω φωτό. Ελπίζω να φαίνεται το πρόβλημα. Εμφανίζονται 3 γραμμές, 2 στο πλάι και μια στην μέση και αρκετά μικρότερες και λεπτές γενικά.......
Περιμένω να βρώ από συγγενείς μια δεύτερη για να βολευτώ, ώστε να την πάω στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ που την αγόρασα και να αρχίσει το πανηγύρι......:violent-smiley-030:
 

Attachments

  • DSC04660.JPG
    DSC04660.JPG
    38.2 KB · Views: 31
  • DSC04661.JPG
    DSC04661.JPG
    47.8 KB · Views: 23
  • DSC04662.JPG
    DSC04662.JPG
    42.4 KB · Views: 19
  • DSC04663.JPG
    DSC04663.JPG
    42.2 KB · Views: 16
  • DSC04664.JPG
    DSC04664.JPG
    43 KB · Views: 19

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Από τις φωτογραφίες δεν φαίνεται καλά, αλλά αν υπάρχει γραμμή/ίχνος στην μέση, τότε δεν μπορεί κανείς να υποστηρίξει ότι οφείλεται σε θέαση προγραμμάτων σε 4:3, σωστά;
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ότι φαίνεται μια κατακόρυφη σκούρα γραμμή δεξιά είναι εμφανές. Επίσης αριστερά βλέπω μια ταινία με διαφορετική φωτεινότητα. Στο κέντρο (μόνο στην 1η φωτογραφια) βλέπω και διαφορετική φωτεινότητα και στο κέντρο - επίσης κάτι σαν κύκλο αριστερά. Αν έβγαζες φωτογραφία σε νυχτερινή λήψη (χωρίς καθόλου φλας);