300

Απάντηση: Re: Απάντηση: 300

...ενώ οι αρχαίοι Σπαρτιάτες ήταν φανατικοί ετερόφυλοι, έτσι? (έστω και όχι κατ' εκλογή)
Eλεος με την ομοφυλοφιλία στην αρχαια Ελλαδα. Ανοιξτε κανα βιβλιο της προκοπης και οχι πονηματα του παρατηρητηρίου του Ελσινκι και αμπελοφιλοσοφιες του Βαλιανατου.
Επειδη εσεις ασπάζεστε την ομοφυλοφιλία η και εγω δεν ξέρω τι άλλο:BDGBDGB53:
δεν παει να πει οτι απο την αρχαιοτητα ειναι το ιδιο πραγμα με εσας.
Και σε πληροφορω πως στην αρχαία Ελλαδα υπήρχαν νομοι εναντια στον κυναιδισμο.
Τωρα σας ενοχλει καποιος;
 
θα συμφωνησω με τους περισσοτερους..πολυ καλη η ταινια,απιστευτη μουσικη επενδυση,και υπεροχα τοπια..αξιζει ομως και για τα μυνηματα που προσπαθει να περασει.οσοσ για τους σπαρτιατες και την Ελλαδα τους εξυμνει οσο τιποτα.οποτε δεν βλεπω κανενα λογω να γκρινιαζετε...απλα απολαυστε τη.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 300

Eλεος με την ομοφυλοφιλία στην αρχαια Ελλαδα. Ανοιξτε κανα βιβλιο της προκοπης και οχι πονηματα του παρατηρητηρίου του Ελσινκι και αμπελοφιλοσοφιες του Βαλιανατου.
Επειδη εσεις ασπάζεστε την ομοφυλοφιλία η και εγω δεν ξέρω τι άλλο:BDGBDGB53:
δεν παει να πει οτι απο την αρχαιοτητα ειναι το ιδιο πραγμα με εσας.

αγαπητέ μου, είμαι πατέρας 2 παιδιών, εάν αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι πιο άνετα. Και δεν ομιλώ για την ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα γενικώς αλλά στην πολιτεία της Σπάρτης. Δεν γνωρίζω τις αμπελοφιλοσοφίες του Βαλιανάτου ή τα πονήματα του παρατηρητηρίου του Ελσίνκι (?). Πέντε πράγματα για την οργάνωση της σπαρτιατικής κοινωνίας έχω διαβάσει όμως. Και όχι από τον Δημοσθένη.
 
Το οτι εχεις 2 παιδια γιατι μου το λες;
Επειτα, εσυ παραπληροφορεις για μια κοινωνια μαλιστα πολυ αυστηρη σε θεματα ηθικης, με κανονες και πειθαρχια. Μπορεις να μου αναφερεις τις πηγες σου για το συμπερασμα σου;
Και μην μου γραψεις καποιες μεμονομενες λεξεις απο καποια αρχαια κειμενα για να το τεκμηριωσεις, γιατι πιστευω να γνωριζεις πολυ καλα πως οι εννοιες στην τοτε εποχη των λεξεων εχουν αλλαξει σημερα.
 
περί του ..."ασπασμού" της ομοφυλοφιλίας που μου προσάπτεις το λέω. Φαντάζομαι ούτε για τους Θηβαίους του Ιερού Λόχου θα δέχεσαι κουβέντα, έτσι?
Όσο για τις πηγές, δεν έχω καμία σχετική αρχαία πηγή, την οποία να έχω διαβάσει ο ίδιος εννοώ, να επικαλεστώ. Δηλαδή μόνο τα αρχαία κείμενα πιστεύεις? Όπως τον Ηρόδοτο που λέει ότι οι Πέρσες ήταν 5.200.000?
 
ρε παιδια ....... και να ηταν γκαυ! τι μας κοφτει ;;;;;

πολεμησαν αντρικια η οχι ;;;;;;;;;


εγω δεν την ειδα ακομη ....
θα παω την Πεμτη να την δω ....
 
Απάντηση: Re: 300

περί του ..."ασπασμού" της ομοφυλοφιλίας που μου προσάπτεις το λέω. Φαντάζομαι ούτε για τους Θηβαίους του Ιερού Λόχου θα δέχεσαι κουβέντα, έτσι?
Όσο για τις πηγές, δεν έχω καμία σχετική αρχαία πηγή, την οποία να έχω διαβάσει ο ίδιος εννοώ, να επικαλεστώ. Δηλαδή μόνο τα αρχαία κείμενα πιστεύεις? Όπως τον Ηρόδοτο που λέει ότι οι Πέρσες ήταν 5.200.000?
Φυσικά. Ιστορικός της εποχής ήταν. Εκτός και αν έχεις εφεύρει την μηχανή του χρόνου και γνωρίζεις καλύτερα.
Απ'την στιγμη που ο ιδιος παραδεχεσαι πως δεν ξερεις τις πηγες, πως περνεις τετοια θέση για το θεμα; Που αποσκοπεις;
Και μαθε τι εννοιες είχαν οι λεξεις εραστης και ερώμενος. ΤΟΤΕ.
Το θεμα για παιδια και γονεις επιτιδες στο εγραψα ετσι διοτι δεν εχει καμια απολυτως σημασια με το θεμα μας.
 
Απάντηση: Re: 300

περί του ..."ασπασμού" της ομοφυλοφιλίας που μου προσάπτεις το λέω. Φαντάζομαι ούτε για τους Θηβαίους του Ιερού Λόχου θα δέχεσαι κουβέντα, έτσι?
Όσο για τις πηγές, δεν έχω καμία σχετική αρχαία πηγή, την οποία να έχω διαβάσει ο ίδιος εννοώ, να επικαλεστώ. Δηλαδή μόνο τα αρχαία κείμενα πιστεύεις? Όπως τον Ηρόδοτο που λέει ότι οι Πέρσες ήταν 5.200.000?

Και μετα απορουμε για τον Δανικα και γιατι η Ελλαδα μια ζωη τρωει τα παιδια της...
 
δεν είπα ότι ήταν "gay", με τη σημερινή έννοια του όρου.
Η σπαρτιατική πολιτεία ήταν η κατεξοχή ολοκληρωτική μεταξύ των ελληνικών πόλεων. Ολοκληρωτική υποταγή του ατόμου στα συμφέροντα του συνόλου. Δεν θα την πω μυρμηγκοφωλιά.
Γιατί φαίνεται περίεργο το ότι ενθαρρύνονταν οι στενοί δεσμοί -και σαρκικοί- μεταξύ των μελών μιας συσκηνίας? Η ομάδα αυτή αποτελούσε την μικρότερη τακτική ομάδα του στρατού, και τα μέλη της έπρεπε να έχουν τους στενότερους δυνατούς δεσμούς.
Όλοι οι σπαρτιατικοί θεσμοί σε αυτό εξάλλου δεν αποσκοπούσαν, στη διατήρηση μιας κοινωνίας και μίας άριστης πολεμικής μηχανής?
Και οι δεσμοί με το άλλο φύλο, όταν ερχόταν η ώρα τους, επιβάλλετο. Υπήρχε η περίφημη "γραφή αγαμίας", η κατηγορία που μπορούσε να απευθυνθεί σε όποιον έφτανε σε ηλικία γάμου και δεν παντρεύονταν. Ακόμη και η πρωτοφανής "γραφή κακογαμίας" για όποιον έκανε κακό γάμο (: που δεν έδινε παιδιά).
Όλα αυτά κάνουν την σπαρτιατική κοινωνία "ηθική"?
Πόσο ηθική είναι μια κοινωνία που θεσμοθετεί τον φόνο ειλώτων από εφήβους, για να κάνει τους τελευταίους άνδρες (όπως παλιαιότερα σε χωριά της Μακεδονίας έδιναν στο παιδί να σφάξει πρόβατο); Πόσο ηθική είναι η κοινωνία που πετάει τα ασθενικά παιδιά της στους γκρεμούς; Πόσο ηθική είναι η κοινωνία που λέει στις γυναίκες της να κοιμούνται και με άλλους άνδρες εάν δεν πιάνουν παιδί με τον σύζυγο;
Καθόλου, με τα δεδομένα μας, απολύτως, με τα δεδομένα των Σπαρτιατών. Απόλυτη υποταγή στους νόμους.
Αυτός δεν μας παραδίνεται εξάλλου πως ήταν ο λόγος που έμεινε ο Λεωνίδας μέχρι τέλους στις Θερμοπύλες? "...τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι"
 
Απάντηση: Re: 300

περί του ..."ασπασμού" της ομοφυλοφιλίας που μου προσάπτεις το λέω. Φαντάζομαι ούτε για τους Θηβαίους του Ιερού Λόχου θα δέχεσαι κουβέντα, έτσι?
Όσο για τις πηγές, δεν έχω καμία σχετική αρχαία πηγή, την οποία να έχω διαβάσει ο ίδιος εννοώ, να επικαλεστώ. Δηλαδή μόνο τα αρχαία κείμενα πιστεύεις? Όπως τον Ηρόδοτο που λέει ότι οι Πέρσες ήταν 5.200.000?

τωρα θα σε μαλωσω ...

τους μετρησε κανεις απο μας ;;;;

και γιατι να μη πιστευουμε τον Ηροδοτο ;;;; τους μετρησε κανεις αλλος ;;; ειληκρινα απο περιεργεια ρωτω ...
 
Re: Απάντηση: Re: 300

Φυσικά. Ιστορικός της εποχής ήταν. Εκτός και αν έχεις εφεύρει την μηχανή του χρόνου και γνωρίζεις καλύτερα.

υπάρχει και η έρευνα αγαπητέ. Η οποία κατέδειξε ότι οι Πέρσες δεν ήταν 5.200.000 (δεν είμαι πρόχειρος για τον ακριβή αριθμό) όπως μας τους παραδίδει ο Ηρόδοτος. Όσο για το "της εποχής", ασφαλώς φαντάζομαι θα γνωρίζεις, και εάν δεν γνωρίζεις μάθε το, ότι ο Ηρόδοτος έγραψε για τα γεγονότα αυτά αρκετά αργότερα, στηριζόμενος σε μαρτυρίες (νωπές, ασφαλώς).

Απ'την στιγμη που ο ιδιος παραδεχεσαι πως δεν ξερεις τις πηγες
ήμουν ακριβής στο ότι δεν έχω διαβάσει απευθείας τις πηγές. Τα όσα λέω παραπάνω για τη δομή και τους θεσμούς της σπαρτιατικής κοινωνίας (πλην των σαρκικών θεμάτων ασφαλώς) τα λέει ακόμη και η Ιστορία του Ελληνικού Εθνους. Και άλλοι ασφαλώς, απλώς παραθέτω ένα πόνημα συλλογικό και γενικώς αξιόπιστο. Να καθόμουν να διαβάσω απευθείας τις πηγές τους?
 
Απάντηση: Re: 300

δεν είπα ότι ήταν "gay", με τη σημερινή έννοια του όρου.
Η σπαρτιατική πολιτεία ήταν η κατεξοχή ολοκληρωτική μεταξύ των ελληνικών πόλεων. Ολοκληρωτική υποταγή του ατόμου στα συμφέροντα του συνόλου. Δεν θα την πω μυρμηγκοφωλιά.
Γιατί φαίνεται περίεργο το ότι ενθαρρύνονταν οι στενοί δεσμοί -και σαρκικοί- μεταξύ των μελών μιας συσκηνίας? Η ομάδα αυτή αποτελούσε την μικρότερη τακτική ομάδα του στρατού, και τα μέλη της έπρεπε να έχουν τους στενότερους δυνατούς δεσμούς.
Όλοι οι σπαρτιατικοί θεσμοί σε αυτό εξάλλου δεν αποσκοπούσαν, στη διατήρηση μιας κοινωνίας και μίας άριστης πολεμικής μηχανής?
Και οι δεσμοί με το άλλο φύλο, όταν ερχόταν η ώρα τους, επιβάλλετο. Υπήρχε η περίφημη "γραφή αγαμίας", η κατηγορία που μπορούσε να απευθυνθεί σε όποιον έφτανε σε ηλικία γάμου και δεν παντρεύονταν. Ακόμη και η πρωτοφανής "γραφή κακογαμίας" για όποιον έκανε κακό γάμο (: που δεν έδινε παιδιά).
Όλα αυτά κάνουν την σπαρτιατική κοινωνία "ηθική"?
Πόσο ηθική είναι μια κοινωνία που θεσμοθετεί τον φόνο ειλώτων από εφήβους, για να κάνει τους τελευταίους άνδρες (όπως παλιαιότερα σε χωριά της Μακεδονίας έδιναν στο παιδί να σφάξει πρόβατο); Πόσο ηθική είναι η κοινωνία που πετάει τα ασθενικά παιδιά της στους γκρεμούς; Πόσο ηθική είναι η κοινωνία που λέει στις γυναίκες της να κοιμούνται και με άλλους άνδρες εάν δεν πιάνουν παιδί με τον σύζυγο;
Καθόλου, με τα δεδομένα μας, απολύτως, με τα δεδομένα των Σπαρτιατών. Απόλυτη υποταγή στους νόμους.
Αυτός δεν μας παραδίνεται εξάλλου πως ήταν ο λόγος που έμεινε ο Λεωνίδας μέχρι τέλους στις Θερμοπύλες? "...τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι"


ποιος ειπε οτι ηταν ηθικοι οι Σπαρτιατες ;;;;;;

ισως με τα τοτε δεδομενα να ηταν .......

με τα δικα μου παντως ηταν μια ΣΚΛΗΡΗ κοινωνια με μεγαλες ρατσιστικες αντηλιψεις για Αναπηρους για αντρες με εστω 1 σωματικο ελατωμα η εστω για Θηλυπρεπεις αντρες ...

φυσικα τα ηθη εχουν αλλαξει καποια προς το καλυτερο καποια αλλα ... προς το ανηθικο καποια αλλα ..προς το ανωμαλο ..
 
Είναι εύκολο να κατακρίνουμε κάτι που ποτέ δε θα μπορέσουμε να φτάσουμε.

αυτό που φαντάζομαι πως εννοείς ότι ποτέ δεν θα φτάσουμε, σίγουρα δεν είναι κληρονομιά των Σπαρτιατών.
 
Απάντηση: Re: 300

Είναι εύκολο να κατακρίνουμε κάτι που ποτέ δε θα μπορέσουμε να φτάσουμε.

τι να φτασεις ;;;;;





εγω προσωπικα δεν θα πεταγα το αναπηρο παιδι μου στο γκρεμο ........

δεν θελω με τιποτα !!!!!!!!! τετοια κοινωνια .!!!!

δεν κανω προσωπικη επιθεση ...δεν σε ξερω ... απλο παραδειγμα λεω ...


παιδια ΑΛΛΑ χρονια εκεινα αλλα τωρα μη συγκρινετε !!!!!!
 
Ουτε εγώ αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον .
Ούτε εγώ θα πέταγα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μωρό στο γκρεμό.

Δεν συγκρίνουμε τα χρόνια , τους ανθρώπους συγκρίνουμε.

Τώρα τι δεν μπορούμε να φτάσουμε δεν θα το αναλύσω.Ο καθένας ας κάνει την αυτοκριτική του και ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Τι διαβάζεις φίλε emilot εν έτει 2007 ? Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η ειρωνεία.
 
Re: Απάντηση: 300

, οπως θεωρει οτι παρουσιαζονται οι Περσες ο εν λογω κριτικος , και αν ο μικροσωμος σε σχεση με τον Ξερξη και Σπαρτιατικα αναθρεμενος Λεωνιδας

δεν εχω δει ακομα την ταινια αλλα στα τρειλερ βλεπω κι εγω οτι ο Ξερξης παρουσιαζεται τεραστιος,παντως ο ηθοποιος Ροντριγκο Σαντορο που τον υποδυεται και ο Τζεραρντ Μπατλερ που κανει τον Λεωνιδα ειναι περιπου στο ιδιο υψος ,ειναι απλο τρυκ το υψος του.