Voivode + Aether

Επειδή κάπου ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει εφαρμογή παγκοσμίως που να παίζει high resolution tidal...

Πολύ δύσκολο μου φαίνεται να βρεις app που να μην παίζει σήμερα hi-res από το tidal.
Στο apple music συμβαίνει αυτό πιο συχνά.
 
Άλλα έλεγες στο άλλο νήμα και μας τα έκανες μπαλόνια.
Ότι θα ήμουν ο πρώτος παγκοσμίως που θα το έκανα από Linux 😂
Πάμε παρακάτω.
Εδώ μιλάμε για συγκεκριμένο project.
Οπότε Apple music δεν με απασχολεί.
 
Άλλα έλεγες στο άλλο νήμα και μας τα έκανες μπαλόνια.
Ότι θα ήμουν ο πρώτος παγκοσμίως που θα το έκανα από Linux 😂
Πάμε παρακάτω.
Εδώ μιλάμε για συγκεκριμένο project.
Οπότε Apple music δεν με απασχολεί.

Για το connect έγραφα στο άλλο νήμα, όχι τα embedded μέσα στο όποιο app. Τα μπέρδεψες.

Όπως και με το apple music. Δεν σε ενδιαφέρει γιατί ξέρεις ότι δεν μπορεί να παίξει, όχι γιατί δεν είναι μουσική υπηρεσία Hi-Res όπως είναι και το tidal.
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce
Για το connect έγραφα στο άλλο νήμα, όχι τα embedded μέσα στο όποιο app. Τα μπέρδεψες.

Όπως και με το apple music. Δεν σε ενδιαφέρει γιατί ξέρεις ότι δεν μπορεί να παίξει, όχι γιατί δεν είναι μουσική υπηρεσία Hi-Res όπως είναι και το tidal.
Πάλι τα ίδια;
 
Παρακαλώ όποιος δεν έχει επαφή με το project (και δεν πρόκειται να έχει) να μην ασχολείται με το νήμα.
Ας μην το γεμίζουμε σκουπίδια.
Ακριβώς.

@Pleo την επόμενη φορά δεν θα κάνω τα στραβά μάτια.

Δεν έχεις καμία επαφή με το project και δεν κατανοώ την έχθρα και την κακία που βγάζεις. Το τι παίζει ή δεν παίζει αφορά μόνο όσους ασχολούνται με το θέμα. Δεν είναι εμπορικό προϊόν και δεν σε υποχρέωσε κανείς να το χρησιμοποιήσεις. Δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να σχολιάζεις και δεν σε αφορά.

Υπόψη ότι δεν θα μπω στην διαδικασία να κάνω διάλογο μαζί σου. Συνεπώς μην μπεις στον κόπο να απαντήσεις, το πιο πιθανό είναι να τα κάνεις χειρότερα. (για εσένα)