LG εγγύηση σε εκθεσιακά κομμάτια TV.

Δεν κατανοείς βασικά πράγματα περί εγγυήσεων (παρόλο που στα εξήγησαν παραπάνω).

Και είσαι και επιθετικός προς αυτούς που προσπαθούν να σε ενημερώσουν.

Προφανώς ειναι νημα τυπου ''βγαζω τ απωθημένα μου / ελάτε να φωναξουμε όλοι μαζί'' (και δεν σε ενδιαφέρει να ακούσεις κατι που δεν σου αρέσει) οποτε δεν εχει και πολυ νόημα η περαιτέρω κουβέντα.
 
Θες να ξαναδιαβασεις τι έστειλες? ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ είναι. Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ μονο προσδιορίζεται ελεύθερα. Και ναι θεωρητικά είναι προαιρετικό το αν θα χορηγηθεί. Εδω όμως την έχει χορηγήσει. Δωρεάν. Για 2 ετη και 5 ετη το πάνελ το διαφημίζει. Θα μπορούσε να μην την χορηγήσει καθόλου ή δωρεάν ή με πληρωμή απο τον πελάτη. Από την στιγμή όμως ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΕΙ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ. Μην ξεχάσουμε αυτά που διαβάζουμε τώρα 😂😂

Είναι πέρα από προφανές ότι ψάχνεις για confirmation bias.

Βασικά μια χαρά μπορεί να ορίσει τι ισχύει για τα εκθεσιακά προϊόντα εκείνος ο οποίος παρέχει προαιρετικά μια εγγύηση. Στο χέρι του είναι. Και μεταξύ μας, κι εγώ το ίδιο που σου είπε η LG θα σου έλεγα αν ήμουν στη θέση της. Σιγά μην καλύψω τηλεόραση που παίζει 24/7 για ποιος ξέρει από πότε και πόσοι την έχουν περάσει κολαούζο στο κατάστημα, σε συνθήκες μάλιστα demo mode, με κάργα τη φωτεινότητα και το contrast.

Για να μην μπερδεύεσαι. Την εγγύηση υποχρεωτικώς από τον νόμο στη δίνει ο πωλητής. Και πολύ σωστά έτσι πρέπει να είναι.

Όλα τα υπόλοιπα που θα ήθελες να ισχύουν, μπορεί να στα εξηγήσει γιατί δεν ισχύουν ακόμα και σε ένα ραντεβού να κάνεις με τον νομικό σου σύμβουλο. Εγώ σου προτείνω να μην ξοδευτείς ούτε γι' αυτό, και να μείνεις στο αν σε καλύπτει η νόμιμη εγγύηση που αυτή ισχύει μόνο γενικότερα, για το αν θα προχωρήσεις στην αγορά του συγκεκριμένου κομματιού ή όχι.

Έχουμε πολλές δεκαετίες στο χώρο και έχουμε αντιμετωπίσει άπειρες φορές τέτοια ζητήματα. Στην συντριπτική πλειοψηφία τους όσοι απαιτούν τέτοια πράγματα, δεν γνωρίζουν τι ισχύει.
 
Δεν είμαστε καλα. Δηλαδή στο δικό μου το μεταχειρισμένο πχ ενός έτους εχει τον έλεγχο? Η εγγύηση εννοείται θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον απο όταν ανοίχτηκε στο κατάστημα. Το λιγότερο...και ναι εννοείται δεν εμπιστεύομαι κανενα καταστημα εφοσον η ιδια η LG την κόβει. Το θεμα και η ιστορία ειναι οτι η συγκεκριμένη τηλέ εχει 2 έτη και 5 για το πάνελ. Ειτε ανοιχτηκε στο κατάστημα ειτε σε ένα σπίτι δεν ειναι σωστο να κοβει εντελώς την εγγύηση η LG. Εστω απο την στιγμή που ανοίχτηκε. Να στο πω πιο απλα. Αν εγω στην πούλαγα εσενα στην 3ετια δεν θα ειχες κανονικά εγγύηση ακόμα 2 έτη για το πάνελ? Παρόλαυτα για εσενα δεν υπάρχει τίποτα περίεργο εδω...

Δεν έχω ιδέα/άποψη για το νομικό μέρος.

Για την ουσία του πράγματος,μια εκθεσιακή τηλεόραση λειτουργεί τουλάχιστον 12 ώρες τη μέρα και συνήθως στην τσίτα (φουλ φωτεινότητες κλπ για να εντυπωσιάζει σε φωτεινό χώρο), άρα τη στιγμή που εσύ θα την αγοράσεις μπορεί να έχει ήδη υπερβεί το προσδόκιμο ζωής της. Γι'αυτό και δεν αγοράζουμε ποτέ για κανένα λόγο εκθεσιακή τηλεόραση (εκτός πια αν στη δίνουν τόσο τσάμπα που δε σε νοιάζει το ρίσκο).
 
  • Like
Reactions: kurkosdr
Δεν κατανοείς βασικά πράγματα περί εγγυήσεων (παρόλο που στα εξήγησαν παραπάνω).

Και είσαι και επιθετικός προς αυτούς που προσπαθούν να σε ενημερώσουν.

Προφανώς ειναι νημα τυπου ''βγαζω τ απωθημένα μου / ελάτε να φωναξουμε όλοι μαζί'' (και δεν σε ενδιαφέρει να ακούσεις κατι που δεν σου αρέσει) οποτε δεν εχει και πολυ νόημα η περαιτέρω κουβέντα.
Προφανώς θεωρείς τον εαυτό σου και τον αλλον μαέστρους και προσπαθείς να επιβληθείς. Αστο φίλε μου. Κι εγω είμαι χρόνια στο χώρο εχω αλλαξει τηλεοράσεις και συσκευές δεκάδες. Και μάλιστα προσπαθείς μάταια να πεις οτι ειμαι επιθετικός καθώς χρησιμοποιώ επιχειρήματα. Φυσικά θα αντεπιτεθω σε καποιον που μου γράφει επιθετικά οπως ο αλλος τυπος ότι προφανώς δεν γνωρίζω απο εγγυήσεις κλπ ή στον δικο σου τόνο που βγαζεις συμπεράσματα οτι θελω μα φωνάξουμε όλοι μαζί ή τελοσπαντων ότι σου κατεβει στον εγκέφαλο. Συμφωνώ μαζι σου δεν έχει νόημα η κουβέντα.
 
Μηπως την αγόρασες ήδη ;; 😁

Κοιτα φιλος , πέραν του γεγονοτος πως και εγω δεν θα αγόραζα μτχ tv που παίζει 24 ωρες το 24ωρο για κανα χρόνο σίγουρα , συν τις σκονες που σιγουρα θα εχει φαει , όπως τοποθετηθηκαν κ καποιοι εδώ... ακομα και εαν την έβρισκα στο 1/5 της τιμης της....η δική μου τοποθετηση βαση λογικης είναι πως αν παρεις εγγραφο με υπογραφη σφραγιδα του Κωτσοβολου για την εγγυηση που θα σου παρεχει ο ίδιος για την συσκευή καθαρισες κ σε ευχαριστούν οι όροι του.

Ακομα και αν η LG αρνηθεί στον Κωτσοβόλο επισκευη ή αντικατασταση ο Κωτσοβολος θα πρέπει να τιμήσει το δικό του εγγυητικό έγγραφο ικανοποιώντας αυτος μετα τον πελατη με το ίδιο μοντελο καινουργιο ή πιστωτικό πισω...ισχύει αυτο που γράφω...;;; Για όχι ?

Επίσης φαινονται φανταζομαι και οι ώρες χρήσης της απο το service menu κ δεν μηδενιζονται υποθετω για σου εδινε αποδειξη κ καλα που να μην εγραφε εκθεσιακο προιον...

Επίσης επειδή καποια ατομα εδώ δεν τα ξέρω δυστυχώς απο κοντά... αλλα μονο μεσα από τα κείμενα τους τα μαθαινω...διαπιστώνω την εμμονική τάση του Pleo να συνεχίζει να απαντά σε users που έχουν ένα οχι κ τόσο ευγενικό στυλάκι και ειδικα users που ειδαν φως κ μπηκαν που λεμε κ προς τιμην του βεβαια
συνεχιζει να ασχολείται!!

Εδω ειμαστε για να βοηθησουμε κ να καταθεσουμε ελευθερα τις αποψεις μας σεβόμενοι τις αποψεις των αλλων μελων χωρις να ειμαστε αγενεις.
 
Είναι πέρα από προφανές ότι ψάχνεις για confirmation bias.

Βασικά μια χαρά μπορεί να ορίσει τι ισχύει για τα εκθεσιακά προϊόντα εκείνος ο οποίος παρέχει προαιρετικά μια εγγύηση. Στο χέρι του είναι. Και μεταξύ μας, κι εγώ το ίδιο που σου είπε η LG θα σου έλεγα αν ήμουν στη θέση της. Σιγά μην καλύψω τηλεόραση που παίζει 24/7 για ποιος ξέρει από πότε και πόσοι την έχουν περάσει κολαούζο στο κατάστημα, σε συνθήκες μάλιστα demo mode, με κάργα τη φωτεινότητα και το contrast.

Για να μην μπερδεύεσαι. Την εγγύηση υποχρεωτικώς από τον νόμο στη δίνει ο πωλητής. Και πολύ σωστά έτσι πρέπει να είναι.

Όλα τα υπόλοιπα που θα ήθελες να ισχύουν, μπορεί να στα εξηγήσει γιατί δεν ισχύουν ακόμα και σε ένα ραντεβού να κάνεις με τον νομικό σου σύμβουλο. Εγώ σου προτείνω να μην ξοδευτείς ούτε γι' αυτό, και να μείνεις στο αν σε καλύπτει η νόμιμη εγγύηση που αυτή ισχύει μόνο γενικότερα, για το αν θα προχωρήσεις στην αγορά του συγκεκριμένου κομματιού ή όχι.

Έχουμε πολλές δεκαετίες στο χώρο και έχουμε αντιμετωπίσει άπειρες φορές τέτοια ζητήματα. Στην συντριπτική πλειοψηφία τους όσοι απαιτούν τέτοια πράγματα, δεν γνωρίζουν τι ισχύει.
Κάνεις πολυ μεγαλο λάθος τίποτα δεν ψάχνω το αντίθετο ειχα πολλα ηλεκτρονικά προϊόντα ακριβά στην κατοχή μου και ασχολούμαι χρονια. Κανεις τεράστιο λάθος που δεν καταλαβαίνεις οτι παρεχω προαιρετικά σημαίνει παρέχω. Απλα τα πράγματα. Το προαιρετικό τελειώνει στο αν θα παρέχεις ή οχι. Αν παρεχεις εχεις υποχρέωση αν οχι δεν εχεις. Γι αυτό και στα πλυντήρια και τα AC και οτιδήποτε με inverter κινητήρα δινει 10 ετη εγγύηση. Η LG. Οχι το κατάστημα. Η LG. Αν δεν την τιμήσει είναι παραπλάνηση καταναλωτή.
 
Μηπως την αγόρασες ήδη ;; 😁

Κοιτα φιλος , πέραν του γεγονοτος πως και εγω δεν θα αγόραζα μτχ tv που παίζει 24 ωρες το 24ωρο για κανα χρόνο σίγουρα , συν τις σκονες που σιγουρα θα εχει φαει , όπως τοποθετηθηκαν κ καποιοι εδώ... ακομα και εαν την έβρισκα στο 1/5 της τιμης της....η δική μου τοποθετηση βαση λογικης είναι πως αν παρεις εγγραφο με υπογραφη σφραγιδα του Κωτσοβολου για την εγγυηση που θα σου παρεχει ο ίδιος για την συσκευή καθαρισες κ σε ευχαριστούν οι όροι του.

Ακομα και αν η LG αρνηθεί στον Κωτσοβόλο επισκευη ή αντικατασταση ο Κωτσοβολος θα πρέπει να τιμήσει το δικό του εγγυητικό έγγραφο ικανοποιώντας αυτος μετα τον πελατη με το ίδιο μοντελο καινουργιο ή πιστωτικό πισω...ισχύει αυτο που γράφω...;;; Για όχι ?

Επίσης φαινονται φανταζομαι και οι ώρες χρήσης της απο το service menu κ δεν μηδενιζονται υποθετω για σου εδινε αποδειξη κ καλα που να μην εγραφε εκθεσιακο προιον...

Επίσης επειδή καποια ατομα εδώ δεν τα ξέρω δυστυχώς απο κοντά... αλλα μονο μεσα από τα κείμενα τους τα μαθαινω...διαπιστώνω την εμμονική τάση του Pleo να συνεχίζει να απαντά σε users που έχουν ένα οχι κ τόσο ευγενικό στυλάκι και ειδικα users που ειδαν φως κ μπηκαν που λεμε κ προς τιμην του βεβαια
συνεχιζει να ασχολείται!!

Εδω ειμαστε για να βοηθησουμε κ να καταθεσουμε ελευθερα τις αποψεις μας σεβόμενοι τις αποψεις των αλλων μελων χωρις να ειμαστε αγενεις.
Ωραια οσα έγραψες κατανοητά. Άρα θεωρείς οτι ειμαι καλυμμένος εστω και απο Κωτσόβολο. Καλο θα ηταν να παρατηρούσες στον Pleo που τον ξερεις προφανώς πιο πολυ καιρό απο εμένα οτι επιθετικό στυλακι είναι να λες στον άλλον ότι προφανώς δεν ξερεις τι σου γίνεται απο εγγυήσεις και τέτοια. Οσο για το αν ειδα φως και μπηκα συγνώμη δεν είχα καταλάβει οτι απαγορεύεται να γράψω πρώτη φορα. Αν ειναι καντε το κλειστό το forum να γράφετε μόνο οι παλιοί να μην χρειάζεται να ασχολείστε με τους νέοπες
 
Κάνεις πολυ μεγαλο λάθος τίποτα δεν ψάχνω το αντίθετο ειχα πολλα ηλεκτρονικά προϊόντα ακριβά στην κατοχή μου και ασχολούμαι χρονια. Κανεις τεράστιο λάθος που δεν καταλαβαίνεις οτι παρεχω προαιρετικά σημαίνει παρέχω. Απλα τα πράγματα. Το προαιρετικό τελειώνει στο αν θα παρέχεις ή οχι. Αν παρεχεις εχεις υποχρέωση αν οχι δεν εχεις. Γι αυτό και στα πλυντήρια και τα AC και οτιδήποτε με inverter κινητήρα δινει 10 ετη εγγύηση. Η LG. Οχι το κατάστημα. Η LG. Αν δεν την τιμήσει είναι παραπλάνηση καταναλωτή.

Είναι στο χέρι της να αρνηθεί την περίπτωση γιατί είναι προαιρετική η εμπορική εγγύηση και μπορεί να εξαιρέσει τα εκθεσιακά προϊόντα.


Εάν είχες την υπομονή να διαβάσεις αυτά που γράφω, θα το είχες δει. Και αν δεν ήσουν αδικαιολόγητα επιθετικός, θα σου έλεγα και το κόλπο για να παίρνεις δωρεάν αντικατάσταση για καμιά 20αριά χρόνια. Αλλά επέλεξες να προσπαθείς να μας λες ότι ο ήλιος δεν ξημερώνει από την ανατολή... .

Τα πράγματα είναι απλά. Σε καλύπτει η νόμιμη εγγύηση; Αν ναι προχωράς. Αν όχι, δεν προχωράς.
 
Είναι στο χέρι της να αρνηθεί την περίπτωση γιατί είναι προαιρετική η εμπορική εγγύηση και μπορεί να εξαιρέσει τα εκθεσιακά προϊόντα.


Εάν είχες την υπομονή να διαβάσεις αυτά που γράφω, θα το είχες δει. Και αν δεν ήσουν αδικαιολόγιτα επιθετικός, θα σου έλεγα και το κόλπο για να παίρνεις δωρεάν αντικατάσταση για καμιά 20αριά χρόνια. Αλλά επέλεξες να προσπαθείς να μας λες ότι ο ήλιος δεν ξημερώνει από την ανατολή... .

Τα πράγματα είναι απλά. Σε καλύπτει η νόμιμη εγγύηση; Αν ναι προχωράς. Αν όχι, δεν προχωράς.
Αρα όπως τα λες με καλύπτει η νομική εγγύηση (κατάστημα) και να προχωρήσω σωστα? Αυτό λες. Δεν πειράζει για το κόλπο υγεία να χουμε. Εχω απεριόριστη υπομονή και διαβαζω προσεκτικά οτι μου στέλνεις. Εσύ θεωρείς οτι ειναι στο χερι της. Εγω οχι. Να σαι καλα
 
Καλο θα ηταν να παρατηρούσες στον Pleo που τον ξερεις προφανώς πιο πολυ καιρό απο εμένα οτι επιθετικό στυλακι είναι να λες στον άλλον ότι προφανώς δεν ξερεις τι σου γίνεται απο εγγυήσεις και τέτοια.

Πάμε να δούμε τι έγραψα.

Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει για τις εγγυήσεις.

Και...
Καλά το είχα υποψιαστεί ότι δεν έχεις καταλάβει κάτι με τις εγγυήσεις, τώρα το επιβεβαίωσα κι όλας.

Όπως προκύπτει, δεν έγραψα αυτά που ισχυρίζεσαι ότι έγραψα.

Όπως είπα και πριν, είναι πέρα από προφανές το confirmation bias εδώ.


Εγώ εξήγησα γιατί η εγγύηση προκύπτει από την εμπορική συναλλαγή μεταξύ δύο μερών. Του πωλητή και του αγοραστή. Το τι κάνουν μεταξύ τους οι πωλητές με τους προμηθευτές ή με όποιον άλλον, εσένα δεν σε ενδιαφέρει. Αν ο Κωτσόβολος σου εγγυηθεί την καλή λειτουργία της TV, στην έχει εγγυηθεί γιατί είναι υποχρεωμένος να το κάνει. Δεν χρειάζεται κανένα άλλο έγγραφο πλην της απόδειξης αγοράς για να ισχύσει η υποχρεωτική νόμιμη εγγύηση και τα νόμιμα δικαιώματα που απορρέουν από αυτή. Στα οποία όμως δεν είναι μέσα αυτό που προσπαθείς εδώ και ώρα να πεις ότι ισχύει.

Αν εσύ έχεις αγοράσει πολλά προϊόντα, εγώ έχω αγοράσει και πουλήσει άπειρα. Καλό θα είναι λοιπόν, να διαβάζεις τι σου γράφει ο άλλος, πριν ξεκινήσεις να κάνεις έφοδο με το ιππικό.
 
Πάμε να δούμε τι έγραψα.

Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει για τις εγγυήσεις.

Και...
Καλά το είχα υποψιαστεί ότι δεν έχεις καταλάβει κάτι με τις εγγυήσεις, τώρα το επιβεβαίωσα κι όλας.

Όπως προκύπτει, δεν έγραψα αυτά που ισχυρίζεσαι ότι έγραψα.

Όπως είπα και πριν, είναι πέρα από προφανές το confirmation bias εδώ.


Εγώ εξήγησα γιατί η εγγύηση προκύπτει από την εμπορική συναλλαγή μεταξύ δύο μερών. Του πωλητή και του αγοραστή. Το τι κάνουν μεταξύ τους οι πωλητές με τους προμηθευτές ή με όποιον άλλον, εσένα δεν σε ενδιαφέρει. Αν ο Κωτσόβολος σου εγγυηθεί την καλή λειτουργία της TV, στην έχει εγγυηθεί γιατί είναι υποχρεωμένος να το κάνει. Δεν χρειάζεται κανένα άλλο έγγραφο πλην της απόδειξης αγοράς για να ισχύσει η υποχρεωτική νόμιμη εγγύηση και τα νόμιμα δικαιώματα που απορρέουν από αυτή. Στα οποία όμως δεν είναι μέσα αυτό που προσπαθείς εδώ και ώρα να πεις ότι ισχύει.

Αν εσύ έχεις αγοράσει πολλά προϊόντα, εγώ έχω αγοράσει και πουλήσει άπειρα. Καλό θα είναι λοιπόν, να διαβάζεις τι σου γράφει ο άλλος, πριν ξεκινήσεις να κάνεις έφοδο με το ιππικό.
Μια χαρά σε διάβασα. "Καλά το είχα υποψιαστεί ότι δεν έχεις καταλάβει κάτι με τις εγγυήσεις, τώρα το επιβεβαίωσα κιόλας." Προφανώς και δεν βλέπεις οτι είσαι επιθετικός και ουτε πρόκειται. Η συνέχεια δεν έχει νόημα. Αν κατάλαβα καλά λες οτι καλυπτομαι κανονικά εστω και απο τον κωτσοβολο και ας ειναι εκθεσιακό το προϊόν. Αυτό ειναι πρόβλημα του Κωτσόβολου που θα μου το πουλήσει. Να σαι καλά
 
Πάμε μία (που θα έλεγε και ο Pleo :D ) τα προφανη:

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

Η παρούσα εγγύηση δεν ισχύει:

1. Για βλάβες ή φθορές που οφείλονται σε κακή χρήση του προϊόντος όπως, όλως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αναφέρονται:
a) Χρήση ή λειτουργία του προϊόντος αντίθετη προς την χρήση ή λειτουργία για την οποία ενδείκνυται το προϊόν, στις συνθήκες και στο περιβάλλον που περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης του εκάστοτε προϊόντος από τον κατασκευαστή.

Η χρηση της TV ως εκθεσιακή (να δουλεύει δλδ ακόμη και 24ωρες τη μέρα στο max) δεν ειναι αυτή για την οποία ενδείκνυται το προιόν με αποτέλεσμα να μην καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή.

Ειναι αυτο που λένε όλες οι εγγυησεις δλδ περί ''οικιακής χρήσης'', συνήθως.

Οσο πιο απλό γίνεται (τεχνικά, ουσιαστικά και νομικά).
 
Αν κατάλαβα καλά λες οτι καλυπτομαι κανονικά εστω και απο τον κωτσοβολο και ας ειναι εκθεσιακό το προϊόν. Αυτό ειναι πρόβλημα του Κωτσόβολου που θα μου το πουλήσει. Να σαι καλά

Επί της ουσίας, μόνο από εκεί που αγοράζεις κάτι καλύπτεσαι νομικά γιατί είναι υποχρεωτικό.

Εσύ τι λες; Αν ας πούμε εγώ αγόραζα μια τηλεόραση από την όποια αλυσίδα ή ένα σίδερο ή έναν ανεμιστήρα, και μου έλεγαν να το πάω εγώ στον «προμηθευτή» εάν παρουσίαζε βλάβη αλλά η συνθήκη αυτή θα σήμαινε να το μεταφέρω εγώ εκεί και να είναι ο προμηθευτής στου διαόλου τη μάνα, θα το έκανα; Μόνο αν ήταν κοντά και γλίτωνα λίγο παραπάνω χαρτούρα και χρόνο θα το έκανα. Αλλιώς τους λέω να το αναλάβουν αυτοί γιατί... αυτό οφείλουν να κάνουν.

Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύουν πιο σωστά το προσωπικό τους και τους ενημερώνουν για το τι ισχύει. Παλαιότερα παίζονταν διάφορα σκηνικά. Ποτέ όμως δεν γινόταν κάτι που θα έφερνε αποτέλεσμα υποδεέστερο των όρων της εγγύησης. Καλύτερο ή ίδιο ναι. Χειρότερο ποτέ.
Εάν όμως πήγαινα να απαιτούσα πράγματα που δεν ισχύουν, θα έχανα από χέρι με το καλημέρα.

Άκου τι σου λένε εδώ τα μέλη. Υπάρχουν και νήματα από το 2010 που έχουν καταλήξει σε αυτά τα πράγματα κι εγώ απλώς βαριέμαι να τα ψάξω για να δώσω παραδείγματα. Πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις, υπάρχει η αναγκαία εμπειρία για να σου εξηγήσει ο άλλος τι ισχύει και ποιες είναι οι επιλογές σου.

Φιλικά.
 
Επί της ουσίας, μόνο από εκεί που αγοράζεις κάτι καλύπτεσαι νομικά γιατί είναι υποχρεωτικό.

Εσύ τι λες; Αν ας πούμε εγώ αγόραζα μια τηλεόραση από την όποια αλυσίδα ή ένα σίδερο ή έναν ανεμιστήρα, και μου έλεγαν να το πάω εγώ στον «προμηθευτή» εάν παρουσίαζε βλάβη αλλά η συνθήκη αυτή θα σήμαινε να το μεταφέρω εγώ εκεί και να είναι ο προμηθευτής στου διαόλου τη μάνα, θα το έκανα; Μόνο αν ήταν κοντά και γλίτωνα λίγο παραπάνω χαρτούρα και χρόνο θα το έκανα. Αλλιώς τους λέω να το αναλάβουν αυτοί γιατί... αυτό οφείλουν να κάνουν.

Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύουν πιο σωστά το προσωπικό τους και τους ενημερώνουν για το τι ισχύει. Παλαιότερα παίζονταν διάφορα σκηνικά. Ποτέ όμως δεν γινόταν κάτι που θα έφερνε αποτέλεσμα υποδεέστερο των όρων της εγγύησης. Καλύτερο ή ίδιο ναι. Χειρότερο ποτέ.
Εάν όμως πήγαινα να απαιτούσα πράγματα που δεν ισχύουν, θα έχανα από χέρι με το καλημέρα.

Άκου τι σου λένε εδώ τα μέλη. Υπάρχουν και νήματα από το 2010 που έχουν καταλήξει σε αυτά τα πράγματα κι εγώ απλώς βαριέμαι να τα ψάξω για να δώσω παραδείγματα. Πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις, υπάρχει η αναγκαία εμπειρία για να σου εξηγήσει ο άλλος τι ισχύει και ποιες είναι οι επιλογές σου.

Φιλικά.
Αρα οποιοδήποτε δικαίωμα απαίτησης θα το εχω απο τον κωτσοβολο ο οποίος παρεμπιπτόντως με ενημέρωσε οτι ισχυει η εγγύηση 2 συν 5 ετη για το πανελ αλλα και οτι θα αποδεχτώ το εκθεσιακό κομμάτι ως έχει. Δηλαδή ότι με κάποιο τρόπο θα γραφτεί οτι ειναι εκθεσιακό και το αποδέχομαι...
 

Attachments

  • Screenshot_20250425_194510_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20250425_194510_com.microsoft.office.outlook.jpg
    377.5 KB · Views: 15
  • Screenshot_20250425_194501_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20250425_194501_com.microsoft.office.outlook.jpg
    519.9 KB · Views: 14
Αρα οποιοδήποτε δικαίωμα απαίτησης θα το εχω απο τον κωτσοβολο ο οποίος παρεμπιπτόντως με ενημέρωσε οτι ισχυει η εγγύηση 2 συν 5 ετη για το πανελ αλλα και οτι θα αποδεχτώ το εκθεσιακό κομμάτι ως έχει. Δηλαδή ότι με κάποιο τρόπο θα γραφτεί οτι ειναι εκθεσιακό και το αποδέχομαι...

Αυτό που γράφει ότι η εγγύηση αφορά την αντιπροσωπεία (αυτός είναι ο προμηθευτής) δεν είναι πολύ ξεκάθαρο. Εγώ πάντως θα κρατούσα τα screenshot που λένε για 2 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια στο panel. Αλλά θα κοιτούσα να ξεκαθαρίσω το τι ισχύει σε κάθε περίπτωση αναφορικά με το τι εννοούνε, γιατί η απάντηση αυτή υποθέτω είναι χωρίς να ξέρουν ότι η LG σου έχει πει ότι δεν υπάρχει η εμπορική εγγύηση για το συγκεκριμένο κομμάτι. Δεν μπορούμε να διαβάσουμε από εδώ το link που σε προτρέπει να μπεις και να διαβάσεις τους όρους (κυρίως τα 5 έτη είναι αυτό που με υποψιάζει γιατί αυτό προϋποθέτει συνενόηση του πωλητή με τον προμηθευτή). Και επειδή σου λένε ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις στη διαδικασία παραγγελίας, μάλλον θέλουν να πας από κει να το δεις.
Δεν αρκούν αυτά που σου έγραψαν με λίγα λόγια. Θέλει διευκρίνηση.
 
  • Like
Reactions: magkaki1
Είναι σα να περνάς διάβαση πεζών στην Ελλάδα χωρίς να κοιτάς αν έρχεται αυτοκίνητο.

Ο νόμος είναι υπέρ σου αλλά τι να το κάνεις αν σε φάνε λάχανο;

Δεν θα την αγόραζα παρά μόνο σε εξευτελιστικά χαμηλή τιμή.
 
  • Like
Reactions: magkaki1
Αυτό που γράφει ότι η εγγύηση αφορά την αντιπροσωπεία (αυτός είναι ο προμηθευτής) δεν είναι πολύ ξεκάθαρο. Εγώ πάντως θα κρατούσα τα screenshot που λένε για 2 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια στο panel. Αλλά θα κοιτούσα να ξεκαθαρίσω το τι ισχύει σε κάθε περίπτωση αναφορικά με το τι εννοούνε, γιατί η απάντηση αυτή υποθέτω είναι χωρίς να ξέρουν ότι η LG σου έχει πει ότι δεν υπάρχει η εμπορική εγγύηση για το συγκεκριμένο κομμάτι. Δεν μπορούμε να διαβάσουμε από εδώ το link που σε προτρέπει να μπεις και να διαβάσεις τους όρους (κυρίως τα 5 έτη είναι αυτό που με υποψιάζει γιατί αυτό προϋποθέτει συνενόηση του πωλητή με τον προμηθευτή). Και επειδή σου λένε ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις στη διαδικασία παραγγελίας, μάλλον θέλουν να πας από κει να το δεις.
Δεν αρκούν αυτά που σου έγραψαν με λίγα λόγια. Θέλει διευκρίνηση.
Οχι η απάντηση αυτή ειναι αφου τους έστειλα την συνομιλία με την LG
 
μην την πάρεις ... τόσο απλά ... όχι γιατί ο Κώτσος θα αθετήσει τον λόγο του ή θα κλείσει ... αλλά γιατί συνέχεια θα τρώγεσαι αν όλα πάνε καλά, κλπ. και θα χάσεις την μισή απόλαυση κτήσης μιας ολεντ ...

ο pleo έχει το δικό του ''στυλ'', αλλά πάντοτε είναι εδώ και βοηθάει, άσε που λόγω επαγγέλματος (σε καταστήματα ηλεκτρονικών συσκευών δουλεύει ο άνθρωπος εδώ και χρόνια ) έχει σίγουρα 1000 φορές μεγαλύτερη εμπειρια σε τέτοια θέματα από όλους μας ... θα συμβούλευα να τον ακούσεις , όπως και άλλα έμπειρα μέλη ....
 
Ειναι πραγματι απιστευτο να μπαινεις σε ενα εξειδικευμενο φορουμ να ζητησεις βοηθεια και γνωμες περι των πρακτικων των εταιρειων και οχι μονο να μην τα δεχεσαι αλλα να εριζεις και επι των αποψεων των μελων αυτων.

Αν τα ξερεις ολα κανε οτι νομιζεις και μην ψαχνεις για "συμμαχους" στις αποψεις σου περι εγγυησεων γιατι δεν θα βρεις.