LG εγγύηση σε εκθεσιακά κομμάτια TV.

magkaki1

New member
30 April 2015
27
Καλημέρα. Διαβάσατε το screenshot απαντηση της LG για να αν καλύπτουν εκθεσιακα προϊόντα.Screenshot_20250425_133055_com.microsoft.office.outlook.jpg
 
Και πως θα ήξερε δηλαδή η LG ότι η τηλεόραση ήταν εκθεσιακή αν δεν την ενημέρωνες εσύ;
 
  • Like
Reactions: takis1964
Που ειναι το περιεργο δλδ;

Πως να δωσει η LG εγγυηση σε κατι μτχ του οποίου δεν έχει τον ελεγχο;

Προφανως την οποια εγγυηση την δίνει το καταστημα.

Τωρα, αν δεν εμπιστεύεσαι το κατάστημα, απλά δεν αγοράζεις.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Που ειναι το περιεργο δλδ;

Πως να δωσει η LG εγγυηση σε κατι μτχ του οποίου δεν έχει τον ελεγχο;

Προφανως την οποια εγγυηση την δίνει το καταστημα.

Τωρα, αν δεν εμπιστεύεσαι το κατάστημα, απλά δεν αγοράζεις.
Δεν είμαστε καλα. Δηλαδή στο δικό μου το μεταχειρισμένο πχ ενός έτους εχει τον έλεγχο? Η εγγύηση εννοείται θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον απο όταν ανοίχτηκε στο κατάστημα. Το λιγότερο...και ναι εννοείται δεν εμπιστεύομαι κανενα καταστημα εφοσον η ιδια η LG την κόβει. Το θεμα και η ιστορία ειναι οτι η συγκεκριμένη τηλέ εχει 2 έτη και 5 για το πάνελ. Ειτε ανοιχτηκε στο κατάστημα ειτε σε ένα σπίτι δεν ειναι σωστο να κοβει εντελώς την εγγύηση η LG. Εστω απο την στιγμή που ανοίχτηκε. Να στο πω πιο απλα. Αν εγω στην πούλαγα εσενα στην 3ετια δεν θα ειχες κανονικά εγγύηση ακόμα 2 έτη για το πάνελ? Παρόλαυτα για εσενα δεν υπάρχει τίποτα περίεργο εδω...
 
Δεν είμαστε καλα. Δηλαδή στο δικό μου το μεταχειρισμένο πχ ενός έτους εχει τον έλεγχο? Η εγγύηση εννοείται θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον απο όταν ανοίχτηκε στο κατάστημα. Το λιγότερο...

Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει για τις εγγυήσεις.

Εσένα τι σε πειράζει που δεν δίνει εγγύηση η LG; Έτσι κι αλλιώς από το κατάστημα είναι η εγγύηση, όπως όλες οι εγγυήσεις.
 
Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει για τις εγγυήσεις.

Εσένα τι σε πειράζει που δεν δίνει εγγύηση η LG; Έτσι κι αλλιώς από το κατάστημα είναι η εγγύηση, όπως όλες οι εγγυήσεις.
Τι λες ποιος στο είπε αυτό? Μάλλον κατι εχεις μπερδέψει με τις εγγυήσεις. Πως προκύπτει? Για τσεκαρε λιγο καλύτερα το site του Κωτσόβολου. Και οποιο καταστήμα (επίσημο μεταπωλητή θελεις). Γράφει ξεκάθαρα 2 χρόνια ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΉ. Εννοείται οτι ασχολείσαι με την LG και οχι με τον μπαρμπαμπρίλιο. Δηλαδή αν κλεισει ο Κωτσόβολος χάνω την εγγύηση μου?
 
Τι λες ποιος στο είπε αυτό? Μάλλον κατι εχεις μπερδέψει με τις εγγυήσεις. Πως προκύπτει? Για τσεκαρε λιγο καλύτερα το site του Κωτσόβολου. Και οποιο καταστήμα (επίσημο μεταπωλητή θελεις). Γράφει ξεκάθαρα 2 χρόνια ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΉ. Εννοείται οτι ασχολείσαι με την LG και οχι με τον μπαρμπαμπρίλιο. Δηλαδή αν κλεισει ο Κωτσόβολος χάνω την εγγύηση μου?

Καλά το είχα υποψιαστεί ότι δεν έχεις καταλάβει κάτι με τις εγγυήσεις, τώρα το επιβεβαίωσα κι όλας.

Ο νόμος το λέει. Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία. Εννοείται ότι δεν ασχολείσαι με κανέναν άλλον πέραν εκείνου με τον οποίο είχες εμπορική συναλλαγή, ο οποίος είναι υπεύθυνος να σου παρέχει εγγύηση. Το τι θα κάνει αυτός με την LG, ή τι θα κάνει στις σχέσεις του με οποιονδήποτε άλλο, είναι άσχετο με την εγγύηση.
 
Καλά το είχα υποψιαστεί ότι δεν έχεις καταλάβει κάτι με τις εγγυήσεις, τώρα το επιβεβαίωσα κι όλας.

Ο νόμος το λέει. Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία.
Προφανώς και δεν γνωρίζεις κανει μπαμ. Να μας στείλεις τον νόμο αν και δεν θα τον βρεις. Μαλλον τωρα σου ήρθε ο νόμος. Η εγγύηση παρέχεται απο την LG HELLAS. Προφανώς δεν εχεις αγοράσει ούτε σίδερο ωστε να δεις μεσα το χαρτι της εγγύησης που εχει και στοιχεία τα οποία τα στέλνεις στην μαμα εταιρεία και εισαι καλυμμένος. Πχ. Εχω laptop asus. Δεν ασχολούμαι με Κωτσόβολο. Ασχολουμαι με Asus service. Το ίδιο και για την LG. 2025 έχουμε πως γίνεται να μην τα ξέρεις αυτά 😂😂
 
Προφανώς και δεν γνωρίζεις κανει μπαμ. Να μας στείλεις τον νόμο αν και δεν θα τον βρεις. Μαλλον τωρα σου ήρθε ο νόμος. Η εγγύηση παρέχεται απο την LG HELLAS. Προφανώς δεν εχεις αγοράσει ούτε σίδερο ωστε να δεις μεσα το χαρτι της εγγύησης που εχει και στοιχεία τα οποία τα στέλνεις στην μαμα εταιρεία και εισαι καλυμμένος. Πχ. Εχω laptop asus. Δεν ασχολούμαι με Κωτσόβολο. Ασχολουμαι με Asus service. Το ίδιο και για την LG. 2025 έχουμε πως γίνεται να μην τα ξέρεις αυτά 😂😂

Ξαναδιάβασε τι έγραψα. Και όχι, δεν θα σου δώσω εγώ τον νόμο. Να ψάξεις να τον βρεις. Αυτό ισχύει πάντως νομικά. Και πολύ ορθά ισχύει γιατί δεν έχεις καμιά δουλειά να μπλέκεσαι με το τι μπίζνα κάνουν αυτοί μεταξύ τους. Απέναντι στον νόμο στην οικονομική συναλλαγή, ο πωλητής/έμπορος είναι υποχρεωμένος να σου παρέχει εγγύηση.
Τα άλλα αφορούν πανευρωπαικές καλύψεις κατασκευαστών και το τι γράφουν στα e-shop τους δεν έχουν αντίκρυσμα νομικά. Ας γράψουν και κανά τραγούδι. Δεν έχει σημασία.
 
Ξαναδιάβασε τι έγραψα. Και όχι, δεν θα σου δώσω εγώ τον νόμο. Να ψάξεις να τον βρεις. Αυτό ισχύει πάντως νομικά.
Μα πως να μου τον δωσεις τον νομο αφού μόνος σου τον εβγαλες. Ελα εδω σε εχω

Προφανώς η εγγύηση και η απόδειξη αγοράς ειναι ειναι αν την αγοράσουμε σε LG store της Κορέας? 😂😂
 

Attachments

  • Screenshot_20250425_192419_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20250425_192419_com.android.chrome.jpg
    399.4 KB · Views: 4
  • Screenshot_20250425_192348_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20250425_192348_com.android.chrome.jpg
    770.4 KB · Views: 4
Μα πως να μου τον δωσεις τον νομο αφού μόνος σου τον εβγαλες. Ελα εδω σε εχω

Προφανώς η εγγύηση και η απόδειξη αγοράς ειναι ειναι αν την αγοράσουμε σε LG store της Κορέας? 😂😂

Αυτά δεν είναι νομικά έγγραφα.
 
Εγγυήσεις προϊόντων

Υπάρχουν δύο θεσμικοί τύποι εγγυήσεων που ενσωματώνονται στην ευρωπαϊκή και εγχώρια νομοθεσία: Η εμπορική και η νόμιμη εγγύηση.

Με απλά λόγια, εμπορική εγγύηση είναι η δεσμευτική δήλωση του κατασκευαστή ή παραγωγού σχετικά με την κάλυψη ελαττωμάτων που μπορεί να εμφανίσει ένα αγαθό, εξαιρουμένων εκείνων που προκαλούνται από ακατάλληλη ή μη ενδεδειγμένη χρήση με βάση τις σχετικές οδηγίες που συνοδεύουν το αγαθό. Η διάρκεια της εμπορικής εγγύησης προσδιορίζεται ελεύθερα από τον κατασκευαστή, ο οποίος επιλέγει κάθε φορά και τα κατάλληλα κατά την κρίση του μέσα (επισκευή ή αντικατάσταση) για την επαναφορά του προϊόντος στην αρχική (λειτουργική) κατάσταση. Η εμπορική εγγύηση είναι μία προαιρετική παροχή του κατασκευαστή, η οποία μπορεί να χορηγείται δωρεάν ή με χρέωση του καταναλωτή.

Η νόμιμη εγγύηση, από την άλλη πλευρά, είναι υποχρεωτική από το νόμο, παρέχεται δωρεάν και αφορά στην ευθύνη του πωλητή (όχι του κατασκευαστή) να παραδίδει αγαθά που είναι εντελώς απαλλαγμένα από ελαττώματα ή/και από ελλείψεις ιδιοτήτων που έχουν συμφωνηθεί με τη σύμβαση πώλησης. Η επιλογή των διορθωτικών μέτρων (επισκευή ή αντικατάσταση) ανήκει στον καταναλωτή. Ωστόσο, καλό είναι να παρέχεται μια λογική αιτιολόγηση για ποιο λόγο η αντικατάσταση είναι προτιμότερη από την επισκευή. Η νόμιμη εγγύηση επιτρέπει ακόμα και την υπαναχώρηση του καταναλωτή από τη σύμβαση πώλησης σε ορισμένες περιπτώσεις και, ιδίως, όταν πρόκειται για εξόχως σημαντικό ελάττωμα ή/και όταν η επισκευή δεν εξυπηρετεί τον επιδιωκόμενο σκοπό.

 
Αυτά δεν είναι νομικά έγγραφα.
Έγινε εχεις εσυ τα νομικά έγγραφα και μας τα κρύβεις 😂 για να τελειώνουμε. Η εγγύηση 2 ετων ελάχιστη παρέχεται και απο το κατάστημα και απο τον προμηθευτή (αν το κατάστημα είναι επίσημος μεταπωλητής και οχι παραεισαγωγεας). Αυτο λειτουργεί σαν έξτρα δικλείδα ασφαλείας για εσενα εμένα τον εκάστοτε πελάτη. Εχεις λοιπόν κάθε δικαίωμα ειτε να το πας στο κατάστημα ειτε στον προμηθευτή (μαμα εταιρεία). Ολα τα άλλα είναι να χαμε να λεγαμε. Δεν γίνεται αν κλεισει ο Κωτσόβολος σε ενα μηνα να μην εχω εγω εγγύηση. Αδιανόητο.
 
Βασικά θα επιμείνω. Ξαναδιάβασε τι έγραψα.
Κι εγω το ίδιο. Διαβασα τι έγραψες και υπάρχει ξεκαθαρα και η εμπορική εγγύηση που έχει οριστεί από την LG. Με λιγα λόγια ο κατασκευαστής την χορηγεί την συγκεκριμένη εγγύηση. Δωρεαν. Και το διαφημίζει (2 ετη και 5 στο πάνελ)
 
  • Haha
Reactions: Pleo
Κι εγω το ίδιο. Διαβασα τι έγραψες και υπάρχει ξεκαθαρα και η εμπορική εγγύηση που έχει οριστεί από την LG

A, δεν διάβασες παραπάνω δηλαδή ότι η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική; :ROFLMAO:

Πήγαινε λίγο πιο πίσω και ξαναδιάβαστο.
 
A, δεν διάβασες παραπάνω δηλαδή ότι η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική; :ROFLMAO:

Πήγαινε λίγο πιο πίσω και ξαναδιάβαστο.
Θες να ξαναδιαβασεις τι έστειλες? ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ είναι. Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ μονο προσδιορίζεται ελεύθερα. Και ναι θεωρητικά είναι προαιρετικό το αν θα χορηγηθεί. Εδω όμως την έχει χορηγήσει. Δωρεάν. Για 2 ετη και 5 ετη το πάνελ το διαφημίζει. Θα μπορούσε να μην την χορηγήσει καθόλου ή δωρεάν ή με πληρωμή απο τον πελάτη. Από την στιγμή όμως ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΕΙ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ. Μην ξεχάσουμε αυτά που διαβάζουμε τώρα 😂😂
 
Θες να ξαναδιαβασεις τι έστειλες? ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ είναι. Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ μονο προσδιορίζεται ελεύθερα. Και ναι θεωρητικά είναι προαιρετικό το αν θα χορηγηθεί. Εδω όμως την έχει χορηγήσει. Δωρεάν. Για 2 ετη και 5 ετη το πάνελ το διαφημίζει. Θα μπορούσε να μην την χορηγήσει καθόλου ή δωρεάν ή με πληρωμή απο τον πελάτη. Από την στιγμή όμως ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΕΙ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ. Μην ξεχάσουμε αυτά που διαβάζουμε τώρα 😂😂
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:
1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε. και τα μέλη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Επισκευών της LG μπορούν να αρνηθούν τη δωρεάν επισκευή κατά τη περίοδο της εγγύησης εάν δεν προσκομιστούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς και το μοντέλο του προϊόντος.
2. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, εφόσον λάβει γνωστοποίηση περί ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση και διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν κατά την κρίση της, με προϊόν ιδίας ή αντίστοιχης απόδοσης, αποκλειομένων οποιονδήποτε περαιτέρω αξιώσεων. Τα προϊόντα (ή εξαρτήματα) αντικατάστασης ενδεχομένως να περιέχουν καινούργια ή και επισκευασμένα / ανακατασκευασμένα υλικά ισάξια των καινούριων, όσον αφορά στην απόδοση και στην αξιοπιστία.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ
Η παρούσα εγγύηση δεν ισχύει:

1. Για βλάβες ή φθορές που οφείλονται σε κακή χρήση του προϊόντος όπως, όλως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αναφέρονται:
a) Χρήση ή λειτουργία του προϊόντος αντίθετη προς την χρήση ή λειτουργία για την οποία ενδείκνυται το προϊόν, στις συνθήκες και στο περιβάλλον που περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης του εκάστοτε προϊόντος από τον κατασκευαστή. Ακατάλληλη αποθήκευση, έκθεση σε υγρό περιβάλλον ή υγρασία, αυθαίρετες μετατροπές, κακομεταχείριση, διείσδυση τροφών ή υγρών, υπερβολική θερμότητα, ακατάλληλο εξαερισμό, υπέρταση, υπερβολική ή εσφαλμένη τροφοδοσία ή τάση εισόδου, ακτινοβολία.
b) Η μη χρήση του προϊόντος σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
c) Η λανθασμένη ή πλημμελής εγκατάσταση και συντήρηση του προϊόντος καθώς και η βλάβη που προκαλείται κατά την διαμετακόμιση ή την χρήση του σε μη κατάλληλο χώρο.
d) Η βλάβη που οφείλεται σε εξωτερικές και απρόβλεπτες αιτίες όπως, ατύχημα, κεραυνό ή προβλήματα του δικτύου ηλεκτροδότησης.
e) Η βλάβη από λογισμικό, ιούς και διασύνδεση με εξαρτήματα που δεν παρέχονται από την LG.
f) Η επισκευή από εταιρεία εκτός της LG ή μη εξουσιοδοτημένο από την LG πάροχο τεχνικής υποστήριξης.
g) Θραύση ή βλάβη στις κεραίες του προϊόντος εκτός εάν προκλήθηκε άμεσα από πρόβλημα υλικού ή κακοτεχνία.
2. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, εφόσον λάβει γνωστοποίηση περί ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση και διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν κατά την κρίση της, με προϊόν ιδίας ή αντίστοιχης απόδοσης, αποκλειομένων οποιονδήποτε περαιτέρω αξιώσεων. Τα προϊόντα (ή εξαρτήματα) αντικατάστασης ενδεχομένως να περιέχουν καινούργια ή και επισκευασμένα / ανακατασκευασμένα υλικά ισάξια των καινούριων, όσον αφορά στην απόδοση και στην αξιοπιστία.
3. Για οποιοδήποτε προϊόν του οποίου ο σειριακός αριθμός έχει αλλοιωθεί ή διαγραφεί, αφαιρεθεί ή καταστεί δυσανάγνωστος.
4. Αναλώσιμα υλικά
 

Attachments

  • Screenshot_20250425_195217_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20250425_195217_com.android.chrome.jpg
    458.1 KB · Views: 3