Vodafone TV

Καλησπέρα σε όλους, φρέσκο μέλος εδώ, μόλις έκανα εγγραφή βασικά για να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου.
Αγόρασα πακέτο 12 μηνών μόνο Vodafone TV. Με την ενεργοποίηση συνέδεσα και τον λογαριασμό Vodafone TV με τον υπάρχοντα λογαριασμό μου Disney Plus ώστε να μην πληρώνω έξτρα συνδρομή.
Με τις τιμολογιακές αλλαγές και την υποβάθμιση του παρεχόμενου πλάνου Disney Plus σε στάνταρ, τους ενημέρωσα απλά ότι θέλω να μου αποσυνδέσουν τον λογαριασμό Vodafone TV από τον λογαριασμό Disney Plus ώστε οι δύο υπηρεσίες να λειτουργούν αυτόνομα και να τις πληρώνω ξεχωριστά. Αυτό ήταν κάτι που δε μπορούσα να κάνω μόνος μου online από το site καμίας από τις δύο υπηρεσίες.
Τελικά, μου έκαναν αλλαγή εμπορικού προγράμματος σε άλλο που δεν παρέχει καθόλου Disney Plus και μου ήρθε ένας λογαριασμός 50 ευρώ... και τώρα τρέχω να βγάλω άκρη... δυστυχώς η εξυπηρέτηση τους είναι πολύ κακή. Έχω κάνει αίτημα μέσω email αφού τον TOBI δε βγάζω άκρη. Και θα μου απαντήσουν σε 20 ημερολογιακές....
Δυστυχώς προβλέπω η ακύρωση του συμβολαίου να είναι μονόδρομος μόλις διευθετηθεί το θέμα του λογαριασμού των 50 ευρώ.
 
Καλησπέρα! Με το που μίλησα στο τηλέφωνο για πρώτη φορά (η προηγούμενη συνομιλία μου ήταν στο τσατ) και χωρίς καν να το διαπραγματευτώ, μου είπαν το γνωστό "μα εσείς τόσα χρόνια πελάτης μας, πως είναι δυνατό να σας βάλουμε εμείς αύξηση! φυσικά και δεν ισχύει για εσάς, θα συνεχίσετε να πληρώνετε το ίδιο μέχρι τις 31/3/27 που λήγει το συμβόλαιό σας" :p
Της είπα βέβαια ότι κομμάτια να γίνει, αφού η υπηρεσία θα έχει υποβαθμιστεί.
Μάλλον έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις και προσπαθούν να το μαζέψουν, οπότε όταν μιλήσετε με το τμήμα αποσυνδέσεων μάλλον θα σας πούνε το ίδιο (είστε ο καλύτερος πελάτης, δεν ισχύει η αύξηση για εσάς κλπ κλπ)...
 
Εμένα μου έκαναν €6,5/μήνα μείωση κάνοντας ανανέωση συμβολαίου μερικούς μήνες νωρίτερα - και θα ανέβει €1.5 από του χρόνου τον Ιούνιο, η κλασσική αύξηση της Vodafone.

Τα χρησιμοποιούμε πολύ και τα 2 στο σπίτι (Disney+ και Vodafone TV κι ας μπαίνει με το σταγονόμετρο το περιεχόμενο του HBO) οπότε καλοδεχούμενη η έκπτωση, χάρηκε και η κυρά κι ας πέφτει η ποιότητα του Disney+ - ούτως ή άλλως το περιεχόμενο που βλέπουμε στο Disney+ δεν είναι διαθέσιμο σε 4K (κυρίως παιδικά για τον μικρό) οπότε ουσιαστικά για εμένα η διαφορά είναι πως γλιτώνω €125 στην διετία από τα πάγια του triple play και €240 στην διετία από το Disney Plus.

(Κρίμα όμως, γλυκάθηκε η Disney από τα κόλπα του Netflix και είπαν να το κάνουν κι αυτοί...)

Τώρα μένει να διορθώσουν τα προβλήματα (ποιότητα εικόνας ειδικά στo γραμμικό περιεχόμενο, tracking των επεισοδίων, υπότιτλοι κλπ)
 
(Κρίμα όμως, γλυκάθηκε η Disney από τα κόλπα του Netflix και είπαν να το κάνουν κι αυτοί...)

Η Vodafone στην Ελλάδα γλυκάθηκε, όχι η Disney. Έχουν ποστάρει εδώ μέλη τι γίνεται στο εξωτερικό. Μόνο στην Ελλάδα συνέβη αυτό που θα κάνει η Vodafone.
 
Η Vodafone στην Ελλάδα γλυκάθηκε, όχι η Disney. Έχουν ποστάρει εδώ μέλη τι γίνεται στο εξωτερικό. Μόνο στην Ελλάδα συνέβη αυτό που θα κάνει η Vodafone.
Αναφέρθηκα στον διαχωρισμό ποιότητας ανά πακέτο, και όχι τόσο στο κομμάτι της συνεργασίας με την Vodafone. Το τι συμβαίνει στην Ελλάδα με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας γενικότερα, ας μην ανοίξουμε τέτοια κουβέντα, δεν θα μας φτάσει ο χώρος στον server του forum :)
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Αναφέρθηκα στον διαχωρισμό ποιότητας ανά πακέτο, και όχι τόσο στο κομμάτι της συνεργασίας με την Vodafone. Το τι συμβαίνει στην Ελλάδα με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας γενικότερα, ας μην ανοίξουμε τέτοια κουβέντα, δεν θα μας φτάσει ο χώρος στον server του forum :)
Ακριβωϛ!!!
 
  • Like
Reactions: lesarros
Πάμε και στην δική μου εμπειρία λοιπόν.

Στις 12 Ιουνίου έκανα το σχετικό αίτημα από κατάστημα. Εκεί με ενημέρωσαν ότι α) δεν μπορούν να κάνουν αυτοί κάποια ενέργεια και β) καταχωρούν αίτημα και με καλεί το αρμόδιο τμήμα. Στα πλαίσια αυτά τους ζήτησα να λάβω αντίγραφο του αιτήματος που ζήτησα να καταχωρηθεί κάτι που μου αρνήθηκαν χωρίς προφανή λόγο. Είπαν απλά ότι αυτή η διαδικασία είναι "εσωτερική" και πως μπορώ απλά να έχω τον κωδικό του αιτήματος. Εκτός αυτού μου είπαν ότι μέχρι και τις 16 Ιουνίου θα λάβω κλήση από το αρμόδιο τμήμα. Πέραν αυτών, σε όσα είπαμε, το κατάστημα δεν έκανε καμία αναφορά για διακοπή χωρίς πέναλτι. Αντίθετα, αν και δήλωναν αναρμόδιοι, μου είπαν ότι θα υπάρξει πέναλτι...
Σε συνέχεια αυτού, την ίδια μέρα, έλαβα ένα sms με τα στοιχεία του εκπροσώπου που θα επικοινωνούσε μαζί μου στις 16/6 και στο οποίο αναφερόταν ότι δεν θα έπρεπε να κάνω κάποια άλλη ενέργεια εγώ.
Στις 16/6 δεν δέχτηκα καμία κλήση. Αντίθετα, έλαβα ένα sma στο οποίο με ενημέρωσαν ότι το αίτημα μου βρίσκεται σε εξέλιξη και πως θα λάβω κήση στις 18/6. Πάλι γινόταν αναφορά ότι δεν απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από μεριάς μου.
Χθες, 18/6 ελαβα μια κλήση που δεν πρόλαβα να απαντήσω και η οποία οριακά χτύπησε. Λίγο αργότερα δέχθηκα και δεύτερη κλήση την οποία και απάντησα. Στην επικοινωνία μου αυτή, μου δηλώθηκε ότι με καλούν από το τμήμα ταυτοποίησης και απλά με πήραν για να γίνει ταυτοποίηση για το δηλωμένο μειλ και κινητό μου. Η ενέργεια αυτή ήταν ανούσια μιας και πρόκειται για σύνδεση 3 μηνών που από την ενεργοποιήση της και μέχρι χθες, ήδη 2 φορές (την 1η επειδή είχαν περάσει λάθος το μειλ μου και την 2η στις 12 Ιουνίου κατα την καταχώρηση του αιτήματος), είχε γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων επικοινωνίας μου.
Πέραν αυτών τους δήλωσα ότι άλλη επικοινωνία αναμένω και μου ειπαν ότι θα δεχθώ σύντομα κλήση και η καθυστέρηση προκύπτει γιατί το αίτημα που είχε καταχωρηθεί από το κατάστημα είχε καταχωρηθεί προς λάθος τμήμα και εσωτερικά το απευθύνουν πλέον στο σωστό (στο τμήμα παραπόνων αντί διακοπών τβ). Παράλληλα με αυτά έλαβα εκ νέου μήνυμα που μου έλεγε ότι θα κληθω στις 24/6.
Μετά από όλα αυτά σήμερα (19/6) έλαβα κλήση από το τμήμα διακοπών της τηλεόρασης. Στο σημείο αυτό να πω ότι την έλαβα από εμφανές νούμερο το οποίο και μπορώ να καλέσω. Αυτό το λέω γιατί κατα την χθεσινή επικοινωνία της εταιρείας μαζί μου, η εκπρόσωπος που με κάλεσε για ταυτοποίηση, αρνήθηκε να με συνδέσει λέγοντας πως δεν είναι τεχνικά εφικτό αλλά και να μου δώσει το τηλέφωνο του τμήματος λέγοντας πως το τμήμα δεν δέχεται κλήσεις και πως θα με καλέσουν άμεσα...
Στην σημερινή επικοινωνία λοιπόν, μου πρότειναν για την αύξηση να κάνουν δώρο 2 πάγια. Επίσης μου ειπαν ότι κάθε ενέργεια διακοπής θα πρέπει να γίνει αφού εφαρμοστούν οι αλλαγές της τιμής. Εκεί βεβαίως τους είπα ότι δεν είναι δυνατόν να θέλουν πρώτα να με χρεώσουν το ποσό της αύξησης και μετά να διακόψω ακούγοντας την απάντηση από μεριάς τους πως "ε, σιγά! Για 2 ευρώ θα σας τα επιστρέψουμε"
Πλέον αυτών, τους δήλωσα, πως δεν πρόκειται μόνο για αύξηση της τιμής αλλά και υποβάθμιση της υπηρεσίας συνολικά. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι γι' αυτό έχω και την δυνατότητα να διακόψω ή να δεχθώ τα 2 πάγια δώρο ...
Αρχικά λοιπον, να πω ότι α) την δυνατότητα δεν την δίνει η εταιρεία αλλά υπάρχει ως δικαίωμα και β) αν είναι τόσο "λαρτζ" να μην έκαναν τις αυξήσεις...
Ασφαλώς για την υποβάθμιση του Disney plus δεν ειπαν κουβέντα όπως κουβεντα δεν ειπαν στα σχετικά παράπονα μου για την ποιότητα της υπηρεσίας...

Αυτά τα "ωραία" από μεριάς μου...
Συνολική εμπειρία προφανώς αρνητική και αποτρεπτική.... Είναι εξίσου προφανές ότι δεν φταίει κάποιος υπαλλήλος για την πολιτική της εταιρείας που εργάζεται και οφείλει να τηρεί...

Επίσης μια απορία: αν κάποιος συνεχίσει και μεταβεί στο στάνταρ πρόγραμμα της ντιζνει, μπορεί με χρέωση δική του να το αναβαθμίσει;
 
  • Like
Reactions: belial and kostthem
Εγώ έκανα αίτημα διακοπής με πήραν τηλέφωνο για επιβεβαίωση χωρίς καμία προσφορά να παραμείνω και κόβεται σε λίγες μέρες.
 
  • Like
Reactions: geolamia
Καλησπέρα σε όλους. Θυμίστε μου λίγο:
1) μέχρι πότε έχουμε δικαίωμα διακοπής της υπηρεσίας Vodafone tv αζημίως, λόγω της τιμολογιακής αλλαγής;
2) η διακοπή περιλαμβάνει μόνο την υπηρεσία αυτή ή και γενικά την εταιρία;
3) Το αίτημα διακοπής που το υποβάλλω;

Ευχαριστώ...

Sent from my SM-A366B using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: belial and sgypnos
Εν τω μεταξύ σε άλλες χώρες ( Τσεχία. Πορτογαλία) η Vodafone έχει βγάλει app για το Apple tv box. Στο Ελλαδισταν δεν έχουν καν ιδέα και όλα αυτά είναι κινέζικα
...εδω δεν εχουν καταφέρει 7-8 χρόνια τωρα να φτιάξουν εφαρμογή που να παίζει σε τηλεοράσεις LG...
 
...εδω δεν εχουν καταφέρει 7-8 χρόνια τωρα να φτιάξουν εφαρμογή που να παίζει σε τηλεοράσεις LG...
Δεν παίζει σε καμία LG? Ούτε σε σχετική καινούργια?? Web OS 6.0 π.χ??
 
Από 30,26€ που πλήρωνα βγήκε σήμερα ο νέος λογαριασμός στα 25,08€ δεν ξέρω τι γίνεται, έχουν χάσει την μπάλα μάλλον.

Υποτίθεται η αύξηση δεν θα έμπαινε και θα ήταν ίδιο το ποσό.
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Έχω κάνει αίτημα κατάργησης πριν δύο ημέρες λόγω της υποβάθμισης της ποιότητας της Disney+. Με κάλεσαν σήμερα και μου ανέφεραν ότι δεν μπορεί να προχωρήσει πριν ξεκινήσουν οι αυξήσεις..
επομένως είπαν πως πρέπει να ξανακαλέσω στις 8/7.
Ρώτησα γιατί δεν προχωράει τώρα και να μπει στο σύστημα τους η κατάργηση πχ στις 9/7.
Δε γίνεται λένε.
Αν είχα μια αμφιβολία πριν, τώρα είναι σίγουρο πως θα γίνει κατάργηση.
Κρίμα για το όνομα της Vodafone.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Από 30,26€ που πλήρωνα βγήκε σήμερα ο νέος λογαριασμός στα 25,08€ δεν ξέρω τι γίνεται, έχουν χάσει την μπάλα μάλλον.

Υποτίθεται η αύξηση δεν θα έμπαινε και θα ήταν ίδιο το ποσό.

Παρομοίως. Ούτε κι εγώ έχω καταλάβει τι γίνεται. Στην ανάλυση αυτό το 5ευρώ περίπου λέει ότι είναι το voucher.

Πλέον αδυνατώ να καταλάβω τις ενέργειές τους καθ' οιονδήποτε τρόπο. Δεν έχει ισχύσει τίποτε από όσα μου έχουν πει, έχω υπογράψει, έχουν δεσμευτεί και πάει λέγοντας... . Στα σκοτάδια έρμαιοι των μονομερών αποφάσεών τους.
 
λόγω της υποβάθμισης της ποιότητας της Disney+.
Επειδή δεν το έχω παρακολουθήσει, τι ακριβώς μαγικό θα κάνει η Vodafone με το disney+; Στην ανάλυση θα κάνουν υποβάθμιση;
 
Επειδή δεν το έχω παρακολουθήσει, τι ακριβώς μαγικό θα κάνει η Vodafone με το disney+; Στην ανάλυση θα κάνουν υποβάθμιση;

Σωστά, Disney standard. Με ταυτόχρονη αύξηση παγίου.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Teo010