Και ο advance ζεματάει το καλοκαίρι και είναι ένας από τους λόγους που δεν ανάβει το σύστημα και βολεύομαι με τα ΒΤ ηχεία.Στο σπίτι μου το οποίο γίνεται χαμάμ μετά το μεσημέρι,το a6 ανεπτυξε αρκετά μεγάλη θερμοκρασία.
Αντιθέτως,το Τ8 στο ίδιο σασί ανέπτυξε αρκετά μικρότερη θερμοκρασία.
Έλα ν' ακουμπήσεις τον ATC και θα παρηγορηθεις.
Βέβαια "πρωταθλητής" στην θερμοκρασία είναι το λαμπάτο phono μου που τα γατιά δεν τολμούν να το πλησιάσουν ακόμα και στις πιο κρύες μέρες του χειμώνα..
Μπορώ να φανταστώ την θερμοκρασία του F5 του Υπέρηχα, κάπου εκεί κοντά στο phono μου πρέπει να είναι όπως και στον Copland του Tzimisce
Αν βάλεις χέρι πάνω στο καπάκι, σε λίγα δευτερόλεπτα έχεις έγκαυμα για νοσοκομείο..
Από τις συσκευές που κλείνουν από Ιούνη μέχρι Οκτώβρη.