Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό δεν είναι το seagull που θα κόστιζε 10.000?

Same Sh1t... Different Day
οποιος πιστευε τετοια πραγματα, πιστευει ακομα στην αη βασιλη, το λαγουδακι του πασχα και την παγκοσμια ειρηνη ;)
 
  • Haha
Reactions: karajim80
Αυτό δεν είναι το seagull που θα κόστιζε 10.000?

Same Sh1t... Different Day
Δεν είναι το ίδιο ακριβώς αλλά ναι. 10% δασμός, 18,8% πρόσθετος δασμός, 24% ΦΠΑ, ήδη τα 10 έγιναν 16. Βάλε και μεταφορά από Κίνα, βάλε και το κέρδος για το ευρωπαϊκό δίκτυο μεταπωλητών, ορίστε η τιμή. Τα παράπονα στις Βρυξέλλες λοιπόν, όχι στην BYD
 
  • Like
Reactions: avpap
Face-to-face with Stella Li, BYD's super-boss: "BYD will become a European manufacturer."

original και ελληνική απόδοση


 
οποιος πιστευε τετοια πραγματα, πιστευει ακομα στην αη βασιλη, το λαγουδακι του πασχα και την παγκοσμια ειρηνη ;)
Δεν είπα ότι τα πίστευα πουθενά αλλά έτσι γράφανε πέρυσι αν θυμάμαι καλά.
Και κάπου τόσο κάνει από ότι βλέπω στην Κίνα
Δεν είναι το ίδιο ακριβώς αλλά ναι. 10% δασμός, 18,8% πρόσθετος δασμός, 24% ΦΠΑ, ήδη τα 10 έγιναν 16. Βάλε και μεταφορά από Κίνα, βάλε και το κέρδος για το ευρωπαϊκό δίκτυο μεταπωλητών, ορίστε η τιμή. Τα παράπονα στις Βρυξέλλες λοιπόν, όχι στην BYD
Τα "παράπονα" που δεν είναι παράπονα (απλά μου ήρθε στο μυαλό ένα άρθρο από περιοδικό της χώρας μας) δεν πηγαίνουνε στη BYD αλλά στο χάλι μας. Βλέπε Βρυξέλλες βλέπε Ελλάδα καζίνο βλέπε ότι θέλει ο καθένας.
 
Δεν είπα ότι τα πίστευα πουθενά αλλά έτσι γράφανε πέρυσι αν θυμάμαι καλά.
Και κάπου τόσο κάνει από ότι βλέπω στην Κίνα

Τα "παράπονα" που δεν είναι παράπονα (απλά μου ήρθε στο μυαλό ένα άρθρο από περιοδικό της χώρας μας) δεν πηγαίνουνε στη BYD αλλά στο χάλι μας. Βλέπε Βρυξέλλες βλέπε Ελλάδα καζίνο βλέπε ότι θέλει ο καθένας.
Σε γενικές γραμμές πάντως προτιμώ να ζω στην Ευρώπη παρά στην Κίνα. Κι ας είναι πιο ακριβά τα αυτοκίνητα.
 
  • Like
Reactions: SR-71 and chocbhed
Δεν είπα ότι τα πίστευα πουθενά αλλά έτσι γράφανε πέρυσι αν θυμάμαι καλά.
Και κάπου τόσο κάνει από ότι βλέπω στην Κίνα

Τα "παράπονα" που δεν είναι παράπονα (απλά μου ήρθε στο μυαλό ένα άρθρο από περιοδικό της χώρας μας) δεν πηγαίνουνε στη BYD αλλά στο χάλι μας. Βλέπε Βρυξέλλες βλέπε Ελλάδα καζίνο βλέπε ότι θέλει ο καθένας.
Δεν στόχευε εσένα το σχόλιο μου και δεν είχα σκοπό να σε προσβάλλω.
Στα γκρουπάκια του fb είναι πολλοί που περιμένουν να έρθει το seagull στα 10-12 χιλιάρικα, όσο έχει στην Κίνα δηλαδή. Ε, μάλλον θα απογοητευτούν. Μακάρι να έρθει στα 17-19k. Άλλωστε υπάρχει εκεί και το leap t03
 
Συνεχιζουμε να αλλαζουμε τα λαστιχα εμπρος πισω και αν ναι με ποια συχνοτητα ? Βασει χιλιομετρων η πχ καθε χρονο ?
 
Ανάλογα με το πόσα χρόνια έχουν περάσει... Φυσικά και αστειεύομαι..
Υπάρχουν όμως αρκετοί θα έλεγα, που γνωρίζω προσωπικά, που κάνουν ακριβώς αυτό που έγραψα.

Same Sh1t... Different Day
 
Συνεχιζουμε να αλλαζουμε τα λαστιχα εμπρος πισω και αν ναι με ποια συχνοτητα ? Βασει χιλιομετρων η πχ καθε χρονο ?

Ανάλογα το αυτοκίνητο.

Αν είναι προσθιοκίνητο καλό είναι τα αλλάζεις μια φορά το χρόνο ή περίπου κάθε 10-15Κ χιλιόμετρα. Διαφορετικά θα έχουν ανομοιόμορφη φθορά.

Αν έχεις πισοκίνητο ή 4χ4 είναι λιγότερο σημαντικό, μιας και η φθορά είναι κάπως πιο ομοιόμορφη ούτως ή άλλως.

Εξαίρεση τα γρήγορα πισοκίνητα, που πρέπει να τα αλλάζεις σχετικά συχνά για να έχουν ομοιόμορφη φθορά.
 
  • Like
Reactions: ilias
Αντικρουομενες αποψεις.... δυο που απαξιωνουν την αλλαγη και μια πιο συγκαταβατικη ως προς τη χρησιμοτητα....
@paraskdi και @karajim80 για πιο λογο δεν το θεωρειτε χρησιμο ?

Στα πρωτα ελαστικα μου, που δεν προχωρησα σε αλλαγη επι 4 χρονια και 30.000χλμ , οταν εν τελει τα αλλαξα, τα μπροστα ηταν σλικ ενω τα πισω σχεδον καινουργια.... δεν θα ειχα ενα-δυο χρονια ακομα χρησης τους εαν ειχα αλλαξει τα μπρος-πισω καπου στο ενδιαμεσο ?

IMG_2431.JPG IMG_2429.JPG
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Αντικρουομενες αποψεις.... δυο που απαξιωνουν την αλλαγη και μια πιο συγκαταβατικη ως προς τη χρησιμοτητα....
@paraskdi και @karajim80 για πιο λογο δεν το θεωρειτε χρησιμο ?

Στα πρωτα ελαστικα μου, που δεν προχωρησα σε αλλαγη επι 4 χρονια και 30.000χλμ , οταν εν τελει τα αλλαξα, τα μπροστα ηταν σλικ ενω τα πισω σχεδον καινουργια.... δεν θα ειχα ενα-δυο χρονια ακομα χρησης τους εαν ειχα αλλαξει τα μπρος-πισω καπου στο ενδιαμεσο ?

View attachment 252029 View attachment 252030
Δε νομίζω πως υπάρχει "χρυσός" κανόνας. Το πιο απλό είναι να δεις τη φθορά που έχουν και αν δεν είναι μικρή η διαφορά, τότε τα αλλάζεις.
 
  • Like
Reactions: ilias
Γενικά τα αλλάζεις αλλά για να σε βγάλουν λίγο μέχρι να πάρεις καινούργια. Επίσης αν έχει περάσει πολύς καιρός καλό είναι να θυμάσαι ότι ακόμα κι αν φαίνονται ότι έχουν λίγη φθορά τα πίσω, επειδή είναι πολυκαιρισμένα, η γόμα δεν είναι σε κατάσταση ελαφράς φθοράς, αλλά πολύ περισσότερης φθοράς κι ας μη φαίνεται στο μάτι.
 
  • Like
Reactions: ilias
Ακριβώς. Δεν είναι μόνο πως φαίνονται στο μάτι. Καλο είναι να αλλάζονται τα ελαστικά ειδικά στους ελληνικούς δρόμους που δεν υπάρχει καμία πρόσφυση. Ειδικά τώρα με ένα σωρό επιλογές από δεύτερα εργοστάσια είναι πολύ πιο εύκολη οικονομικά η αλλαγή. Καλύτερα ένα καινούργιο ελαστικό κι ας μην είναι top brand παρά ένα πολυκαιριαμενο brand name.
 
Το > 90% των αυτοκινήτων αλλάζουν λάστιχα επειδή πάλιωσαν, όχι επειδή ξέμειναν από γόμα.

Κανονικά στα 3, το πολύ 4 χρόνια τα λάστιχα πρέπει να αλλάζουν, ανεξαρτήτως κατάστασης.

Είναι θέμα ασφάλειας και δεν παίζουμε με την ασφάλεια.
 
Το > 90% των αυτοκινήτων αλλάζουν λάστιχα επειδή πάλιωσαν, όχι επειδή ξέμειναν από γόμα.

Κανονικά στα 3, το πολύ 4 χρόνια τα λάστιχα πρέπει να αλλάζουν, ανεξαρτήτως κατάστασης.

Είναι θέμα ασφάλειας και δεν παίζουμε με την ασφάλεια.
Άλλαξα λάστιχα με 15.000 χλμ που είχαν άψογο πέλμα αλλά ήταν 3 ετών και τα πλαϊνά είχαν "καεί" . Και αυτό γιατί δεν πρόσεξα ότι ήταν ήδη ενός έτους όταν τα αγόρασα. Με ενημέρωσαν στο κτεο . Υπάρχει ένας κωδικος στα λάστιχα που λέει ποτε κατασκευαστηκαν .
 
Σχετικα με τη φθορα, υπαρχουν και πανω στα ελαστικα δεικτες/αυλακια που σε ενημερωνουν για την κατασταση τους, αλλα και γενικες οδηγιες για το ελαχιστα αποδεκτο παχος σε αυτα, οπου με ενα παχυμετρο βγαζεις συμπερασμα. για την κατασταση τους.

Σχετικα με την ηλικια τους ομως, εχω διαβασει διφορουμενες αποψεις.... κρατησα οτι στα 5 χρονια χρησης, καλο ειναι να αλλαζονται ανεξαρτητως χιλιομετρων και με βαση οτι εχουν προστατευθει σχετικως απο ηλιοφανειες η μεγαλες περιοδους ακινησιας.

Αυτο που ρωτησα ομως εδω, ηταν αν αλλαζουμε τα μπρος πισω.... τα παλια χρονια ηταν κατι σαν ευαγγελιο νομιζω αυτη η τακτικη, καθε χρονο, τελευταια δεν τη συναντω, ουτε καν σαν προταση απο τα σερβις....
 
Σχετικα με τη φθορα, υπαρχουν και πανω στα ελαστικα δεικτες/αυλακια που σε ενημερωνουν για την κατασταση τους, αλλα και γενικες οδηγιες για το ελαχιστα αποδεκτο παχος σε αυτα, οπου με ενα παχυμετρο βγαζεις συμπερασμα. για την κατασταση τους.

Σχετικα με την ηλικια τους ομως, εχω διαβασει διφορουμενες αποψεις.... κρατησα οτι στα 5 χρονια χρησης, καλο ειναι να αλλαζονται ανεξαρτητως χιλιομετρων και με βαση οτι εχουν προστατευθει σχετικως απο ηλιοφανειες η μεγαλες περιοδους ακινησιας.

Αυτο που ρωτησα ομως εδω, ηταν αν αλλαζουμε τα μπρος πισω.... τα παλια χρονια ηταν κατι σαν ευαγγελιο νομιζω αυτη η τακτικη, καθε χρονο, τελευταια δεν τη συναντω, ουτε καν σαν προταση απο τα σερβις....

Η φθορά με τους δείκτες στα αυλάκια, έχει να κάνει με το ελάχιστο αποδεκτό πάχος πέλματος προς αποφυγήν υδρολίσθησης.
Το λάστιχο μπορεί να είναι αρκετά εκτός προδιαγραφής πολύ νωρίτερα.

Εάν κάτι θα προσέθετα, θα ήταν να αποφεύγετε όσο μπορείτε τα "eco" ελαστικά. Έχοντας μικρότερη αντίσταση κύλισης και κατά συνέπεια βελτιώνοντας λίγο τη κατανάλωση, η πρόσφυση είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με άλλες σειρές.

Χωρίς να έχω αλλάξει πολλά λάστιχα στο ίδιο αυτοκίνητο αλλά οδηγώντας τακτικά οχήματα με διαφορετικά ελαστικα, χωρίς να κρίνω άλλα χαρακτηριστικά εφόσον αυτά διαφοροποιούνται και με το εκάστοτε αυτοκίνητο, όσον αφορά τη πρόσφυση σε σχετικά μεγάλη διάσταση, τα pilot sport της michelin είναι τα καλύτερα από αυτά που μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει. For the record, τα άλλα δύο φοράνε p zero και τα premium contact της conti. Το premium contact είναι ένα καλό all arounder, τα pzero τα περίμενα καλύτερα.
 
  • Like
Reactions: avpap and ilias