Eversolo DMP-A6 Master Edition Gen 2

Στο σπίτι μου το οποίο γίνεται χαμάμ μετά το μεσημέρι,το a6 ανεπτυξε αρκετά μεγάλη θερμοκρασία.
Αντιθέτως,το Τ8 στο ίδιο σασί ανέπτυξε αρκετά μικρότερη θερμοκρασία.
Έλα ν' ακουμπήσεις τον ATC και θα παρηγορηθεις.
Και ο advance ζεματάει το καλοκαίρι και είναι ένας από τους λόγους που δεν ανάβει το σύστημα και βολεύομαι με τα ΒΤ ηχεία.

Βέβαια "πρωταθλητής" στην θερμοκρασία είναι το λαμπάτο phono μου που τα γατιά δεν τολμούν να το πλησιάσουν ακόμα και στις πιο κρύες μέρες του χειμώνα..

Μπορώ να φανταστώ την θερμοκρασία του F5 του Υπέρηχα, κάπου εκεί κοντά στο phono μου πρέπει να είναι όπως και στον Copland του Tzimisce

Αν βάλεις χέρι πάνω στο καπάκι, σε λίγα δευτερόλεπτα έχεις έγκαυμα για νοσοκομείο..
Από τις συσκευές που κλείνουν από Ιούνη μέχρι Οκτώβρη.
 
Μπορώ να φανταστώ την θερμοκρασία του F5 του Υπέρηχα, κάπου εκεί κοντά στο phono μου πρέπει να είναι όπως και στον Copland του Tzimisce

Μη λες τέτοια πράγματα. 😂
Δεν συγκρίνεται η ζέστη που βγάζουν οι προενισχύτριες, όσες και να είναι με 4 γαϊδούρια KT120...
 
Μη λες τέτοια πράγματα. 😂
Δεν συγκρίνεται η ζέστη που βγάζουν οι προενισχύτριες, όσες και να είναι με 4 γαϊδούρια KT120...
Εγώ υπενθυμίζω ότι έχω και Ηλέκτρες.
16 ισχύος + 6 οδηγήτριες.
+5 του unison mystery one.
Τέτοιες μ@λ@κίες έκανα και γεμίσαμε λαγοκέφαλους.
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Μη λες τέτοια πράγματα. 😂
Δεν συγκρίνεται η ζέστη που βγάζουν οι προενισχύτριες, όσες και να είναι με 4 γαϊδούρια KT120...

Τι όσες και να είναι ;;;

13 λάμπες είναι ποσότητα όχι αστεία

(και 1-2 είναι μεγαλύτερες από τις υπόλοιπες)
 
Συγνώμη air condition δεν έχετε; Αν ο χώρος έχει μια νορμάλ θερμοκρασια 25 βαθμούς τι θα πάθουν τα μηχανήματα;

Είναι παλιό και κάνει αρκετό θόρυβο η εσωτερική μονάδα.
Παρά τις προσπάθειες μου δεν κατάφερα να το κάνω εντελώς αθόρυβο εσωτερικά , ενώ έξω στο κομπρεσέρ τα κατάφερα.

Είναι ιδιοκτησία του σπιτιού που νοικιάζω.
 
Και λοιπόν; Αφού υπάρχει τρύπα, βάζεις ένα δικό σου κι όταν φύγεις ξαναβαζεις το παλιό. Βρωμάει ο τόπος από οικονομικά μηχανήματα , δεν σου λέω να πάρεις Daikin.
Εξάλλου το air-condition , δεν πετιέται. Πάντα θα χρειαστεί σε ένα επόμενο σπίτι.
Και συνήθως όταν κάποιος μένει χρόνια και είναι εντάξει, το εκτιμαει ο ιδιοκτήτης και τα βρίσκετε στο τέλος στο ενοίκιο και το αφήνεις το καινούργιο, δεν το βγάζεις.
Σόρυ αλλά πρώτα ξεκινάμε από τα βασικά και μετά βλέπετε τις διαφορές από τα ethernet.
Να κάνει τόσο θόρυβο το air-condition;;; Θα χε φύγει αυθημερόν.....
 
Τι όσες και να είναι ;;;

13 λάμπες είναι ποσότητα όχι αστεία

(και 1-2 είναι μεγαλύτερες από τις υπόλοιπες)

Βρε και εγώ έχω 7 προενισχύτριες.
Όλες μαζί δεν βγάζουν τόση ζέστη όσο η μία kt120. 😂
Και τον χειμώνα ψήνω μπριζόλα στο καπάκι του ενισχυτή.
Όχι το καλοκαίρι.