Βοήθεια στην σωστή επιλογή ηχείων upfiring Atmos

tarantules

Senior Member
15 August 2007
302
Αυτά αν δεν κάνω λάθος έχουν διακόπτη από πίσω upfiring-height με το upfiring να είναι η απόκριση κατά Dolby. Το ίδιο και τα Polk, έχουν διακόπτη επιλογής αλλά για άλλο λόγο σε αυτά. Για να αλλάζει η απόκριση του χαμηλού όταν είναι on-wall και όταν είναι upfiring.
Αν δεις έναν πίνακα που έβαλα πριν, τα Polk κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά για τέτοιo είδος ηχείου, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται άλλη διαχείριση όταν τοποθετούνται on wall και άλλη όταν τοποθετούνται upfiring.
Είχα πάρει πριν καιρό τα Onkyo HT978THX με ενισχυτή επίσης Onkyo (τον RZ740) και περισσότερο από περιέργεια έβαλα για πλάκα στο ταβάνι 4 ηχεία από ένα Logitech Ζ5500 για να δω πως ακούγονται οι τανιίες dolby atmos , και είδα τώρα αυτά τα teufel που έβαλε ο φίλος και σκεφτόμουν μήπως έπαιρνα ένα ζευγάρι να αντικαταστήσω τα δοκιμαστικά μπιχλιμπίδια.Θα δω διαφορά αισθητή ; Αξίζει ο κόπος ή να τα αφήσω ως έχουν ;
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Είχα πάρει πριν καιρό τα Onkyo HT978THX με ενισχυτή επίσης Onkyo (τον RZ740) και περισσότερο από περιέργεια έβαλα για πλάκα στο ταβάνι 4 ηχεία από ένα Logitech Ζ5500 για να δω πως ακούγονται οι τανιίες dolby atmos , και είδα τώρα αυτά τα teufel που έβαλε ο φίλος και σκεφτόμουν μήπως έπαιρνα ένα ζευγάρι να αντικαταστήσω τα δοκιμαστικά μπιχλιμπίδια.Θα δω διαφορά αισθητή ; Αξίζει ο κόπος ή να τα αφήσω ως έχουν ;

Δεν τα έχω δοκιμάσει τα teufel για να σου πω τι κάνουν. Θεωρητικά έχουν διακόπτη για όλες τις θέσεις, πρακτικά δεν έχουν καμπίνα για να έχουν απόκριση κάτω από τα 150Hz, δεν μου εμπνέουν σιγουριά ως ηχεία.
Γενικώς έχει πολύ φύκι για μεταξωτή κορδέλα η συγκεκριμένη περίπτωση, κλασικά υπόσχονται να τα κάνουν όλα σε πολύ χαμηλή τιμή.

Ωστόσο σε σχέση με τα Onkyo που αναφέρεις, τη μεγαλύτερη διαφορά θα την πάρεις γιατί πολύ απλά αυτά είναι δύο δρόμων και όχι full range όπως τα onkyo. Αυτό βοηθά γενικώς.

Edit: Sorry, νόμιζα ότι μιλάμε για τα upfiring Onkyo ηχεία, εσύ έχεις άλλα. Ισχύει πάντως ότι το δίδρομο είναι καλύτερο.
 
  • Like
Reactions: tarantules

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Άρα αγοράζοντας ένα οποιοδήποτε upfiring ηχείο, αν αποφασίσω κάποια στιγμή να το τοποθετήσω height θα χάσω σε απόδοση από ότι αν αγόραζα εξαρχής ένα σχεδιασμένο ως height ηχείο. Είναι όντως δύσκολη η απόφαση λόγω και της αυξημένης τιμής των δεύτερων.

Με προβληματίζει όμως ο διακόπτης στα Teufel. Εφόσον το ηχείο κατεβαίνει μέχρι 150hz, τι διαφορετικό κάνει η αλλαγή θέσης του? Στην θέση upfiring είπαμε ότι απλά ακολουθεί την καμπύλη της Dolby, στην θέση direct τι? Εφόσον δεν κατεβαίνει χαμηλότερα από 150hz όπως τα Polk, ποίο το νόημα του?

Και κάτι τελευταίο. Η Dolby προτείνει ελάχιστο 150hz συχνότητα για τα upfiring. Πχ στο manual των Klipsch υπάρχει ένδειξη τοποθέτησης του crossover στα 150hz. Υπάρχει κάτι ανάλογο και για τα height? Ποίο πρέπει να είναι δλδ το εύρος των συχνοτήτων όσων ηχείων είναι height για να αναπαράγουν σωστά όλους τους ήχους atmos? Μπορεί πχ να κατέβει ένας ήχος atmos στα 70hz? Και πόσο συχνά? Επειδή στην ουσία μιλάμε για ήχους εφέ πχ βροχή, έλικες κτλ. Δεν πρόκειται να ακούσουμε εκρήξεις από αυτά.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Άρα αγοράζοντας ένα οποιοδήποτε upfiring ηχείο, αν αποφασίσω κάποια στιγμή να το τοποθετήσω height θα χάσω σε απόδοση από ότι αν αγόραζα εξαρχής ένα σχεδιασμένο ως height ηχείο. Είναι όντως δύσκολη η απόφαση λόγω και της αυξημένης τιμής των δεύτερων.

Με προβληματίζει όμως ο διακόπτης στα Teufel. Εφόσον το ηχείο κατεβαίνει μέχρι 150hz, τι διαφορετικό κάνει η αλλαγή θέσης του? Στην θέση upfiring είπαμε ότι απλά ακολουθεί την καμπύλη της Dolby, στην θέση direct τι? Εφόσον δεν κατεβαίνει χαμηλότερα από 150hz όπως τα Polk, ποίο το νόημα του?

Και κάτι τελευταίο. Η Dolby προτείνει ελάχιστο 150hz συχνότητα για τα upfiring. Πχ στο manual των Klipsch υπάρχει ένδειξη τοποθέτησης του crossover στα 150hz. Υπάρχει κάτι ανάλογο και για τα height? Ποίο πρέπει να είναι δλδ το εύρος των συχνοτήτων όσων ηχείων είναι height για να αναπαράγουν σωστά όλους τους ήχους atmos? Μπορεί πχ να κατέβει ένας ήχος atmos στα 70hz? Και πόσο συχνά? Επειδή στην ουσία μιλάμε για ήχους εφέ πχ βροχή, έλικες κτλ. Δεν πρόκειται να ακούσουμε εκρήξεις από αυτά.

Τα upfiring ηχεία λειτουργούν δια ανάκλασης αποκλειστικά. Συνεπώς οι πολύ χαμηλές συχνότητες σε αυτή την περίπτωση δεν έχει νόημα να αναπαραχθούν από αυτά. Επίσης θέλει και ειδική καμπύλη απόκρισης για να λειτουργήσει το εφέ και να μην ακούγεται ότι ο ήχος προέρχεται από κάπου αλλού εκτός από το σημείο ανάκλασης στο ταβάνι.
Στις άλλες θέσεις που ο ήχος δεν πάει στον ακροατή δια ανάκλασης αποκλειστικά, έχει νόημα να αναπαράγονται και (λίγο) πιο χαμηλές συχνότητες για λόγους καλύτερης ενσωμάτωσης των height και overhead ηχείων με τα sub.
Στις άλλες θέσεις δεν θέλεις την απόκριση κατά Dolby για upfiring εννοείται. Δεν γνωρίζω επακριβώς πως το κάνει η teufel, αλλά κρίνοντας από το μέγεθος του συγκεκριμένου ηχείου δεν βλέπω άλλο τρόπο χρήσης του διακόπτη.
Στα Polk αλλάζει η απόκριση συχνότητας με τον διακόπτη όχι κατά την καμπύλη της Dolby αλλά κατά το πως λειτουργεί η απόκριση του ηχείου όταν από πίσω του έχει τοίχο και πως όταν δεν έχει (δηλ. σε upfiring). Αυτό το έχω ρωτήσει σε webinar και πήρα επίσημη απάντηση, αλλιώς δεν θα το έγραφα για τα Polk της σειράς Reserve.

Τα upfiring ηχεία γενικότερα είναι ένας συμβιβασμός σε σχέση με τις άλλες θέσεις. Αλλά πιο μεγάλος συμβιβασμός είναι να μην έχεις καθόλου ηχεία atmos και ο λόγος που η Dolby προχώρησε σε αυτά είναι γιατί κατανοεί ότι δεν μπορούν όλοι να έχουν ηχεία στον τοίχο ή στο ταβάνι.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: music_lover

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες που μοιραστήκατε. Μεγάλη αλήθεια η τελευταία πρόταση. Δυστυχώς δεν μπορούμε όλοι για διάφορους λόγους να τοποθετήσουμε ηχεία ψηλά. Οπότε αναγκαζόμαστε να πάμε σε λύση upfiring που έξυπνα η Dolby διέγνωσε το πρόβλημα και πρότεινε αυτή την λύση ανάγκης.

Πέρα όμως από αυτό, εντύπωση προκαλεί και η υψηλή αξία αυτών των ηχείων. 600 ευρώ για ένα ζευγάρι ηχείων που θα παίζει απλά εφέ μια φορά στο τόσο είναι πάρα πολλά χρήματα. Ακόμα και τα 400 πολλά μου φαίνονται για μια τέτοια χρήση. Να τα ζητούσαν για το πίσω κανάλι που παίζει πάντα, ναι, αλλά για εφέ ήχου ύψους που βγαίνουν πολύ σπανιότερα, όχι. Απορώ με την τιμολογιακή πολιτική όλων αυτών των εταιρειών. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η ενεργειακή κρίση αλλά κάπου σταθείτε.

Προσανατολιζομαι για τα Klipsch πάντως λόγω χαρακτηριστικών και τιμής. Ίσως και τα Mission στα 300.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Στα SVS πληρώνεις την στιβαρή καμπίνα, γενικώς τα ηχεία της έχουν πολύ στιβαρή κατασκευή, αλλά και την ικανότητα μεγάλης διαδρομής του κώνου με χαμηλές παραμορφώσεις, έτσι ώστε να πετυχαίνει αποτέλεσμα από μικρό ηχείο, στην περίπτωση των Prime elevation και Prime satellite αυτό.
Όλο αυτό το R&D κοστίζει όπως καταλαβαίνεις και όταν θέλεις και μικρό και ικανό ηχείο είναι επόμενο να κοστίζει λίγο παραπάνω.

Και τα Mission είναι εξαιρετικά στιβαρά, δεν έχουν όμως τη διαδρομή που έχει το γούφερ των SVS.
 
  • Like
Reactions: music_lover

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Δεν μπορώ να βρω reviews για τα mission. Ούτε καν από χρήστες. Ακόμη και στην Αγγλία που είναι χώρα καταγωγής τους δεν φαίνονται και πολύ δημοφιλή. Θα μου πεις τι τα θες, αφού τα speqs φαίνονται.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Δεν μπορώ να βρω reviews για τα mission. Ούτε καν από χρήστες. Ακόμη και στην Αγγλία που είναι χώρα καταγωγής τους δεν φαίνονται και πολύ δημοφιλή. Θα μου πεις τι τα θες, αφού τα speqs φαίνονται.

Για τα LX-3D MKII συμφωνώ, δεν υπάρχουν reviews, αλλά η σειρά γενικώς έχει reviews.

Για παράδειγμα:


Με μετρήσεις

Και συγκριτικά τα τρία βάσης/ραφιού και πως παίζουν με binaural ηχογράφηση.
 
  • Like
Reactions: music_lover

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Σχεδιασμός Peter Comeau. To alter ego των Wharfedale Diamond 12 είναι, του ίδιου σχεδιαστή προφανώς, και όπως κι εσύ έτσι κι εγώ έριξα πολύ διάβασμα πριν καταλήξω να τα έχω στην μπροστινή τριάδα μου με τον αειθαλή Marantz SR8002. ;)
 
  • Like
Reactions: music_lover

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Στο manual της πάντως και στο site της η mission δεν τα περιγράφει ως atmos αλλά ως centre (?!) speakers που πρέπει να μπουν επάνω από το ύψος του κεφαλιού και στα πλάγια ή πίσω από την θέση ακρόασης. Αναγράφει ότι μπορούν να μπούνε και ως upfiring αλλά ως τελευταία επιλογή. Ήξερα για center speaker αλλά όχι για centre..
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Υποθέτω η διαφορά είναι όπως το color και το colour, το neighbor και το neighbour, το center και centre και τέλος πάντων όλες εκείνες τις διαφορές των American English και British English.

Δεν είμαι σίγουρος για το τι είδες στο manual, πάντως το LX-3D MKII είναι για τη δουλειά αυτή:

5.0 3-D HomeTheatre System.jpg
 
  • Like
Reactions: music_lover

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,841
Athens
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες που μοιραστήκατε. Μεγάλη αλήθεια η τελευταία πρόταση. Δυστυχώς δεν μπορούμε όλοι για διάφορους λόγους να τοποθετήσουμε ηχεία ψηλά. Οπότε αναγκαζόμαστε να πάμε σε λύση upfiring που έξυπνα η Dolby διέγνωσε το πρόβλημα και πρότεινε αυτή την λύση ανάγκης.

Πέρα όμως από αυτό, εντύπωση προκαλεί και η υψηλή αξία αυτών των ηχείων. 600 ευρώ για ένα ζευγάρι ηχείων που θα παίζει απλά εφέ μια φορά στο τόσο είναι πάρα πολλά χρήματα. Ακόμα και τα 400 πολλά μου φαίνονται για μια τέτοια χρήση. Να τα ζητούσαν για το πίσω κανάλι που παίζει πάντα, ναι, αλλά για εφέ ήχου ύψους που βγαίνουν πολύ σπανιότερα, όχι. Απορώ με την τιμολογιακή πολιτική όλων αυτών των εταιρειών. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η ενεργειακή κρίση αλλά κάπου σταθείτε.

Προσανατολιζομαι για τα Klipsch πάντως λόγω χαρακτηριστικών και τιμής. Ίσως και τα Mission στα 300.

Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Πολλοί πιστεύουν πως τα ηχεία οροφής στο Atmos/DTS:X/Auro-3D παίζουν μόνο όταν υπάρχουν... ιπτάμενα αντικείμενα στην σκηνή. Αλλά δεν είναι έτσι.
Παίζουν αρκετά και σε "άσχετες" στιγμές, παίζουν ηχώ, και διάφορα περιβαλλοντικά εφέ, προσομοιάζοντας τον χώρο που βλέπουμε στην εικόνα.

Για τα ηχεία αυτά τώρα, αν μπουν στην οροφή/τοίχο χρειάζονται κάποιες προδιαγραφές αν θέλουμε να έχουμε σωστή απόδοση.
Θέλει να έχουν καλή "διασπορά" του ήχου. Να είναι ομοιόμορφη η "εκπομπή" τους τουλάχιστον σε ένα εύρος 30-45° off-axis. Ανάλογα την απόσταση, θέλουμε και κατάλληλου μεγέθους woofer.
Αν δεν θέλουμε πολύ υψηλές στάθμες, μπορούμε να την "δυσκαπουλάρουμε" με ηχεία με 4.5αρι -5αρι woofer σε αποστάσεις μέχρι τα 3μ.
Αν θέλουμε υψηλές στάθμες... οι απαιτήσεις ανεβαίνουν και θέλουμε μεγαλύτερα woofer, άρα και μεγαλύτερα σε μέγεθος ηχεία.

Αν μιλάμε για Atmos enabled τοποθέτηση, δηλαδή πάνω στα μπροστινά ηχεία, η διαδρομή τους προς το ταβάνι, και από εκεί μέσω ανάκλασης στην θέση σου, μεγαλώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση, θέλουμε πιο "ισχυρά" ηχεία από ότι θα θέλαμε στον τοίχο/οροφή.
 
  • Like
Reactions: music_lover

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Διαφωνώ ως προς το μέγεθος με την απόσταση στα upfiring ηχεία, καθώς εκ των πρ;γματων για να λειτουργήσει το εφέ δια ανάκλασης, αυτό αφορά κατευθυντικες συχνότητες, συνεπώς υψηλότερες συχνότητες οι οποίες δεν απαιτούν μεγάλα ηχεία.
Είναι κακό να είναι μεγαλύτερο ένα ηχείο; Ασφαλώς όχι αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις δεν χρειάζεται εκ της χρήσης για την οποία προορίζεται.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,841
Athens
Ξέρεις πόσα ηχεία έχω μετρήσει Λεωνίδα με 3.5αρια, 4αρια woofer που στα 150, 200, 250Hz έχουν παραμόρφωση >7% εκεί, δίχως καν να πλησιάσουμε στο τέρμα τις στάθμες που μπορούν να πιάσουν;
Για να πιάσεις την ίδια στάθμη στην ανάκλαση των upfiring με την στάθμη των front αν παίζεις π.χ. στα 85dB avg, σε μια περίπτωση κλασικού σπιτιού με ~2.9μ ταβάνι; Μιλάμε για τις "ιδανικές" περιπτώσεις ίσως; Μπορεί, αλλά είναι δεδομένα που ισχύουν.
Το ίδιο ισχύει και με την κατευθυντικότητα των συχνοτήτων, στις "χαμηλές" των upfiring έχει λιγότερη κατευθυντικότητα και σε περιπτώσεις μικρής απόστασης θέασης, ακούς και direct (off-axis φυσικά) αλλά και ανακλάσεις που "εντοπίζεις" χαμηλά στο ύψος των μπροστινών ηχείων από τα upfiring modules.

Για αυτό και προτιμώ να διώξω την γυναίκα παρά να βάλω upfiring ηχείο :D
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Εξακολουθώ να διαφωνώ γιατί έτσι είναι σαν να λες ότι για συγκεκριμένες συχνότητες κάνει το μεγαλύτερο μεγάφωνο, ενώ η δουλειά γίνεται καλύτερα με μικρότερο.
Κάπως έτσι εφευρέθηκαν τα tweeter για τις υψηλές συχνότητες. :p

Από ένα σημείο και κάτω το propagation γίνεται παντοκατευθυντικό, δηλαδή το ηχείο δεν διαδίδει τον ήχο κατευθυντικά αλλά παντοκατευθυντικά. Στην περίπτωση των upfiring ηχείων λοιπόν και μόνο για την περίπτωση αυτή, όπως εξ' άλλου φαίνεται και από το σχεδιασμό της συντριπτικής πλειοψηφίας των ηχείων για τη δουλειά αυτή, η απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων περνάει σε δεύτερη μοίρα.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά ειδικά επειδή οφείλει να ακολουθεί την απόκριση κατά Dolby, το βάρος που θα πρέπει να δοθεί στο ηχείο είναι στις υψηλές συχνότητες και όχι στις χαμηλές.

Η άλλη συζήτηση που αφορά τα height και τα overhead, εκεί που είναι πιο κλασικά τα πράγματα δηλαδή, και πάλι για να καταλήξουμε κάπου πρέπει να λάβουμε υπ' όψη όλες τις συνιστώσες του ηχείου, γνωστές άλλωστε ως παράμετροι Thiele/Small.
Ειδικά σε αυτό το σημείο υπάρχουν μεγάλες παρανοήσεις, που ξεκινάνε από το μέγεθος του γούφερ και καταλήγουν σε συμπεράσματα ότι όλα τα μεγάφωνα είναι ίδια και όλα τα ηχεία είναι ίδια, ενώ συμβαίνει το εντελώς αντίθετο.
Γι' αυτό κι εγώ έχω έδώ ηχείο με 8άρι μεγάφωνο που έχει χειρότερο μπάσο από ηχείο με πενταμισάρι μεγάφωνο και χαμογελάω όταν βλέπω τη σιγουριά του ακροατή ότι εκείνο με το οκτάρι θα έχει καλύτερο και περισσότερο μπάσο, μέχρι να ξεκινήσουν να παίζουν τα ηχεία. :cool:

Στα upfiring λοιπόν ακριβώς επειδή δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί το ηχείο με συχνότητες που δεν θα λειτουργήσουν δια ανάκλασης, δεν χρειάζεται και να έχει απόκριση στο κάτω άκρο.
Αλλά όπως έγραψα και πριν, τα upfiring είναι ένας συμβιβασμός σε σχέση με τα height και overhead, αλλά σε σχέση με καθόλου ηχεία πληροφορίας ύψους είναι καλύτερα. Αυτό λέει και η Dolby βασικά.
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
H κατά Dolby απόκριση που θα πρέπει να έχει ένα upfiring ηχείο.

Ανύψωση στα 7KHz, βύθιση στα 12KHz.

Πραγματάκια που αφορούν την ψυχοακουστική.

HRTF Frequency Response of Dolby Elevation Speaker Crossover.

image
 
  • Like
Reactions: music_lover

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Συνεπώς όλα αυτά τα ηχεία στην θέση upfiring την δουλειά τους θα την κάνουν μέχρι του σημείου όπου θα εμφανιστούν οι δυσκολίες αντανάκλασης στον εκάστοτε χώρο. Όσοι χώροι είναι ιδανικοί θα ακούσουν καλύτερα τους ήχους αυτούς να έρχονται από το ταβάνι και όπου υπάρχουν πχ κλίσεις, ταβάνι από υλικό που δεν αντανακλά τον ήχο, λάθος απόσταση θέασης σχετικά με την κλίση των ηχείων προς το ταβάνι κτλ κτλ θα χάνουν απόδοση. Και όλα αυτά τα προβλήματα κατά κάποιο τρόπο ξεπερνιούνται λόγω της φυσικής των ηχείων και των ιδιοτήτων του ήχου, με την τοποθέτηση των πηγών ήχου σε ύψος ή επάνω από το κεφάλι του θεατή. Η λύση της Dolby ενώ δεν είναι η ιδανική, τουλάχιστον εξυπηρετεί όσους δεν μπορούν να βάλουν ηχεία ψηλά. Οι εταιρίες θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να κατασκευάσουν διακριτικά στον χώρο ηχεία που θα έχουν όσο το δυνατόν καλύτερη και ευκολότερη τοποθέτηση σε τοίχους και ταβάνια και δεν θα φωνάζουν από ψηλά "κοίτα με". Δεν γίνεται όλοι να πρέπει να βάλουμε γυψοσανίδες για να τα κρύψουμε στο ταβάνι, ούτε έχουμε τοίχους από ξύλο όπως οι περισσότεροι στην αμερική. Κάτι σαν τα on wall της dali. Θα μου πείς υπάρχουν και οι περιορισμοί που θέτει η φυσική, Ok. Δεν έχουν όμως θεωρώ, διαγνώσει το πρόβλημα σωστά στο γιατί κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να βάλει ηχεία στο ταβάνι και για αυτό βλέπεις άσχημα όσο επί το πλείστον ηχεία που κάνουν τις γυναίκες να έχουν έτοιμες αιτήσεις διαζυγίου χαχαχα 😆
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,778
Αθήνα
Τα on wall τύπου με μικρό βάθος καμπίνας θα πρέπει να αποκτήσουν την κλίση που χρειάζεται προκειμένου να δουλέψουν. Αν τα βάλεις overhead, τότε θα φαίνονται σαν ανοιχτές καταπακτές με την κλίση που θα χρειαστεί να δώσεις.


Δες όμως πως ένα ηχείο με ενσωματωμένη την κλίση και flush mount δυνατότητα πόσο πιο σωστό δείχνει. Σε λευκό ούτε που διακρίνεται στο χώρο.

19121025_1931686763743426_7715046184686977024_n.jpg



Στη δική μας περίπτωση αποφασίσαμε να μπουν σε μαύρη λάκα για να δώσουν την αίσθηση ότι μπαίνεις σε ένα χώρο όπου κάτι σοβαρό γίνεται εδώ στο χώρο με το σύστημα (όπου όλα έχουν το ίδιο φινίρισμα).

Ultimate Audio 7.2.4.png
 
  • Like
Reactions: music_lover