28 Οκτωβρίου 2009

Πάντως αφού φτάσαμε ως εδώ,θα με ενδιέφερε μια συνολική αποτίμηση των γραφώμενων...

Θέλουμε ή καλύτερα τιμούμε την παράδοση?Εως πού?Πότε καταντάει φολκλόρ με την έννοια που απεχθανόμαστε?
Πόσο αφήνουμε την εκκλησία να μας επηρεάζει και να πρωτοστατεί σε προπαγάνδες?

Αντιστεκόμαστε ως έθνος στην πολτοποίηση ή μόνο μεγαλοπιανόμαστε με παρελθόντες δάφνες αμφιβόλου τελικά ιστορικής ακρίβειας.....?
 
Ορίστε η λάσπη τύπου Θοδωρίδη πες πες πιάνει τόπο. Από πότε έγινε το '40 παρελθούσα δάφνη αμφιβόλου ιστορικής ακριβείας;
 
H παραίτηση από τον έλεγχο των ιστορικών ανακριβιών και ο ωχαδερφισμός για τα πάντα, δίνουν τροφή σ'αυτούς που τα ισοπεδώνουν όλα.Δε μιλάω για το 40 συγκεκριμένα...
Μιλάω για τη στάση ζωής του Ελληνα.Εχει δει πολλά και δεν πιστεύει κανέναν πλέον....Είμαστε μάλλον έτοιμα θύματα για να προωθηθεί οτιδήποτε

Το βόλεμα είναι παντού...και στη μνήμη
 
Το μόνο που διαπιστώνω είναι ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια ενστερνισμού μιας νοοτροπίας «ευδαιμονισμού» και επικράτησης μιας εκτεθηλυμένης φιλοσοφίας ζωής. Η ιδεολογική ομφαλοσκόπηση κάποιων που εδώ και καιρό έχουν χάσει το στίγμα τους θα έπρεπε να αποτελεί προσωπικό τους ζήτημα, όπως για μένα πρέπει να είναι η οποιαδήποτε μάχη ενάντια σε όποιους δαίμονες κουβαλά κάποιος. Αυτή η νοοτροπία αναιρεί κατά τη γνώμη μου προσπάθειες και αγώνες, σωστούς ή λανθασμένους, έχει δώσει το ανθρώπινο γένος. Στο «seven» ο Morgan Freeman έλεγε μια σπουδαία φράση: «Αρνούμαι να ζω σε μια κοινωνία η οποία θεωρεί την απάθεια αρετή». Και το χειρότερο ακόμα είναι ότι στην προσπάθεια να ακουστούν οι θιασώτες των ανωτέρω καταλήγουν σε ανελεύθερες τακτικές που, θεωρητικά, καταδικάζουν. Η προσπάθεια «σαλαμοποίησης» των ανθρώπων είναι χειρότερη από τις ναζιστικές μεθόδους της «ομοιομορφίας» και μου θυμίζει πολύ έντονα την μηχανή του κιμά από το «The wall» καταργώντας το δικαίωμα στη διαφορετικότητα που ευαγγελίζονται ειδικά όταν ενδύεται τον μανδύα της «πολιτικής ορθότητας».
Δεν με απασχολεί η όποια, αν υπάρχει, πολιτική προέλευση της ανωτέρω νοοτροπίας. Για μένα οι έννοιες Ανατολή-Δύση και Δεξιά-Αριστερά έχουν πάψει προ πολλού να είναι κάτι άλλο πλην σημείων του ορίζοντα και της πυξίδας και σαν μοντέλα απέτυχαν γιατί είναι ημιτελή. Δεν επικέντρωσαν εκεί που έπρεπε, δηλαδή στον άνθρωπο. Η αιτία όλων των «κακώς κειμένων» είναι η από εποχής προπατορικού αμαρτήματος, για όποιον το δέχεται αυτό, μόνιμη τάση του ανθρώπου να ασκήσει εξουσία σε ομοίους του, γνώρισμα που του δίνει την δυνατότητα να αυθαιρετεί και να «βγαίνει» από αυτό ατιμώρητος.
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Δεν με απασχολεί η όποια, αν υπάρχει, πολιτική προέλευση της ανωτέρω νοοτροπίας. Για μένα οι έννοιες Ανατολή-Δύση και Δεξιά-Αριστερά έχουν πάψει προ πολλού να είναι κάτι άλλο πλην σημείων του ορίζοντα και της πυξίδας και σαν μοντέλα απέτυχαν γιατί είναι ημιτελή. Δεν επικέντρωσαν εκεί που έπρεπε, δηλαδή στον άνθρωπο. Η αιτία όλων των «κακώς κειμένων» είναι η από εποχής προπατορικού αμαρτήματος, για όποιον το δέχεται αυτό, μόνιμη τάση του ανθρώπου να ασκήσει εξουσία σε ομοίους του, γνώρισμα που του δίνει την δυνατότητα να αυθαιρετεί και να «βγαίνει» από αυτό ατιμώρητος.

:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043-bye--bye-
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Το μόνο που διαπιστώνω είναι ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια ενστερνισμού μιας νοοτροπίας «ευδαιμονισμού» και επικράτησης μιας εκτεθηλυμένης φιλοσοφίας ζωής. Η ιδεολογική ομφαλοσκόπηση κάποιων που εδώ και καιρό έχουν χάσει το στίγμα τους θα έπρεπε να αποτελεί προσωπικό τους ζήτημα, όπως για μένα πρέπει να είναι η οποιαδήποτε μάχη ενάντια σε όποιους δαίμονες κουβαλά κάποιος. Αυτή η νοοτροπία αναιρεί κατά τη γνώμη μου προσπάθειες και αγώνες, σωστούς ή λανθασμένους, έχει δώσει το ανθρώπινο γένος. Στο «seven» ο Morgan Freeman έλεγε μια σπουδαία φράση: «Αρνούμαι να ζω σε μια κοινωνία η οποία θεωρεί την απάθεια αρετή». Και το χειρότερο ακόμα είναι ότι στην προσπάθεια να ακουστούν οι θιασώτες των ανωτέρω καταλήγουν σε ανελεύθερες τακτικές που, θεωρητικά, καταδικάζουν. Η προσπάθεια «σαλαμοποίησης» των ανθρώπων είναι χειρότερη από τις ναζιστικές μεθόδους της «ομοιομορφίας» και μου θυμίζει πολύ έντονα την μηχανή του κιμά από το «The wall» καταργώντας το δικαίωμα στη διαφορετικότητα που ευαγγελίζονται ειδικά όταν ενδύεται τον μανδύα της «πολιτικής ορθότητας».
Δεν με απασχολεί η όποια, αν υπάρχει, πολιτική προέλευση της ανωτέρω νοοτροπίας. Για μένα οι έννοιες Ανατολή-Δύση και Δεξιά-Αριστερά έχουν πάψει προ πολλού να είναι κάτι άλλο πλην σημείων του ορίζοντα και της πυξίδας και σαν μοντέλα απέτυχαν γιατί είναι ημιτελή. Δεν επικέντρωσαν εκεί που έπρεπε, δηλαδή στον άνθρωπο. Η αιτία όλων των «κακώς κειμένων» είναι η από εποχής προπατορικού αμαρτήματος, για όποιον το δέχεται αυτό, μόνιμη τάση του ανθρώπου να ασκήσει εξουσία σε ομοίους του, γνώρισμα που του δίνει την δυνατότητα να αυθαιρετεί και να «βγαίνει» από αυτό ατιμώρητος.

:SFGSFGSF:
 
Έχω ένα καταπληκτικό powerpoint το οποίο θα ήταν τέλια να μπορούσα να βάλω εδώ, αλλά δεν ξέρω τον τρόπο έστω και γράψω αυτά που λέει… αν ξέρει κανείς η αν θέλει να του το στείλω για να το κάνει, πέστε μου. Είναι εκπληκτικότατο!!!!
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Πάντως αφού φτάσαμε ως εδώ,θα με ενδιέφερε μια συνολική αποτίμηση των γραφώμενων...

Θέλουμε ή καλύτερα τιμούμε την παράδοση?Εως πού?Πότε καταντάει φολκλόρ με την έννοια που απεχθανόμαστε?
Πόσο αφήνουμε την εκκλησία να μας επηρεάζει και να πρωτοστατεί σε προπαγάνδες?

Αντιστεκόμαστε ως έθνος στην πολτοποίηση ή μόνο μεγαλοπιανόμαστε με παρελθόντες δάφνες αμφιβόλου τελικά ιστορικής ακρίβειας.....?

Παρόλο που έχουμε βγει λίγο (?) εκτός από τα στενά πλαίσια του θέματος, είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση, ακόμα πιο ενδιαφέρουσα - για μένα- είναι το τι είναι παράδοση:

Τα ήθη? έχουν έρθει τα πάνω κάτω τα τελευταία 100 χρόνια. Τα έθιμα το ίδιο.Από τα προ 50ετίας επιβιώνουν ελάχιστα.
Μένει η κοινή ιστορία, ή γλώσσα- που κι αυτή ζορίζεται λίγο με τους νέους, δημιουργημένους από αγγλόφωνους όρους
(δεν έχετε ακούσει Ελληναρά να περηφανεύεται που "στις επιστήμες οι πιο πολλές λέξεις είναι ελληνικές"? τώρα αναποδογύρισαν τα πράγματα, δεν γεννιέται πια εδώ η νέα γνώση, δυστυχώς)

και κάτι, για μένα απροσδιόριστο, που περισσότερο το αισθάνεσαι παρά το επιλέγεις συνειδητά.

Καλό βράδυ
Κωνσταντίνος
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Το μόνο που διαπιστώνω είναι ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια ενστερνισμού μιας νοοτροπίας «ευδαιμονισμού» και επικράτησης μιας εκτεθηλυμένης φιλοσοφίας ζωής. Η ιδεολογική ομφαλοσκόπηση κάποιων που εδώ και καιρό έχουν χάσει το στίγμα τους θα έπρεπε να αποτελεί προσωπικό τους ζήτημα, όπως για μένα πρέπει να είναι η οποιαδήποτε μάχη ενάντια σε όποιους δαίμονες κουβαλά κάποιος. Αυτή η νοοτροπία αναιρεί κατά τη γνώμη μου προσπάθειες και αγώνες, σωστούς ή λανθασμένους, έχει δώσει το ανθρώπινο γένος. Στο «seven» ο Morgan Freeman έλεγε μια σπουδαία φράση: «Αρνούμαι να ζω σε μια κοινωνία η οποία θεωρεί την απάθεια αρετή». Και το χειρότερο ακόμα είναι ότι στην προσπάθεια να ακουστούν οι θιασώτες των ανωτέρω καταλήγουν σε ανελεύθερες τακτικές που, θεωρητικά, καταδικάζουν. Η προσπάθεια «σαλαμοποίησης» των ανθρώπων είναι χειρότερη από τις ναζιστικές μεθόδους της «ομοιομορφίας» και μου θυμίζει πολύ έντονα την μηχανή του κιμά από το «The wall» καταργώντας το δικαίωμα στη διαφορετικότητα που ευαγγελίζονται ειδικά όταν ενδύεται τον μανδύα της «πολιτικής ορθότητας».
Δεν με απασχολεί η όποια, αν υπάρχει, πολιτική προέλευση της ανωτέρω νοοτροπίας. Για μένα οι έννοιες Ανατολή-Δύση και Δεξιά-Αριστερά έχουν πάψει προ πολλού να είναι κάτι άλλο πλην σημείων του ορίζοντα και της πυξίδας και σαν μοντέλα απέτυχαν γιατί είναι ημιτελή. Δεν επικέντρωσαν εκεί που έπρεπε, δηλαδή στον άνθρωπο. Η αιτία όλων των «κακώς κειμένων» είναι η από εποχής προπατορικού αμαρτήματος, για όποιον το δέχεται αυτό, μόνιμη τάση του ανθρώπου να ασκήσει εξουσία σε ομοίους του, γνώρισμα που του δίνει την δυνατότητα να αυθαιρετεί και να «βγαίνει» από αυτό ατιμώρητος.

Συμφωνώ σέ πολλά.
Και το κυριότερο είναι πώς η λεγόμενη ´Πολιτική Ορθότητα´αποτελεί τον Νέο Φασισμό.
Το Δεξιά-Αριστερά συχνότατα καλύπτεται απο την οριζόντια διακομματική γραμμή τής Πολιτικής Ορθότητας ,όπου σε λίγο θα ρωτάμε τίς διάφορες Μ.Κ.Ο. και Ανεξάρτητες Αρχές ακόμα και γιά τό τι ώρα μπορούμε να κατουράμε ή νά κάνουμε Sex..Και σε αυτό συμμετέχουν και διάφοροι ´αριστερούληδες´πού εκμεταλλεύονται τήν ιστορία τής αριστεράς και όχι τό ανύπαρκτο και νοθευμένο παρόν της..

Kαι πολύ σωστά επισημαίνεις πώς ολος αυτό ο κρετινισμός τής ισοπέδωσης πρός τά κάτω -γιατί αυτό θέλουν οι ´Πολιτικά Ορθοί´γιά να εξουσιάζουν καλύτερα τού Λαούς-αναδεικνύει τούς μέτριους πού πυροβολούνε οτι ξεχωρίζει...
Πολτοποιημένες Κοινωνίες τής Αποβλάκωσης χωρίς γιορτές,χωρίς σχόλες ,χωρίς υπαρξιακές αναζητήσεις,χωρίς ανάδειξη τής Διαφορετικότητας με οσον σεβασμό απαιτείται,και πάνω απόλα κατακερματισμός και ´νά περνάμε καλά´..
Και προς Θεού μήν γίνονται αναφορές σε Αντίσταση εναντίον τών Ισχυρών...
Κάνει τζίζ..
Και φυσικά παραμονεύουν να σού κουνήσουν το δάκτυλο οι διάφοροι ´αριστεροί´Θεοδωρίδηδες και ´δεξιοί´Βερέμηδες..
Λένε ακριβώς τά ίδια .
 
Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Παρόλο που έχουμε βγει λίγο (?) εκτός από τα στενά πλαίσια του θέματος, είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση, ακόμα πιο ενδιαφέρουσα - για μένα- είναι το τι είναι παράδοση:

Τα ήθη? έχουν έρθει τα πάνω κάτω τα τελευταία 100 χρόνια. Τα έθιμα το ίδιο.Από τα προ 50ετίας επιβιώνουν ελάχιστα.
Μένει η κοινή ιστορία, ή γλώσσα- που κι αυτή ζορίζεται λίγο με τους νέους, δημιουργημένους από αγγλόφωνους όρους
(δεν έχετε ακούσει Ελληναρά να περηφανεύεται που "στις επιστήμες οι πιο πολλές λέξεις είναι ελληνικές"? τώρα αναποδογύρισαν τα πράγματα, δεν γεννιέται πια εδώ η νέα γνώση, δυστυχώς)

και κάτι, για μένα απροσδιόριστο, που περισσότερο το αισθάνεσαι παρά το επιλέγεις συνειδητά.

Καλό βράδυ
Κωνσταντίνος


Και όμως η ''νεα γνώση'', που όπως λέτε δε γεννιέται πια εδώ, στηρίζεται πάνω στις ''παλιές και διαχρονικές'' και είναι προς τιμήν μας, γιατί βασίζονται κατεξοχήν στο ελληνικό πνεύμα, τουλάχιστον όσον αφορά τις ανθρωπιστικές επιστήμες.

Μα ακριβώς το αισθάνεσαι, γιατί υπάρχει στο υποσυνείδητό σου.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Και όμως η ''νεα γνώση'', που όπως λέτε δε γεννιέται πια εδώ, στηρίζεται πάνω στις ''παλιές και διαχρονικές'' και είναι προς τιμήν μας, γιατί βασίζονται κατεξοχήν στο ελληνικό πνεύμα, τουλάχιστον όσον αφορά τις ανθρωπιστικές επιστήμες.

Μα ακριβώς το αισθάνεσαι, γιατί υπάρχει στο υποσυνείδητό σου.-bye-

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Δεν είναι προς τιμήν μας, είναι προς ντροπήν μας. Γιατί κατεβήκαμε κατηγορία. Από την Α πέσαμε στο τοπικό. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις.
Τώρα τι κάνουμε.

Γι' αυτό με το υποσυνείδητο τι να πω, δεν τα καταφέρνω καλά στη μεταφυσική.

Από την άλλη, λες να μου έχουν αφήσει κανένα κουσούρι οι πολλές σχολικές γιορτές?

Δεν είναι κι απίθανο. 45 χρόνια βλακώδης (αρχικά, επί χούντας), παιδαριώδης (αργότερα, γυμνασικά χρόνια) και ήπια (σήμερα) προπαγάνδα, μπορεί να μου δημιούργησε κανένα εξαρτημένο αντανακλαστικό.
Αρχίζω κι ανησυχώ...

Καλό βράδυ
Κωνσταντίνος
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Ασχετο και πουθενά δεν υπάρχει αναφορά γιά ´φυλετική ανωτερότητα´..-bye--bye--bye-


Γιατί ποιος είπε κάτι τέτοιο?

Κανείς.


καλά κάποιος προσπάθησε να το "εκμαιεύσει" αλλά δεν του έκαναν το χατίρι οι συνομιλητές του...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Δεν είναι προς τιμήν μας, είναι προς ντροπήν μας. Γιατί κατεβήκαμε κατηγορία. Από την Α πέσαμε στο τοπικό. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις.
Τώρα τι κάνουμε.

Γι' αυτό με το υποσυνείδητο τι να πω, δεν τα καταφέρνω καλά στη μεταφυσική.

Από την άλλη, λες να μου έχουν αφήσει κανένα κουσούρι οι πολλές σχολικές γιορτές?

Δεν είναι κι απίθανο. 45 χρόνια βλακώδης (αρχικά, επί χούντας), παιδαριώδης (αργότερα, γυμνασικά χρόνια) και ήπια (σήμερα) προπαγάνδα, μπορεί να μου δημιούργησε κανένα εξαρτημένο αντανακλαστικό.
Αρχίζω κι ανησυχώ...

Καλό βράδυ
Κωνσταντίνος

Δεν είναι προς ντροπή μας είναι προς Τιμήν μας!!!
Η Μνήμη δε σβήνεται έτσι απλά..μπορεί να γίνεται μια παύση αλλά δε χάνεται τίποτα.
Ό,τι δεν ακούγεται δε σημαίνει πως δεν υπάρχει κιόλας.

Και πιστέψτε με υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες στο εξωτερικό που διακρίνονται απλά δεν ακούγονται τόσο, όμως Υπάρχουν.

Δε νομίζω ότι είμαστε τα απομεινάρια μιας Ξεπεσμένης Ιστορίας, κάθε άλλο είμαστε κάτι περισσότερο....

Όπως έχει πει κι ένας σπουδαίος Φιλόσοφος: Είναι κακό να υπερεκτιμάς τον εαυτό σου(όπου ''εαυτό'' βάλε και Ιστορία) αλλά ακόμα χειρότερο να τον Υποτιμάς.
 
Ε οχι μονον στο εξωτερικό Στεφανία.
Και στην ελλάδα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ερευνούν και διατηρούν τίς αρχές τους και εργάζονται και παράγουν
Φυσικά υπάρχει και η άλλη Ελλάδα τής τέχνης και τού πολιτισμού,που δεν ταυτίζεται απαραιτήτως μέ την μεταμοντέρνα γκλαμουριά,πού προωθείται ´δεόντως´..Ακομα και στά χωριά μπορεις να την βρείς,ξέρεις εκεί πού οι κάτοικοί τους λοιδωρούνται ως ´βλάχοι´από τούς τσουβαλιασμένους Μικροαστούς τής Πρωτευουσας.
Μια Αγρότισσα ειναι πολύ πιό πολιτισμένη απο έναν εγγράματο πού μονίμως του λείπει η Λόντρα.
Και στην τελική,άν κάποιοι ´πνιγονται´τοσο πολύ στην Ελλάδα,μπορούν και να μεταναστεύσουν στούς Παραδείσους τής Πλήξης ...
Βέβαια θα διαπιστώσουν πώς μέ το να επισκεφτείς το Παρίσι,ούτε γίνεσαι αμέσως εκατομυριούχος αλλά ούτε βρίσκεις σπίτι στίς αριστοκρατικές περιοχές ...
Αλλά ειπαμε:O Μιμητισμός και η ολοκληρωτική Ξενομανία αποθεώνει οτιδήποτε συμβαινει ´έξω´..
Εχει γίνει βαρετή η κλάψα για την Ελλάδα πού κανείς δέν κάνει τίποτα και ολοι είναι άχρηστοι.
 
Last edited:
Εννοείται και υπάρχουν κ.Σούρλα αλλά υπάρχει λόγος που αναφέρω το εξωτερικό....
..και γιατί παρακαλώ ''παράδεισοι της πλήξης''????
Έχω διαφορετική εικόνα για τη ζωή στο εξωτερικό.....κάθε άλλο παρά πλήξη ήταν η εμπειρία μου!!!:antlers: