Εκτος απο την τετρακινηση, υπαρχουν και μικροδιαφορες στο σαλονι και στον εξοπλισμο (βασικο μονο στο ηχοσυστημα). Η διαφορα στις επιδοσεις ειναι υπαρκτη, αλλα ετσι και αλλιως ειναι τοσο γρηγορο και το rwd που δεν ξερω αν εχει νοημα να δωσεις το τριχιλιαρο μονο την εξτρα ισχυ. Το μοναδικο θετικο του lr rwd (εκτος της χαμηλοτερης τιμης) ειναι η μικροτερη καταναλωση (και επομενως μεγαλυτερη εμβελεια).
Προσωπικα, αν ειναι να φτασω στα 50 χιλιαρικα, θα εδινα αλλα 3 για να παρω το 4κινητο, αλλα αυτα ειναι πραγματα που πρεπει να ζυγισεις μονος σου. Να ξερεις παντως, οτι υπο φυσιολογικες συνθηκες, το μπροστα μοτερ δεν συμμετεχει ιδιαιτερα. Δηλαδη εγω το εχω δει να δινει ισχυ μονο σε αποτομες επιταχυνσεις και σε επιταχυνση με τις ροδες στριμμενες (πχ οταν εβγαινα απο στοπ σε επαρχιακο δρομο, οπου ηθελα να επιταχυνω αμεσα). Αν μενεις σε περιοχη με χιονια/παγο, τοτε αξιζει ακομα περισσοτερο το τετρακινητο (αν και εκει θα εχει σημασια να εχεις και σωστα λαστιχα, περισσοτερο απο την 4κινηση).
edit: βλεπω "πικερμι". Παρε το awd, τελος....