1969 μισος αιωνας μετα...

καλά ρε φίλε....
τα ρωτάνε αυτά?
για τέτοια δίνεις ένα χέρι τουλάχιστον...

Του Scaggs στέκεται καλύτερα..Ο Gregg παλεύει στα όρια της της νερόβραστης κάντρι και του προσωπικού του επιπέδου. Με το δεύτερο διχάστηκα..Το πρώτο μου άρεσε αρκετά...Τώρα θα μου πεις έχουν παιχτεί τα πάντα στο είδος...Ναι συμφωνώ..Αλλα έχει πολύ καλή ροη και δεν προσβάλει (κρεμάει) ούτε μια στιγμή τον δημιουργό..Βασικό.
 
Του Scaggs στέκεται καλύτερα..Ο Gregg παλεύει στα όρια της της νερόβραστης κάντρι και του προσωπικού του επιπέδου. Με το δεύτερο διχάστηκα..Το πρώτο μου άρεσε αρκετά...Τώρα θα μου πεις έχουν παιχτεί τα πάντα στο είδος...Ναι συμφωνώ..Αλλα έχει πολύ καλή ροη και δεν προσβάλει (κρεμάει) ούτε μια στιγμή τον δημιουργό..Βασικό.

μονο που είναι ο ίδιος ....υποκύπτεις και υποκλίνεσαι.
Αντίστοιχα πχ τα καινούργια παιδιά πχ Derek Trucks κλπ δεν μπορώ να τα χωνέψω παρά το γεγονός ότι είναι αστέρι κιθαρίστας...
Το έχει στο αίμα, αλλά...δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά...δυστυχώς.
 
μονο που είναι ο ίδιος ....υποκύπτεις και υποκλίνεσαι.
Αντίστοιχα πχ τα καινούργια παιδιά πχ Derek Trucks κλπ δεν μπορώ να τα χωνέψω παρά το γεγονός ότι είναι αστέρι κιθαρίστας...
Το έχει στο αίμα, αλλά...δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά...δυστυχώς.

Και για να το συνεχίσω,απ' ότι βλέπω τριγύρω, του Gregg πάει πολύ καλά εμπορικά ο δίσκος σε σχέση με του Boz...
Για το δεύτερο που λες παίζουν πολλά ρόλο..Σε αλλο νημα επέμενα για τους RC..Ο Σάκης είναι αυτοδιδακτος κιθαρίστας και αν ασχοληθείς λίγο σε βάθος θα δεις ότι αυτό που κάνει είναι παρθενογενεση σε μεγάλο βαθμό..

Δεκαπέντε ώρες μουσική ακούω την ημέρα,κιθάρα με τον τρόπο που παίχτηκε στο Triarchy Of The Lost Lovers δεν έχω ξανά ακούσει..Και υπάρχουν εκεί έξω κάτι κιθαρίστες ΝΑ με το συμπάθιο..Αλλα τι να το κάνεις..Έχουν μπει στο τρυπακι της ταχύτητας και της τεχνικής...Αλλα η ψυχή είναι το βασικό...Για μένα τουλάχιστον..Γι αυτό ψάχνω και πολύ μπλουζ.,,Και ο Τουρκογιωργης ειχε πει κάποτε ότι όποιος δεν έχει περάσει με την κιθαριτσα του από του μπλουζ τα λημέρια,δεν ξερει να παιζει κιθαρα.
 
Βλεπω ειστε.... πρωινοι τυποι

θα προσπαθησω να τιμησω το 69 ολη τη χρονια το αξιζει γιατι ειχε για ολα τα αυτια κατι.. εκλεκτο..
μονο οι beatles εφηυραν τουλαχιστον 10 ειδη του μελλοντος...
Δε περιμενα ο spyros a να ακουει hathaway.. boz etc..

το αριστουργημα του ειναι αυτο απο κατω, εκανε και πιλαφια..
και δεν ειμαι εκτος νηματος διοτι ξεκινησε την ηχογραφηση τελη του 69...

https://www.youtube.com/watch?v=OqZ2JBVXgpA
 
Καταρχας θεωρώ πως η φωνή του είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω ακούσει εκεί έξω ..Και τεχνικα και σαν συναίσθημα ...Μέχρι και ο Ray Charles τον έχει τραγουδήσει αλλά...
Απ' όσους έχω ακούσει μόνο η κόρη του πλησιάζει το ηχόχρωμα...Είχε και μια κόρη για όσους θυμούνται.
 
Μου τα θυμισε το νημα ενος συμφορουμιτη εξαιτιας του νικνεημ του... ειπα τοτε δεν γινοντουσαν αυτα τα διαφορα σε κεινη την βορεια και κρυα "περιοχη",,,
Οντως, εκανα μια μκρη αναδρομη και επιβεβαιωθηκα... 1969...
Ενα περιεκτικο.
Πραγματα Απλα, Αγνα, Ανθρωπινα (τα τρια Α) και εμπνευσμενα. Οταν τα πραγματα ηταν νεα, και η νεοτητα εμεινε νεοτητα εναη.

Προσεξτε το μικρο αποσπασμα απο το σολο διαλογο αρμονιου κιθαρας των Pan... Απλο Γραμμικο και Αμεσο που επιδρα παραυτα στον εγκεφαλο... ουτε παραγωγες ουτε ουτε αλλες παπαριες. Οι γραμμες της εκφρασης και μονο, με αδεια ππλατω και αντε το πολυ κουρτινες απο πισω.

Young Flowers, Day of Phoenix, Pan, Delta Blues Band
Το επιστεγασμα το κινηματος στην δισκογραφια ηρθε δυο χρονια αργοτερα με το συγκροτημα Fleur de Lis αλλα που ηδη το 69 ψαχνοντουσαν....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
.....
Το επιστεγασμα το κινηματος στην δισκογραφια ηρθε δυο χρονια αργοτερα με το συγκροτημα Fleur de Lis....

Και απο συνειρμο, απο λεξη σε λεξη... Απο την πρωία στην πρωϊα απο το Facing Morning στους Morgen... σκεφτκα μηπως δεν ηταν το 69 και αυτοι ;
Ναι το 69 ηταν

39689626c57b40c7c00773a33bab825d.jpg
 
Και επειτα... εμαστε στον Απριλιο μηνα... το 69 καπου στο μυαλο μου ειναι ενας Απριλης.

Τον Απριλη γινονται σημαντικα πραγματα... "τωρα π'ανθιζουν τα κλαδια και βγαζει η Γης χορταρι..."

Και απο Απριλη σε Απριλη το 69....

Απο το April Blues των Apryl Fool απο την Ιαπωνια...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στο April των Deep Purple !!!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αλμπουμαρες και τα μυαλα στα καγκελα !
 
Ξεσαλώσατε και δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτοαπαντησω….:Banane0:

1,Για τον φίλο opsim,
To trip hop υπήρξε και το 1968.
Αν βάλεις αυτά τα δυο κομμάτια μαζί κάνεις δεν θα διανοηθεί πως τα χωρίζουν 4 δεκαετίες…-bye-
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


2.Για την εγκατάλειψη από ένα είδος και για τον Donny Hathway


,Όπως γνωρίζεται η σχέση με το ροκ είναι μικρή. Παρόλα αυτά έχω την αίσθηση πως το ροκ αντιλαμβάνεται σχεδόν ακαριαία τις κοινωνικοπολιτικες αλλαγές και αντιδρά άμεσα. Ο αντικατοπτρισμός του είναι πολύ πιο ουσιαστικός σε σχέση με το funk για παράδειγμα. Οι μαύροι καλλιτέχνες διυλίζουν τα πράγματα με ένα delay μιας και νομοτελειακά το οτιδήποτε φιλτράρεται μέσα και από το χρώμα τους! Δεν αναπαράγει μόνο ο λευκός τις φυλετικές ανισότητας αλλά και ο μαύρος με την στάση του, χάνει έτσι χρόνο να χτυπήσει κέντρο γιατί κάθε γεγονός το αντιμετωπίζει πρωτίστως ως κοινωνικά αδικημένος αψηφώντας την σαρωτική καταστροφή που αφορά κάθε χρώμα και φυλή

.Στο σήμερα λοιπόν παρατηρώ πως οι δίσκοι των Funkadelic ασχέτως της μουσικής ιδιοφυίας ήταν όλοι εκτός εποχής , Μουσικά άρτιοι ωστόσο….

Τι γίνεται όμως φίλοι μου με το μετά?
Έχεις ένα γεγονός! Το πριν το ξέρουμε όλοι .Επανάσταση, αλητεία, κάντε ερώτα όχι πόλεμο, δεν θα σας περάσει, πάμε για εν καλύτερο αύριο. Στο 2019 όμως όλοι πλέον γνωρίζουμε καλά πως το μετά δεν θα είναι ποτέ υπέρ μας ! Ποτέ….

Αλλοίμονο αν η μουσική δεν μπορούσε να ψηλαφίσει αυτήν την κατάσταση.
Ο Donny Hathway δεν είναι soul είναι το μετά! Είναι η εικόνα ενός ανθρώπου ανέργου αστέγου το 72 στην Νέα Υόρκη που περιφέρεται σε άδειους δρόμους δίχως σκοπό με τον αέρα α να του τυφλώνει τα μάτια και τα σκουπίδια από το γκέτο να κολλάνε στα παπούτσια του. Ελάχιστοι μαύροι αποτύπωσαν το μετά στα 70ς,και όταν λέμε ελάχιστοι το εννοούμε
Curtis Mayfield, Bobby Womack, Stevie Wonder, Donny Hathway , Gil Scott-Heron και όχι όλα τους

Και επειδή ξέρω πως θα με ρωτήσετε όχι ο Marvin δεν είναι το μετά, γιατί η προσέγγιση του ήταν πολύ εκλεπτυσμένη και καλλιτεχνική .Κοινώς έβλεπε ακόμα ελπίδα εκεί που δεν υπήρχε
 
καλα ολα αυτα αλλα ηταν για λιγους..

Γιαν να δουμε τι αγοραζε πριν μισο αιωνα ο κοσμος
45αρια με το δικο τους artwork ,the real thing οχι κατεβασματα...

η βαθμολογια ειναι κατ ειδος πχ αλλη για bubble gum αλλη για soul , hard rock etc



1 "Sugar, Sugar" The Archies 6/10
2 "Aquarius/Let the Sunshine In" The 5th Dimension 8/10
3 "I Can't Get Next to You" The Temptations 9/10
4 "Honky Tonk Women" The Rolling Stones 10/10
5 "Everyday People" Sly and the Family Stone 10/10
6 "Dizzy" Tommy Roe 7/10
7 "Hot Fun in the Summertime" Sly and the Family Stone 10/10
8 "I'll Never Fall in Love Again" Tom Jones 7/10
9 "Build Me Up Buttercup" The Foundations 7/10
10 "Crimson and Clover" Tommy James and the Shondells 10/10
11 "One" Three Dog Night 9/10
12 "Crystal Blue Persuasion" Tommy James and the Shondells 9/10
13 "Hair" The Cowsills 7/10
14 "Too Busy Thinking About My Baby" Marvin Gaye 9/10
15 "Love Theme from Romeo and Juliet" Henry Mancini 8/10
16 "Get Together" The Youngbloods 9/10
17 "Grazing in the Grass" The Friends of Distinction 8/10
18 "Suspicious Minds" Elvis Presley 9/10
19 "Proud Mary" Creedence Clearwater Revival 9/10
20 "What Does It Take (To Win Your Love)" Jr. Walker & The All Stars 9/10
21 "It's Your Thing" The Isley Brothers 10/10
22 "Sweet Caroline" Neil Diamond 9/10
23 "Jean" Oliver 8/10
24 "Bad Moon Rising" Creedence Clearwater Revival 9/10
25 "Get Back" The Beatles with Billy Preston 9/10
26 "In the Year 2525" Zager & Evans 6/10
27 "Spinning Wheel" Blood, Sweat & Tears 9/10
28 "Baby, I Love You" Andy Kim 7/10
29 "Going in Circles" The Friends of Distinction 7/10
30 "Hurt So Bad" The Lettermen 6/10
31 "Green River" Creedence Clearwater Revival 10/10
32 "My Cherie Amour" Stevie Wonder 7/10
33 "Easy to Be Hard" Three Dog Night 9/10
34 "Baby It's You" Smith 10/10
35 "In the Ghetto" Elvis Presley 10/10
36 "A Boy Named Sue" Johnny Cash 10/10
37 "Baby, Baby Don't Cry" The Miracles 8/10
38 "Only the Strong Survive" Jerry Butler 9/10
39 "Time of the Season" The Zombies 10/10
40 "Wedding Bell Blues" The 5th Dimension 8/10
41 "Little Woman" Bobby Sherman 6/10
42 "Love (Can Make You Happy)" Mercy 8/10
43 "Good Morning Starshine" Oliver 9/10
44 "These Eyes" The Guess Who 9/10
45 "You've Made Me So Very Happy" Blood, Sweat & Tears 9/10
46 "Put a Little Love in Your Heart" Jackie DeShannon 8/10
47 "Do Your Thing" The Watts 103rd Street Rhythm Band 8/10
48 "I'd Wait a Million Years" The Grass Roots 10/10
49 "Touch Me" The Doors 10/10
50 "More Today Than Yesterday" Spiral Starecase 7/10
51 "I've Gotta Be Me" Sammy Davis Jr. 6/10
52 "Lay Lady Lay" Bob Dylan 9/0
53 "Atlantis" Donovan 10/10
54 "Traces" Classics IV 9/10
55 "It's Getting Better" "Mama" Cass Elliot 8/10
56 "This Magic Moment" Jay and the Americans 9/10
57 "Runaway Child, Running Wild" The Temptations 9/10
58 "Hawaii Five-O" The Ventures 8/10
59 "Galveston" Glen Campbell 10/10
60 "I'm Gonna Make You Mine" Lou Christie 7/10
61 "Gitarzan" Ray Stevens 5/10
62 "Can I Change My Mind" Tyrone Davis 7/10
63 "Time Is Tight" Booker T & the M.G.'s 9/10
64 "This Girl's in Love With You" Dionne Warwick 6/10
65 "Color Him Father" The Winstons 7/10
66 "Black Pearl" Checkmates, Ltd. 7/10
67 "Indian Giver" 1910 Fruitgum Company 7/10
68 "Mother Popcorn" James Brown 9/10
69 "Twenty-Five Miles" Edwin Starr 8/10
70 "Things I'd Like to Say" New Colony Six 7/10
71 "When I Die" Motherlode 8/10
72 "That's the Way Love Is" Marvin Gaye 8/10
73 "Everybody's Talkin'" Harry Nilsson 10/10
74 "The Worst That Could Happen" Johnny Maestro & the Brooklyn Bridge 9/10
75 "The Chokin' Kind" Joe Simon 8/10
76 "Smile a Little Smile for Me" The Flying Machine 7/10
77 "Polk Salad Annie" Tony Joe White 10/10
78 "Ruby, Don't Take Your Love to Town" Kenny Rogers and The First Edition 10/10
79 "Games People Play" Joe South 10/10
80 "You Showed Me" The Turtles 8/10
81 "Tracy" The Cuff Links 7/10
82 "Oh, What a Night" The Dells 7/10
83 "Something" The Beatles 9/10
84 "This Girl Is a Woman Now" Gary Puckett & The Union Gap 8/10
85 "Come Together" The Beatles 9/10
86 "Ramblin' Gamblin' Man" Bob Seger System 7/10
87 "I'm Gonna Make You Love Me" The Supremes & The Temptations 8/10
88 "I Heard It Through the Grapevine" Marvin Gaye 10/10
89 "Gimme Gimme Good Lovin'" Crazy Elephant 8/10
90 "Hang 'Em High" Booker T & the M.G.'s 10/10
91 "Your Good Thing (Is About to End)" Lou Rawls 9/10
92 "Baby, I'm for Real" The Originals 7/10
93 "Oh Happy Day" Edwin Hawkins Singers 9/10
94 "Love Me Tonight" Tom Jones 7/10
95 "Mr. Sun, Mr. Moon" Paul Revere & the Raiders 8/10
96 "Laughing" The Guess Who 9/10
97 "My Whole World Ended (The Moment You Left Me)" David Ruffin 8/10
98 "Soul Deep" The Box Tops 9/10
99 "Hooked on a Feeling" B.J. Thomas 9/10
100 "Sweet Cream Ladies" The Box Tops 7/10
Tie "Let Me" Paul Revere & the Raiders 9/10
 
Και επειτα... εμαστε στον Απριλιο μηνα... το 69 καπου στο μυαλο μου ειναι ενας Απριλης.

Τον Απριλη γινονται σημαντικα πραγματα... "τωρα π'ανθιζουν τα κλαδια και βγαζει η Γης χορταρι..."

Και απο Απριλη σε Απριλη το 69....

Απο το April Blues των Apryl Fool απο την Ιαπωνια...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στο April των Deep Purple !!!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αλμπουμαρες και τα μυαλα στα καγκελα !

ηθελα να αγορασω κάποτε το δευτερο για το εξωφυλλο του αλλα σκεφτηκα too much για μένα, αλλά yes! εχω σε cd τους Apryl Fool , ήταν τοτε που εψαχνα την ψυχεδελεια στα πιο περέργα σημεια του πλανήτη ...
 
Bλεπω κατι διαμαντια στη λιστα των 45ριων των οποιων ειχα παρακαμψει την "χρονολογια"
Πωω ρε το Ακουαριους το 69 ηταν και αυτο !!! Και η Χαβαη 5-0 και η Βαθια Ψυχη !!!

Αλλα βλεπω οτι λειπει ενα βασικοτατο...
Ενα τοοοοσο Με ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΙΟ

Sympathy των Rare Birth

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

And sympathy is what we need my friend,
and sympathy is what we need


Να βαλουμε και εξωφυλλο του αλμπουμ να γουσταρουμε αρτγουορκ....

R-2281445-1381770863-5326.jpeg.jpg
 
ηθελα να αγορασω κάποτε το δευτερο για το εξωφυλλο του αλλα σκεφτηκα too much για μένα, αλλά yes! εχω σε cd τους Apryl Fool , ήταν τοτε που εψαχνα την ψυχεδελεια στα πιο περέργα σημεια του πλανήτη ...
Μπραβο σου ρε Μπαϊρα.Δειχνεις ατομο που πραγματι ψαχνει και οχι δηθεν.Να εχεις ψυχεδελεια απο Ιαπωνια ειναι κατι που σε φερνει κοντα σε ενα δημιουργο του σινεμα που ακουει συνεχως και ψαχνει δισκους... θα βρεις ευκολα ποιον.Τωρα που το λες... Οταν ακουσα τους Δανους τους Fleur de Lis νομιζα οτι μιλουσαν Ιαπωνικα.Τρελαθηκα. Το εβαλα και στην ομογυρη μου και τους λεω τι γλωσσα μιλανε ; Ιαπωνικα μου λενε :flipout:

Θα το βαλω μετα στα Μουσεια να μη χαλασω το νημα...
 
Μπραβο σου ρε Μπαϊρα.Δειχνεις ατομο που πραγματι ψαχνει και οχι δηθεν.Να εχεις ψυχεδελεια απο Ιαπωνια ειναι κατι που σε φερνει κοντα σε ενα δημιουργο του σινεμα που ακουει συνεχως και ψαχνει δισκους... θα βρεις ευκολα ποιον.Τωρα που το λες... Οταν ακουσα τους Δανους τους Fleur de Lis νομιζα οτι μιλουσαν Ιαπωνικα.Τρελαθηκα. Το εβαλα και στην ομογυρη μου και τους λεω τι γλωσσα μιλανε ; Ιαπωνικα μου λενε :flipout:

Θα το βαλω μετα στα Μουσεια να μη χαλασω το νημα...


Ευχαριστώ για τα καλά λόγια αλλά η αλήθεια είναι πως ανήκω και εγώ σε αυτούς που λένε ε για τα γνωστά έχουμε χρόνο και έτσι άκουσα πρώτα ψυχεδέλεια από το Περού, την Τουρκία, την Ιαπωνία τα Γρεβενά :flipout: χωρίς να έχω ακούσει τα ονόματα πρώτης γραμμής .9/10 φορές καταλήγεις να εντυπωσιάζεις με κάτι άγνωστο που μετά από λίγο δεν θα το θυμάσαι…
Είχα εξαντλήσει τις συλλογές love peace and poetry και μετά πήγαινα και αγόραζα και τα original

Πάντως το lost mother land(Apryl fool) σε πάει κατευθείαν στα πειραματικά των Radiohead μετά τα μισά των 90ς, είναι πραγματι εξαιρετικα μπροστα απο την εποχή του.....
 
..... .9/10 φορές καταλήγεις να εντυπωσιάζεις με κάτι άγνωστο που μετά από λίγο δεν θα το θυμάσαι…
Είχα εξαντλήσει τις συλλογές love peace and poetry και μετά πήγαινα και αγόραζα και τα original

.....

Εξαιρετικη συλλογη με πανεμορφα κοριτσια, χμ εξωφυλλα ηθελα να πω... της εποχης.
Και τα Pebbles απο το ναμπερ 20τοσο και μετα εβγαζαν θεματικα με τις διαφορες χωρες... επισης ενδιαφεροντα.

Περου και Μεξικο πολυ μπροστα για την εποχη...
 
Εξαιρετικη συλλογη με πανεμορφα κοριτσια, χμ εξωφυλλα ηθελα να πω... της εποχης.
Και τα Pebbles απο το ναμπερ 20τοσο και μετα εβγαζαν θεματικα με τις διαφορες χωρες... επισης ενδιαφεροντα.

Περου και Μεξικο πολυ μπροστα για την εποχη...

και εμενα μου αρεσουν οι Laghonia -bye-
 
Που είναι ο Μπαιρα αλήθεια να μας τα πει όλα χαρτί και καλαμάρι..Που ξέχασε τα νιάτα του και τρέχει πίσω από ηλεκτρονικά μπλιμπλικια μπας και βρει την αθανασία. :flipout: (Και εδώ που τα λέμε,καλά κάνει..Αν μας ακούει θα ξέρει πως ακόμα και Bill Laswell στο χιπ χοπ το έριξε κάποτε και έτρεχε με κάτι Kool Keith κάτι Flavor Fav και κάτι άλλους για να βρει το κάτι παραπάνω. Τώρα αν το βρήκε δεν ξέρω.. Εμείς πάντως το βρήκαμε και το τιμούμε συχνά. :) )

MI0000232694.jpg

Ακούω παρά πολλά μπλιμπλικια για δυο λόγους.....
Ο πρώτος είναι γιατί αγαπώ πολύ την μαύρη μουσική και μαθαίνω συνεχώς από αυτήν ..
“You can't help it. An artist's duty, as far as I'm concerned, is to reflect the times.”
Nina Simone.....

ο δεύτερος ειναι πιο απλός
μεγαλώνω και κουράζομαι, τα μπλιμπλικια είναι ο πιο εύκολος δρόμος για να καταλάβεις αν κάποιος έχει ταλέντο ή όχι και αν έχει κάτι ουσιαστικό να πει η απλά ακολουθεί το ρεύμα.....
όταν έχει κάτι να πει και κάνει το χρέος του έχουμε ένα τέτοιο αποτέλεσμα για παράδειγμα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ξεσαλώσατε και δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτοαπαντησω….:Banane0:

1,Για τον φίλο opsim,
To trip hop υπήρξε και το 1968.
Αν βάλεις αυτά τα δυο κομμάτια μαζί κάνεις δεν θα διανοηθεί πως τα χωρίζουν 4 δεκαετίες…-bye-
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


2.Για την εγκατάλειψη από ένα είδος και για τον Donny Hathway


,Όπως γνωρίζεται η σχέση με το ροκ είναι μικρή. Παρόλα αυτά έχω την αίσθηση πως το ροκ αντιλαμβάνεται σχεδόν ακαριαία τις κοινωνικοπολιτικες αλλαγές και αντιδρά άμεσα. Ο αντικατοπτρισμός του είναι πολύ πιο ουσιαστικός σε σχέση με το funk για παράδειγμα. Οι μαύροι καλλιτέχνες διυλίζουν τα πράγματα με ένα delay μιας και νομοτελειακά το οτιδήποτε φιλτράρεται μέσα και από το χρώμα τους! Δεν αναπαράγει μόνο ο λευκός τις φυλετικές ανισότητας αλλά και ο μαύρος με την στάση του, χάνει έτσι χρόνο να χτυπήσει κέντρο γιατί κάθε γεγονός το αντιμετωπίζει πρωτίστως ως κοινωνικά αδικημένος αψηφώντας την σαρωτική καταστροφή που αφορά κάθε χρώμα και φυλή

.Στο σήμερα λοιπόν παρατηρώ πως οι δίσκοι των Funkadelic ασχέτως της μουσικής ιδιοφυίας ήταν όλοι εκτός εποχής , Μουσικά άρτιοι ωστόσο….

Τι γίνεται όμως φίλοι μου με το μετά?
Έχεις ένα γεγονός! Το πριν το ξέρουμε όλοι .Επανάσταση, αλητεία, κάντε ερώτα όχι πόλεμο, δεν θα σας περάσει, πάμε για εν καλύτερο αύριο. Στο 2019 όμως όλοι πλέον γνωρίζουμε καλά πως το μετά δεν θα είναι ποτέ υπέρ μας ! Ποτέ….

Αλλοίμονο αν η μουσική δεν μπορούσε να ψηλαφίσει αυτήν την κατάσταση.
Ο Donny Hathway δεν είναι soul είναι το μετά! Είναι η εικόνα ενός ανθρώπου ανέργου αστέγου το 72 στην Νέα Υόρκη που περιφέρεται σε άδειους δρόμους δίχως σκοπό με τον αέρα α να του τυφλώνει τα μάτια και τα σκουπίδια από το γκέτο να κολλάνε στα παπούτσια του. Ελάχιστοι μαύροι αποτύπωσαν το μετά στα 70ς,και όταν λέμε ελάχιστοι το εννοούμε
Curtis Mayfield, Bobby Womack, Stevie Wonder, Donny Hathway , Gil Scott-Heron και όχι όλα τους

Και επειδή ξέρω πως θα με ρωτήσετε όχι ο Marvin δεν είναι το μετά, γιατί η προσέγγιση του ήταν πολύ εκλεπτυσμένη και καλλιτεχνική .Κοινώς έβλεπε ακόμα ελπίδα εκεί που δεν υπήρχε

Ξεσαλώσατε και δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτοαπαντησω….:Banane0:

1,Για τον φίλο opsim,
To trip hop υπήρξε και το 1968.
Αν βάλεις αυτά τα δυο κομμάτια μαζί κάνεις δεν θα διανοηθεί πως τα χωρίζουν 4 δεκαετίες…-bye-
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


2.Για την εγκατάλειψη από ένα είδος και για τον Donny Hathway


,Όπως γνωρίζεται η σχέση με το ροκ είναι μικρή. Παρόλα αυτά έχω την αίσθηση πως το ροκ αντιλαμβάνεται σχεδόν ακαριαία τις κοινωνικοπολιτικες αλλαγές και αντιδρά άμεσα. Ο αντικατοπτρισμός του είναι πολύ πιο ουσιαστικός σε σχέση με το funk για παράδειγμα. Οι μαύροι καλλιτέχνες διυλίζουν τα πράγματα με ένα delay μιας και νομοτελειακά το οτιδήποτε φιλτράρεται μέσα και από το χρώμα τους! Δεν αναπαράγει μόνο ο λευκός τις φυλετικές ανισότητας αλλά και ο μαύρος με την στάση του, χάνει έτσι χρόνο να χτυπήσει κέντρο γιατί κάθε γεγονός το αντιμετωπίζει πρωτίστως ως κοινωνικά αδικημένος αψηφώντας την σαρωτική καταστροφή που αφορά κάθε χρώμα και φυλή

.Στο σήμερα λοιπόν παρατηρώ πως οι δίσκοι των Funkadelic ασχέτως της μουσικής ιδιοφυίας ήταν όλοι εκτός εποχής , Μουσικά άρτιοι ωστόσο….

Τι γίνεται όμως φίλοι μου με το μετά?
Έχεις ένα γεγονός! Το πριν το ξέρουμε όλοι .Επανάσταση, αλητεία, κάντε ερώτα όχι πόλεμο, δεν θα σας περάσει, πάμε για εν καλύτερο αύριο. Στο 2019 όμως όλοι πλέον γνωρίζουμε καλά πως το μετά δεν θα είναι ποτέ υπέρ μας ! Ποτέ….

Αλλοίμονο αν η μουσική δεν μπορούσε να ψηλαφίσει αυτήν την κατάσταση.
Ο Donny Hathway δεν είναι soul είναι το μετά! Είναι η εικόνα ενός ανθρώπου ανέργου αστέγου το 72 στην Νέα Υόρκη που περιφέρεται σε άδειους δρόμους δίχως σκοπό με τον αέρα α να του τυφλώνει τα μάτια και τα σκουπίδια από το γκέτο να κολλάνε στα παπούτσια του. Ελάχιστοι μαύροι αποτύπωσαν το μετά στα 70ς,και όταν λέμε ελάχιστοι το εννοούμε
Curtis Mayfield, Bobby Womack, Stevie Wonder, Donny Hathway , Gil Scott-Heron και όχι όλα τους

Και επειδή ξέρω πως θα με ρωτήσετε όχι ο Marvin δεν είναι το μετά, γιατί η προσέγγιση του ήταν πολύ εκλεπτυσμένη και καλλιτεχνική .Κοινώς έβλεπε ακόμα ελπίδα εκεί που δεν υπήρχε

Αν μου επιτρέπεις, μερικές παρατηρήσεις.

Μου δίνεται η εντύπωση, οτι δίνεται παραπάνω σημασία στο στίχο, οπου εκφράζει και επικοινωνεί κοινωνικοπολιτικά μηνύματα, παραμερίζοντας την μορφή ως περιεχόμενο.
Στον κινηματογράφο που η εννοια της αφαίρεσης/abstract ειναι πιο δύσκολη λογο της ρεαλιστικότητας της φωτογραφίας μας παρέχει συνεχώς ενα σημαινόμενο και σημαίνον. Δηλ μια ταινία που θέλει πχ να μιλήσει για την ελευθερία και την σύγχρονη ζωή, ωφείλει και η μορφή της, να ειναι κατα κάποιο τρόπο ελεύθερη και να μην ακολουθεί τους κλασικούς αφήγηματικούς τρόπους και δραματοποίηση που έθεσαν οι προγενέστρεροι.

Ετσι και στην μουσική που ειναι εκ φύσεως πιο αφαιρετική, η μορφή της εκφράζει ενα περιεχόμενο. Δεν ειναι τυχαίο που όλες οι δικτατορίες και ενα συντηρητικό κοινό, κυνηγησαν μανιωδώς καποιον καλλιτέχνη που εκφράζεται με εναν διαφορετικό τρόπο, που σου δίνει άλλο τροπο να δεις και να αισθανθείς τα πράγματα. Ο συντηρητισμός (χωρις να ειναι πάντα κακός) δεν κατοικεί μόνο στο περιεχόμενο ή στον στίχο/λόγο, αλλα ειναι καταφάνερος και στην μορφή του.

Θεωρώ πιο "επαναστατικό" τον θόρυβο, την χροιά της φωνής, το ηχόχρωμα και άλλες ιδιότητες του ήχου, απο τον αυτό καθευατό στίχο που μπορεί να μιλάει φαινομενικά για επανάσταση αλλα ειναι πιο συμβατικός και συντηρητικός απο οτιδήποτε προγενέστερο.

Ομως υπάρχει μια βαθιά συντηριτική ψευδαίσθηση, οτι η τεχνη, πρέπει και ωφείλει να έχει κάποιο "βαθύτερο" μήνυμα.
Ετσι δεν μπορούμε να την απολαύσουμε για αυτό που ειναι, οπως απολαυμβάνουμε την αίσθηση της θάλασσας, την ζεστασιά μιας ηλιόλουστης μέρας, το κρύο δροσερό αεράκι.. Η τέχνη μετά τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, αυτοβασανίζεται και επεξηγείτε απο κριτικούς και κοινό, για να τις δοθεί νόημα και άρα λόγος ύπαρξης.
Τι πιο επαναστατικό απο την απελευθέρωση της τέχνης απο ενα βαθύτερο "μήνυμα"

Για να κλεισω και οπως άρχισα, με τον κινηματοφράφο.. ο Sokurov στο The story of film an odyssey, πολύ σωστά παρατηρεί...
"κανένα ποιημα, κανένας ποιητής, κανένας πίνακας, κανένας ζωγράφος, κανένα μυθιστόρημα, κανένας συγγραφέας, γλυπτό, γλύπτης δεν μας έσωσε απο το να σκοτώσουμε ο ένας τον άλλο"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ολα τα παραπάνω, δεν υπονομεύουν το στίχο ή το σενάριο, αλλα περιγράφουν την σημαντικότητα της μορφής.

ο Scott Walker του 69

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ο Scott Walker του 2012

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ποιο ακούγεται, νιώθεται πιο επαναστατικό;

Ενα καλό κομμάτι punk, metal, soul, funk, blues κτλ και να μην καταλαβαίνεις τον στίχο του, λογο γλώσσας που δεν μιλάμε, εχεις "επικοινωνήσει" μαζί του απο την φωνή/χροιά/ τρόπο που τραγουδάει ο τραγουδιστή και φυσικά απο την μουσική.

-bye-