Επειδή κάπου ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει εφαρμογή παγκοσμίως που να παίζει high resolution tidal...
Άλλα έλεγες στο άλλο νήμα και μας τα έκανες μπαλόνια.
Ότι θα ήμουν ο πρώτος παγκοσμίως που θα το έκανα από Linux
Πάμε παρακάτω.
Εδώ μιλάμε για συγκεκριμένο project.
Οπότε Apple music δεν με απασχολεί.
Πάλι τα ίδια;Για το connect έγραφα στο άλλο νήμα, όχι τα embedded μέσα στο όποιο app. Τα μπέρδεψες.
Όπως και με το apple music. Δεν σε ενδιαφέρει γιατί ξέρεις ότι δεν μπορεί να παίξει, όχι γιατί δεν είναι μουσική υπηρεσία Hi-Res όπως είναι και το tidal.
Πάλι τα ίδια;
Ακριβώς.Παρακαλώ όποιος δεν έχει επαφή με το project (και δεν πρόκειται να έχει) να μην ασχολείται με το νήμα.
Ας μην το γεμίζουμε σκουπίδια.
Ότι κάνει και το Volumio/Moode Audio/Roon/GentooΔεν έχω καταλάβει τι κάνει το πράμα.
ΝαιΑυτό που καταλάβα είναι ότι είναι τύπου μουσικό streaming os για το rpi.
ναιΥποστηρίζει tidal,
ναιspotify,
όχιapple music,
ναιαρχεία από τον nas-σκληρό,
Κατεβαστήρι δεν είναι αυτό; τότε όχι, πρέπει να κατεβάσεις πρώτα τα αρχεία σε σκληρό ή NAS.debrid;
Δεν ξέρωΥποστηρίζει πολυκάναλο ήχο;
τότε είναι για σένα, αρκεί να έχεις κινητό ή ταμπλέτα Android.Έχω ένα usb dac και και rpi 4.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.