Επειδή κάπου ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει εφαρμογή παγκοσμίως που να παίζει high resolution tidal...
Άλλα έλεγες στο άλλο νήμα και μας τα έκανες μπαλόνια.
Ότι θα ήμουν ο πρώτος παγκοσμίως που θα το έκανα από Linux
Πάμε παρακάτω.
Εδώ μιλάμε για συγκεκριμένο project.
Οπότε Apple music δεν με απασχολεί.
Πάλι τα ίδια;Για το connect έγραφα στο άλλο νήμα, όχι τα embedded μέσα στο όποιο app. Τα μπέρδεψες.
Όπως και με το apple music. Δεν σε ενδιαφέρει γιατί ξέρεις ότι δεν μπορεί να παίξει, όχι γιατί δεν είναι μουσική υπηρεσία Hi-Res όπως είναι και το tidal.
Πάλι τα ίδια;
Ακριβώς.Παρακαλώ όποιος δεν έχει επαφή με το project (και δεν πρόκειται να έχει) να μην ασχολείται με το νήμα.
Ας μην το γεμίζουμε σκουπίδια.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.