3R USB by Ideon Audio

Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Στέλιο Περγιουδάκη... αυτο ηθελα να πω, Οτι επεμβαινει και χαλαει την ησυχια...το ιδιο πιστευω κανει και το 3R απλα σε λιγοτερο βαθμο.εσυ τι πιστευεις;

Πράγματι έτσι πως το έγραψα δεν βγαίνει και πολύ νόημα... Ήθελα να πω ότι αυτοί που τα είχαν δοκιμάσει πίστευαν ότι το iusb 3.0 είχε λιγότερη επίδραση, ενώ με το 3R περισσότερη γενικά στους επιμέρους τομείς. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιο από τα δύο χαλάει την ησυχία, το αντίθετο μάλιστα. Το 3R δε που το έχω μόνιμα τοποθετημένο, είναι εμφανέστατο ότι παράγει πιο ήσυχο σήμα τουλάχιστον, συν το καλύτερο σώμα συν τις πιο σφικτές χαμηλές, όχι σε σχέση με το iusb 3.0 που δεν το έχω ακούσει, αλλά τοποθετημένο ή όχι στο σύστημα μου.
 
Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Πράγματι έτσι πως το έγραψα δεν βγαίνει και πολύ νόημα... Ήθελα να πω ότι αυτοί που τα είχαν δοκιμάσει πίστευαν ότι το iusb 3.0 είχε λιγότερη επίδραση, ενώ με το 3R περισσότερη γενικά στους επιμέρους τομείς. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιο από τα δύο χαλάει την ησυχία, το αντίθετο μάλιστα. Το 3R δε που το έχω μόνιμα τοποθετημένο, είναι εμφανέστατο ότι παράγει πιο ήσυχο σήμα τουλάχιστον, συν το καλύτερο σώμα συν τις πιο σφικτές χαμηλές, όχι σε σχέση με το iusb 3.0 που δεν το έχω ακούσει, αλλά τοποθετημένο ή όχι στο σύστημα μου.

Το "πιο ήσυχο σήμα" που αναφέρεις παραπάνω τι ακριβώς σημαίνει ; Μήπως η έλλειψη θορύβου δημιουργεί τελικά και την αίσθηση της καλύτερης ποιότητας σήματος ;
Το "καλύτερο σώμα" και οι "πιο σφηκτές χαμηλές" μήπως προέρχονται από δυναμική διαφοροποίηση χρονικών παραμέτρων του ψηφιακού σήματος, π.χ. "attack time" & release time" ;
 
Last edited:
Αυτό που λες δεν μπορεί να συμβαίνει διότι το 3R δεν επεμβαίνει στον αλγόριθμο μορφοποίησης του σήματος. Αυτό έχει γίνει ήδη κατα τη διαδικασία του mastering

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ναι και αυτό είναι παρθένα. Όπως όλα :P
Προφανώς με το reclock κάτι κανει.
Το θέμα είναι τι προτιμας να ταηζεις το dac σου. Το clock του ayazi ή το πιουριστικο clock του οτι να ναι mobo;
Νομιζω αυτό είναι ξεκάθαρο.
 
Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Αυτό που λες δεν μπορεί να συμβαίνει διότι το 3R δεν επεμβαίνει στον αλγόριθμο μορφοποίησης του σήματος. Αυτό έχει γίνει ήδη κατα τη διαδικασία του mastering

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δηλαδή για να καταλάβω, μέχρι χθες με τα πανάκριβα USB DAC μας (όσοι τα έχουν τέλος πάντων), συνδεδεμένα στο PC Transport με ένα καλώδιο USB μήκους ενός μέτρου, δεν ακούγαμε τελικά το σωστό mastering ;
 
Εγω αυτό που ξέρω είναι οτι τα πανάκριβα dac μας (όσων έχουν) αλλάζουν ήχο με firmware update.

Τελικά κατάλαβα ή δεν κατάλαβα;
Δεν καταλαβαίνω...... Χεχεχε
 
Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Εγω αυτό που ξέρω είναι οτι τα πανάκριβα dac μας (όσων έχουν) αλλάζουν ήχο με firmware update.

Τελικά κατάλαβα ή δεν κατάλαβα;
Δεν καταλαβαίνω...... Χεχεχε

Είναι σωστό, ορισμένα DACs παρέχουν στο χρήστη τη δυνατότητα της αναβάθμισης με αλλαγή του firmware. Οι κάρτες ήχου το ίδιο, καθώς και τα USB to Ι2s/SPDIF interface adaptors. Οι αλλαγές ενίοτε είναι τεχνικής φύσεως και διαφοροποιούν το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Επίσης δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν το 3R USB παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα της αναβάθμισης, με οποιονδήποτε τρόπο.
Το νέο ολοκληρωμένο chip της Τexas Instruments (ΤΙ) που φοράει το 3R προφανώς δεν παρέχει τέτοιου είδους ευκολίες στον τελικό χρήστη.
 
Last edited:
Αναπολω τις μέρες της αθωοτητας που πίστευα στο αγνό παρθένο σήμα.
Τελικά μια π@τανιτσ@ είναι που παει με οποίον κάτσει

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Είναι σωστό, ορισμένα DACs παρέχουν στο χρήστη τη δυνατότητα της αναβάθμισης με αλλαγή του firmware. Οι κάρτες ήχου το ίδιο, καθώς και τα USB to Ι2s/SPDIF interface adaptors. Οι αλλαγές ενίοτε είναι τεχνικής φύσεως και διαφοροποιούν το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.

Σε αυτά τα πλαίσια δεν κινείται και το 3R;
 
Re: Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Εγω αυτό που ξέρω είναι οτι τα πανάκριβα dac μας (όσων έχουν) αλλάζουν ήχο με firmware update.

Τελικά κατάλαβα ή δεν κατάλαβα;
Δεν καταλαβαίνω...... Χεχεχε

Δηλαδή για να καταλάβω, μέχρι χθες με τα πανάκριβα USB DAC μας (όσοι τα έχουν τέλος πάντων), συνδεδεμένα στο PC Transport με ένα καλώδιο USB μήκους ενός μέτρου, δεν ακούγαμε τελικά το σωστό mastering ;


ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ:
<<The sound output of musical instruments does not immediately build up to its full intensity nor does the sound fall to zero intensity instantaneously. It takes a certain amount of time for the sound to build up in intensity and a certain amount of time for the sound to die away. The period of time during which a musical tone is building up to some amplitude (volume) is called the β€œattack time” and the time required for the toneΚΌs intensity to partially die away is called its β€œdecay time.” The time for final attenuation is called the β€œrelease time.” Many instruments allow the user to hold the tone for a period of time which is known as the β€œsustain time” so that various note durations can be achieved. The amplitude of the tone can β€œfit” inside a curve often called the Attack-Decay-Sustain-Release (ADSR) envelope as depicted in Figure 2. Typical ADSR envelopes are given for the guitar and piano [Figures 3a and 3b].>>

Μετά την παράγραφο 3.1, βλέπουμε ένα μαθηματικό μοντέλο του πώς θα γίνει αυτή η αναλογική πληροφορία ψηφιακό σήμα. Αυτή η μετατροπή συμβαίνει κατά την διαδικασία του mastering.

Που σημαίνει ότι η μοδελοποίηση του σήματος γίνεται μέσα στο ADC στο στούντιο. Το 3R (αλλά και κάθε συσκευή τέτοιου είδους) δεν μπορεί να επέμβει σε αυτά τα χαρακτηριστικά. Αυτό που κάνει είναι να επαναχρονίζει το σήμα και μέσω της μείωσης του jitter να λαμβάνουμε περισσότερη αξιοποιήσιμη πληροφορία, με τελικό αποτέλεσμα να λαμβάνουμε διαφορές στο attack & decay time των οργάνων μέσω της αποδοτικότερης λειτουργίας των συσκευών μας (συγκεκριμένα του DAC μας).

ΠΗΓΗ: http://www.ece.nmsu.edu/~pdeleon/Research/Publications/ASEE_GSW_2000.pdf
 
Στο ρεύμα τι κανει;
Δίνει πιο καθαρό και αχρωματιστο;
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί εξαρχής πρεπει να θεωρουμε οτι δεν επηρεάζει το σήμα. Αν δεν το επηρέαζε δε θα είχε λογο ύπαρξης. Κάτι κανει. Σε κάποιους θα κάτσει καλά σε κάποιους όχι. Αν εχεις ενισχυτή με df 1000 και σου σφίξει κι άλλο τα μπάσα αλοιμονο σε αυτον που θα περνάει απο κάτω. Ή αν εχεις κανένα σφιχτό ηχείο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ:
<<The sound output of musical instruments does not immediately build up to its full intensity nor does the sound fall to zero intensity instantaneously. It takes a certain amount of time for the sound to build up in intensity and a certain amount of time for the sound to die away. The period of time during which a musical tone is building up to some amplitude (volume) is called the β€œattack time” and the time required for the toneΚΌs intensity to partially die away is called its β€œdecay time.” The time for final attenuation is called the β€œrelease time.” Many instruments allow the user to hold the tone for a period of time which is known as the β€œsustain time” so that various note durations can be achieved. The amplitude of the tone can β€œfit” inside a curve often called the Attack-Decay-Sustain-Release (ADSR) envelope as depicted in Figure 2. Typical ADSR envelopes are given for the guitar and piano [Figures 3a and 3b].>>

Μετά την παράγραφο 3.1, βλέπουμε ένα μαθηματικό μοντέλο του πώς θα γίνει αυτή η αναλογική πληροφορία ψηφιακό σήμα. Αυτή η μετατροπή συμβαίνει κατά την διαδικασία του mastering.

Που σημαίνει ότι η μοδελοποίηση του σήματος γίνεται μέσα στο ADC στο στούντιο. Το 3R (αλλά και κάθε συσκευή τέτοιου είδους) δεν μπορεί να επέμβει σε αυτά τα χαρακτηριστικά. Αυτό που κάνει είναι να επαναχρονίζει το σήμα και μέσω της μείωσης του jitter να λαμβάνουμε περισσότερη αξιοποιήσιμη πληροφορία, με τελικό αποτέλεσμα να λαμβάνουμε διαφορές στο attack & decay time των οργάνων μέσω της αποδοτικότερης λειτουργίας των συσκευών μας (συγκεκριμένα του DAC μας).

ΠΗΓΗ: http://www.ece.nmsu.edu/~pdeleon/Research/Publications/ASEE_GSW_2000.pdf

Το DSP μπορεί να εφαρμοστεί σε ψηφιακό επίπεδο (domain) και κατά την φάση της αναπαραγωγής, μετά δηλαδή το mastering. Το R3 USB προφανώς δεν μπορεί να επέμβει στο πηγαίο σήμα με τον ίδιο τρόπο.
Εγώ για παράδειγμα χρησιμοποιώ περιστασιακά και έναν ψηφιακό επεξεργαστή σήματος (DEQ) και μπορώ να αλλάξω μέσω Dynamic EQs και το "attack time" αλλά και το "release time" σε οποιοδήποτε εύρος συχνοτήτων, προκειμένου να επιτύχω το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα με το συγκεκριμένο ηχείο αλλά και τον χώρο ακρόασης. Το αποτέλεσμα είναι θεαματικά αποτελεσματικό στην βελτίωση της απόδοσης των μπάσων.

Ωστόσο, ενδεικτικά αναφέρω ότι το τσιπάκι που ακούει στο όνομα TUSB211 USB 2.0 High Speed Signal Conditioner της Texas Instruments δεν πραγματοποιεί DSP. Αλλάζεις το EQ Gain με μια εξωτερική αντίσταση, ώστε με αυτό τον τρόπο να επιτύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα στις υψηλές ταχύτητες μετάδοσης των δεδομένων.
Δες τα παρακάτω "eye diagrams" και θα καταλάβεις πόσο σημαντικό ρόλο παίζει αυτή η EQ Gain αντίσταση στο τελικό αποτέλεσμα.

http://www.ti.com/product/TUSB211/datasheet/application_and_implementation#SLLSEO98384
 
Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Στο ρεύμα τι κανει;
Δίνει πιο καθαρό και αχρωματιστο;
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί εξαρχής πρεπει να θεωρουμε οτι δεν επηρεάζει το σήμα. Αν δεν το επηρέαζε δε θα είχε λογο ύπαρξης. Κάτι κανει. Σε κάποιους θα κάτσει καλά σε κάποιους όχι.

Nομιζω οτι ο Frag εξηγησε οτι αυτο το "κατι" που κανει ειναι να μειωνει το jitter. Aν αυτο εννοεις με το "επηρεαζει", τοτε μαλλον συμφωνειτε. Τωρα αν υπαρχουν καποιοι στους οποιους δε θα καθοταν καλα η μειωση του jitter, να το συζητησουμε... Αν παλι πιστευεις οτι κανει κατι περαν αυτου, παλι να το συζητησουμε. Ο ιδιος ο σχεδιαστης του παντως στο προηγουμενο ποστ του το απεκλεισε (αν καταλαβα καλα)

...Αν εχεις ενισχυτή με df 1000 και σου σφίξει κι άλλο τα μπάσα αλοιμονο σε αυτον που θα περνάει απο κάτω.

Ψιλοαμφιβαλλω...
Υποσχομαι ομως να του ριξω μια δοκιμη με τετοιο ενισχυτη και να σου πω τα συμπερασματα μου (αν περασει κανα αδεσποτο 3R απο το σαλονι μου)...
Κατ'εμε παντως, απο σφιχτο μπασο δεν πεθανε ποτε κανεις. :afro:
 
Το σφιχτό μπάσο με το jitter τι σχέση μπορεί να έχει; Νόμιζα οτι το jitter κυρίως επηρεάζει τη χωρική πληροφορία, τα παλαμάκια, τα μεσαιουψηλα.
Ειδικα απο το Βασίλη που κατάφερε με το ayazi να τιουναρει ενα dac χωρίς αναλογικό στάδιο παιζοντας με την τροφοδοσία πιστεύω οτι κάπως έτσι έχει τιουναρει και το εν λόγω σκατουλακι.
Αφου οσοι το ακουσαν και οπου το ακουσαν το βρηκαν ως κοινο συμπερασμα.
Και δεν τον ψεγαζω για αυτό.
Δηλαδή η dcs με τα παπαδερα τροφοδοτικα και τα αναλογικά σταδια τιουναρισμα δεν κανει;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

Το DSP μπορεί να εφαρμοστεί σε ψηφιακό επίπεδο (domain) και κατά την φάση της αναπαραγωγής, μετά δηλαδή το mastering. Το R3 USB προφανώς δεν μπορεί να επέμβει στο πηγαίο σήμα με τον ίδιο τρόπο.
Εγώ για παράδειγμα χρησιμοποιώ περιστασιακά και έναν ψηφιακό επεξεργαστή σήματος (DEQ) και μπορώ να αλλάξω μέσω Dynamic EQs και το "attack time" αλλά και το "release time" σε οποιοδήποτε εύρος συχνοτήτων, προκειμένου να επιτύχω το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα με το συγκεκριμένο ηχείο αλλά και τον χώρο ακρόασης. Το αποτέλεσμα είναι θεαματικά αποτελεσματικό στην βελτίωση της απόδοσης των μπάσων.

Ωστόσο, ενδεικτικά αναφέρω ότι το τσιπάκι που ακούει στο όνομα TUSB211 USB 2.0 High Speed Signal Conditioner της Texas Instruments δεν πραγματοποιεί DSP. Αλλάζεις το EQ Gain με μια εξωτερική αντίσταση, ώστε με αυτό τον τρόπο να επιτύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα στις υψηλές ταχύτητες μετάδοσης των δεδομένων.
Δες τα παρακάτω "eye diagrams" και θα καταλάβεις πόσο σημαντικό ρόλο παίζει αυτή η EQ Gain αντίσταση στο τελικό αποτέλεσμα.

http://www.ti.com/product/TUSB211/datasheet/application_and_implementation#SLLSEO98384

To DSP είναι επέμβαση σε δεύτερο χρόνο γιατί εκεί προσπαθείς να φέρεις το σύστημα αναπαραγωγής να ταιριάξει στο χώρο έτσι ώστε να έχεις την βέλτιστη αναπαραγωγή για συγκεκριμένο χώρο. Στην περίπτωση αυτή συζητούμε για "attack time" και "release time" του συστήματος-χώρου το οποίο φυσικά και μπορούμε να πειράξουμε. Όμως αυτό είναι άσχετο θέμα με την λειτουργία του 3R.
 
Να μην μπερδεύουμε τα πράγματα.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν κάνει κατι στο ντακ μας.
Οτι κάνει το κάνει πριν απο αυτό. Με απλά λόγια φροντίζει την σωστή μεταφορά και μας απαλλάσσει απο την τροφοδοσία του υπολογιστή.
Το περίεργο στο ο θέμα ομως ειναι ενω δικαίως κάνει δουλειά σε αδύναμα μηχανάκια,με θύρες αμφιβόλου,κλπ,κάνει επίσης δουλειά σε φροντισμένα μηχανάκια.
Τα αντίστοιχα του δεν είναι μηχανάκια σαν αυτά που αναφέρθηκαν κατα την γνώμη μου.
Το πιο κοντινό αντίστοιχο που έρχεται στο μυαλό μου ειναι μάλλον οι φροντισμένες PCIx USB θύρες του κορεάτη που εχουμε ξανάσυζητήσει.
Οχι τόσο στην υλοποίηση βέβαια αλλα στην φιλοσοφία και χρήση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 3R USB by Ideon Audio

To DSP είναι επέμβαση σε δεύτερο χρόνο γιατί εκεί προσπαθείς να φέρεις το σύστημα αναπαραγωγής να ταιριάξει στο χώρο έτσι ώστε να έχεις την βέλτιστη αναπαραγωγή για συγκεκριμένο χώρο. Στην περίπτωση αυτή συζητούμε για "attack time" και "release time" του συστήματος-χώρου το οποίο φυσικά και μπορούμε να πειράξουμε. Όμως αυτό είναι άσχετο θέμα με την λειτουργία του 3R.

Γνωρίζω πολύ καλά τι μπορεί να κάνει το DSP , απλώς σου απάντησα ότι η οποιαδήποτε ψηφιακή επέμβαση μπορεί να γίνει και μετά το mastering, δεν εννοούσα φυσικά μέσω του R3 USB.
Το R3 USB εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να επέμβει στο ψηφιακό σήμα , απλά κάνει signal compensation. H Texas Instruments στο link: http://www.ti.com/product/TUSB211/datasheet/application_and_implementation#SLLSEO98384, απομηθοποιεί το μυστήριο. Το ιδανικό θα ήταν να μπορεί ο χρήστης να αλλάζει την αντίσταση EQ Gain αναλόγως των αναγκών του.
 
Το TUSB211 είναι απλά conditioner, κάθεται πάνω στις γραμμές του USB (δεν τις διακόπτει) και κάνει κάποιο "καθάρισμα" / equalization.

Το ολοκληρωμένο που έχει βάλει ο Βασίλης στο 3R (δεν ξέρω part no.) είναι ουσιαστικά USB hub ολοκληρωμένο. Το ίδιο το 3R φαίνεται σαν USB device στον υπολογιστή στον οποίο συνδέεται.

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα audiophile USB hub με μια πόρτα.