28 Οκτωβρίου 2009

Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Πιο πίσω οι αξιωματικοί με τις ορντινάντσες τους έδιναν τις διαταγές. Και ακόμα πιο πίσω, στα πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας, ο αρχιστράτηγος Παπάγος και το επιτελείο της «Αυτού Μεγαλειότητας»...

Ας με διορθώσει κάποιος αν λανθάνω αλλά δεν νομίζω ο Ζούκωφ, ο Χρουστσώφ, ο Μπράουχιτς ή ο Ρόμμελ να τουφεκούσαν στην πρώτη γραμμή...όπως λένε τα λεγόμενα του κ. Θεοδωρίδη ότι δεν το έκανε ο Παπάγος.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Ας με διορθώσει κάποιος αν λανθάνω αλλά δεν νομίζω ο Ζούκωφ, ο Χρουστσώφ, ο Μπράουχιτς ή ο Ρόμμελ να τουφεκούσαν στην πρώτη γραμμή...

Προκειται γιά φαιδρότητες.Τιποτα άλλο.
Αρκεί να διαβάσει κανείς την Ιστορια τού Β.Παγκοσμίου Πολέμου γιά να δεί πού βρίσκονταν ο Ζούκωφ,ο Γκουντέριαν,ο Μοντγκόμερυ ή ο Αϊζενχάουερ...
Οποιος έχει διαβάσει τον Μπλέκ σε κλασσικό εικονογραφημένο τούς φαντάζεται καβαλάρηδες με το σπαθί στο χέρι να θερίζουν τούς ´οχτρούς´.:flipout::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Ας με διορθώσει κάποιος αν λανθάνω αλλά δεν νομίζω ο Ζούκωφ, ο Χρουστσώφ, ο Μπράουχιτς ή ο Ρόμμελ να τουφεκούσαν στην πρώτη γραμμή...όπως λένε τα λεγόμενα του κ. Θεοδωρίδη ότι δεν το έκανε ο Παπάγος.

Μπορεί να πει κανείς πως έχεις λάθος
Ο Χρουστρώφ ήταν Κομισάριος στο Στάλινγκραντ, όπερ σημαίνει ότι πολύ πιθανό να έριξε, εάν όχι τουφεκιά, πιστολιά. Όχι στον εχθρό βέβαια, αλλά στους αξιωματικούς του. Οι Κομισάριοι μπορούσαν να εκτελέσουν και ανώτερο ακόμη αξιωματικό επιτόπου, εάν θεωρούσαν ότι δεν εκτελεί τις εντολές τους.

Υπήρξαν βέβαια στρατηγοί που οδηγούσαν τον στρατό τους σχεδόν από το μέτωπο, αλλά αρχιστράτηγοι... με εξαίρεση την αρχαία εποχή (Αλέξανδρος, Ραμσής ΙΙ...) δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό παραδείγματα...
 
Και συμπληρώνω γιά μιάν ακόμα φορά:Aν ο εν λόγω δέν εμφανιζόταν ως στέλεχος αριστερού κόμματος ,και το κείμενο αυτό είχε γραφτεί απο μέλος τού ΛΑΟΣ οι ιδιοι,που στην κοινωνία τού παρέχουν ´ιδεολογική προστασία´,θάχαν ξεσηκώσει τον κόσμο (και δικαίως).

Αλλά στην Ελλάδα αρκεί το ´ότι δηλώνεις´............................

Υ.Γ.
Παρόμοιες απόψεις είχε εκφράσει ο Νικολούδης(Υπουργός τού Μεταξά ,χωρίς βεβαια τά δήθεν αντι-ιμπεριαλιστικά πασπαλίσματα)...O Σεφέρης τά αναφέρει σαφέστατα στά Πολιτικά του Ημερολόγια.

Βεβαιως και δικαιως,+1000..........συγνωμη κ.Σπυρο που σε επικαλουμαι αλλα ετσι ειναι...τι να κανουμε τωρα?...
 
απ'οτι καταλαβα ενοχλησε πολυ μια φραση μου.πιστευα οτι το εξηγησα γιατι θεωρω τον συγκεκριμενο δημοσιογραφο ετσι οπως τον αποκαλεσα.
οταν αγνοεις,ηθελημενα ή οχι,βασικες αρχες της αριστερας (οπως οι νομοι της ιστοριας του μαρξ) και μελετες ιστοριας (περι συμπεριφορας του εληνικου στρατου ως λαικου στρατου διαβαστε αγγελο ελεφαντη και βασιλη ραφαηλιδη και θα καταλαβετε γιατι μιλαω) για μενα μονο αριστερος των οπισθιων μπορει να ειναι...
 
Μά μπερδεύεις κι´εσύ τον μακαρίτη τον Ελεφάντη(:grinning-smiley-043)μέ τον εν λόγω κύριο(πού άλλως τε έχει πάρει κατ´αποκοπήν τον δήθεν ´αντεθνικισμό´ και όλα του τά άρθρα κινούνται στό στυλάκι ά λά 28η Οκτωβρίου......δεν ειναι η πρώτη φορά )πού αν μή τι άλλο είχε μιά συνέπεια και τόλμησε να κάνει σοβαρή κριτική.
Μπορεί να μήν έφτασε το μαχαίρι ως το κόκκαλο,κάποιες φορές ,αλλά αποτελούσε μιά έντιμη και ανεξάρτητη φωνή πού ούτε οφίτσια ζήτησε,αλλά και πού πάλευε μέσα απο τον ´Πολίτη´γιά σοβαρό διάλογο και έρευνα.
 
σπυρο ακριβως αυτο λεω.στην"επαγγελια της αδυνατης επαναστασης" αυτος ο ανθρωπος εχει στο τελος ενα κεφαλαιο για το 40 για το "στρατο που παραδοθηκε χωρις να χασει".ειναι απιστευτα συγκινητικα αυτα που γραφει που οι φωστηρες θα τα ελεγαν εως και εθνικοπατριωτικα.
και αυτος ο κονδυλοφορος (που αποκλειεται να μην το εχει διαβασει) δεν ντραπηκε να τα γραψει αυτα που εγραψε....
 
σπυρο ακριβως αυτο λεω.στην"επαγγελια της αδυνατης επαναστασης" αυτος ο ανθρωπος εχει στο τελος ενα κεφαλαιο για το 40 για το "στρατο που παραδοθηκε χωρις να χασει".ειναι απιστευτα συγκινητικα αυτα που γραφει που οι φωστηρες θα τα ελεγαν εως και εθνικοπατριωτικα.
και αυτος ο κονδυλοφορος (που αποκλειεται να μην το εχει διαβασει) δεν ντραπηκε να τα γραψει αυτα...
Α μπράβο..Για το ιδιο βιβλίο μιλαμε.:ernaehrung004:


O Θεοδωρίδης γράφει επί λέξει πώς :'αν τελικά βγήκε κερδισμένη η ελληνική κοινωνία από μια εξ αντικειμένου σύμπλευση με το φασιστικό καθεστώς Μεταξά στην οποία οδηγήθηκε από τον εθνικιστικό παροξυσμό της εποχής, προκειμένου να αποτραπεί η απλή διέλευση ενός άλλου φασιστικού στρατού, με μόνο επιχείρημα ότι ο δεύτερος στρατός ήταν «ξένος» (αλλά εξίσου φασιστικός)´


Πάμε άλλη μιά φορά γιατί την ´σημειολογία´τών λέξεων αυτών τών ψευτοαριστερών τήν γνωρίζω πολύ καλά...Εφαγα πολλά χρόνια απο την ζωή μου,μέ κάτι τέτοιους........................

1)Δές την λέξη ´ξένος´σέ εισαγωγικά...Παραπέμπει στην Συγχρονη ελληνικη κοινωνία και στο Μεταναστευτικό Ζητημα οπου οι τού σιναφιού του χρησιμοποιουν μονίμως τίς λέξεις ´άλλος´και ´ξένος´ σέ εισαγωγικά γιά να μιλήσουν τίς γνωστές ψευδο-ψυχαναλυτικές κοινοτυπίες περί τού φόβου γιά τον ´άλλον´ή τον ´ξένο´..............Προφανώς θεωρεί και τούς Ιταλούς ως ´ξένους´και τούς παρομοιάζει μέ τους σημερινούς ταλαιπωρημένους και εξαθλιωμένους μετανάστες.

2)Κατηγορεί την τότε Ελληνική Κοινωνία οτι συνέπλευσε με το φασιστικό καθεστώς Μεταξά:Δηλαδή ο ψευτοαριστερός χαρακτηρίζει ως Φασίστες (αντικειμενικά ,οπως γράφει,πάντα)ολους οσοι πήγαν στο Μέτωπο..

3). Χαρακτηρίζει την Ελληνική Κοινωνία τού 40 εθνικιστική και φασιστική (αντικειμενικά πάντα) επειδή αντιστάθηκε στον εισβολέα.
Tήν αντίσταση στον εισβολέα,οπως σημειώνει και ο συμφορουμίτης Κώστας Ζαγγογιάννης,την ονομάζει ´Αποτροπή τής διέλευσης ενός άλλου φασιστικού στρατού μέ μονον επιχειρημα οτι ο δεύτερος στρατός ήταν ´ξένος´-αλλά εξ´ίσου φασιστικός-


Δηλαδή θεωρεί ολους τούς Ελληνες πού πολέμησαν τον Εισβολέα μέλη ενός άλλου φασιστικού στρατού(εκεί πάει το εξ´ίσου,δηλαδή εξ´ίσου φασιστικός μέ τον Ελληνικό..............)


Bάσει λοιπών τής ανωτέρω παραγράφου που ξαναπαρεθεσα απο το άρθρο τού εν λόγω ψευτοαριστερού,έχω να συμπληρώσω πώς μούρχεται στο μυαλό ένα Νορβηγικό Ονομα:Koυϊσλιγκ.......
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Δεν κατάλαβα τι θές να πείς??
Εξανίστασαι οταν σού θίγεται η ´ιδεολογία´ αλλά δεν έχεις κανένα πρόβλημα οταν ο άλλος χαρακτηρίζεται δεξιός ή φασίστας??

Σε ενοχλεί οταν ένας συμφορουμίτης γράφει γιά ´αριστερό τού κώλου´ενώ δεν σέ ενοχλεί οταν χαρακτηρίζονται πάμπολλοι συμφορουμίτες ως δεξιοί ή αντιδραστικοί επειδή δηλώνουν οτι πιστεύουν στον Θεό επί παραδείγματι??
Και μάλιστα δέχονται πλήθος ειρωνειών???

Εξανίστασαι οταν πάμπολλοι συμφορουμίτες αντιδρούν στούς βανδαλισμούς τού Δεκεμβρίου ,αλλά δεν έχεις κανένα πρόβλημα οταν χαρακτηρίζονται συλλήβδην ως δεξιοί ή συμβιβασμένοι επειδή διαφωνούν???

Για να ξέρουμε δηλαδή πώς κινείται μιά συζήτηση σε ενα δημόσιο ´χώρο´πού δεν ανήκει μόνον σε αριστερούς ή ´αριστερούς´....

Και δηλώνω σαφέστατα πώς άν τίς απόψεις τού Θεοδωρίδη τίς έγραφε ο Πλεύρης θα θεωρείτο φασίστας..
Αλλά επειδή ο Θεοδωρίδης αυτοπροσδιορίζεται ως αριστερός,συμβαίνει ´ξεσηκωμός´................
Ε λοιπόν θάθελα ο Θεοδωρίδης να τάλεγε αυτά στά μούτρα αυτών πού πολέμησαν στην Πίνδο και σέ οσους αριστερούς πολέμησαν με το ΕΑΜ κατά τών κατακτητών..................
Θάθελα νάμουν σε μιά γωνιά νά έβλεπα τήν αντίδρασή τους...........

Καταρχήν θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμά μου να κρίνω συμπεριφορές και τακτικές όταν εκτιμώ ότι αδικούν συμφορουμίτες και αυτή ήταν και η ουσία της παρατήρησης.
Ούτε υπερασπίστηκα το Θεοδωρίδη για τις απόψεις του, ούτε τον vasada για τις δικές του οπότε κακώς επιχειρείς να μου το χρεώσεις, όποιος έχει μάτια διαβάζει.
Αναφέρεις ότι σε πολλούς συμφορουμίτες αποδόθηκε ο χαρακτηρισμός "δεξιός" ή "συμβιβασμένος" και δεν έσπευσα να τους υπερασπιστώ και εκείνους. Προφανώς θεωρείς τους παραπάνω χαρακτηρισμούς εξίσου προσβλητικούς με το "ψευτοαριστεροί" και "αριστεροί του κώλου" και σε δικαιολογώ απόλυτα...

Για πολλοστή δε φορά προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις με μεγαλοστομίες χωρίς βάση σε δικά μου posts.
Πότε αντέδρασα σε συμφορουμίτες που καταδίκασαν τα γεγονότα του Δεκέμβρη και πότε τους ειρωνεύτηκα για τις πολιτικές τους ή ειδικότερα για τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις?

Σε τελική ανάλυση στο έχω ξαναπεί και θα το επαναλάβω. Οι συζητήσεις δεν γίνονται μόνο με τη συμμετοχή των συμφωνούντων και των μόνιμων χειροκροτητών. Προφανώς αυτό δεν άρεσε σε πολλούς γι' αυτό και απαγορεύτηκαν οι πολιτικές συζητήσεις πράγμα το οποίο απλά αποδεικνύει την αδυναμία διαχείρησης των διαφωνιών (των έντονων ίσως) που προκύπτουν.
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

απ'οτι καταλαβα ενοχλησε πολυ μια φραση μου.πιστευα οτι το εξηγησα γιατι θεωρω τον συγκεκριμενο δημοσιογραφο ετσι οπως τον αποκαλεσα.
οταν αγνοεις,ηθελημενα ή οχι,βασικες αρχες της αριστερας (οπως οι νομοι της ιστοριας του μαρξ) και μελετες ιστοριας (περι συμπεριφορας του εληνικου στρατου ως λαικου στρατου διαβαστε αγγελο ελεφαντη και βασιλη ραφαηλιδη και θα καταλαβετε γιατι μιλαω) για μενα μονο αριστερος των οπισθιων μπορει να ειναι...

Εμένα φίλε μου δεν με ενόχλησε καθόλου και το δηλώνω ευθαρσώς. Και δεν με ενόχλησε για αρκετούς λόγους.
Πρώτον, συμφωνώ μαζί σου στο χαρακτηρισμό διότι ιστορικά η έννοια "πατριωτισμός" και "αριστερά" ήταν άρικτα δεμένες. Και στη θεωρία και στην πράξη. 'Ασχετα αν πάντα η δεξιά χρησιμοποιούσε τον πατριωτισμό ως αποκλειστικό προιόν της.

Δεύτερον, δεν είμαι αριστερός αλλά και αν ήμουν δεν θα αισθανόμουν την ανάγκη ή την υποχρέωση να υπερασπιστώ κάθε ηλιθιότητα που συνοδεύει κάποιον δήθεν ομοιδεάτη μου διότι είμαι πολύ "ατομιστής" για να το κάνω.

Τρίτον, είμαι διεθνιστής (και όχι ψευτοδιεθνιστής) χωρίς να πρέπει να ισοπεδώσω την ιστορία, τη μνήμη και τη "διαφορετικότητα" του έθνους των Ελλήνων για να το υποστηρίξω. Μπορούμε να ανοίξουμε μια κουβέντα περί διεθνισμού και να μπούμε σε λεπτομέρειες.

Το τι με ενόχλησε το εξήγησα και εισέπραξα και την απάντησή μου.
 
Εξαντλήθηκαν οι αναφορές στην 28η Οκτωβρίου, το νήμα πήρε άλλη τροπή και κλειδώνει προσωρινώς.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Καταρχήν θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμά μου να κρίνω συμπεριφορές και τακτικές όταν εκτιμώ ότι αδικούν συμφορουμίτες και αυτή ήταν και η ουσία της παρατήρησης.
Ούτε υπερασπίστηκα το Θεοδωρίδη για τις απόψεις του, ούτε τον vasada για τις δικές του οπότε κακώς επιχειρείς να μου το χρεώσεις, όποιος έχει μάτια διαβάζει.
Αναφέρεις ότι σε πολλούς συμφορουμίτες αποδόθηκε ο χαρακτηρισμός "δεξιός" ή "συμβιβασμένος" και δεν έσπευσα να τους υπερασπιστώ και εκείνους. Προφανώς θεωρείς τους παραπάνω χαρακτηρισμούς εξίσου προσβλητικούς με το "ψευτοαριστεροί" και "αριστεροί του κώλου" και σε δικαιολογώ απόλυτα...

Για πολλοστή δε φορά προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις με μεγαλοστομίες χωρίς βάση σε δικά μου posts.
Πότε αντέδρασα σε συμφορουμίτες που καταδίκασαν τα γεγονότα του Δεκέμβρη και πότε τους ειρωνεύτηκα για τις πολιτικές τους ή ειδικότερα για τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις?

Σε τελική ανάλυση στο έχω ξαναπεί και θα το επαναλάβω. Οι συζητήσεις δεν γίνονται μόνο με τη συμμετοχή των συμφωνούντων και των μόνιμων χειροκροτητών. Προφανώς αυτό δεν άρεσε σε πολλούς γι' αυτό και απαγορεύτηκαν οι πολιτικές συζητήσεις πράγμα το οποίο απλά αποδεικνύει την αδυναμία διαχείρησης των διαφωνιών (των έντονων ίσως) που προκύπτουν.

Εδώ ισχύει τό ...Κοιτα ποιός μιλαει.........
Δέν είναι η πρώη φορά πού προσπαθείς να θέσεις τούς ορους μιάς συζήτησης ,και οταν διαφωνείς με την συζήτηση αποχωρείς μεγαλοπρεπώς δηλώνοντας πώς ´δεν εχουν τεθεί οι σωστοί όροι´.Και στήν συζήτηση γιά τά γεγονότα τού Δεκεμβρίου στην ίδια μεγαλοπρεπή ´αποχώρηση-αναδίπλωση´προέβης..

Επίσης είναι η πολλοστή φορά πού υποτιμάς όλους εκείνους τούς συμφορουμίτες,πού συμφωνούν μέ άλλους και οχι μέ σένα και υποπίπτεις στην μεγίστη απρέπεια νά τούς χαρακτηρίζεις Χειροκροτητές..
Προφανώς η δημοκρατική σου αντίληψη οδηγεί σε τέτοια τσουβαλιάσματα και χαρακτηρισμούς και ακόμα προφανέστερα καλύπτεσαι πίσω απο την ´ναρκισσιστική´μειοψηφική σου άποψη γιά να τσουβαλιάσεις τούς λοιπούς ως ´Χειροκροτητές´´

Τα περί μεγαλοστομιών επιστρέφονται αυτούσια και ναί θεωρώ προσβλητικό τον χαρακτηρισμό κάποιου ως ´συμβιβασμένου´..Δεν ήξερα οτι τά πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης είναι πιό ισχυρά.-bye-

Υ.Γ.
Απαγορεύτηκαν οι αμιγώς κομματικές-οπαδικές συζητήσεις στο φορουμ και καλώς έγινε..
Παρά ταύτα επιτρέπονται κάποιες ευρύτερες συζητήσεις και αυτό ακριβώς επειδή υπάρχει ένα ευρύ διαχειριστικό πνεύμα πού τίς αφήνει να εξελιχθούν..
Η Αλήθεια είναι πάντως πώς όντως αυτό το ευρύ διαχειριστικό πνεύμα δέν επιτρέπει να γίνει η ´επί παντός´παράρτημα άλλων δήθεν ´δημοκρατικών´διαδικτυακών χώρων πού παρακινούν στό ´νά καταστρέψουμε τά Χριστούγεννα τών αστών´με πλήρη ομοφωνία ´απόψεων´ή και άλλων ´χώρων´πού παρακινούν σέ πράξεις βίας κατά μεταναστών ....
Ως εκ τούτου οποιος δεν ικανοποιείται απο τό εδώ ´επίπεδο´και τά υπόλοιπα μπορεί να απευθυνθεί αλλού.............εκεί πού δεν υπάρχουν ´χειροκροτητές´αλλά ´φωτισμένες μειοψηφίες´....
Ο Καθείς και οι επιλογές του.
 
Πάντως αυτό δεν αντανακλάται στα βιβλία θρησκευτικών. Τα οποία εάν δεν κάνω λάθος τα διδάσκουν επιστήμονες θεολόγοι, όχι απόφοιτοι εκκλησιαστικών σχολών

Χωρία όπως "για κάθε καινούργιο και σπουδαίο γεγονός της ζωής μας ζητάμε την ευλογία του Θεού με τον Αγιασμό", "τα παιδιά είναι μεγάλο δώρο του Θεού στον άνθρωπο", "ο Θεός είναι πατέρας όλων μας" (υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα, αποσπάσματα περίπου "συμπύκνωσης του νοήματος" του μαθήματος, σε αυτό το πνεύμα στο βιβλίο της Γ' Δημοτικού, η πρώτη τάξη που διδάσκονται τα θρησκευτικά).


Πρώτον, τα θρησκετικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τα διδάσκουν δάσκαλοι,οι οποίοι ΔΥΣΤΥΧΩΣ-πολλές φορές-δεν έχουν διδαχτεί στις Παιδαγωγικές Σχολές τη Διδασκαλία των Θρησκευτικών.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα.

Δεύτερον,στο Δημοτικό σχολείο τα παιδάκια διδάσκονται,όπως σωστά ειπες, στην τρίτη Δημοτικού τα θρησκευτικά..περιμένεις ένα εννιάχρονο να καταλάβει με Επιστημονικούς Όρους ζητήματα θρησκείας??

Βάσει προσωπικής μου πείρας και εμπειρίας τα βιβλία των θρησκευτικών προσπαθούν να αγκαλιάσουν το μαθητή και τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,τουλάχιστον όσον αφορά το Σήμερα.

Ελλείψεις υπάρχουν ακόμα,το ομολογώ, αλλά είναι καλό να μην υποτιμούμε προσπάθειες Νέων επιστημόνων που καταβάλλουν να αλλάξουν το ''κατεστημένο'' παλαιών συντηρητικών αντιλήψεων...

Ατενίζουμε το Μέλλον,δεν περιφρονούμε το Παρελθον και προσπαθούμε για ένα καλύτερο δυνατό Παρόν.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

[...]
Επίσης είναι η πολλοστή φορά πού υποτιμάς όλους εκείνους τούς συμφορουμίτες,πού συμφωνούν μέ άλλους και οχι μέ σένα και υποπίπτεις στην μεγίστη απρέπεια νά τούς χαρακτηρίζεις Χειροκροτητές..
[...]

Υποτιμώ συνειδητά του συμφορουμίτες που έχουν ανάγκη από χειροκροτητές και ακόλουθους για να αισθανθούν ότι οι απόψεις τους έτσι αποκτούν μεγαλύτερη σημασία. Οι άλλοι υποτιμώνται από μόνοι τους, δεν με έχουν ανάγκη.

Τουλάχιστον η μειοψηφία στην οποία εγώ ανήκω δεν είναι τόσο αυτάρεσκη όσο η μειοψηφία στην οποία ανήκεις εσύ. Μέχρι τώρα δε, γνωρίζαμε ότι αυτή έχει την αποκλειστική διανομή "επαναστατικής" ταυτότητας. Τώρα μάθαμε ότι έχει και αυτή της "πατριωτικής".

ΥΓ. Μπορώ να ζητάω κι εγώ να ξεκλειδώνεται το θέμα για να απαντήσω όποτε θέλω ή είναι αποκλειστικό προνόμιο της "εξουσίας" του forum την οποία παλαιότερα έχεις περάσει γενεές δεκατέσσερις για τους ίδιους λόγους;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Εδώ ισχύει τό ...Κοιτα ποιός μιλαει.........
Δέν είναι η πρώη φορά πού προσπαθείς να θέσεις τούς ορους μιάς συζήτησης ,και οταν διαφωνείς με την συζήτηση αποχωρείς μεγαλοπρεπώς δηλώνοντας πώς ´δεν εχουν τεθεί οι σωστοί όροι´.Και στήν συζήτηση γιά τά γεγονότα τού Δεκεμβρίου στην ίδια μεγαλοπρεπή ´αποχώρηση-αναδίπλωση´προέβης..

Όσο και αν δεν αρέσει, οι όροι τίθενται από όλους τους συζητητές και όχι από τους mods ή τους έχοντες πολλά posts.

Φυσικά και αποχωρώ μεγαλοπρεπώς όταν δεν τηρείται ο όρος της γνωστικής επάρκειας που ετέθη κι εδώ πάμπολλες φορές ακόμα και από εσένα. Σε αντίθεση όμως με εσένα αντί να χαρακτηρίζω τους συνομιλητές μου ως χαμηλού γνωστικού επιπέδου, απλά αποχωρώ. Έτσι κάνουμε εμείς της "φωτισμένης μειοψηφίας". Εσείς βάζετε τους ινστρούκτορες να "ανεβάσουν" το επίπεδο...
 
Πρώτον, τα θρησκετικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τα διδάσκουν δάσκαλοι,οι οποίοι ΔΥΣΤΥΧΩΣ-πολλές φορές-δεν έχουν διδαχτεί στις Παιδαγωγικές Σχολές τη Διδασκαλία των Θρησκευτικών.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα.

Δεύτερον,στο Δημοτικό σχολείο τα παιδάκια διδάσκονται,όπως σωστά ειπες, στην τρίτη Δημοτικού τα θρησκευτικά..περιμένεις ένα εννιάχρονο να καταλάβει με Επιστημονικούς Όρους ζητήματα θρησκείας??

Βάσει προσωπικής μου πείρας και εμπειρίας τα βιβλία των θρησκευτικών προσπαθούν να αγκαλιάσουν το μαθητή και τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,τουλάχιστον όσον αφορά το Σήμερα.

Ελλείψεις υπάρχουν ακόμα,το ομολογώ, αλλά είναι καλό να μην υποτιμούμε προσπάθειες Νέων επιστημόνων που καταβάλλουν να αλλάξουν το ''κατεστημένο'' παλαιών συντηρητικών αντιλήψεων...

Ατενίζουμε το Μέλλον,δεν περιφρονούμε το Παρελθον και προσπαθούμε για ένα καλύτερο δυνατό Παρόν.

Αυτη η συζητηση, οπως και αλλες σχετικες, οπως περι της ορθοτητας της υπαρξης του Θρησκευτικου ορκου, ή της νομικης ισχυος του Θρησκευτικου γαμου ειναι πολυ ενδιαφερουσες και εχουν πολυ ψωμι.

Φανταζεσαι ομως τι χαμος εχει να γινει, αν ποτε ξεκινησει μια τετοια συζητηση.

Μια διμοιρια ΜΑΤ δε θα μας φτανει για τις αναγκες του φορουμ...
 
Last edited:
ή της νομικης ισχυος του Θρησκευτικου γαμου ειναι πολυ ενδιαφερουσες και εχουν πολυ ψωμι.

Φαντάζομαι κάτι άλλο εννοείς, γιατί η νομική ισχύς του θρησκευτικού γάμου είναι θέμα νομοθετικό, άρα λυμένο. Και μάλιστα λυμένο από ρωμαϊκών χρόνων:

Κατά το πασίγνωστο στους νομικούς (ορισμός του γάμου στα πανεπιστημιακά εγχειρίδια οικογενειακού δικαίου) χωρίο των Πανδεκτών του Ιουστινιανού,
(Nuptiae sunt) conjuctio maris et feminae, et consortium omnis vitae, divini et humani juris communicatio


@stefania Τα θρησκευτικά στο σχολείο του γιου μου, τα διδάσκει θεολόγος, όχι ο δάσκαλος της τάξης. Όσο για το περιεχόμενο του μαθήματος, περίμενα πάντως να είναι κάτι άλλο από κατήχηση, και μάλιστα λανθασμένη κατήχηση κατά την ταπεινή μου άποψη. Το πώς θα μυηθεί το παιδί μου σε θέματα πίστης και θρησκείας (όχι θρησκειολογίας ως επικαλείσαι), αλλά και το εάν θα μυηθεί γενικώς, σε καμία περίπτωση δεν είναι θέμα της κρίσης του Υπουργείου.
 
Last edited:
Αυτη η συζητηση, οπως και αλλες σχετικες, οπως περι της ορθοτητας της υπαρξης του Θρησκευτικου ορκου, ή της νομικης ισχυος του Θρησκευτικου γαμου ειναι πολυ ενδιαφερουσες και εχουν πολυ ψωμι.

Φανταζεσαι ομως τι χαμος εχει να γινει, αν ποτε ξεκινησει μια τετοια συζητηση.

Μια διμοιρια ΜΑΤ δε θα μας φτανει για τις αναγκες του φορουμ...


Δεν είχα ούτε έχω σκόπο να μπαίνω σε τέτοιου είδους θέματα με ανθρώπους ημιμαθείς- αντιδραστικούς- ως προς το αντικείμενο, πόσο μάλλον σ'ένα forum...που ο καθείς μπορεί να λέει ότι του καπνίσει λόγω της ανωνυμίας του.
Έχω ''χορτάσει'' δια ζώσης ουκ ολίγες συζητήσεις περί τέτοιων θεμάτων με άνθρώπους μορφωμένους ανεξαρτήτως Πίστεως και Σπουδών.

Όμως έκανες μια νύξη και δε θα μπορούσα να την αφήσω ασχολίαστη.
Τέλος η συζήτηση για το συγκεκριμένο:offtopic:
 
Φαντάζομαι κάτι άλλο εννοείς, γιατί η νομική ισχύς του θρησκευτικού γάμου είναι θέμα νομοθετικό, άρα λυμένο. Και μάλιστα λυμένο από ρωμαϊκών χρόνων:

Κατά το πασίγνωστο στους νομικούς (ορισμός του γάμου στα πανεπιστημιακά εγχειρίδια οικογενειακού δικαίου) χωρίο των Πανδεκτών του Ιουστινιανού,
(Nuptiae sunt) conjuctio maris et feminae, et consortium omnis vitae, divini et humani juris communicatio


@stefania Τα θρησκευτικά στο σχολείο του γιου μου, τα διδάσκει θεολόγος, όχι ο δάσκαλος της τάξης. Όσο για το περιεχόμενο του μαθήματος, περίμενα πάντως να είναι κάτι άλλο από κατήχηση, και μάλιστα λανθασμένη κατήχηση κατά την ταπεινή μου άποψη. Το πώς θα μυηθεί το παιδί μου σε θέματα πίστης και θρησκείας (όχι θρησκειολογίας ως επικαλείσαι), αλλά και το εάν θα μυηθεί γενικώς, σε καμία περίπτωση δεν είναι θέμα της κρίσης του Υπουργείου.


Αυτο ακριβως εννοω, οχι κατι αλλο. Το ξερω οτι ειναι νομοθετημενο. [edit: Ολα νομοθετημενα ειναι εξαλλου.]

Οι καθε ειδους πραξεις δικαιου, θα επρεπε να ειναι ανεξαρτητες απο θρησκευτικες τελετες. Πολιτικος γαμος υποχρεωτικος για ολους και οποιος θελει τελετη, την κανει.

Ο γαμος ειναι πρωτα κοινωνικος και οχι θρησκευτικος θεσμος. [edit: με την εννοια οτι προυπηρξε]
 
Last edited: