Σε αυτό δεν έχεις άδικο....οτι θα με τρωει. Απο την αλλη η διαφορά 1200 με 2000 είναι μεγάλη και πειρασμός....και αν βγει μια χαρα? Και αν ακομα και να μην βγει ο Κωτσόβολος ξηγηθει σωστα? Αλλα μάλλον εχεις δικιο. Γιατί απο τη στιγμή που θα γράφει εκθεσιακή αυτό ανοίγει πολλα παραθυρα ακόμα και στον ίδιο τον κωτσοβολο να αθετήσει εγγυήσεις...δεν αμφιβάλλω για τον pleo δεν τον ξερω τον άνθρωπο. Ούτε ακόμα εχω καταλάβει αν ο ίδιος θα την αγόραζε ή οχι. Η διαφωνία μας ήταν ως προς την εγγύηση. Τελοσπαντωνμην την πάρεις ... τόσο απλά ... όχι γιατί ο Κώτσος θα αθετήσει τον λόγο του ή θα κλείσει ... αλλά γιατί συνέχεια θα τρώγεσαι αν όλα πάνε καλά, κλπ. και θα χάσεις την μισή απόλαυση κτήσης μιας ολεντ ...
ο pleo έχει το δικό του ''στυλ'', αλλά πάντοτε είναι εδώ και βοηθάει, άσε που λόγω επαγγέλματος (σε καταστήματα ηλεκτρονικών συσκευών δουλεύει ο άνθρωπος εδώ και χρόνια ) έχει σίγουρα 1000 φορές μεγαλύτερη εμπειρια σε τέτοια θέματα από όλους μας ... θα συμβούλευα να τον ακούσεις , όπως και άλλα έμπειρα μέλη ....
Επανέρχομαι στον φίλο pleo με την εξης ερώτηση αν ξερει. Δες το παρακάτω λινκ.Αυτό που γράφει ότι η εγγύηση αφορά την αντιπροσωπεία (αυτός είναι ο προμηθευτής) δεν είναι πολύ ξεκάθαρο. Εγώ πάντως θα κρατούσα τα screenshot που λένε για 2 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια στο panel. Αλλά θα κοιτούσα να ξεκαθαρίσω το τι ισχύει σε κάθε περίπτωση αναφορικά με το τι εννοούνε, γιατί η απάντηση αυτή υποθέτω είναι χωρίς να ξέρουν ότι η LG σου έχει πει ότι δεν υπάρχει η εμπορική εγγύηση για το συγκεκριμένο κομμάτι. Δεν μπορούμε να διαβάσουμε από εδώ το link που σε προτρέπει να μπεις και να διαβάσεις τους όρους (κυρίως τα 5 έτη είναι αυτό που με υποψιάζει γιατί αυτό προϋποθέτει συνενόηση του πωλητή με τον προμηθευτή). Και επειδή σου λένε ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις στη διαδικασία παραγγελίας, μάλλον θέλουν να πας από κει να το δεις.
Δεν αρκούν αυτά που σου έγραψαν με λίγα λόγια. Θέλει διευκρίνηση.
Επανέρχομαι στον φίλο pleo με την εξης ερώτηση αν ξερει. Δες το παρακάτω λινκ.
LG Premium Care
LG Premium care for your LG home appliance and electronic products.www.service-lg.com
Σε αυτην την περίπτωση που εντός 14αρων ημερών αγοράσεις την επέκταση εγγύησης ποιος ειναθ υπεύθυνος? Να φανταστώ η LG σωστα? Ασε τα εκθεσιακά μιλάμε για καινούργιο κομμάτι τώρα. Και στο ακριβο πακέτο περιπου 320 ευρω δινει και προστασία για θραύση? Εδω τι παίζει με νομική και εμπορική εγγύηση? Θελουν και την ημερομηνία αγοράς και τον έμπορο.. επισυνάπτω εικόνες. Πιστεύεις αξίζει?
Ναι. Κατάλαβα. Για καινούργιο κομμάτι αν πάρω ρωτω. Αφου θα πληρώσω επέκταση στην LG πχ 320 ευρω. Αν πάθει κάτι ασχολούμαι με την LG μετα σωστα? Αφου απο εκείνη αγοράζω ηλεκτρονικά. Οσο για το άλλο σε παρακαλώ ασε με να εχω τις απόψεις μου ναι ειναι εξειδικευμένο site αλλα δεν είναι όλοι οι χρήστες εξειδικευμένοι. Αυτο έγραψα. Και ο άλλος μου κάνει επίθεση οτι ψάχνω συμμάχους. Τελοσπαντων...Όλα αυτά τα επιπλέον είναι εμπορικές εγγυήσεις. Από τη στιγμή που την απέκλεισε η LG από την εμπορική εγγύηση, δεν νομίζω ότι θα τη δεχτεί τη συγκεκριμένη συσκευή. Γι' αυτό έγραψα ότι χρειάζεται διευκρίνηση.
Υ.Γ. προσπάθησε να μην είσαι επιθετικός με τα άλλα μέλη. Αυτό που έγραψες παραπάνω για γλείψιμο είναι απαράδεκτο. Εδώ μέσα υπάρχουν εξειδικευμένα μέλη και το forum είναι εξειδικευμένο. Υπάρχουν και επαγγελματίες και τεχνικοί και μέλη που ασχολούνται ειδικά με τη θεματολογία του αντικειμένου του forum. Therefore>εξειδικευμένο forum.
Και για να απαντήσω στην απορία σου, ως χρήστης απλός, δεν θα την αγόραζα τη συγκεκριμένη εκθεσιακή TV. Από τις απαντήσεις της LG αλλά και τις όχι και τόσο ξεκάθαρες απαντήσεις του Κωτσόβολου, θα την απέφευγα.
Όσον αφορά εμένα προσωπικά, ίσως να το σκεφτόμουν, αλλά εγώ έχω δικλείδες που άλλοι δεν έχουν. So, η συμβουλή μου είναι να την αποφύγεις.
Ναι. Κατάλαβα. Για καινούργιο κομμάτι αν πάρω ρωτω. Αφου θα πληρώσω επέκταση στην LG πχ 320 ευρω. Αν πάθει κάτι ασχολούμαι με την LG μετα σωστα? Αφου απο εκείνη αγοράζω ηλεκτρονικά.
Κατάλαβα.... ευχαριστώ πολύ!Ισχύει κανονικά, αλλά δεν αγοράζεις από την LG. Από την αλυσίδα αγοράζεις. Ωστόσο όπως έγραψα πιο πριν, η εμπορική εγγύηση εφ' όσον δίνεται (γιατί δεν είναι υποχρεωτική) ισχύει.
Εννοείται ότι πρακτικά η LG θα σου αλλάξει την TV εάν προκύψει πρόβλημα στο panel στην πενταετία, προφανώς αυτό θα γίνει μέσω της αλυσίδας. Τώρα αν σου πουν να επικοινωνήσεις απ' ευθείας με την LG από την αλυσίδα ή πάρεις κατ' ευθείαν την LG και τους πεις ότι την αγόρασες από το τάδε μέρος και έχεις την εμπορική εγγύηση κλπ, προφανώς η διαδικασία είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη για τη λιγότερο δυνατή ταλαιπωρία. Επομένως κάνεις όπως σου προτείνουν κάθε φορά, το οποίο είναι και το λιγότερο χρονοβόρο, όσο γίνεται δηλαδή.
Σε καινούργιο προϊόν, δεν τίθεται ζήτημα. Είσαι καλυμμένος και από τις δυο πλευρές. Στα εκθεσιακά είναι το θέμα. Και ειδικά TV, δηλαδή panel. Δεν είναι να πεις πλυντήριο πιάτων ή κουζίνα που δεν το έχουν σε λειτουργία. Εκεί τι πρόβλημα να έχεις; Άντε να έχει χαλαρώσει η πόρτα από το άνοιξε κλείσε... .
Στην πενταετία πάντως εάν χαλάσει το panel μην περιμένεις επισκευή. Είναι κοστοβόρο και για τους ίδιους. Άλλη τηλεόραση θα σου δώσουν. Επομένως ιδανικά παίρνεις μια TV με 5ετή εγγύηση και αν είσαι τυχερός και σου χαλάει κάθε 4,5 χρόνια με βλάβη που συμφέρει να γίνει αντικατάσταση, μπορείς να αλλάζεις συνεχώς TV. Γιατί σίγουρα μετά από αυτό το διάστημα... δεν θα έχουν ανταλλακτικό panel.
Πήρα μια απάντηση ακόμα πιο ξεκάθαρη. Δεν καλύπτει burn in στα εκθεσιακά η LG.Ισχύει κανονικά, αλλά δεν αγοράζεις από την LG. Από την αλυσίδα αγοράζεις. Ωστόσο όπως έγραψα πιο πριν, η εμπορική εγγύηση εφ' όσον δίνεται (γιατί δεν είναι υποχρεωτική) ισχύει.
Εννοείται ότι πρακτικά η LG θα σου αλλάξει την TV εάν προκύψει πρόβλημα στο panel στην πενταετία, προφανώς αυτό θα γίνει μέσω της αλυσίδας. Τώρα αν σου πουν να επικοινωνήσεις απ' ευθείας με την LG από την αλυσίδα ή πάρεις κατ' ευθείαν την LG και τους πεις ότι την αγόρασες από το τάδε μέρος και έχεις την εμπορική εγγύηση κλπ, προφανώς η διαδικασία είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη για τη λιγότερο δυνατή ταλαιπωρία. Επομένως κάνεις όπως σου προτείνουν κάθε φορά, το οποίο είναι και το λιγότερο χρονοβόρο, όσο γίνεται δηλαδή.
Σε καινούργιο προϊόν, δεν τίθεται ζήτημα. Είσαι καλυμμένος και από τις δυο πλευρές. Στα εκθεσιακά είναι το θέμα. Και ειδικά TV, δηλαδή panel. Δεν είναι να πεις πλυντήριο πιάτων ή κουζίνα που δεν το έχουν σε λειτουργία. Εκεί τι πρόβλημα να έχεις; Άντε να έχει χαλαρώσει η πόρτα από το άνοιξε κλείσε... .
Στην πενταετία πάντως εάν χαλάσει το panel μην περιμένεις επισκευή. Είναι κοστοβόρο και για τους ίδιους. Άλλη τηλεόραση θα σου δώσουν. Επομένως ιδανικά παίρνεις μια TV με 5ετή εγγύηση και αν είσαι τυχερός και σου χαλάει κάθε 4,5 χρόνια με βλάβη που συμφέρει να γίνει αντικατάσταση, μπορείς να αλλάζεις συνεχώς TV. Γιατί σίγουρα μετά από αυτό το διάστημα... δεν θα έχουν ανταλλακτικό panel.
Πάμε μία (που θα έλεγε και ο Pleo) τα προφανη:
Η χρηση της TV ως εκθεσιακή (να δουλεύει δλδ ακόμη και 24ωρες τη μέρα στο max) δεν ειναι αυτή για την οποία ενδείκνυται το προιόν με αποτέλεσμα να μην καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή.
Ειναι αυτο που λένε όλες οι εγγυησεις δλδ περί ''οικιακής χρήσης'', συνήθως.
Οσο πιο απλό γίνεται (τεχνικά, ουσιαστικά και νομικά).
Συνεπώς να αλλάξω τον τίτλο του νήματος και να το κλείσω; Μην μας κατηγορήσουν και για παραπληροφόρηση.Πήρα μια απάντηση ακόμα πιο ξεκάθαρη. Δεν καλύπτει burn in στα εκθεσιακά η LG.
Εχω αγορασει εκθεσιακα, αλλα ποτε δεν εγραφε η αποδειξη οτι ηταν εκθεσιακο .Αν σου ειπε ο Κωτσοβολος οτι θα το γραφει τοτε οκ!Σε αυτό δεν έχεις άδικο....οτι θα με τρωει. Απο την αλλη η διαφορά 1200 με 2000 είναι μεγάλη και πειρασμός....και αν βγει μια χαρα? Και αν ακομα και να μην βγει ο Κωτσόβολος ξηγηθει σωστα? Αλλα μάλλον εχεις δικιο. Γιατί απο τη στιγμή που θα γράφει εκθεσιακή αυτό ανοίγει πολλα παραθυρα ακόμα και στον ίδιο τον κωτσοβολο να αθετήσει εγγυήσεις...δεν αμφιβάλλω για τον pleo δεν τον ξερω τον άνθρωπο. Ούτε ακόμα εχω καταλάβει αν ο ίδιος θα την αγόραζε ή οχι. Η διαφωνία μας ήταν ως προς την εγγύηση. Τελοσπαντων
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.